Elköltöztem
2015. május 10. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

Elköltöztem

A kisbíró is kidobolta, hogy ide költöztem a Cafeblogról.

Hogy miért? Mert ott  nagyon kilógtam a sorból. Én ugyanis nem igazán írok "női" témákról. A Caféblog pedig elsősorban ruhákról, kajákról, szerelemről, szexről, női lélekről szól, hiszen szülőanyja a Nők lapja. És ez jól is van így.

Engem viszont a jog, a politika, a társadalom kérdései érdekelnek. És azt remélem, hogy titeket is. Sok ilyen témájú cikket olvashattok tőlem, ígérem.

A korábbi írásokat is megtaláljátok itt, átköltöztettem őket is.

Gyertek, és olvassatok, kövessetek ide is! Mindenkit várok szeretettel!

zsu_ng1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr397444864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

György Adorjan 2015.05.10. 18:37:44

Azon kevesek közé tartozol, akik mindegy milyen égisze alatt jelennek meg a netnek. A lényeg, hogy megjelennek és olvashatók. Gondolatébresztő és továbbgondolásra késztető, szakmai tapasztalatokkal átitatott írásaid a kevésbé vájtfülűek számára is élményszámba mennek.
Ahogy írtad, azért költöztél ide, mert kilógtál a sorból. Nem tudom megállni, hogy elmondjam, szerintem a Havas ATV-ből is kilógsz, de nem azért, mintha az ottani témák és kérdések nem felelnének meg érdeklődési körödnek, hanem az ottani stílus az, ami szerintem legtöbbször idegen tőled.
Sok sikert a továbbiakban és egyre több olvasottságot! Barátsággal, jó erőt és egészséget kívánok neked új helyeden is!

Dr. Sándor Zsuzsa · http://jog-asz.blog.hu/ 2015.05.10. 19:27:07

@György Adorjan: Köszönöm szépen, mind a dicséretet, mind a kritikát. Bevallom, én bírom azt a szerepet, amit Havas játszik. A "tanár urat" valaki vagy szereti, vagy utálja. Én évekkel ezelőtt sokat dolgoztam vele egy jogi sorozatban, és engem személy szerint nem zavar a stílusa. De ez persze abszolút ízlés dolga.

Sánkír 2015.05.10. 20:31:28

Szerintem is jó helyed van a Havas műsorban, semmi baj vele. (én birom)

2015.05.10. 21:02:11

Havas rögtön visszavesz magából, ha nála okosabb emberrel találkozik. Ott a gond, hogy ezt ritkán veszi észre.

Virányi András (BANDITA) 2015.05.11. 06:23:20

Üdvözöllek a közéletben. BANDITA.

butatojas 2015.05.11. 21:19:50

@Dr. Sándor Zsuzsa:
Megerősíteni szeretnélek,
Volt idő, amikor engem is nagyon idegesített Havas egy-két megnyilvánulása, azonban egy ideje észrevettem az önióniát a megszólalásaiban. Egyik alkalommal helyettesítette őt egy 'valódi' humorista, na, ez volt az a pillanat, amikor éreztem, hogy hiányzik nagyon.

paragrafus 2015.05.16. 11:25:05

@djcs:
Hát liberálsinak lehet, hogy liberális a T. Bírónő, de hogy nem szélsőséges, az biztos.

paragrafus 2015.05.16. 11:26:36

Egyébként annyiban egyetértek az előttem szólóval (djcs), hogy pl. a Zsidóként élni egy hazában című posthoz valóban érkeztek szép számmal a szélsőségességhez közelebb álló megjegyzések.
süti beállítások módosítása