„Mi így szeretjük”
2017. május 14. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

„Mi így szeretjük”

Mármint Bayer Zsoltot. Ezt Halász János, a Fidesz frakció szóvivője mondta, aki egyúttal a Kulturális és a Hungarikum Bizottság tagja. Nehéz eldöntenem, hogy Bayert a kultúra, vagy a hungarikum szempontjából kell-e szeretnünk.

halasz-starthirek_hu.jpg

Kép: StartHírek.hu

Az ellenzék és a sajtó jóvoltából (én is tettestárs vagyok) a vérről és takonyról szóló rádiószózat akkora nyilvánosságot kapott, amilyenről Bayer álmodni sem mert. Széll Bernadett feljelentést tett a Karc FM-ben elhangzottak miatt, amit persze a rendőrség elutasított, mondván: az elhangzottak nem alkalmasak a társadalmi rend alapjainak megrengetésére”. Az LMP társelnöke nem okult abból, hogy hasonló indokkal már áprilisban is elutasították egy korábbi feljelentését.

bayer-24_hu.jpg

Kép: 24.hu

A Btk.-ban megfogalmazott „közösség elleni uszítást” a bírói gyakorlat igencsak szűken értelmezi. Ezen persze lehet vitatkozni, a jogászok ezt szinte 100 éve, a büntetőjognak még ma is etalonul szolgáló Csemegi-kódex óta meg is teszik. De a tény az tény: ezt a bűntettet a bíróság gyakorlatilag csak akkor állapítja meg, ha az uszítás azonnali és közvetlen veszélyt jelent („clear and present danger” elve). Vagyis: „a köznyugalomnak csak egy bizonyos mérték fölötti megzavarása járhat a szabad véleménynyilvánításhoz való jog korlátozásával (azaz büntetőjogi szankcióval).”

b_bayer_orban-helyi_valasz.jpg

Kép: Helyi Válasz

Van persze azért a véleménynyilvánítás szabadságának korlátja: az nem irányulhat mások emberi méltóságának megsértésére. Bayer – szokásához híven – most is vastagon beletaposott emberek méltóságába. És ne higgyék, hogy ez ellen nincs jogi orvosság. Csak éppen nem az, ami miatt Széll feljelentést tett. Még akár büntető szankciója is lehet becsületsértés és/vagy rágalmazás miatt.

szel_bernadett-nyugat_hu.jpg

Kép: Nyugat.hu

Vannak azonban más törvények, melyek az emberi méltóságot védik. Tényi István, az ügyeletes feljelentő az egyikre rá is talált. Hiába, a jogot gyakorolni kell ahhoz, hogy a helyes megoldásra leljünk. Ő ugyanis a Médiatanácshoz fodult, emlékeztetve őket arra, hogy a médiatartalom nem lehet alkalmas valamely közösség elleni gyűlölet keltésére. Korábban a médiahatóság már szabott is ki büntetést, amikor Bayer minden 14 év feletti menekültet potenciális gyilkosnak nevezett, meg amikor a cigányságot nevezte kártékony állatoknak. (A „büntetés” mértéke persze nevetséges volt.) A bíróság elítélte már becsületsértés miatt is egy osztrák EP képviselő minősíthetetlen sértegetése miatt, valamint polgári pert is veszített antiszemita írása miatt.

Mert a Polgári Törvénykönyv is kimondja, hogy „az emberi méltóságot és az abból fakadó személyiségi jogokat mindenki köteles tiszteletben tartani. A személyiségi jogok e törvény védelme alatt állnak.”  A közszereplők ugyan az átlagnál többet kötelesek eltűrni, ám az ő emberi méltóságukat sem lehet sárba tiporni. Ráadásul, ha a személyiségi jog megsértése közérdekbe ütközik, az ügyész is keresetet indíthat (na, jó, ezt vicc volt). Az azonban nem, hogy egy megsértett közösség bármely tagja is jogosult személyiségi jogi pert indítani.

És akkor még nem említettem a jogon kívüli eszközöket. A cigányellenes cikk megjelenése után több civil szervezet – köztük a TASZ is – arra kérte a nagyvállalatok vezetőit, hogy ne hirdessenek a Magyar Hírlapban. Kérésüket öt komoly cég teljesítette: bojkottálták a lapot.

Most azonban a TASZ hatalmasat hibázott. Sajnos nem először. Emlékezetes, két éve ingyenes jogsegélyt ajánlott fel a Kuruc.info-nak, amiért a bíróság elrendelte egy holokauszttagadó cikkük hozzáférhetetlenné tételét. Most pedig közösen akarnak kávézgatni Bayer Zsolttal. És nem csak ők. „Ezek megőrültek”, hogy egy TV-show-t idézzek.

Nem elég hát, hogy a Fidesz „így szereti” az ordenáré Bayert, most még egy ingyencirkuszra is lehetőséget kap, és épp a „jogvédőktől”.

tasz-hvg.jpg

Dojcsák Dalma és Szeles András - TASZ   Kép:hvg

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr3912504703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skankhunt42 2017.05.15. 07:42:18

a legnagyobb közösség elleni izgatók a libsik, meg a szellemi örököseik. kisebbségként próbáltok lázítani aztán ha valaki visszaüt akkor meg ríttok.

Netuddki. 2017.05.15. 07:53:38

Nem feljelentgetni kell ezt a férget, hanem egyik este elkapni, rá a pokrócot, aztán jól elpicsázni! A kis kretén hülyegyerekhez tudnám hasonlítani, aki csak a nagyobb tezsvírek mögül nagypofájú, de ha egyedül marad akkor bekussol.

Mellesleg, Bettike még mindig nem jött rá, hogy a tolvajfidesz, figyelemelterelés miatt tartja. Amíg a kis seggdugasszal foglalkozik Bettike, nem jut ideje a demokratikus jogállam védelmére.

Kampfer 2017.05.15. 08:15:56

Tisztelt bírónő!

Azt hiszem, valahol értem az érveit és a kifogásokat, amiket említett. Ugyanakkor szerintem ez már csak az egyik jele (sok másik mellett) a teljes kettéosztottságnak és a két egymással szembenálló nézetrendszer konfrontálódásának. Szerintem alapvetően a globalista és antiglobalista (nemzeti) politikai nézetek ütközésének egyik jeléről (annak egy formájáról) lehet beszélni. A Bayer egyértelműen a globalista nézetrendszer ellen küzd, az azt képviselő erőket támadja. Ahogy azok pedig a 'nemzeti' (vagy antiglobalista) nézeteket vallókat támadják.
Korábban is írtam már, hogy szerintem évek óta eljutottunk ahhoz a ponthoz, ahol már nem lehetséges konszenzus a két nézetrendszer között. Ezek egymást váltják (ha váltják) a hatalmon és ellenzékben bármilyen közös nevező nélkül. Ezeknek a támadásoknak a minősége is megváltozott, sokkal radikálisabb, a verbális kommunikáció már közel sem 'akadémiai' vagy akár normál politikai színvonalú, inkább durva és közönséges. De szerintem a sorrend tévesen van megállapítva. Nem a politikai közbeszéd stílusát veszi át a hétköznapi beszéd, hanem a hétköznapi beszéd színvonalát ültették át a politikai retorikába (jól felfogott érdekek mentén - szűkebb szavazótáborok felé fordulás). Ebben viszont egyik oldalt sem tudom fölmenteni, mindkét oldalt ugyanúgy felelősség terheli! Egyetértve persze az Áderrel, a kormányoldalt persze mindig nagyobb. Az ön által említett képviselőnőt azonban nem tudom sem támogatni, sem megérteni, hiszen ő (és persze a szabótimea) sem fukarkodott a jelzőkkel, illetve akkor sem volt felháborodás, mikor egyesek a jelenlegi képviselőket akarták 'kiráncigálni' a parlamentből, illetve lámpavasakat és egyéb tárgyakat reklámoztak!

Eljutottunk ide is. Szerintem nincs visszaút. Teljesen kibékíthetetlen és összeegyeztethetetlen politikai nézeteknek kellene egymás mellett párhuzamosan létezniük egy társadalmon belül. És a nézeteket vallók éppen úgy nem férnek már meg egymás mellett, mint maguk a politikai nézetek! A globalista - antiglobalista ellentét immár mélyebb árok a társadalmon belül, mint a társadalmak (nemzetek) közötti árkok! A Bayer és néhány más politikai (civil) szervezet retorikája mindennek csak egy része. A lényeg itt már maga a társadalmakon belüli ellentét (mert ez nem magyar specifikum)! Az is egy érdekes kérdés lehet, hogy ez miért alakult így, kinek az érdekeit szolgálja...? És kötve hiszem, hogy ezeken bármiféle jogászkodás, a jogszabályok csűrés-csavarása megoldást jelent! Zsákutca! Tüneti kezelésnek is gyenge, nemhogy a valódi problémát orvosolná! Tiltással, fenyegetéssel már nem lehet sem ezt, sem azt a nézetet vallókat egyszerűen elhallgattatni! Értem én, hogy jogászként ön szerint ez lenne a megoldás, de szerintem csak egy sikertelen 'szőnyeg alá söprési' kísérlet maradna! Ha a jelenség meg is szűnne, az azt kiváltó okok és a konfliktusok forrása ott maradna a háttérben, örök parázsként izzana, míg újra lángra nem lobbanna egy tetszőleges ügy/esemény mentén! Először ezt a két nézetrendszert kellene megpróbálni közelebb hozni egymáshoz, de én ennek sajnos semmi esélyét sem látom!
Üdvözlettel:
Kamp.

Ráérek 2017.05.15. 08:17:03

NEM a cigányságot nevezte az említett jelzővel, hanem egy specifikus részét, akik ilyen bűncselekményeket elkövetnek...

"A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik. "

Remélem, tudod értelmezni az "ezen része" distinkciót.

Jakab.gipsz 2017.05.15. 08:28:20

A magyar nép kollektív "anyázását" Kertész Ákos kezdte el, Bayer Zsolt csak megválaszolta, mi jár az össze-vissza hazudozóknak.
Igen így szeretjük nyíltan megbeszélni dolgainkat,

És még nincs vége, a java csak most kezdődik.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 08:38:45

Bayer nem a magyar hírlapnál dolgozik, hanem a magyar időknél.
Ennyit a blogger felkészültségéről.

A kettősmércére se árt felhívni a figyelmet.
Nézzük a ballib gyűlölködésnek néhány példáját:

magyaridok.hu/ahelyzet/vajon-ki-uszit-1579666/
„Háborús bűnös az a nőgyógyász, aki Ádert kirángatta az anyjából”. (Horváth László Béla)
„Le lesztek vadászva az összes hazaáruló, orbáncsicska náci patkánnyal együtt! Senki nem ússza meg!” (Horváth Alex)
„Dögöljön meg az összes áruló, aki elnyomást gyakorol ránk (sic!), és tönkre teszi ezt a csodaszép országot, mind takarodjon! Lógjon!” (Balázsné Pásztor Katalin)
...

Kampfer 2017.05.15. 08:39:56

@Jakab.gipsz: Igaz! Nem feledkezhetünk meg a konrádgyörgy és eszterházipéter felejthetetlen munkásságáról sem! Remek gyújtóhatást értek el a másik oldalon...
Habár én egyértelműen az antiglobalista (a.k.a.: nemzeti) nézetrendszerrel értek egyet, annak azért nem feltétlenül örülök, hogy ez még csak a kezdet! Nem biztos, hogy a 'java' eljövetele valóban hasznos lesz az országok, a nemzetek számára! Inkább borúlátó vagyok!
Kamp.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 08:41:30

@Ráérek:

Az ilyen apróságok a jog-ász blog íróját nem zavarják.
A gyerekei szeme láttára tanárembert lincselő cigány tetveket együtt védik azokkal, akik valóban védelemre szorulnak.

Gyengeelméjű ballib gyűlölködés okán, avagy nem látva át, esetleg szándékosan, éppen azon cigányok alatt vágják a fát, akik védelemre szorulnak.

Netuddki. 2017.05.15. 08:53:09

Na, megkezdődött a munkaidő a fidelitasos hülyegyerekenek is...

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 09:10:46

@Kampfer:

Nincs semmiféle szembenállás.

A komcsik több évtizedes diktatúrájának következményeként a ballibeknek mág van némi támogatottsága az országban.

De ez folyamatosan csökken, és el fognak tűnni, ha úgy tetszik a ballib ÁVH-s gyűlölködők, és ideológia neveltjeik hamaorsan kihalnak.

Mert Magyarország a magyaroké !

bigdata 2017.05.15. 09:11:01

@Legeslegalja: szóval Bajer egy polcra került a facebookon ventilláló magánszemélyekkel? Legközelebb mi jön, elítéltekre és pszichiátriai kezeltekre hivatkozva kettős mércézel? Vagy a batman főgonoszához képest lesz Zsoltika a jófiú?

bigdata 2017.05.15. 09:17:07

@Kampfer: nevezett urakat elragadta a gyurcsány-vonat. Aki felszállt, annak politikai és erkölcsi értelemben vége lett, kivéve, ha karrierjét a dk-ra alapozza. Az orbán-vonat is sokakat fog végleg hűvösre tenni, aki nem száll le róla most, hamar hasonló helyzetben találja magát.

Duplaxiii 2017.05.15. 09:32:53

A poszthoz csak annyit, hogy nem meglepő, ha nem jól jelentenek fel, hiszen ez tetten érhető évek óta! Nem a jogvédelem a céljuk, hanem a propaganda, hogy sokáig szerepelhessenek a címlapokon. Ez cirkusz és ez komplett pártvilág és média (benne a bloggerek is) egységes érdeke.
A kommentekhez meg...
Számomra továbbra is megdöbbentő, hogy ennyi agyhalott szélsőnéci véleménye az, hogy a nemzetvesztés is megengedhető egy-egy mikroközösség gyűlölete miatt.
Nem értem, hogyan lehet összekapcsolni a besúgóvilágot a libsikkel vagy miért elfogadható egy szélsőségesen beteg náci világa csak azért, mert a másik felet éppen gyűlöljük.
Sokan nem fogják fel, hogy az ami ellen most lázadnak, az az utolsó bástya a szovjet diktatúra végleges visszatéréséhez.
Történelmi tény, hogy minket magyarokat Európában nagyon kevés ország szeret, hogy Trianon kizárólag bennünket büntetett és hozta létre közülöttünk a szláv "védvonalat". Horthy, Szálasi, Rákosi és Kádár rémkorszakai után most 27 éve juthattunk vissza a "szárazföldre", hagyhattuk el a számúzetésünk szigetét, jutottunk vissza történelmi helyünkre!
De itt pár 1 bites faék, gyűlölt neveket sorolnak fel, közben elfelejtik, hogy a mostani támogatott irányuk a száműzetés! Hogy a kamu libsizésük (a balosozást hagyjuk, mert annyi kommunista párthű szemét mint most van, Horn idejében nem volt!) putyin terveit szolgálja és az eredménye egy "független" "nemzeti" Magarország lesz, aki sehova nem fog tartozni - mint a fehéroroszok - és hogy enni ehessünk, putyin érdekeit kell kiszolgálnunk.
Ez nem libsi gondolat, hanem becsületes magyar keresztény polgári!
A keresztény polgári magyarok, akik a többséget képviselik NEM a szovjet modellt akarják, hanem az európait.
Aki nem ezt akarja, az gyakorlatilag hazaáruló.
A világ tisztességes emberei nem paroláznak a középkori iráni aberráltakkal, nem koszorúznak Peking főterén, nem gratulálnak elsőként egy észkkoreai mocsoknak.
Csak a magyar vezetők, míg itt gyujcsányoznak, kerészeznek egyesek...

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 09:36:29

@bigdata:

Vannak ballib újságírók is szépszámmal azért, hasonló stílussal megáldva:
Csak nem hallassz ezekről a kettősmérce miatt.

Több más példa itt:
magyaridok.hu/ahelyzet/viszketeg-tenyerek-1671922/
A 24.hu két „újságírója” kiírja a Facebookra, hogy lámpavasra akarják húzni Ómolnár Miklóst és Bayer Zsoltot. Erre mi a reakció? Másnap a baráti sajtóban azzal mismásolják el a dolgot, hogy „ez csak úgy kicsúszott a szájukon, mert fel voltak háborodva”.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 09:39:09

@Duplaxiii:

Marhaság.

Ami egykor volt a Szovjetunió, az ma az EU.
Ha számukra ideológialiag nem megfelelő pártot választanak a magyarok, akkor jön a büntetés.
Mitöbb a büntetést maguk a ballibek követelik, országuk számára.
Épp ahogy egykor elődeik behívták a szovjet csapatokat.

bigdata 2017.05.15. 09:44:55

@Legeslegalja: talán azért kaptak kisebb publicitást, mert kevés emberhez jutottak el, és nem is lovagkereszttel kitüntetett, a miniszterelnök barátjának ismert újságírótól származnak. A megítélésük ettől meg ugyanolyan kedvezőtlen, legalábbis számomra.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.15. 09:47:03

Kedves Sándor Zsuzsa !

Úgy tűnik a TASZ komolyan veszi a szólásszabadságot. Ön nem..

wolves84lb 2017.05.15. 09:55:45

@Jakab.gipsz: vagyis bayer most rólatok beszélt, a fideszesekről, meg a narancskomcsi trollokról? Köszi...főleg, ha ez még csak a kezdete.

Zsoltbacsi 2017.05.15. 09:56:45

@bigdata:

"és nem is lovagkereszttel kitüntetett, a miniszterelnök barátjának ismert újságírótól származnak."

Tota W is gazdagon lampavasazott, aztan meg lett a jutalma, a sajatjai "megjutalmaztak" egy Puliczer emlekdijjal. Ja, az mas....

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 09:57:50

@bigdata:

Van aki Bayernek csak az újságírói munkásságát ismeri.
Érdemes elolvasni az egyéb műveit.
Megjegyzem ezen alkotásaiban is csak 20-ból 1-ben lehet megsértőtdni ilyen-olyan okokkal.
A 19 másik cikk viszont általában pontos és racionális helyzetképet ad.

Arról senki nem tehet, hogy az akasztással fenyegető ballib kollégái közel sem ennyire ismertek.
Pechükre nem elég a sértegetés, pocskondiázás és hergelés az ismertséghez.
Kell valamit mellé letenni is az asztalra ahhoz.

wolves84lb 2017.05.15. 10:03:01

@Legeslegalja: te tényleg fidelitasos vagy?

Brumm Brumi 2017.05.15. 10:03:12

2003. május 16., péntek 14:19
Nem málészájjal bámulni, ahogy néhány száz feltüzelt félállatka trombózist okoz a közlekedésben. Tessék ilyenkor lövetni – írja Tóta W. Árpád, az Index hírportál Pulitzer-emlékdíjas újságírója a május 4-i Kendermag-demonstráció után.
Megint szegényebbek lettünk egy sortűzzel – kezdte a múlt heti Kendermag Egyesület demonstrációjával kapcsolatos publicisztikáját Tóta W. Árpád, az Index internetes lap jegyzetírója, úgynevezett Pulitzer-emlékdíjas újságíró. Az ellendemonstrálókat elítélő, náci és kommunista diktatúrát idéző hangnemben írt cikkéhez a Canon és Libri nevű cégek hirdetései adnak keretet.

„Le kellene már számolni azzal a hülyeséggel, hogy demokráciákban a rendőrnek muszáj tehetetlennek lenni. (…) Nem málészájjal bámulni, ahogy néhány száz feltüzelt félállatka trombózist okoz a közlekedésben, vagy éppen lokálisan megszünteti a demokráciát. Tessék ilyenkor lövetni, ahogy normális országokban szokás.” – írja Tóta W. Árpád, az Index hírportál úgynevezett Pulitzer-emlékdíjas újságírója a május 4-i Kendermag-demonstráció után egy nappal.

''Ha nem óbégat Hende Csaba körpásztor meg az MDF – nevezzük nevén különösen Pettkó Andrást –, és nem gyűjt maga köré még néhány idült polgárikörös háziasszonyt – régen az ilyenek horgolással foglalták el magukat, hej –, akkor ez a csürhe is inkább otthon issza le magát az Armageddon vagy a Titanic előtt, el se jutott volna hozzájuk, hogy mi lesz vasárnap délután.” A magyar és a demokratikus országok újságírásában példátlan hangot megütő újságíró szerint meg kell vonni a választójogot az ország legbutább öt vagy tíz százalékától. „Nem lehet elégszer elmondani: a demokrácia, a teljes, válogatás nélküli választójog túlhaladott berendezkedés.”

Wisinger István, a Magyar Újságírók Országos Szövetségének (MÚOSZ) elnöke közlése szerint nem ismeri az írást, ezért nem is kívánt lapunknak róla nyilatkozni."

Csak olyan hörögjön ma Bayer mondókája ellen, aki bizonyítottan 14 évvel ezelőtt-és azóta- is hörgött Tóta W. (akkori index, ma hvg.hu) fent idézett produkciója miatt.

bigdata 2017.05.15. 10:04:52

@Legeslegalja: "Ami egykor volt a Szovjetunió, az ma az EU."
Iiiigen, hát peeersze. Leszámítva, hogy az EU-t mi választottuk. Az általunk is aláírt szerződéseket - micsoda fájdalom - illene betartani. Ha meg nem akarjuk, és életbe lép az erre vonatkozó mechanizmus, akkor pfúj, tiszta szovjetunió. Semmi gond, ki lehet lépni, a pénzt sem kötelező elfogadni, van élet európán kívül. Bözsi néni majd ezt is megszavazza, nem kell aggódni.

wolves84lb 2017.05.15. 10:05:24

@Zsoltbacsi: várjál csak...tótaw kinek is a kije? Ki is tüntette ki PuliTZer emlékdíjjal? És a kampósorrút ki tüntette ki hazánk Lovagkeresztjével? Kinek is a kebelcimborája ez a bibsi bayer? Milyen pártnak a tagja? És totaw?

Na takarodj, kis fidelitasoska :)

wolves84lb 2017.05.15. 10:06:32

@Legeslegalja: idéznél párat a kampósorrú munkásságából? mert én csak a fost meg a szart találtam meg tőle...

wolves84lb 2017.05.15. 10:07:32

@Brumm Brumi:
"Csak olyan hörögjön ma Bayer mondókája ellen, aki bizonyítottan 14 évvel ezelőtt-és azóta- is hörgött Tóta W. (akkori index, ma hvg.hu) fent idézett produkciója miatt."

Csak mert Brumm Brumi hivatásos fidesztroll ezt parancsolta. Aham :))))))

Zsoltbacsi 2017.05.15. 10:08:06

@wolves84lb:

Orulok, ha segithetem a tudatlanokat. Tessek itt vannak a dontok nevsora:

Bárándy Péter (jogász)
Győrffy Miklós (szerkesztő)
Javorniczky István (újságíró)
Kepes András (újságíró)
Martin József (újságíró)
Rangos Katalin (újságíró)
Sipos Lajos (irodalomtörténész, egyetemi tanár) elnök

bigdata 2017.05.15. 10:10:44

@Brumm Brumi: "Csak olyan hörögjön ma Bayer mondókája ellen, aki bizonyítottan 14 évvel ezelőtt-és azóta- is hörgött Tóta W. (akkori index, ma hvg.hu) fent idézett produkciója miatt."
Jelen. Tudod, ez a Bayer 15 éve még egész elfogadható volt, nem akart ám mindig vért és taknyot, csak mióta keletre tartunk. Attól, hogy nem mindenki akar vele keletre menni, nem lesz automatikusan és visszamenőleg mindenki posztkommer, még ha az árulókkal keletre sodródó kemény mag szeretné is így láttatni.

Brumm Brumi 2017.05.15. 10:13:21

@Kampfer:

Volt az első Orbán kormány alatt bizonyos doktor veér andrás.( Azért csak volt mert azóta szerencsésen elvitte a devla).

El a kezekkel című cikke (Népszava, 2002. április 3.), úttörő volt a műfajban, először történt meg, hogy egy posztkommunista-balliberális pszichiáter politikai előítéleteitől vezéreltetve egy napilapban lényegében elmebetegnek minősítette neki nem tetsző politikai ellenfelét, Kövér Lászlót, a kormányzó párt alelnökét.
veér úram az MSZMP-ben kezdte, majd a Demokratikus Charta aktivistája, majd Horn Gyula kormánybiztosa. Ezt követően az SZDSZ-ben nyomult végül az MSZP-ben végezte. Egyik interjújába közölte: az igazi értelmiségi az baloldali és liberális (Népszava, 2001. december 21.).
Aztán veér elbukta a pereit, fegyelmit kapott a szakmájától, aztán végül leadta a személyijét.

De hosszasan sorolhatnám még néhai eörsi istván, vágvölgyi b. andrás, szanyi tibor visszafogottnak aligha nevezhető megnyilvánulásait, hogy "doktor" kende péter korszakalkotó műveitől debreczeni jóska kései korszakáig valamint a Felcsút körüli mezőkön őrült Hamletként
bolyongó ferenczi krisztináig,az Orbán háza felett köröző népszava helikopterig...

Korniss Mihály előadta ezelőtt 24 évvel a liberális hitvallást:

"Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy tudniillik mi még sokkal jobban gyűlölünk titeket mint ti minket. Most, hogy kezd lassan vége lenni a sajtószabadságnak Magyarországon, úgy érzem, kénytelen leszek újra politikai publicisztikát írni. És nem tudok lelkiismeret-furdalás nélkül gondolni arra a pillanatra, amikor nagyon nehéz lesz kikerülnöm a gyűlölködés szavait és mondatait. Azt hiszem, a XX. század nagy tanulsága, hogy a humanizmus esélyeit a politikában alapvetően újra kell gondolni. A politika abban a pillanatban, amint a szeretet szót a szájára veszi, bűnt követ el, mert a politika logikája a hatalmi érdekek logikája. A hatalom megszerzésének és megtartásának a technikája és tudománya, és ebben sok minden szerepet játszhat. A tapasztalatok szerint a szeretet nemigen."
Megjelent: Beszélő hetilap, 1993.,48. szám, Évfolyam 5, Szám 52

A "Globális Liberálisok" két pontja pedig így hangzik:

Első pont:
NEKÜNK mindent szabad. Szabad országokat bombázni,országokat lerohanni, szabad náci mintára külföldön koncentrációs táborokat fenntartani, szabad célzott likvidálásokkal gyilkolászni, szabad kínvallatni, szabad országokat lehallgatni,nemtetsző politikai vezetőségüket eltávolíttatni, államcsínyeket végrehajtani, választott politikusok helyére IMF funkcionáriusokat beültetni, szabad világgazdasági válságokat okozni és fenntartani, szabad bankóprést alkalmazni...gyakorlatilag nincs olyan ami NEKÜNK ne volna szabad.

Második pont:
Hogy NEKTEK mi szabad, azt majd MI, liberálisok megmondjuk.
Ahogy azt is mi mondjuk meg hogy ki a művész, író, alkotó,tudós. És ki nem az.
Azt is megmondjuk hogy ki az antiszemita, fasiszta, náci, magyarkodó, nacionalista.
MI majd ugyanis mindig mindenről MINDENT megmondunk.
Azt is megmondjuk hogy kit kell megbüntetni, száműzni,megbuktatni, kiéheztetni, embargó alá vonni.
Mindezt persze a "liberálizmus" nevében.

Magyarországon a ballibák importáltak először profi gyűlöletgyárost, ronwerber személyében.
Először használták a "humort" a gyűlölet ellenfél lejáratására( sasjózsi és tsulata, fajkasházi eftárs és a "humor nagyágyúi" az RTL-en..)
Először köszöntöttek felállva MSZP kongresszuson egy kendepéter-féle alkotót és tették kötelezővé "műve" terjesztését.
Először szerveztek taxisblokádot egy alig megválasztott kormány megbuktatására.

Folytassam?
Bayer amúgy ünnepelt sztár volt ballibáéknál, mikor átigazolt a Szabad Néphez. Akkor bezzeg nem volt gond vele, írásait a parlamentben idézték pető ivánkáék...Különösen a simicseket savazó részeket.
Ma már Bayer a feketeseggü, simicsek meg a sajtószabadság képviselője .Ugyanazoknál.

Tiszta grand guignol.

bigdata 2017.05.15. 10:15:54

@Zsoltbacsi: szóval neked más, lelked rajta.

Zsoltbacsi 2017.05.15. 10:20:29

@bigdata:

Mi mas? En elitelek minden uszitast, a Bayeret is! Csak arra akartam felhivni a figyelmet, hogy kicsit visszas, hogy az a leghangosabb, aki semmivel se kulonb.

Ez pontosan ugyanaz az eset, mint a Terry Black buziztasa. Most ki voltatok akadva, hogy a TV2 lehozta a "hirt", bezzeg 2005ben, amikor lobogtatta a buzi es pedofil "listait", akkor valahogy nem voltatok ennyire finnyasak. Sot, amikor a maszop jeloltjekent indult a 2010es valasztasokon, akkor se akarodzott elhatarolodni tole...

bigdata 2017.05.15. 10:23:42

@Brumm Brumi: változnak az idők. Simicska például kevesebbet változott, mint Bayer, a sajtószabadság hőse pozícióba is csak a véletlen sodorta, eredetileg a fidesznek vett volna meg minden médiumot.
Bayer viszont szépen eltűzött polgári középről az ugarra.

Brumm Brumi 2017.05.15. 10:28:03

"És akkor még nem említettem a jogon kívüli eszközöket. A cigányellenes cikk megjelenése után több civil szervezet – köztük a TASZ is – arra kérte a nagyvállalatok vezetőit, hogy ne hirdessenek a Magyar Hírlapban. Kérésüket öt komoly cég teljesítette: bojkottálták a lapot.

Most azonban a TASZ hatalmasat hibázott. Sajnos nem először. Emlékezetes, két éve ingyenes jogsegélyt ajánlott fel a Kuruc.info-nak, amiért a bíróság elrendelte egy holokauszttagadó cikkük hozzáférhetetlenné tételét. Most pedig közösen akarnak kávézgatni Bayer Zsolttal. És nem csak ők. „Ezek megőrültek”, hogy egy TV-show-t idézzek.

Nem elég hát, hogy a Fidesz „így szereti” az ordenáré Bayert, most még egy ingyencirkuszra is lehetőséget kap, és épp a „jogvédőktől”."

Jellemző álláspont. 2001-ben feljelentettek egy bizonyos Hegedüs Lóránt jr.-t , aki egy kerületi A/4 lapban azt írta le hogy " rekeszd ki őket, különben ők rekesztenek ki téged" ...(majdnem börtönbe zárták, évek múlva mentették fel).

Ma, több mint 15 év után a "liberálisok" meg fizethetnének jogdíjat Hegedüs Lóránt jr.-nak ...

alfacharlybravo 2017.05.15. 10:29:40

Komoly választék van pártokból.
Buzi liberális Fodor Gábor párt
Zöld Liberális LMP
Liberális tökszorító MOMA
Liberális fütyülős drogpárt
Liberális szakállas buzi Kun Béla.Szamuely ifjúsági csapat
Baloldali elmebeteg DK
Classic MSZMP utód
és még egyéb nem jegyzett ostobák.
Zsolti érdekes személyiség, a vendégei a műsoraiban értelmesek, lehet őket nácinak titulálni ebben van igazság a kártevők részéről. Mindenkinek igaza van a saját szempontjai érdeke szerint, csak ez nem vezet sehova, lehet egy országnak károkat okozni tönkre tenni, de mi van utána ki hova menekül? Olyan édi volt Bolgár Gyuri bácsi 2010 ben azzal vigasztalt magát, hogy szörnyű tragédia a Fidesz 2/3 de mit tehetnek már olyan jól gödörbe löktük az országot, hogy ebből nem tudnak kimászni, akkor pedig elzavarja a nép őket és akkor mehet minden tovább. A szemetek hát nem találtak kiutat?

Kampfer 2017.05.15. 10:30:22

@Legeslegalja: Üdv!

Nem hiszem, hogy a mai baloldal-liberálisok csak egy elenyésző kisebbség volna és azt különösen nem, hogy ezek mind a kádár-rendszer maradványai volnának akárcsak a korukat tekintve! Elég, ha a momentumra gondolunk, akik a mai egyetemista korosztályt képviselik, ugyanakkor a vad globalizmus eléggé hangos és radikális szószólói! Rájuk nem mondhatnánk, hogy majd 'kihalnak' velük a kádári dogmák, hiszen nem is éltek az adott rendszerben. Mégis nagyon komoly képviselői a mai globalista-antiglobalista ellentétnek az előbbi támogatóiként!

@bigdata: Nevezettek nem azért tűntek el, mert beálltak a gyurcsány mögé a magyarokat gyalázni! Az egyik egyszerűen elmenekült, míg a másik meghalt. De mindkettő hivatkozási alap a balliberális oldalon a mai napig! Egyik sincs olyan erkölcsi-morális karanténba zárva, mint amilyenbe az antiglobalista oldal némely prominensét kívánják zárni!

@Brumm Brumi: Üdv! Igen, ezek mind nagyon jó példák arra, hogy ez a szembenállás NEM az Orbán kormányzásának a következménye. Ez a folyamat nem most indult és nem is hét éve! Az viszont tény, hogy egyik oldal sem tett semmit, hogy ezt a szart megpróbálják visszalapátolni a lóba, egyszerűen csak megpróbáltak politikai tőkét kovácsolni a hullámokon! Ez hellyel-közzel sikerült is! A gyurcsánynak is, csak ő közben olyan politikát folytatott, ami miatt ellehetetlenült a további kormányzása! Az Orbán is tőkét kovácsol az ellentétből, közben pedig elkövet egy sor hibát a kormányzása alatt. Hogy ennek mikor lesz politikai következménye, azt nem lehet még tudni, de sanszos, hogy nem '18-ban. Ahhoz egy sokkal profibb és értelmesebb ellenzékre volna szükség, illetve sokkal durvább politikai (és egyúttal gazdasági) hibákra!

Én azt sajnálom, hogy közben valóban eltűnt minden olyan erő (ha volt egyáltalán olyan), amelynek VALÓBAN Magyarország és a magyarság lett volna az első! Mind kulturális, nemzeti, gazdasági, politikai és társadalmi értelemben is! Az, hogy a két oldal egymást patkányozva kurvázza le a másik felmenőit, már csak egy következmény!
Kamp.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.15. 10:30:42

Abba kéne ezt hagyni, a Bayer-ügy már lecsengett, semmi értelme ezt a műbotrányt tovább ragozni.

bigdata 2017.05.15. 10:33:54

@Zsoltbacsi: bocsi de 2010-ben még a fideszre szavaztam, 2,5 millió társammal együtt. Akkoriban nem a fidesz buzizott, most meg igen. Ezért van az, hogy abból a 2,5 millióból már csak 1.8 támogatja a fideszt, illetve annyi sem, mert az 1.8 millió támogatóból 500 ezret a buzikampánnyal és társaival sikerült összeszedni, míg 500 ezer épeszű elfordult a párttól. És vannak ám még sokan a fidesz táborban, akiknél lassan betelik a pohár. A fidesz egyetlen szerencséje, hogy az ellenzéke is rettenetes (vagy komolytalan).

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.15. 10:35:07

@Brumm Brumi:

Így igaz. Bayer MINDIG trágár volt és MINDIG képtelen volt az önkontrollra. Csak amikor még liberális volt, ájult tisztelet övezte írásait a liberális körökben, akkor a trágárságát és önkontrollhiányát még szókimondésnak és civil kurázsinak hívták, s mindenki antiszemitának minősült, akinek nem tetszett Bayer stílusa.

Zsoltbacsi 2017.05.15. 10:42:05

@bigdata:

Csak kivancsisagbol: ezt az 1,8 milliot honnan szoptad?

Mellesleg a 2010-es erteket se sikerult eltalalnod, nem 2,5 volt, hanem 2,7....

Mellesleg mindenki 29-32 szazalekra meri oket, amit ha beszorzol 8,4 millioval (osszes szavazo), akkor kijon, hogy 2,4-2,7 millio... Mielott meg lefikaznad, megjegyzem, hogy mindenki ennyire tartja oket, meg a balosok is! Szoval hogy jott ki az 1,8?

Brumm Brumi 2017.05.15. 10:45:47

@bigdata: "Jelen."

Ühüm. Most akkor minden egy hónapos kamunick bemondását el kellene fogadnom?
Muhaha.

Nem véletlenül írtam azt hogy Csak olyan hörögjön ma Bayer mondókája ellen, aki bizonyítottan 14 évvel ezelőtt-és azóta- is hörgött Tóta W. (akkori index, ma hvg.hu) fent idézett produkciója miatt.

a hangsúly a BÍZONYÍTOTTAN szón van.

Brumm Brumi 2017.05.15. 10:54:41

@Kampfer: " Ez a folyamat nem most indult és nem is hét éve! "

Naná hogy nem.Mindig elfog a röhögés mikor ballib nosztalgiázásokat olvasok Chikán Attiláról, Mádl Ferencről, Antall Józsefről , Pokorni Zoltánról vagy Navracsics Tiborról...

Bezzeg mikor az említettek helyzetben voltak, akkor őket gyűlölte , marta a ballibák hordája. Pont mint szerencsétlen, mára már megdicsőült Antallt.
Röhögve ünnepelték, mikor egy meruk józsef nyilvánosságra hozta szegény Pokorni apjának a beszervezését és emiatt Pokorni lemondott.Idézhetném mit kapott Navracsics ugyanazoktól az elmúlt ciklusban. Mádl mára már mindenki által tisztelté avanzsált errefelé, bezzeg elnöksége idején... Szóval hagyhatnák a púdert , kedves eftársak.

Pl. 2002-ben sokan bevették a D209 meséjét az árokbetemetésről. Aztán hamar kiderült hogy a ballibák ezt úgy képzelték el hogy a jobboldal beleugrál ezekbe az árkokba, ők meg kegyesen ránk hányják a földet. Azóta már rég tudomásul vettük hogy ez egy háború .Ahol az alapszabály hogy ne kérj és ne várj kegyelmet. És főleg ne picsogj, ha szájon vágnak.

Idézném a ballibák fároszát, az öszödi böszme programját, mégpedig a hivatalos pártsajtóból:

"Le kell verni a jobboldalt. Az én feladatom az, hogy ennek a politikai versengésnek irányt adjak, feladatokat szabjak, és azokat számon is kérjem, s ezt meg is teszem hezitálás nélkül."
(Népszabadság, 2004. február 9.)

Jellemző ilyenkor a ballibák értetlensége.
Pedig elő lehet venni a tükröt,s jó mélyen belenézni.
Kinek a hibájából került hatalomra Orbán 2/3-os többséggel??

Nem ismerős a TGM "nevü" jelszava ?( aki ugye 1990-ben azt volt képes mondani a választások előtt:" Vagy SZDSZ. Vagy lábszag és mucsa")

Tehát- szerintük- van két változat: mikor az mszp-szdsz győz, az maga a "demokrácia", a nép okos és értelmes,a nép akarata úgy döntött hogy stb.
És van az amikor(még kimondani és szörnyű)az mszp-szdsz nem győz...
akkor tombol a fasizmus,akkor a nép hülye és agymosott,nem látják hogy barna eső hullik, Europa aiúta, jöjjön kohn-bandita az EU-s tankokkal meg vonuljon heller ágnes a pucér köldökével, különben itt pusztulunk meg, ballibsi közgazdászok és véleményformálók ugrálnak naponta a Dunába,nem győzik őket kifogni Mohácsnál.(hajóvonták találkozása tilos.)

Bambano 2017.05.15. 11:04:45

@Kampfer: nem az a baj, hogy valaki globalista vagy antiglobalista, hanem az, hogy nettó paraszt szegény. ez persze mindkét oldalon baj, csak az egyik oldalon jobban látszik.

lehet antiglobalistának lenni úriember módjára is.

Ingyen védem az Orbán kormányt 2017.05.15. 11:05:04

Szanalmas a baloldal. Politikailag megbukott, semmire nem jutott 7 ev alatt, es most egy ujsagirot akar megbuktatni. Ennyi lesz a 8 evnyi teljesitmenyuk ?? Nevetseges. Bayert nem lehet lejaratni. Akik szeretik azoknak ez olaj a tuzre, akik meg nem, azok eddig sem foglalkoztak vele.

Bambano 2017.05.15. 11:08:35

@Brumm Brumi: "Vagy SZDSZ. Vagy lábszag és mucsa": úgy látszik, igaza lett tgm-nek. horti szobrot avatni tényleg mucsa. (direkt nemecsekeztem meg a nevét).

Kelly és a szexi dög 2017.05.15. 11:09:55

jobboldaliként Bayert nyilván nem illeti meg a szabad véleménynyilvánításhoz való jog...

Bambano 2017.05.15. 11:14:48

@Kelly és a szexi dög: soha nem volt teljesen szabad véleménynyilvánítási jog. legalábbis akiknek volt gyerekszobája, azoknál a jólneveltség és a jó ízlés mindig korlátozta ezt a jogot.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 11:18:53

@bigdata:

ÉS mi lesz azokkal, akik időben lszállnak az orbánvonatról ( úgy, mint ahogy időben leszálltak a kádárvonatról )? No látod valahol ezekben kell keresni a megoldás kulcsát.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 11:19:52

@Bambano: "...a jólneveltség és a jó ízlés mindig korlátozta ezt a jogot."

+1:D

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 11:24:35

@Brumm Brumi: "Szóval hagyhatnák a púdert , kedves eftársak. "

Akkor kezdheted is. Mert téged, engem, meg azokat, akik a hatalomtól messze vannak, senki nem macerál. mert miért is tennék? Ja, hogy a hatalmat kell korlátozni a hibái miatt? Hát ez egy kurva libsibolsikomcsi duma. Brumika ez már akkor is az volt, amikor a mai hatalom ellenzékben tv székházat veretett szét? Nougye!

Beer Monster 2017.05.15. 11:43:50

@Legeslegalja: "„Dögöljön meg az összes áruló, aki elnyomást gyakorol ránk (sic!), és tönkre teszi ezt a csodaszép országot, mind takarodjon! Lógjon!”"

Akinek nem inge, nem veszi magára.

bigdata 2017.05.15. 11:45:03

@Brumm Brumi: feltűnt, hogy itt mindenki kamunick? Nem kötelező elhinned, semmin nem változtat.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.15. 12:03:34

@Beer Monster:

te ugye viccelsz ?

Bayer ezt üzente azoknak akik magukra vették :
"Aztán majd megtapasztaljátok, milyen érzés üldözöttnek és fenyegetettnek lenni. Mondom: már mi is nagyon dühösek vagyunk. Világos?"

---

A 24.hu-s újságíró kollega ezt üzente, azoknak akik magukra veszik:
"„Dögöljön meg az összes áruló, aki elnyomást gyakorol ránk (sic!), és tönkre teszi ezt a csodaszép országot, mind takarodjon! Lógjon!”

-----

A kérdés melyikből lett botrány ?
És melyiket mentegetik a ballibek ?

Lehet röhögni.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.15. 12:05:20

@Bambano: Hál' istennek végleg eltűntetek a parlamentből..Azt, amit Horthy nevének hallatán műveltek, az ostobaság és a tudatlanság szavak jellemzik leginkább, valamint a történelmi ismeretek hiánya. Na, ez a mucsa kis pajtás..

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 13:08:27

@EU zászlót mindenhova!:

Köszönnyük is a fidesznek, hogy gyorsan megváltoztatták a választási törvényt, nehogy ellenzékük is legyen. Adja isten neked és a leszármazóidnak is Or bán és családja örökös diktatúráját. Minekünk elég volt a kádári is, továbbira nem vágyunk, a fene a libsibolsi agyunkba.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2017.05.15. 13:12:45

@látjátok feleim szümtükkel:

Fura egy választási rendszer az olyan, ahol a győztes nyer, nem pedig a harmadik, ugye ?

A régiben pl milyen vígan, és konfliktusmentesen kormányozhatna együtt a DK az MSZP-vel és a Jobbikkal, ha együtt végre több szavazatuk lehetne, mint a Fidesznek, még belegondolni is öröm.

Megjegyzem ezt most is megtehetik, csak fel kell vállalni.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 13:27:22

@Trompf:

Ja, ezért van a választók alig egyharmada által megszavazott fidesznek majdnem kétharmada? Ugyé zt te sem találod viccesnek?

Zsoltbacsi 2017.05.15. 13:42:55

@látjátok feleim szümtükkel:

Mondj legyszives egy olyan valasztasi rendszert barhonnan a foldrol, ahol a tavolmaradokat automatikusan az ellenzekhez szamitjak, mert csak igy jon ki a matekod....

Tudod ennyi erovel usa is rohadt diktatura, mert Trump is 20 szazalek korul kapott (kb 60 millio szavazat a 350bol) es mindent vitt...

Bambano 2017.05.15. 13:50:23

@EU zászlót mindenhova!: nem vagyok a kispajtásod. amilyen a magyar közélet, én piréznek vallom magam már egy ideje.

Horthy egy tömeggyilkos háborús bűnös vagy ostoba, mint egy pár rendőrcsizma. az ilyennek nem szoktak szobrot állítani olyan országokban, amiket épelméjűek vezetnek. a mostani magyar kormány ne érezze magát megszólítva.

@Trompf: nem feltétlenül azzal van a baj, hogy az nyert, aki a legtöbb szavazatot kapta, hanem azzal, hogy úgy változtattak mindent, hogy a nyertes felé húzzon minden. egyáltalán nem kaptak kétharmados felhatalmazást.

az meg nem a választási rendszer hibája, hogy visszaélnek vele, meg az általa kapott hatalommal. viszont ez a választási rendszer csúnyán vissza is üthet.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 14:04:13

@Zsoltbacsi:

No és akkor nszerinted az jó, ha 20 %-kkal mindent visz és a választók többségének az érdeke elnyomásra kerül?

Zsoltbacsi 2017.05.15. 14:13:36

@látjátok feleim szümtükkel:

Szerinted hogy lett 2/3-a a pufajkasnak? Persze akkoriban nem hoborogtetek. Akkoriban meg igazsagosnak tartottatok UGYANEZT a rendszert

Vagy peldaul az valahogy "elfelejtodott", hogy a Fleto az "igazsagbeszedben" + utana tobb mszps politikus is az egyfordulora atallast szorgalmazta. Persze, mert akkoriban ok voltak egyedul a baloldalon, a fidesznek meg volt konkurenciaja (jobbik+miep+mdf). Szoval amig erdekukben allt, epp ok koveteltek

Bambano 2017.05.15. 14:22:58

@Zsoltbacsi: az mszp kétharmada olyan választókerületi bontásban született, amit még a fidesszel közösen csináltak.

ezt szabta át a fidesz, hogy a billegő kerületeket is ő nyerje.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 14:24:29

@Zsoltbacsi:

Persze volt 2/3-a, de nem hozott még sem olyan választási törvényt, amivel a fideszt teljesen kizárta volna annak lehetőségéből, hogy kormányt nyerjen. Ezt el teccettél felejteni?

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 14:26:32

@Bambano:

Zsotbács vagy fiatal, vagy öreg már csökkent szellemi képességekkel, oszt ezért nem emlékszik csak arra, hogy mi volt tegnap. Tegnapelőtt neki nincs.

Zsoltbacsi 2017.05.15. 14:27:22

@látjátok feleim szümtükkel:

Persze, csak egyfordulossa tette az onkormanyzati valasztast, mert egyebkent nem nyert volna Demszky.

Masreszt mivel zarja ki a fidesz az ellenzeket? Szerezzenek tobb szavazatot, es akkor ovek a palya. Azert hulyeseg, amit mondasz, mert a tisztan listas valasztasokon (pl EP) se hasitanak a "demokratak"

Zsoltbacsi 2017.05.15. 14:30:37

@Bambano:

Hat persze.... Olyan aprosagok ne zavarjanak, hogy:

1: 176 korzetbol 173at megnyert
2: Ebbol 119et az elso forduloban
3: Atlagosan 25 szazalekkal verte a masodikat

Nem tudsz olyan korzeteket meghatarozni, ahol mas lett volna az eredmeny. (ugy hogy a tobbi szabalynak is megfeleljen, peldaul lakossagszam) Gondolom nem kell felemlegetnem az alkotmanybirosag 2007es hatarozatat a korzethataroktol...

Zsoltbacsi 2017.05.15. 14:38:04

@látjátok feleim szümtükkel: @Bambano:

De amugy mindegy, szerezzetek 18ban ketharmadot, es olyan valasztasi rendszert csinaltok, amilyet akartok. Csak valasztok nelkul nehez lesz....

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 15:02:51

@Zsoltbacsi:

Azért egy kicsit kihúzhatod a fejed a hátsó melegéből, és szétnézhetsz az országban, mert vannak itten látnivalók, amiket nem a libsibolsikomcsik csináltak.

hvg.hu/itthon/20170515_budaors_kontra_magyar_allam_sarcolhat_e_az_allam_kovetkezmenyek_nelkul#rss

Zsoltbacsi 2017.05.15. 15:04:40

@látjátok feleim szümtükkel:

Ez most hogy jon ide?
Volt 2 allitasod is, amit megcafoltam: Horn is atirta a valasztasokat, korabban is legalabb ennyire aranytalan volt a rendszer. A tobbi csak puder...

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 15:04:41

@Zsoltbacsi:

Ja, kétharmadukkal csinálták, és csinálják. Remélem örülsz.

Zsoltbacsi 2017.05.15. 15:22:39

@látjátok feleim szümtükkel:

NEkem mindegy, en el fogom fogadni, ha mas legitimen felhatalmazott part megvaltoztatja a szabalyok betartasaval. Tudod, en nem alkalmazok kettos mercet, mint te

Azert az aranyos, hogy te vadoltal engem rovide emlekezettel, pedig epp en mutattam ra egy tevedesedre. Ugye az volt az allitasod, hogy Horn nem irta at a valasztasi szabalyokat, diszkreten kifelejtetted a fopolgarmesteri valasztast... Persze ahogy erre ramutattam, rogton jott a tereles, es a kapaszkodas a kovetkezobe....

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 15:50:22

@Zsoltbacsi: "NEkem mindegy,..."

Aha, neked mindegy, csak ebben az országban nem csak te vagy. Aokkal mi lesz, akik nem értik a dörgést úgy, mint te? aAzt kizsákményolni nem bűn?Sem anyagilag, sem lelkileg? Ehhez kell a kétharmad amire annyira büszke vagy? Akár mit is mondasz a szocik nem votlak ennyire kirekesztőek. A fidesz sokszor még a saját csapatát is átveri a törvényalkoásival. meg a magánszeméylkre alakított törvényeivel. Ehhez kell a kétharmad?

Kettős a mércém? Netán a magadéhoz mérted?

Zsoltbacsi 2017.05.15. 16:04:27

@látjátok feleim szümtükkel:

"Kettős a mércém? Netán a magadéhoz mérted?"

Olvasd el meg egyszer amiket irtam. En sehol se mentegettem Bayert, mindossze arra akartam felhivni a figyelmet, hogy ne az ajvekoljon a leghangosabban, aki semmiben se kulonb!

(Nem emlekszem, hogy a Birono/blogger, vagy a Tasz ekkora elannal elhatarolodott volna anno totawtol/Terry Blacktol es a tobbiektol legalabb ennyire durva mondatokkal kapcsolatban)

Zsoltbacsi 2017.05.15. 16:06:45

@látjátok feleim szümtükkel:

Es ugyanez igaz a valasztasi torvenyre is. Nem emlekszem, hogy allast foglaltam volna a kerdesben, mindossze annyit jegyeztem meg, hogy:

1: a pufajkas is atirta
2: 2006 es 2010 kozott a maszop rendszeresen napirenden tartotta a temat, es kizarolag azert nem lepte meg, mert nem volt ra lehetosege!

Skankhunt42 2017.05.15. 16:08:50

@wolves84lb: jajIstenem, megint megcsináltak a toronyban, h ide jössz emberkedni, nagylukú? te vagy aki a picsájával viszi a markót és szalonnáért basszák a befogadóban?

Skankhunt42 2017.05.15. 16:25:53

@Bambano: juuuj, direkt írtad kisbetűvel?? micsoda ellenálló vagy, egy igazi hős!! (rettegtél közben? látta más?)

@látjátok feleim szümtükkel: egyéni körzet, hülyeúr

Bambano 2017.05.15. 17:20:36

@Zsoltbacsi: én is elfogadnám, ha ez a mostani kurzus csak olyan szinten lenne mocsok, mint a korábbi másik oldal. de nem, ezek sokkal mocsokabbak.

és az lesz a probléma, hogy ahogy telik az idő, úgy gyűlik a bűnlajstrom, úgy lesz egyre nagyobb a bukás, ha egyszer mégis bekövetkezik. vagyis a növekvő büntetési fenyegetettség miatt úgy lesz egyre erőszakosabb az állammaffia, amit mi fogunk megszívni. a fidesz prominensei előtt már ma is csak két út van: vagy elhúzni valami banánköztársaságba, ahonnan nincs kiadatási egyezmény, vagy megint nyerni egy nagyot. Mert az elszámoltatást nem merik megkockáztatni.

hmm. kezdem érteni, miért is kell nekünk baltás gyilkosokat visszaadni. jól jöhet még a haveri kapcsolat, ha menni kell.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.15. 17:34:37

@látjátok feleim szümtükkel: 2010-ben a régi választási rendszer szerint szereztek kétharmadot. 2014-ben a Fidesz-Kdnp közös lista majd' 1 millióval kapott több szavazatot, mint a "Kormányváltás" nevű baloldali közös lista (Mszp, Dk, Együtt, Pm, stb.) Úgyhogy coki..

Zsoltbacsi 2017.05.15. 17:35:53

@Bambano:

" de nem, ezek sokkal mocsokabbak."

Szerintem meg nem

"Mert az elszámoltatást nem merik megkockáztatni."

Mondj legyszives 1 azaz EGY darab politikust, aki el lett szamoltatva. Uvegzseb remlik? Keller Laca? Lop-stop? Semmi se fog tortenni...

Mellesleg eddig az egyetlen tarsasag akirol bebizonyosodott, hogy elcsalta a valasztasokat az epp a baloldali osszefosas volt: MSZP+Gyurcsany(DK)+Egyutt(Szigetvari mint kampanyfonok). Gondolom nem kell emlekeztetni a "trukkok szazaira"+ meg az ugyanebben a beszedben szereplo "de arrol nektek nem kell tudni"-ra... Szoval itt megint az az eset van, hogy a bizonyitottan valasztast elcsalo vadolja a masikat! Es akkor a 2002es valasztast meg szoba se hoztam...

Ez az elmelet pontosan ugyanolyan, mint az OLAF jelentesnel volt, ugye ott is kezdetben az volt a mantra, hogy azert nem hozza nyilvanossagra a Fidesz, mert ok is nyakig vannak benne....

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.15. 17:36:51

@Bambano: Na erről a tudatlan, ismerethiányos, sötét fanatikus butaságról beszélek, amit folytatólagosan előadsz..

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 20:55:22

@Zsoltbacsi: "Szoval itt megint az az eset van, hogy a bizonyitottan valasztast elcsalo vadolja a masikat!"

Szóval hány elcsalót ítéltek el? Mert ugyé aki tudja, hogy elcsaltak, azok elmentek tanúskodni is. Persze előbb feljelentették a csalót, de mennyit is?

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.15. 21:01:47

@EU zászlót mindenhova!: " Úgyhogy coki.."

Mert? Tán viszket neked is a tenyered?
Mert ugyé 2014-re nem lett lejtősre alakítva a választási törvény, meg a választási körzetek?

Mellesleg ha lenne emlékezeted akkor tudnád, hogy melyik párt is volt az, amelyik a szocik kormányzása alatt állandóan keresztbe feküdt minden jelenős törvénymódosításnak. 2010 óta meg úgy pöffeszkedi a pártelnök, mintha ő lenne a király, pedig ...

Zsoltbacsi 2017.05.15. 21:24:58

@látjátok feleim szümtükkel:

Ok, bocs pongyolan fogalmaztam. Nem bizonyitottan, hanem a haverok elott bevallottan. Ugy teszel, mintha nem tudnad hogy errol szol az oszodi beszed

Bambano 2017.05.15. 21:42:44

@Zsoltbacsi: melyik választást csalta el az mszp-dk-együtt koalíció? a 2010-est?
egész pontosan hogyan is lehet elcsalni azt a választást, amit kétharmaddal buktak el?

jaja, azt jó, hogy a 2002-es választási csalásokat nem hozod elő. ki is volt akkor éppen hatalmon? a fidesz. tehát csalni nekik volt reális lehetőségük. ez a 2002-es választás is remekül mutatja, hogy a feketeöves jobberek szerint minden választást elcsalnak.

Bambano 2017.05.15. 21:45:18

@Zsoltbacsi: "Mondj legyszives 1 azaz EGY darab politikust, aki el lett szamoltatva.": eddig azért nem lett elszámoltatva senki, mert mindenki sáros volt. ha most nyerne egy friss erő, aki eddig nem lopott, mert nem volt hatalmon, akkor lehetne végre elszámoltatást csinálni.

Zsoltbacsi 2017.05.15. 21:45:38

@Bambano: 2006! Hol beszeltem en a 2010esrol?

Beer Monster 2017.05.15. 22:59:19

@Legeslegalja: A második kijelentéssel csak egyetérteni lehet. Te nem értesz vele egyet?

Zsoltbacsi 2017.05.15. 23:13:16

@Bambano:

"jaja, azt jó, hogy a 2002-es választási csalásokat nem hozod elő. ki is volt akkor éppen hatalmon? a fidesz. tehát csalni nekik volt reális lehetőségük. ez a 2002-es választás is remekül mutatja, hogy a feketeöves jobberek szerint minden választást elcsalnak."

A 2002-es választás matematikailag azon bukott el, hogy a miépet 36 ezer savazat hiányában iiejtették az szdsz-t pedig ugyan ennyivel bejuttatták.

A csalás elismert része az volt, hogy (tiltott) mozogósítást végeztek - folyamatosan kinyomták a résztvevők neveit a szavazókörök listáiról és a szimpatizáns listával összevetve egyenként is cseszegették szavazásra az elmaradozókat.
Használták a ma is divatos láncszavazást, szavazatvásárlást is.
Ezeket dokumentálták is és nagyjából konszenzus volt abban, hogy a rendkívüli mozgósítás, rekord részvétel, mögött ezek az okok álltak mind a két fordulóban.
mno.hu/migr/az-ovb-szerint-a-valasztasi-iroda-mulasztott-2002ben-665556
Ez csak a főmenü trutymó emília és a választási csalás szakértő tóth sarából.
De van egy sosem kibeszélt, soha nem ellenőrzött oldala is:
A miép panaszai között (565 konkrét panasz) legtöbb esetben az szerepelt, hogy a szavazatokat tömegével érvénytelenítették ráfirkálással ( második jelzést téve valamely konkurens pártra ikszelve) az urnabontást követően a nem kívánt szavazatoknál, nem ahhoz a párthoz csoportosították (más párt kupacába tették) a nem kívánt szavazatot, amelyre a voks szólt, nem oda (vagy egyáltalán nem) írták be az összesítő lapra a megszámolt szavazatokat, vagy nem a helyes szavazatszámot írták be.
Ezek egy részéről volt szavazóköri jkv. és tanúvallomás is, de arra is volt példa, hogy egyszerűen megtagadták a nyilvánvaló és leleplezett csalás jkv.-be vételét a szavazókörben.
Mivel egy bejelentést sem vizsgáltattak ki, mivel egyetlen helyen sem ellenőrizték a bejelentés valódiságát,a szavazatokat, szavazatszámokat, mivel a kivizsgálást azzal is ellehetetlenítették, hogy a szavazatok és dokumentumok megsemmisítését sec perc elrendelték és végrehajtották, számomra is megalapozottnak tűnik Budaháziék és s radikális jobboldal korabeli szereplőinek ezzel kapcsolatos állítása.
Azt a választást meg lehetett majmolni 0,2-0,4% szavazóval/szavazattal, ami ekkora szavazatszámnál önmagában - bármiféle tudatos és szervezett csalás nélkül is nagyjából a rendszer saját hibájának értéke körül alakul.
Meg is majmolták.
A hibák egy irányba szórtak így bukott ki a miép ( örökre ) és jutott be az szdsz (utoljára) országos listával.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.16. 11:24:31

@Zsoltbacsi:

Haverok előtt olyan is bevallásra kerül, ami nem tényszerű. Sőt ezt már a fidesz napi szintre emelte, mint ahogy a kúria a nagyplakátokkal összefüggésben kimondta, no ez a bizonyított.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.16. 11:27:31

@Zsoltbacsi:

Legutóbbi választással összefüggésben én is hallottam csirkékről, pénzről, drága italokról, olyantól, aki maga is látta, még sem mondtam még soha, hogy ez a párt csalt. Mert feljelentés nem történt, bíróság senkit nem ítélt el. Akkor meg miről beszélsz, rágalmazol??? Azt pedig büntetik.

Zsoltbacsi 2017.05.16. 11:37:38

@látjátok feleim szümtükkel:

Mint irtam, ez valamennyire a rendszer resze (nyugaton is!), de azert remelem nem azt akarod mondani, hogy a fidesz BARMELYIK gyozelme ilyesmiken mult volna? Mert a 2002es es a 2006os viszont igen!

Amugy nem ertelek, hanyadik hazugsagodat kell megcafolnom????

"A hvg.hu-ra október 18-án került fel az őszi bajai időközi önkormányzati választással összefüggésben egy videó, amelyről a rendőrségi nyomozás kiderítette, hogy hamisítvány. A videón egy közvetítő 200 ezer forintot ad át néhány helyi férfinak, és további pénzt és tűzifát ígér nekik, ha ők és családtagjaik is elmennek szavazni a bajai időközi választáson. A bajai videóügy után távozott Gavra Gábor, a hvg.hu főszerkesztője és Déri Balázs, az MSZP kommunikációs igazgatója is."

hvg.hu/itthon/20140904_Bajai_video_vadat_emeltek_a_keszito_ellen

Es akkor ez egy pelda a rengetegbol.

Pali papa és a negyven rab ló 2017.05.16. 12:21:23

:((
Eredetileg csak a blogot akartam elolvasni.
Elolvastam.
Gondoltam szólok is hozzá.
Azonban beleolvastam a kommentekbe.... és nem.
A hozzászólástól elment a kedvem.

Bambano 2017.05.16. 13:26:30

@Zsoltbacsi: leírom neked mégegyszer: a 2002-es választások idején a választást lebonyolító banda fideszes volt. ha nem vizsgáltak ki valamit, az a fidesz sara, ne varrd gyurcsány nyakába, mert akkoriban gyurcsány egy hatalom nélküli senki volt.

a mozgósítási listához meg elég egy nevet mondanom: kubatov. szóval csak olyan panaszkodjon a mozgósítás ellen, aki nem csinálta. de egyébként erős kérdés, hogy mozgósítani tilos-e választásokkor. nem hiszem, hogy olyan nagy baj lenne, az egész választási kampány a mozgósításról szól.

Bambano 2017.05.16. 13:32:12

@Zsoltbacsi: hol volt 2006-ban dk? a dk akkor alakult, mikor fletó szakított az mszp-vel. 2006-ban fletó választást nyert az mszp-nek, értelemszerűen nem volt dk. tehát az, hogy az mszp-dk-együtt koalíció mit csinált a választásokon, az rossz kérdés, mert nem volt dk 2006-ban.

Sőt, ha megnézed a netet, a dk először mint mszp-s platform, 2010. október 22-én alakult, tehát még a 2010-es választásokat sem tudta a dk elcsalni, mivel utána alakult. 2011. október 22-én alakult.

de semmi gond nincs azzal, ha alapvető fizikai tények nem zavarják a "tisztánlátásodat". legfeljebb azok, akik tudják, hogy időutazás nem létezik, nem fognak komolyan venni.

Zsoltbacsi 2017.05.16. 14:03:55

@Bambano:

"hol volt 2006-ban dk? "

Hol irtam olyat, hogy 2006ban letezett a DK? Azt irtam, hogy azok csaltak el a valasztast 2006ban, akik a 2014es es a MOSTANI osszefogas resztvevoi:

Mszp (gondolom ezt nem kell magyarazni)
+
DK (a mostani elnoke volt a jelolt)
+
Egyutt (a mostani valasztmanyi elnoke volt akkor a kampanyfonok)

Lehet hogy pongyolan fogalmaztam, de aki akarja erthette a mondanivalo lenyeget, mar csak azert is, mert 2006ban meg szo se volt osszefosasrol, tehat maga a szo is ertelmezhetetlen volt akkor.

"ne varrd gyurcsány nyakába, mert akkoriban gyurcsány egy hatalom nélküli senki volt."

Azert ez se teljesen igaz, igaz hogy a hatterbol, de bizalmi embere volt Megyonak. Tobbek szerint valami olyasmi lehetett akkor, mint most Habony a fidesznek. Tobbek kozott epp o ismerte be a Debreczeni konyveben, hogy o eroltette at a parton a 23 millio romanos uszitast. Ugye nem akarod azt mondani, hogy "egy hatalom nélküli senki" meg tudja 180 fokkal forditani Medgyesit (miniszterelnok) es Kovacsot (partelnok)?

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.16. 15:43:32

@Zsoltbacsi: "Lehet hogy pongyolan fogalmaztam..."

Lehet.
De ezen nem kell csudálkozni, mert te csak így tudsz. A tények pontos megfogalmazása nem a te műfajod.

Zsoltbacsi 2017.05.16. 16:13:09

@látjátok feleim szümtükkel:

Szerintem meg direkt felre akartad erteni. Tudod, amikor mar nincs mibe belekapaszkodni, akkor szokott jonni a helyesiras meg a hasonlok...
LEgalabbis nekem nyilvanvalo volt, hogy nem az akkori NEM LETEZO osszefogasra gondolok...

Skankhunt42 2017.05.16. 17:56:09

@Pali papa és a negyven rab ló: mégis hozzászóltál. ne hisztizz itt játszva az intelligenst

Skankhunt42 2017.05.16. 17:57:11

@Bambano: jaj de buta vagy. hol írta a dk-t??

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.17. 15:27:13

@Zsoltbacsi:" LEgalabbis nekem nyilvanvalo volt"

No és akkor innen kezdve kütelező mindenkinek tudni, hoyg te mire gondolsz? Ezt ugyé viccnek szánod?

Zsoltbacsi 2017.05.17. 15:45:02

@látjátok feleim szümtükkel:

Meg egyszer utoljara:

Normalis/intelligens ember szamara nyilvanvalo hogy nem az akkor meg nem is letezo osszefosasra gondoltam, hanem a mostanira.

Egyebkent is marhara vicces, hogy azzal vadolsz engem, hogy szerintem a DK letezett 2010 elott, Kerlek olvasd el, mit irtam 2017.05.15. 14:13:36kor, ime:

"Vagy peldaul az valahogy "elfelejtodott", hogy a Fleto az "igazsagbeszedben" + utana tobb mszps politikus is az egyfordulora atallast szorgalmazta. Persze, mert akkoriban ok voltak egyedul a baloldalon, a fidesznek meg volt konkurenciaja (jobbik+miep+mdf). Szoval amig erdekukben allt, epp ok koveteltek"

Raadasul ezt a hozzaszolast epp neked cimeztem, lapozz vissza, ha nem hiszed el. Innentol kifejezetten rohejes azon vadad, hogy szerinted nem tudom, hogy mikor jott letre a dk...
süti beállítások módosítása