A képembe hazudott a TV2
2019. február 08. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

A képembe hazudott a TV2

Megtisztelő meghívást kaptam a Német-, Dán és Izraeli Nagykövetség által szervezett megemlékezésre és dokumentumfilm vetítésre.

danok.jpg

Az asztalnál (balról jobbra)az izraeli nagykövet, PhD Molnár Judit, Jonatan Jerichow filmrendező, a dán és a német nagykövet

A megemlékezés és a dokumentumfilm azokról a dán zsidókról szólt, akiket a dánok mentettek meg attól, hogy a nácik koncentrációs táborba hurcolják őket. Egy egész ország, egy egész társadalom fogott össze saját zsidó állampolgáraik megmentésére. Egyszerű halászok, hajósok az éj leple alatt a tengeren át szállították őket  Svédországba. Mintegy 7000 dán zsidót mentettek meg honfitársaik, és "mindössze" ötszázat tudtak a nácik a theresienstadti koncentrációs táborba deportálni. A film tiszteletadás a dán nép előtt, akik Európában egyetlenként védték és mentették meg a náciktól szinte valamennyi dán zsidó polgárukat.

hajon-nol_hu.jpg

Kép: NOL.hu

Mindez a TV2 "Tények extra" nevű tegnapi híradójában a valóságot szembeköpve akként jelent meg, hogy bár a "hír" címe - kényszerűen azonosan a dokumentumfilm címével - "A dán zsidók megmentése" volt, az azt követő kommentár a következőket tartalmazta: "a zsidókat terveszerűen, tömegesen ddportálták náci koncentrációs táborokba 1943 után Dániából is." (az idézett rész 18:44-től látható)

Értem én, hogy egy olyan országban, mint a mienk, ahol a magyar kormány, a magyar csendőrök és a magyar lakosság révén rekordsebességgel sikerült 57 nap alatt 400 ezer zsidót deportálni Auschwitz-Birkenauba, ahol több mint 300 ezren elpusztultak, szóval egy ilyen országban hazudni kell arról, hogy mit tettek a dánok. Hova is jutnánk, ha egyszer ez az ország kénytelen lenne szembenézni a történelmi igazsággal és nem hazudozna a saját dicstelen múltjáról? 

Remélem, hogy a Dán Nagykövetség megteszi a TV2 ellen a szükséges lépéseket a róluk terjesztett álhírek miatt. 

http://tenyek.hu/tenyek/283219_tenyek-extra-teljes-adas-2019.-februar-7.-csutortok.html

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr9014614978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnightcoder2 2019.02.10. 12:03:53

@Nincs közöttünk csicska: Mi köze a banki szolgáltatások árának a zsidókhoz ? A bank egy ugyanolyan részvénytársaság mint bármi más. Vagy ha te OTP részvényt veszel, elõzõleg körülmetélteted magad ?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 12:04:32

@Nincs közöttünk csicska:

itt egy teljesen hétköznapi újságcikk Teller Edéről,amelyben emltik, hogy magyar származású:

"Four others joined Dunlop at the podium that day, one of whom had made the journey from California – and Hungary before that. The nuclear weapons physicist Edward Teller"

www.theguardian.com/environment/climate-consensus-97-per-cent/2018/jan/01/on-its-hundredth-birthday-in-1959-edward-teller-warned-the-oil-industry-about-global-warming

Nem mindenki olyan műveletlen, idióta fasz, mint ti, Fideszes nácik!

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 12:05:16

@Igazamvanvagyigazamvan?: Orbángeci ma focista lenne a Felcsút II-ben Soros nélkül

Nincs közöttünk csicska 2019.02.10. 12:05:31

@midnightcoder2: Mi koze a zsidoknak a penzugyekhez?

ha ha ha

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.10. 12:06:41

@midnightcoder2: nem az átlagpolgár. Különben hogy jött volna képbe Horthy?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 12:09:20

@Igazamvanvagyigazamvan?: pontosítok.

Orbángeci egy ideig focista lett volna a Felcsút II-ben Soros nélkül, ma meg egy alkoholista, loser, szotyizó edző-selejt. Egy kis idióta, vidéki paraszt ez az O1G, aki most frusztráltságból diktátorkodik.

www.blikk.hu/aktualis/politika/orban-viktor-hihetetlenul-elvert-az-apam/e55dw7b

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.10. 12:10:20

@math0: á, a testalkata alapján legfeljebb labda.

Nincs közöttünk csicska 2019.02.10. 12:10:31

@midnightcoder2: Mi koze?

Az egy fore juto zsidok szama az EUban Mo-n a legmagasabb.

Ennek 2 kovetkezmenye van:

1. A banki szolgaltatasok ara itt a legmagasabb az EUban.

2. A sajto holotartalma itt a legmagasabb az EUban.

ha ha ha

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.10. 12:13:03

@math0: erre gondoltam @Nincs közöttünk csicska: esetében is. Azért utálja ennyire a zsidókat, mert gyerekkorában csúnyán elverték. Az apja volt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.10. 12:17:06

@Nincs közöttünk csicska: akkor pár zsidó. Orbán nyilatkozta egy francia lapnak, saját magáról.
"Konkrét példákkal mutatják be, hogy Orbánt milyen méltatlanul támadják a legképtelenebb vádakkal (megöli a szabadságot, neofasiszta stb.), sőt hasonlítják még Hitlerhez is.
Majd ez a mondat következik:

“Elfelejtve mellékesen a református Orbán apjának zsidó származását és azt, hogy feloszlatta a Magyar Gárdát, amely a nyíltan idegengyűlölő, de a választók egyötödét magához vonzó Jobbik párthoz közelálló szélsőjobboldali félkatonai szervezet.”

(A lap – melynek példányszáma 2013-ban 98 675 volt – eredeti, francia nyelvű cikke itt található, képernyőkép róla az utókor számára itt érhető el.)
Így már értjük a Ráhel nevet, a diplomátlan zsidó Habony Árpád Raszputyin szerepét, az országon élősködő Vitézy família sérthetetlenségét, a kormányzati zsidók sorát (a Leumi bankos Németh Lászlónét, Fónagy Jánost, a csak a ballib kulturális figuráknak kedvező Halász Jánost), a Simicska által otthagyott pénzek átpasszolását Fellegi Tamásnak, a Wallisnak (stadionépítés) és társainak. És persze a visszataszító arcok világcsúcsát verő, “túlélő-leszármazott” Hegedűs Zsuzsa haszontalansági főtanácsadónak a szerepét"

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 12:41:37

@Nincs közöttünk csicska: azt mondod, hogy Orbanisztán szarul teljesít?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 12:43:29

@midnightcoder2:

1. Ha te megölsz 200 embert, akkor hiába jössz nekem azzal, hogy szerinted 2000 halt volna meg, ha nem ölöd meg a 200-at. A bíróságon is elítélnek, és minden normális ember tömegygilkos geci patkánynak mond, mert az vagy.

2. Tehát egy idióta, lusta, hazaáruló geci vagy. Még egy billentyűzetváltásra is képtelen vagy a magyar nyelv érdekében.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 12:44:32

@Nincs közöttünk csicska: hazudtál, ennyi. innentől neked kuss.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 12:45:34

@midnightcoder2: a "parancsot teljesítettem" a legismertebb patkány magyarázkodás a nácik részéről. te is csak egy patkány náci vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 12:47:05

@midnightcoder2: Ha te megölsz 200 embert, akkor hiába jössz nekem azzal, hogy szerinted 2000 halt volna meg, ha nem ölöd meg a 200-at. A bíróságon is elítélnek, és minden normális ember tömeggyilkos geci patkánynak mond, mert az vagy. Ráadásul még elmebeteg is, mert kamu az állításod.

Nincs közöttünk csicska 2019.02.10. 13:01:40

Amugy rollam senki nem mondhatja hogy naci vk, magam is illegalis bevandorlokat bujtatok...csak nem Magyarorszagon!

igy hazafisagomhoz 2seg nem ferhet

n3spr3ss0 2019.02.10. 13:05:55

@illiberális: Először a rokonságom (nem zsidók) mesélt sokat, meg láttam is értékeket a későbbiekben, melyek ily módom kerültek "gazdáikhoz".

midnightcoder2 2019.02.10. 15:41:44

@math0: Csakhogy itt nem én öltem meg a 200 vagy a 2000 embert, hanem távolról nézve látom, hogy volt az A és B alternatíva, és ha az A esetén 200 ember halt meg, a B esetén 2000 halt volna, akkor szerintem az A volt a jobb. Azon lehet vitatkozni hogy az így van-e A-ra és B-re, de azt mondani, hogy mindegy mennyien haltak meg, nincs olyan hogy kisebbik rossz nyilvánvaló hülyeség.

"a "parancsot teljesítettem" a legismertebb patkány magyarázkodás a nácik részéről"
Minden katona részérõl az. Az a csávó is azt mondta, aki a szövetségesek atombombáját dobta le Hiroshimára. És ebben igaza is volt, az a Teller Ede aki a bombát megkonstruálta, sokkal nagyobb gyilkos mint az a csávó akit azért küldtek fel hogy dobja le és égessen hamuvá sok ezer nõt, gyereket.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 15:49:36

@midnightcoder2: te egy geci fasz vagy, aki mentegetsz egy olyan embert, aki 400 ezer zsidót küldött haláltáborba. és azzal próbálod mentegetni, hogy szerinted ha nem küldte volna őket, akkor még több áldozat lett volna. ami, ismétlem:

1) nem tény, hanem a te idióta, privát álmodozásod
2) nem érv, mert egyetlen ember halálba küldésére sem lehet indok az, hogy különben többen haltak volna meg. (kivétel esetleg a közvetlen életveszély, de még ez is necces, és itt nincs szó közvetlen életveszélyről).

te nemcsak idióta vagy, hanem a egy utolsó, senkiházi, erkölcsi féreg, patkány. ilyenek vagytok, ti nácik, ilyen selejtes emberek.

Agnes Detre 2019.02.10. 18:01:27

@Igazamvanvagyigazamvan?: Hogy mi is van a Nobel dijasokkal????Akik Berlinben es Svajcban vgeztek az egyetemeket a numerus clausus miatt???Neh a gondolkodni kene...valoban magas volt az egyetemek nivoja(magasabb mint most) csak nem a zsidok reszere...

midnightcoder2 2019.02.10. 18:35:51

@math0: 1. Akkor szerinted nyilván az valós forgatókönyv volt, hogy semlegesek maradjunk mint Svájc, vagy az hogy a magyar hadsereg megveri a németet. Mert ha nem, akkor bizony csak rosszabb forgatókönyv jöhetett volna szóba mint Horthy.
2. Értem. Ezek szerint úgy gondolod, több ember halálba küldése jobb mint kevesebb emberé. Hitler a fasorban sem volt hozzád képest.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 18:56:16

@midnightcoder2:

1) már válaszoltam, hogy szerintem volt jobb forgatókönyv, mint amit Horthy csinált.
2) Azt is hangsúlyoztam, hogy te egy emberirtást akarsz azzal kimosdatni, hogy milyen forgatókönyvekről álmodozol, ami már eleve egy erkölcstelen, embertelen faszság. Ezeknek a dolgoknak a megítélésében nem lehet olyannal jönni, hogy te mit álmodtál arról, hogy "mi lett volna a történelemben, ha". Te egy pszichiopata fasz vagy.

3) Én úgy gondolom, hogy emberek halálba küldése rossz dolog. 400 ezer ember halálba küldése irtózatos dolog. Horthy egy embertelen, náci, emberiség elleni bűnöket elkövető állat volt. Mivel akkor még volt halálbüntetés, simán ki kellett volna végezni, a fél kormányával együtt.

És ebben a kérdésben irreleváns, és beteges azzal jönni, hogy "mi lett volna ha", és pláne azzal, hogy te, az idióta kis nulla mit álmodtál erről.

Btw. az emberek nagy része a 400 ezer ember halálba küldését még akkor is elítélné, ha Horthy mellett konkrtan ott állt volna Hitler a pisztollyal a halántékánál, és azt kérdezi, hogy 400 vagy 600 ezer zsidó legyen. A valóság közel sem volt ez, sehol nem volt ehhez képest, de az emberek többsége még ebben a helyzetben is azt tartotta volna helyesnek, hogy 400 ezer embert a halálba küldeni nem lehet, ilyet egy normális ember akkor sem tes meg, ha a halántékánál van a pisztoly.

Ha pedig Hitler azt mondja, hogy deportál vagy lemond, akkor az emberek még nagyobb többsége azt mondaná, hogy le kell mondani.

Ugyanis van egy erkölcsi alapelv, amit te nem fogsz fel: 1 ember megölésében részt venni súlyosabb dolog, mint ha akárhány ember hal meg helyette, ugyanis az akárhány embert mások ölik meg, és az ő felelősségük.

Horthy felelőssége a 400 ezer zsidó halála. Ha nem deportált volna, és esetleg több zsidó halt volna meg (ami szerintem nem igaz), akkor az a több zsidó az valaki más felelőssége. Horthy pedig a saját tettééért felelős, és nem mások tettéért.

Nincs olyan védekezési lehetőség, hogy: "ha én nem erőszakolom meg a feleséged, akkor megerőszakolták volna hárman mások". Így nem lehet erkölcsösen védekezni, még akkor sem, ha így lenne. Ez az érvelés erkölcsileg elfogadhatatlan, a legtöbb ember vélekedése szerint.

Te egy erkölcsi selejt, pszichopata fasz vagy.

Ennyit tudtok, ti Fidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

Proud Mary 2019.02.10. 18:58:45

@math0: csak a deportáció a szenvedés?

Venesz 2019.02.10. 19:05:13

@balfaszokkal sáncoló: Na ugorjunk csak neki! Horthyék Budapesten kezdték volna a deportálásokat. Aztán mire a vidéki zsidóság elfogyott, valahogy leálltak a szállítások, a fővárosban előbb csillagos házakba, majd gettóba kényszerítették a zsidókat. Miért pont a fővárosi zsidóságot nem deportáltatta vitéz nagybányai, ha egyszer velük akarta kezdeni? Amíg a vidéki zsidóságot deportálták, erősen túlteljesítették a németek elvárásait ("Edmund Veesenmayer a nürnbergi perben az alábbiakat vallotta:
"Ez egy olyan hatalmas rendőri feladat volt, amelynek elvégzését három hónap alatt csak a lelkes magyar teljes hatósági és karhatalmi apparátus tette lehetővé. Kívülről nem tudtak volna megfelelő erőt hozni e célra, mert csak az tudta volna elvégezni, amelyik az országot, népét ismeri, s a nyelvet beszéli. Eichmannak csak igen kis törzse volt. Ilyen gyorsan és ennyire súrlódásmentesen - csak a magyar kormány teljes segítségével volt lehetséges"), aztán hirtelen ráléptek a fékre és a németek sem erőltették a dolgot. Itt minden Horthyn múlt.

2019.02.10. 19:06:34

@math0: "És ebben a kérdésben irreleváns, és beteges azzal jönni, hogy "mi lett volna ha"

Hát kisfiam, annak a 200 ezer embernek ,aki Horthynak köszönhetően megmenekült rohadtul nem irreleváns.
Hogyha Horthy '44 márciusában lemond, sokkal több ember hal meg. Márpedig számára ez lett volna a legkézenfekvőbb, mert menthette volna az arcát. Mégse tett így mert volt benne felelősségtudat!

Venesz 2019.02.10. 19:25:08

@balfaszokkal sáncoló: "azzal járhatott volna, hogy a németek elmozdítják.."
Ez volt a legfontosabb? De a partraszállás után üzentek neki, hogy Sztálinnak kell megadja magát, nem az angoloknak, meg ugye jó lenne leállni a deportálással, na ekkor végre leállította a szállítmányokat. Ne mentegesd, felesleges, nagy antiszemita volt, és féltette a tyúkszaros életét.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.10. 20:35:34

@Proud Mary: próbáld ki, faszfejkém, hogy egyik oldalról csúnyán néz rád egy román, meg nem lengethetsz székely zászlót, és a boltban nem szolgálnak ki magyarul, a másik oldalon meg a deportálást!

ha még lesz kedved utána, gyere vissza, és mondd meg, hogy élvezted a deportálást te idióta barom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 07:25:09

@Szóra kész Szókratész: Horthy 400 ezer zsidót küldött a halálba. Azok a zsidók pedig, akik megmenekültek, kurvára nem gondolnak olyan ostobaságokat Horthyról, "meg mi lett volna ha...", mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 07:26:20

@Szóra kész Szókratész: ahpgy az emberek Kádárról sem azt gondolják, hogy de rendes volt, kétszer annyi embert is kivégeztethetett volna. Ilyen idiótaságokkal csak az olyan gennyes nácik jönnek, mint te.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.11. 08:48:21

@Agnes Detre: nem csak a Nobel díjasok.
A két világháború között: Neumann/számítógép/Eötvös Lóránd Tudományegyetem.
Bánki Donát/Műegyetem /robbanómotor
Bíró László/golyóstoll
Kármán Tódor Budapesti Műegyetem
Bródy Imre/Pázmány Péter Tudomânyegyetem
Polányi Mihâly/Eötvös Lóránd Tudományegyetem

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.11. 08:53:50

@Szóra kész Szókratész: Horthy nem azért állította le a deportálásokat, mert a zsidók hőse akart lenni. Azért, mert nemzetkòzi felháborodás kísérte a magyar hatóságok munkáját. Amikor a pápa írt neki, még leszarta, amikor azUSA, hirtelen meggondolta magát. Akkor már azon filozofált, hogy lehetne a háború után megúszni. Ha folytatja a deportálást az amerikai felszólítás után, biztos a nürnbergi számonkérés.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.11. 08:58:39

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Horthy nem azért állította le a deportálásokat, mert a zsidók hőse akart lenni. Azért, mert nemzetkòzi felháborodás kísérte a magyar hatóságok munkáját."

A románok meg nyilván azért folytatták, mert nemzetközi helyeslés kísérte a zsidóirtásukat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.11. 10:31:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a kettő nem függ össze. Szerintem Horthy nem a románokat figyelte és követte.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.11. 10:52:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te veted össze a román és magyar zsidóüldözést.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.11. 10:53:51

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Látom, még gyakorolnod kell az értő olvasást.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.11. 12:56:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: neked meg a tények figyelembevételét, az absztrahálást és a logikus következtetés levonását. Nomeg a Csubakka védelmet.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.11. 13:02:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: tudod, 1944-ben nem volt már zsidóirtás Romániában
...jó pénzért kivándorolhattak. Antonescu pedig nem engedte a németeknek a zsidók deportálását.

Sam Ace 2019.02.11. 13:23:07

@math0:

Első részt nem is értem minek irod,tök zagyvaság az egész SS-SA harc,meg Japán.

Elborult hozzá szólásodban értelmes választ nem kaptam:

Miért nem ítélték el ha háborús bűnös volt?

Ha Sztálin nem akarta elítélhették volna az Amerikaiak.

Az vicc a köbön,hogy Sztálin nem akarta, félt,hogy mártírt csinálnak belőle.

Ne haragudj ez nevetséges érv:

Egy nincs rá bizonyíték.Olyan embernek aki kiirtotta a fél családját,1938-as tisztogatások során kiirtotta hadsereg vezetését az alsóbb párt vezetők felét,pont betojik Horthytól. Bedob két hadosztályt és rommá löveti az egész országot és gulagba rakja az egész országot és kész.És annak fényében,hogy Rákosi időszakban a politikai ellenfelekre rásütötték,hogy horthysta.Szóval rád férne egy kis történelem..

Másik érv az,hogy jó reckir egy koncepciós per,akkor mi válaszod arra,hogy elintézhette volna ugyanúgy mint Trockijt. Írtak volna arról,hogy Horthy elpatkolt szívrohamban.Egy NKVD nek nem lett volna gond ezt elintézni.Ha magyarok meg pattognak bele dózeroltatja az országot a Dunába, mi lett volna?Semmi ugyanúgy mint 56-ban.

Legfontosabb kérdésre még mindig nem válaszoltál: Miért segítették zsidó emberek a háború után?

Remélem nem Sztálingrádi csatáról kezdesz majd írni...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 15:51:06

@Sam Ace:

"Ha Sztálin nem akarta elítélhették volna az Amerikaiak."

linkeltem, hogy az volt az alapelv, hogy ha egy háborús bűnöst egy országhoz lehet kötni, akkor ott kel elítélni. te mit nem fogtál ebből fel, te húgyagyú?!

"Az vicc a köbön,hogy Sztálin nem akarta, félt,hogy mártírt csinálnak belőle."

linkeltem az igazolást, hogy így volt. de te, ostoba, Fidióta, náci fasz, te hasból megmondod, hogy a történelem nem úgy volt, ahogy volt. neked ez semmibe se kerül a fake news univerzumodban.

"Legfontosabb kérdésre még mindig nem válaszoltál: Miért segítették zsidó emberek a háború után?"

erre már válaszoltak. voltak zsidó üzlettársai. ahogy Orbánnak is vannak arab terrorista üzlettársai. vannak ilyen gecik, akik még a geciségükben is elvtelenek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.11. 15:54:08

@Sam Ace: továbbra is az van, hogy Horthy halálba küldött 400 ezer zsidót. tisztességes, értelmes ember számára ez a tény elég, és semmiféle más dolog nem változtathatja meg, hogy Horthy egy náci, háborús bűnös geci volt. még akkor sem, ha a feleségéhez kedves volt, akkor sem, ha volt 3 zsidó puszipajtása, akkor sem, ha zsidó kisfiúkkal hancúrozott, akkor sem, ha Horthy egyszer azt mondta Hitlernek, hogy "a teremburáját", stb. stb. ezek a kerülő, erőltetett baromságaid nem alkalmasak arra, hogy cáfoljanak egy ilyen erős tényt. legalábbis értelmes embernél.

tehát akármi is a magyarázata annak, hogy Horthyt nem ítélték el, biztosan nem az, hogy Horthy nem is küldött 400 ezer zsidót a halálba, azaz azon nem változtat, hogy Horthy náci volt.

felfogod, te idióta elmebeteg?!

Venesz 2019.02.11. 20:54:01

@balfaszokkal sáncoló: Nem baj, védjed csak az antiszemita lovastengerészt, de magyarázkodásaid nagyon erőltetettek, hiszen ha nem is tudod, de azért sejted, hogy nincs igazad.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 08:24:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Na ja, mert már nem volt ki kiirtani, "jó" munkát végeztek Antonescuék.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 08:27:58

@Venesz:

Antiszemitának lenni egy dolog, Horthy vállaltan nem kedvelte a zsidókat, ez nem titok. Tömeggyilkosnak lenni már egészen más dolog, és Horthy nem volt az. A hazájának állampolgárait védte, ahogy és ameddig csak lehetett.

@Sam Ace:

Math0 alias Brendel Matyóval kár vitatkoznod. Rajta kívül mindenki más hülye és fidióta, csak neki lehet igaza. Miért nem fogod fel végre?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.12. 08:36:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem annyira. Hisz két év alatt 250 ezer zsidó pusztult el, ezzel szemben Horthy alatt egyetlen nyár kellett 400 ezer eltűnéséhez.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.12. 08:41:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ja, csak a miheztartás végett: Magyarországon 800 ezer volt nyilvántartva, Romániában 700 ezer...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 08:46:14

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Csak miheztartás végett: Romániát nem szállták meg a németek, hiszen a románok mindenben a németek szája íze szerint cselekedtek.

Venesz 2019.02.12. 08:54:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem volt tömeggyilkos? Hány zsidót deportáltatott? Egyet, kettőt? A Don-kanyarnál is akadt egy pár magyar halott.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 09:01:36

@Venesz:

"A Don-kanyarnál is akadt egy pár magyar halott."

Kínodban már terelsz.

Venesz 2019.02.12. 09:41:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha nincs érved, akkor kitalálod, hogy terelek? Nagyon butus vagy, de nem tehetsz róla.

2019.02.12. 11:32:10

@math0: Hát ,de .Köztudott, hogy a portugál háztartás költségeit is gazdag magyar zsidók (pl. Chorin Ferenc) finanszírozták, és az újratemetésre is küldtek koszorút a rendszerváltás után a leszármazottak.
A döntési szituációt próbáld megérteni, ami előtt Horthy állt 1944 márciusában. Hitler tárgyalni hívta, majd még mielőtt hazaért volna, a Wehrmacht megszállta az országot. Milyen döntési lehetőségei voltak ezután a számára?
1.Lemond, de ezután szinte biztos, hogy letartóztatják, és mindenféle cselekvési képességétől megfosztják, ami azzal járt volna, hogy később a fővárosi zsidókat is deportálják.

2. Ellenállásra szólít fel. Ekkor a vérfürdőben rengetegen meghalnak, és ugyanúgy deportálják a zsidókat, és egyáltalán nem biztos, hogy a hadseregen belüli németbarát szárny engedelmeskedik a felhívásnak.

3. A helyén marad, korlátozott befolyással, és várja a kedvező alkalmat a beavatkozásra, élve kormányzói tekintélyével.

Egyértelműen a 3-as volt a leghelyesebb döntés, amivel százezrek életét mentette meg..

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 11:49:09

@Szóra kész Szókratész: a következő lehetőségei lettek volna:

1) Lemond. Ezzel helyesen cselekedett volna. Az, hogy mások a helyében mit csinálnak, az nem Horthy felelőssége lett volna.

2) Ellenállásra szólít fel. Bármi is ennek a kimenetele, egy náci rezsimmel szemben ellenállni mindig helyes cselekedet. A vérfürdő a nácik felelőssége lett volna, nem Horthyé.

3) Nem mond le, nem szólít fel nyílt ellenállásra, de nem kollaborál, sőt, szabotál.

Mind a három megoldásra van történelmi példa. Az, hogy neked ilyenek nincsenek képben, el sem tudod képzelni, jelzi, hogy milyen idióta vagy. Annak, hogy Horthy ezeket nem választotta, annak viszont más az oka, mégpedig, hogy náci volt. Horthy akarta deportálni a zsidókat, a magyar vezetés nagy része akarta, a magyar társadalom jelentős része támogatta. Mert nácik voltak.

Ennyikeh.

Te idióta meg ezeket a tök egyszerű dolgokat tagadod, mert egy idióta náci vagy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 12:44:01

@Venesz:

"Nagyon butus vagy, de nem tehetsz róla."

Úgy látom, te vagy az, akinek elfogytak az érvei, ezért személyeskedésbe menekül. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 12:55:08

@math0:

"Ellenállásra szólít fel. Bármi is ennek a kimenetele, egy náci rezsimmel szemben ellenállni mindig helyes cselekedet. A vérfürdő a nácik felelőssége lett volna, nem Horthyé."

Szóval számodra elfogadható opció lett volna, hogy meghaljon még pár százezer zsidó, ha moshatod a kezeidet és rátolhatod a felelősséget a németekre.

És még te nácizol másokat. Ugyanolyan szar náci vagy, mint a nyugat-európai ballibbant elvtársaid, akik milliószám hívják/engedik be az országukba a muzulmánokat, akik köztudottan a zsidók halálos ellenségei.

Mindig is tudtam, hogy egy agyamputált szellemi fogyatékos vagy, de most azt is bebizonyítottad, hogy hithű náci is vagy, aki a saját lelkinyugalma érdekében további több százezer zsidót küldött volna a gázkamrákba.

Szar alak vagy, annyi szent, de ezt miért hirdeted ilyen nyilvánosan?

Előre élvezem már a válaszodban várható válogatott ocsmányságokat és szidalmakat. Szórakoztatsz, mint anno az udvari bolondok szokták az uraikat, ezért szüntettem meg a szűrésedet pár hónapja. Szóval tedd a dolgodat, köpködj, okádj, szitkozódj, vonyíts.

Venesz 2019.02.12. 13:33:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tévedtem, nem is vagy te olyan butuska, legalábbis a vetítéshez való eszed megvan. Miután nem tartod tömeggyilkosnak Horthyt, az elpusztult zsidók meg a Don-kanyari veszteséglista felemlítését terelésnek nevezed, és nekem írod, hogy elfogytak az érveim. Persze, mert neked a több-százezres nagyságrendű emberáldozat semmi, Nem vagy butuska, csak rosszindulatú és hülye.

2019.02.12. 13:58:29

@math0: "Az, hogy mások a helyében mit csinálnak, az nem Horthy felelőssége lett volna. "

Vagyis mossa kezeit, és még elgázosításra kerül 200 ezer magyar zsidó. ezt csak egy hozzád hasonló felelőtlen alak tartja vállalhatónak. Tipikus arcmentés kategória, nem törődve a következményekkel. Láthatóan olyan ember vagy, aki csak a látszatra ad, és érzéketlen mások sorsa iránt..

"Ellenállásra szólít fel. Bármi is ennek a kimenetele"

Ismét több százezer halott. Persze ez egy hozzád hasonló fanatikust hidegen hagy..

"Nem mond le, nem szólít fel nyílt ellenállásra, de nem kollaborál, sőt, szabotál."

Kétszázezer pesti zsidó deportálását szabotálta el, amikor erre megfelelő pillanat kínálkozott..

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.12. 14:00:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Bocs, nem akartam a románokat mosdatni. Igaz, nem én hoztam szóba.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.12. 14:03:01

@Szóra kész Szókratész: nem nagyon szabotált, csak amikor már muszálynak érezte. Horthy abban bízott, hogy -lepaktálva a szövetségesekkel-a háború után maradhat az ország élén.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 14:04:41

@Venesz:

"Nem vagy butuska, csak rosszindulatú és hülye."

Érvek helyett újabb személyeskedés. C'est toi.

Venesz 2019.02.12. 14:48:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát, ha az érveket nem olvasod el és azokra sosem válaszolsz, akkor fenntartom a rólad kialakult véleményemet. Utolsó mondatodat nem értettem, mert nem tudok spanyolul, sajnos.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.12. 15:27:30

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Elhiszem, hogy nem őket akartad mosdatni. De azért a játék kedvéért mutass az akkori magyar vezetésben csak egyetlen olyan embert, aki akár csak megközelítette volna Antonescu vérszomját és gonoszságát.

2019.02.12. 15:31:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tényleg, akkor az ő logikájuk szerint Mihály román királyt is perbe kellett volna fogni a háború után..

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.12. 16:16:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem tudok. De hogy jön ez ide? A románokhoz képest mérjük a magyar vezetést?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 17:22:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

akármennyire is nem fogod fel, te elmebeteg, idióta, Down-kóros, retardált faszbarom, de egész konkrétan a varsói gettólázadás résztvevőit senki nem tekinti nácinak, a szellemi és parancsnoki vezetőit sem tekinti senki nácinak. ilyen idiótaság csak a te retardált, selejtes "agyadban" fordul meg.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 17:32:51

@Szóra kész Szókratész:

"Vagyis mossa kezeit, és még elgázosításra kerül 200 ezer magyar zsidó. "

Nem, ez a te hazugságod a dologról.

1) Se azt nem tudod, mi lett volna akkor, ha Horthy lemondott volna. Se más nem tudja. Te, aki azt hiszed, hogy tudod, te egy idióta, retardált barom vagy. Az ilyen "mi lett volna ha" dolgok komoly embernél, a történelemben nem érvek.

2) A "mossa kezeit" kifejezést akkor szokták használni, amikor valakinek lenne hatalma megmenteni embereket, de tétlenül nézi a dolgot. a lemondásra ezt nem alkalmazzák csak az olyan retardált, idióta barmok, mint te. a "Mossa kezeit" kifejezés ugye a Bibliából ered, Pilátusra vonatkozik. na most PIlátus kifejezetten nem mondott le, te idióta barom! És Pilátust azért tartjuk emiatt álszentnek, mert ő kifejezetten megmenthette volna Jézust, mivel ő a birodalom kinevezett kormányzója volt.

"Ismét több százezer halott. Persze ez egy hozzád hasonló fanatikust hidegen hagy.."

Te olyan idióta vagy, aki azt mondja, hogy az 1848-as és 1956-os forradalmárok, bűnösök. Csak egy selejtes nácinak jut eszébe ennyire beteges "érv".

És már megint az a helyzet, hogy fingod nincs, mi lett volna, ha Horthy ellenállásra szólított volna fel, de azt hiszed, hogy amit te erről hiszel, az tény. És vagy olyan köcsög idióta, hogy érvelni akarsz ezzel.

"Kétszázezer pesti zsidó deportálását szabotálta el, amikor erre megfelelő pillanat kínálkozott."

Előtte világrekorder hatékonysággal deportálta a zsidókat, úgyhogy ez mit sem számít. Mint a blog post ezt bemutatja, Horthy a deportálásban hatékony volt, a kurva anyádat se szabotálta. Leállítani meg akkor állította le, amikor megijedt, hogy kivégzik a szovjetek. CSAK AKKOR.

Úgyhogy elmész a retardált, selejtes beteges hülyeségeiddel a jó édes kurva anyádba!

Ilyen beteg emberek vagytok ti nácik!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 18:32:25

@Szóra kész Szókratész: szerinted tehát a mindenkori magyar forradalmárok, szabadságharcosok, ellenállók háborús bűnösök. az 1848-asok, az 1956-osok.

én tudom, hogy ti nácik betegek vagytok, de, hogy ennyire, az azért megdöbbentő.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.12. 18:39:50

@Szóra kész Szókratész: A "mossa kezeit" kifejezést akkor szokták használni, amikor valakinek lenne hatalma megmenteni embereket, de tétlenül nézi a dolgot. a lemondásra ezt nem alkalmazzák csak az olyan retardált, idióta barmok, mint te. a "Mossa kezeit" kifejezés ugye a Bibliából ered, Pilátusra vonatkozik. na most Pilátus kifejezetten nem mondott le, te idióta barom! És Pilátust azért tartjuk emiatt álszentnek, mert ő kifejezetten megmenthette volna Jézust, mivel ő a birodalom kinevezett kormányzója volt. Tehát ahhoz hasonlít, mint amit Horthy a valóságban tett. Horthy nem mondott le, nem szólított fel ellenállásra, és azzal mosta a kezeit cinikusan a háború után, hogy nem tehetett semmit. Így lett belőle cinikus Pilátus.

Ti nácik egyszerűen hazug, idióta elmebeteg pszichopaták vagytok. Ti vagytok a magyar selejt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.13. 11:20:46

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"nem tudok."

Sejtettem.

"De hogy jön ez ide? A románokhoz képest mérjük a magyar vezetést?"

Igen, miért ne? Indirekt módon a nemzetközi zsidó szervezetek is egyebek között hozzájuk mérnek bennünket, mert valahogy nem hallani arról, hogy a román népet állandó jelleggel felszólítanák az önmagával szembenézése, a bűnbánatra stb. Valahogy nem olvasni a nemzetközi sajtóban román antiszemitizmusról, míg a magyar antiszemitizmusról elég gyakran és bőven.

Már a németek is rég bűnbocsánatot nyertek, de mi még mindig a bűnös nemzet vagyunk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.13. 11:21:38

@math0:

Ez elég halovány volt, tudsz te ennél jobbat is. Erőltesd meg kicsit magad.

2019.02.13. 11:21:54

@math0: Nem te barom, a mossa kezeit arra használják, hogy áthárítja a felelősséget. Ha lenne minimális műveltséget tudnád, hogy a bibliai történet szerint Pilátus kiállította Jézust és Barabást a nép elé, hogy az egyiket megfeszítik, a másikat elengedi. Ők döntötték el végül, hogy Jézus kerüljön a keresztre.Ezután a döntés mosta kezeit Pilátus. Vagyis áthárította a felelősséget, hisz megmenthették volna.
Horthy szép kényelmesen lemondhatott volna , hogy aztán házi őrizetben bekkelje ki a háborút, és a német megszállás utáni eseményekkel kapcsolatban fel se merülhessen a neve, hisz ő lemondott. De nem, ő vállalta a kormányzói tisztet továbbra is, és megmaradt politikai mozgásterét felhasználva alkalmas pillanatban le tudta állítani a deportálásokat. Így megmenekült 200 ezer ember, akiket TE a halálba küldtél volna, mert egy fanatikus kompromisszumra képtelen náci patkány vagy.

'56 rossz analógia, mert nem volt államilag szervezett ellenállás. '48 pedig-bár a szabadságharc legtöbb eseménye inkább '49 -re tehető te seggfej-azért, mert közel sem volt úgy kivérezve az ország , mint a szovjet front szörnyűségei után. Valamint a Habsburgok nem rohanták le fél Európát néhány hónap alatt. Egész más volt a haderők közti különbség szintje,és a hadviselés módja.

Hogy mi lett volna, hogyha Horthy lemond? Hát kis hülyém, az egész biztos, hogy nem lett volna az országban olyan tekintéllyel bíró személy, aki képes leállítani a deportálásokat. De egy hozzád hasonló szociopata számára 200 ezer ember élete semmit sem jelent..

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.02.13. 16:26:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: még mindig nincs köze hozzá. Horthy megítélése nem a románokkal való összevetésen múlik Te nem tudsz csak hamis érveket felsorakoztatni?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.13. 21:08:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: akármennyire is nem fogod fel, te elmebeteg, idióta, Down-kóros, retardált faszbarom, de egész konkrétan a varsói gettólázadás résztvevőit senki nem tekinti nácinak, a szellemi és parancsnoki vezetőit sem tekinti senki nácinak. ilyen idiótaság csak a te retardált, selejtes "agyadban" fordul meg.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.13. 21:20:38

@Szóra kész Szókratész: "Nem te barom, a mossa kezeit arra használják, hogy áthárítja a felelősséget."

Csak akkor használják ezt a kifejezést, ha valaki hatalomban van, lenne hatalma, és úgy hárítja át a felelősséget. Lemondásra nem használják. Arra használják, amit Horthy a valóságban csinált: nem mondott le, deportált, és utána azt mondta, hogy nem az ő felelőssége. Na ez az, amikor mossa a kezeit Horthy. A valóságos, a náci Horthy, ő mosta a kezeit, te idióta barom!

" Ha lenne minimális műveltséget tudnád, hogy a bibliai történet szerint Pilátus kiállította Jézust és Barabást a nép elé, hogy az egyiket megfeszítik, a másikat elengedi. Ők döntötték el végül, hogy Jézus kerüljön a keresztre.Ezután a döntés mosta kezeit Pilátus. Vagyis áthárította a felelősséget, hisz megmenthették volna."

Igen, és ez azért cinikus, mert valójában Pilátus hatalomban volt. Ahogy Horthy is.

" De nem, ő vállalta a kormányzói tisztet továbbra is, és megmaradt politikai mozgásterét felhasználva alkalmas pillanatban le tudta állítani a deportálásokat. Így megmenekült 200 ezer ember, akiket TE a halálba küldtél volna, mert egy fanatikus kompromisszumra képtelen náci patkány vagy."

Te azzal küldesz a halálba 400 ezer magyar zsidót, hogy azt hazudod, hogy a másik 200 ezer csak így menekülhet meg. Nemcsak embertelen tömeggyilkos vagy, nemcsak náci, de elmebeteg, hazudozós, pszichopata fasz is. Sok másik országban, ahol a vezetők nem kollaboráltak a nácikkal, mert nem voltak nácik, sokkal többen menekültek meg, és sokkal kevesebben pusztultak el. Arányaiban. A cikk is erről szól. Albániában is nagyon sokan megmenekültek, Franciaországban is sokkal többen menekültek meg, stb. stb. Horthy az egyik legutolsó, selejtes, náci-kollaboráns, seggnyaló, náci fasz volt.

"'56 rossz analógia, mert nem volt államilag szervezett ellenállás. '48 pedig-bár a szabadságharc legtöbb eseménye inkább '49 -re tehető te seggfej-azért, mert közel sem volt úgy kivérezve az ország , mint a szovjet front szörnyűségei után. Valamint a Habsburgok nem rohanták le fél Európát néhány hónap alatt. Egész más volt a haderők közti különbség szintje,és a hadviselés módja."

Itt totál össze-vissza hablatyolsz, egy totális elmezavar az egész hozzászólásod. 48-ban nagyon sok magyar halt meg a szabadságharcban, Szerinted ennek a szabadságharcnak a vezetői háborús bűnösök voltak. Szerintünk, értelmes magyarok szerint pedig te egy hazaáruló, ütődött fasz vagy. És pontosan ezért vagy náci.

"Hogy mi lett volna, hogyha Horthy lemond? "

Ahogy csak egy hozzád hasonló elmebeteg jön azzal, hogy az ő idióta képzelgéseit a történelemről, hogy mi lett volna, ha azt érvként akarja elővezetni.

Elmebeteg, buggyant, Down-kóros selejt vagy. Ezért vagy náci.

Ennyit tudtok, ti nácik. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.13. 21:25:17

@Szóra kész Szókratész: még egy párhuzam. A török ellen álló magyar királyság vezetői, katonai vezetői szerinted háborús bűnösök voltak. Dobó, Hunyadi, Jurisics szerinted háborús bűnös volt. Emlékeztetnélek, hogy a töök elleni harcban az Alföld majdnem kihalt.

A szovjet frontod hiába emlegeted, nem a szovjeteknek kellett volna ellenállni, hanem a náciknak! A szovjet front pontosan azért okozott annyi áldozatot, mert a hülye Horthy még akkor is a szovjeteknek állt ellen, és nem a náciknak. A debreceni csata, a balatoni csata, Budapest ostroma, ezek jelentettek sok halottat. Pont az, hogy Horthy nem a náciknak, hanem a szovjeteknek állt ellen.

Te nagyon mélyen rohantál bele a faszerdőbe, te idióta barom!

2019.02.14. 10:53:01

@math0: De, a felelősségtől való szabadulásra, áthárításra használják te buta segg, csak nem ismered a magyar nyelvet. Horthynak '44 márciusa után semmiféle valós hatalma nem maradt így eleve értelmetlen amit írsz. Annyi maradt, hogy esetleg a németek pozícióinak gyengülése esetén később beavatkozhat,ha a helyén marad, és ezzel élt is, ahelyett, hogy gyáván lemondott volna, mint egy hozzád hasonló mindenféle felelősségvállalástól irtózó kis senkiházi tette volna.

"Igen, és ez azért cinikus, mert valójában Pilátus hatalomban volt. Ahogy Horthy is."

Épp arról szól az-általad nem ismert- bibliai történet te szerencsétlen hülye, hogy hogy a jeruzsálemi főpapság ragaszkodik Jézus megfeszítéséhez, de Pilátus nem akarja kivégeztetni, így a tömegre bízza az ítélet kimondását. Vagyis nem állt hatalmában megmenteni Jézust, mert akkor megtette volna,és egyszerűen lezárja az ügyet.

'Itt totál össze-vissza hablatyolsz, egy totális elmezavar az egész hozzászólásod. 48-ban nagyon sok magyar halt meg a szabadságharcban, "

Ezt azért gondolod így, mert nem ismered a magyar történelmet , és nem fogod fel, hogy milyen totálisan más helyzet volt 1848-49, mint 1944.

"Te azzal küldesz a halálba 400 ezer magyar zsidót, hogy azt hazudod, hogy a másik 200 ezer csak így menekülhet meg. "

Nem, te idióta azt állítom, hogyha Horthy nem marad a helyén,hanem szép kényelmesen lemond, akkor a maradék 200 ezret is deportálták volna. És te ezt tartanád helyesnek, mert egy mocsok náci patkány vagy.

"Emlékeztetnélek, hogy a töök elleni harcban az Alföld majdnem kihalt. "

Már megint párhuzama nem állítható történelmi korokat próbálsz kényszeresen párhuzamba állítani, mert tudatlan vagy. Az alföld a 15 éves háború idején halt ki majdnem teljesen, amely háború a Habsburg és Török birodalom között zajlott a 16.sz. végén, és nem szabadságharc volt, hanem birodalmi logikák mentén zajló konfliktus, és török indította..(Menjél, guglizzál..!:)(Nyilván egyébként azzal sem vagy tisztában, hogy akkoriban Habsburg volt a magyar király..)

" A szovjet front pontosan azért okozott annyi áldozatot, mert a hülye Horthy még akkor is a szovjeteknek állt ellen"

Te hülye barom, én a voronyezsi katasztrófáról beszélek, amely után a magyar hadsereg még azzal az ellenálló képességgel sem rendelkezett mint azelőtt. Teljesen irreális elvárás egy ilyen gyenge kivéreztetett hadrővel ellenállni egy olyan hadseregnek, amely képes volt 1-2 hónap alatt megszállni ny-Európa nagy résztét.

Hát ahogy látom a történettudomány egy elég nagy faszerdő a számodra, inkább ne próbálkozz vele..:))

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.14. 13:36:11

@Szóra kész Szókratész:

"De, a felelősségtől való szabadulásra, áthárításra használják te buta segg, csak nem ismered a magyar nyelvet."

Nem, te egy elmebeteg idióta vagy. Lemondás esetében sosem alkalmazzák. Lemondás miatt soha senkit nem tartunk bűnösnek. Legalábbis az értelmes többség. Az olyan selejtes idióták, mint te, lehet.

" Horthynak '44 márciusa után semmiféle valós hatalma"

Ő rendelte el a deportálások elkezdését, és a leállítását is. És egyébként is volt hatalma. Idióta fasz vagy. Ha nem lett volna hatalma, akkor ugyebár az ugyanaz, mintha lemondott volna. Még pofán is szartad magad, te idióta, náci, Fideszes segg!

"Épp arról szól az-általad nem ismert- bibliai történet te szerencsétlen hülye, hogy hogy a jeruzsálemi főpapság ragaszkodik Jézus megfeszítéséhez, de Pilátus nem akarja kivégeztetni, így a tömegre bízza az ítélet kimondását. Vagyis nem állt hatalmában megmenteni Jézust, mert akkor megtette volna,és egyszerűen lezárja az ügyet."

A faszt, te idióta! Pilátusnak módjában lett volna megmenteni Jézust, de nem tette. Pont ez a történet tanulásága, hogy Pilátus egy geci volt. Horthy is az volt, egy náci geci. És te is az vagy, egy náci geci. Selejtek vagytok. IQ-ban is, és EQ-ban is. Azért vagytok nácik, mert idióta betegek vagytok.

"Ezt azért gondolod így, mert nem ismered a magyar történelmet , és nem fogod fel, hogy milyen totálisan más helyzet volt 1848-49, mint 1944."

Vesztettél, nincs érved, marad az érv nélküli kinyilatkoztatás, hazudozás, érvelési hibák sorolása. Idióta vagy, ezért vagy náci.

"Nem, te idióta azt állítom, hogyha Horthy nem marad a helyén,hanem szép kényelmesen lemond, akkor a maradék 200 ezret is deportálták volna. "

Ezt a jó édes kurva anyád se tudja. Te is csak kamuzod. Ezt nem lehet tudni, és szerintem nincs is így. Olyan idiótaságokkal jönni, amit nem tudsz igazolni, amit a kurva anyád seggéből szoptál, az nem érv.

"Az alföld a 15 éves háború idején halt ki majdnem teljesen"

Hazudsz, ezt nem tudod igazolni. Mármint, hogy a törökök elleni háború közül ez, és csak ez jelentett nagy pusztulást. Eleve idióta egy feltételezés.

" és nem szabadságharc volt"

értem, tehát szerinted Balassi Bálint egy háborús bűnös volt. MI, értelmes, hazaszerető, magyar emberek szerint meg nem, és te vagy az idióta, hazaáruló, tudatlan, faszfej, pszichopata beteg.

"Te hülye barom, én a voronyezsi katasztrófáról beszélek"

Hát, az sem a németek elleni lázadás volt, te idióta faszbarom!

"Teljesen irreális elvárás egy ilyen gyenge kivéreztetett hadrővel ellenállni egy olyan hadseregnek, amely képes volt 1-2 hónap alatt megszállni ny-Európa nagy résztét."

Több másik ország megcsinálta. És még ha meg is szállták őket, legalább nem olyan lapostetű férgek, mint Horthy, és te.

Jó lenne, idióta faszbaromkám, ha a jó édes kurva anyádat fárasztanád az ostobaságaiddal, idiótaságaiddal, a tudatlanságoddal, meg azzal, hogy egy olyan beteg pszichopata patkány vagy, mint Horthy maga.

De hogy ezzel senkit nem fogsz meggyőzni ezen a blogon, az is biztos.

Menjél a patkány társaid közé, te selejt!

Azért vagy náci, mert selejt vagy. Genetikai hiba.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.14. 13:37:50

@Dr. Sándor Zsuzsa: nem lehet. Ez a féreg pontosan ezt a stílust érdemli meg. Ez a féreg pontosan azért náci, mert eddig finom stílusban engedték neki. És Magyarországon veszélye van annak, hogy ezek a férgek elhatalmaskodnak, pontosan azért, mert senki nem mond oda nekik keményen. EZek nem értenek a finom szóból.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.14. 13:38:34

@Szóra kész Szókratész: 48-ban nagyon sok magyar halt meg a szabadságharcban, Szerinted ennek a szabadságharcnak a vezetői háborús bűnösök voltak. Szerintünk, értelmes magyarok szerint pedig te egy hazaáruló, ütődött fasz vagy. És pontosan ezért vagy náci.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.14. 13:43:42

@Szóra kész Szókratész: összességében tőled

1) vagy azt az idiótaságot olvassuk, hogy 48-ban ellenállni hülyeség volt, 56-ban ellenállni hülyeség volt, a törökök ellen ellenállni hülyeség volt. nyilván a tatárok ellen ellenállni is hülyeség volt, a németek és habsburgok ellen ellenállni is hülyeség volt.

2) vagy azt, hogy ezek valamiért nem voltak hülyeségek, csak a náci németek ellen állni lett volna hülyeség, ami illogikus

3) a náci németek esete nyilván sok irreleváns részletben más, mint a többi eset, de a kettős mércédet, az idiótaságodat ez nem magyarázza meg. egy elnyomó hatalommal szemben valójában minden esetben helyes, és hősies dolog ellenállni. akkor is, ha állami szinten van, akkor is, ha nem, akkor is, ha sokan halnak meg, akkor is, ha kevesen. persze lehet butábban és okosabban ellenállni, de a legbutább ellenállót is hősnek tekintjük. olyan nincs, hogy az ellenállás nem helyes. nincs erre történelmi példád.

és mivel nincs, ezért ki kell, hogy mondjuk, hogy te egy beteg ember vagy, ezért mosdatod a náci Horthyt, és ezért vagy te magad is náci.

Sam Ace 2019.02.14. 22:59:46

@math0: "linkeltem, hogy az volt az alapelv, hogy ha egy háborús bűnöst egy országhoz lehet kötni, akkor ott kel elítélni. te mit nem fogtál ebből fel, te húgyagyú?!" -Igen,de tehetettek volna kivételt,vagy eltehették volna láb alól.Rákosi idején koncepciós perek sokasága volt,miért ne foghatták perbe?ÉS ők győztek miért így egyeztek meg?Megsíratták Horthyt?Nem.Lelőtte volna titkosszolgálat,és kész.1945-ben el kellett intézni és elintézték az ellenállókat Horthyval vagy anélkül erőből lenyomták."Nincs ember,nincs probléma"-Sztálin

"erre már válaszoltak. voltak zsidó üzlettársai. ahogy Orbánnak is vannak arab terrorista üzlettársai. vannak ilyen gecik, akik még a geciségükben is elvtelenek. "

Hihetetlen,hogy nem válaszolsz értelmesen.Orbán mögött hatalom befolyás van.Horthy nem volt pusztán több mint egy menekült se befolyása se hatalma.Őt eltartani semmi értelme nem volt.

"továbbra is az van, hogy Horthy halálba küldött 400 ezer zsidót. tisztességes, értelmes ember számára ez a tény elég, és semmiféle más dolog nem változtathatja meg, hogy Horthy egy náci, háborús bűnös geci volt. még akkor sem, ha a feleségéhez kedves volt, akkor sem, ha volt 3 zsidó puszipajtása, akkor sem, ha zsidó kisfiúkkal hancúrozott, akkor sem, ha Horthy egyszer azt mondta Hitlernek, hogy "a teremburáját", stb. stb. ezek a kerülő, erőltetett baromságaid nem alkalmasak arra, hogy cáfoljanak egy ilyen erős tényt. legalábbis értelmes embernél."
Ezen az alapon beosztottjai is ellenállhatott volna,mozdonyvezető,rendőr aki összeterelte őket stb-stb.

Másik probléma,hogy akkor miért engedték meg az újratemetését.Miért nem tüntettek?Miért nem állták el Európa nagy demokratái az utakat?Miért nem dolgoznak azon,hogy jeltelen sírba átrakják mint a többit?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.15. 06:37:03

@Sam Ace: "továbbra is az van, hogy Horthy halálba küldött 400 ezer zsidót. tisztességes, értelmes ember számára ez a tény elég, és semmiféle más dolog nem változtathatja meg, hogy Horthy egy náci, háborús bűnös geci volt. még akkor sem, ha a feleségéhez kedves volt, akkor sem, ha volt 3 zsidó puszipajtása, akkor sem, ha zsidó kisfiúkkal hancúrozott, akkor sem, ha Horthy egyszer azt mondta Hitlernek, hogy "a teremburáját", stb. stb. ezek a kerülő, erőltetett baromságaid nem alkalmasak arra, hogy cáfoljanak egy ilyen erős tényt. legalábbis értelmes embernél."

1) ezt nem cáfolja az, hogy az amerikaiak nem tettek vele kivételt. mert hát nem azt kell megmagyarázni, hogy miért nem tettek kivételt, azt kellene megmagyarázni, ha tettek volna. az sem, hogy a szovjetek nem indítottak ellene koncepciós pert, azt a belső politikai ellenfelek ellen indították. az sem, hogy miért nem tették el láb alól. azt is az olyan ellenségeknél alkalmazták, akik veszélyesek voltak. Horthynak nem volt hatalma, szellemileg nem volt befolyásos ember. szemben Trockijjal.

2) az sem, hogy a vonatvezető miért nem állt ellen, mert az egy másik ember, másik kérdés.

3) az újratemetés sem, ez egy olyan korban történt, amikor éppen a szovjeteket nagyon utálták, és fontosabb volt a szovjeteket utálni, a magyar kormánynak is, meg Nyugatnak is. náci veszély éppen nem volt. azt nem látták előre, hogy itt most micsoda nácizmus lesz.

btw. több német vezető sincs jeltelen sírban, mint Rudolf Hess, Ervin Rommel, stb. igazából, ha valakit nem ítéltek el, nem lőtték agyon a háborúban, akkor nem nagyon lehet kivitelezni, hogy de azért évtizedekkel később lőjék le, és temessék jeltelen sírba. tehát ez a per kérdése amire már adtam választ.

mondom, komoly szellemi sérült vagy, ha azt hiszed, hogy 400 ezer zsidó deportálását ilyen nyakatekert érvekkel lehet cáfolni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.15. 06:49:55

@Sam Ace:

Erich Von Mansteinnke is van sírköve, pedig elítélt náci bűnös, csak nem halálra ítélték.

a zsidó barátról meg annyit, hogy ha Horthy egy vagy két zsidót hagyott elmenekülni Magyarországról, mert gazdagok voltak, és kapcsolatai voltak vele, akkor azok simán lehetnek személyesen hálásak neki, és ha éppen olyanok, hogy az nem érdekli őket, hogy a többi zsidóval mit tett, akkor olyanok. vannak ilyen emberek zsidók között is, mit akarsz te ezzel bizonyítani?! semmit nem lehet ebből kihozni, erőltetett, idióta marhaság részedről.

2019.02.16. 10:34:44

@math0: De alkalmazzuk, csak épen nem tudsz magyarul. Lemond arról, hogy a helyzetet a továbbiakban érdemileg befolyásolja, másra bízza a dolgok további alakulását. És ezt nem tette meg Horthy, hanem vállalt egy erősen korlátozott pozíciót, hogy a későbbiekben be tudjon avatkozni, így menekülhetett meg a 200 ezer budapesti zsidó, akiket TE a halálba küldtél volna, csak hogy menthesd a mocsok arcodat.

" És egyébként is volt hatalma. "

Semmilyen valós hatalma nem volt a német megszállást követő hónapokban. Úgy tarthatta meg korlátozott pozícióját, hogy kinevezte a németek által elvárt kormányt. A zsidók deportálásának leállítását, pedig tekintélyénél fogva tehette meg, egy olyan pillanatban (partraszállás), amely következtében erősen lecsökkent a lehetősége, hogy a németek fegyveres konfliktust vállaljanak a további deportálásokért. Ha akkor nem Horthy a kormányzó még 200 ezren meghalnak.Ezt azért nem vagy képes felfogni, mert nem ismered a magyar történelmet.

"Hazudsz, ezt nem tudod igazolni. Mármint, hogy a törökök elleni háború közül ez, és csak ez jelentett nagy pusztulást. Eleve idióta egy feltételezés."

Nemcsak ez jelentett pusztulást ,de ennek következtében néptelenedett el az alföld majdnem teljesen. Számos érintett település helytörténetében is megjelenik ezt a tény.Persze erről sem hallottál mert egy műveletlen buta segg vagy. Többek között azért okozott mérhetetlen katasztrófát az alföld népessége tekintetében, mert-ahogy a neve is mutatja 15 évig tartott, és bizony nemcsak a török, hanem a nyugati zsoldosok is fosztogattak ,erőszakoskodtak. A korábbi törökhöz kapcsolható harci cselekmények meg se közelítették ennek az időszaknak a pusztulását.Az egész török kor Habsburg-Oszmán relációjának alapvető elemeivel sem vagy tisztában Bizony, nem amőbázni, meg aludni kellett volna töri órán a mocsok kurva anyádat!

Az ellenállással kapcsolatban meg láthatóan azzal sem vagy tisztában, hogy Horthyt kihívta tárgyalni Hitler Klessheimbe, és csak akkor engedték vissza, amikor már a megszállás lezajlott, valamint több száz olyan embert letartóztatott a Gestapo az első 1-2 napon, akik az esetleges ellenállás megszervezésében részt vehettek volna .
'48-'49 kapcsán sem ismered rendesen a részleteket. A magyar kormány azért indította meg a tavaszai hadjáratot(úgy egy évvel március 15-e után), mert a Habsburgok az olmützi alkotmány keretében felmondták a korábban szentesített áprilisi törvényeket .

Olvass többet, írj kevesebbet..!;)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.16. 13:17:55

@Szóra kész Szókratész: nem alkalmazzuk, ha lemond, a lemondást soha nem tekintjük bűnnek. Idióta vagy. Elmebeteg. Ezért vagy náci.

Horthy a valóságban tette azt, hogy volt hatalma, de nem élt vele, és utólag mosta kezeit azzal a hazugsággal, hogy nem volt hatalma, pedig volt.

"Semmilyen valós hatalma nem volt a német megszállást követő hónapokban."

De volt. Hazudsz, idióta vagy, Elmebeteg vagy. Ezért vagy náci.

" A zsidók deportálásának leállítását, pedig tekintélyénél fogva tehette meg"

Látod, hogy volt hatalma. Pofán szartad magad. Hazudsz.

"egy olyan pillanatban (partraszállás), amely következtében erősen lecsökkent a lehetősége, hogy a németek fegyveres konfliktust vállaljanak a további deportálásokért."

Totálisan idiótaság tőled, ha azt hiszed, hogy a partraszállás determinálta Horthy Miklós lehetőségeit.

" Ha akkor nem Horthy a kormányzó még 200 ezren meghalnak."

Ez idióta hazugság. Nem igaz. Nem is tudod igazolni, értelmes ember a történelmi kérdésekben soha nem is jön ilyen "mi lett volna ha" állításokkal. Ilyenekkel csak az olyan elmebeteg idióták jönnek, mint te.

"ennek következtében néptelenedett el az alföld majdnem teljesen. "

Megint egy hasból hazugság, amit nem tudsz igazolni.

"Az ellenállással kapcsolatban meg láthatóan azzal sem vagy tisztában, hogy Horthyt kihívta tárgyalni Hitler Klessheimbe, és csak akkor engedték vissza, amikor már a megszállás lezajlott, valamint több száz olyan embert letartóztatott a Gestapo az első 1-2 napon, akik az esetleges ellenállás megszervezésében részt vehettek volna ."

Érdekes módon később eszébe jutott, hogy ellen is állhatna.

"'48-'49 kapcsán sem ismered rendesen a részleteket. A magyar kormány azért indította meg a tavaszai hadjáratot(úgy egy évvel március 15-e után), mert a Habsburgok az olmützi alkotmány keretében felmondták a korábban szentesített áprilisi törvényeket ."

És? Horthynak sokkal jobb oka lett volna. Mégse tette. Nincs érved.

Te egy idióta faszbarom vagy, olyan dolgokkal jössz, amik hazugságok, nem tudod igazolni őket, sok esetben tök nyilvánvaló, hogy nem is lehet igazolni őket. Továbbá olyan dolgokkal, am nem érv semmire. Például 48 49 esetében.

Olyan elmebeteg dolgokat hiszel, hogy lemondani egy tisztségről kézmosás, hogy ellenállni háborús bűn.

Te alap szinten elmebeteg vagy ezért vagy náci. Az IQ-d, a műveltséged a béka segge alatt van. Te selejt vagy. A magyar népesség legaljához tartozol.

És sorozatban, hasból hazudozol. Semmit nem tudsz igazolni, azt hiszed, hogy a hasból hazudozás érvelés. Nem az.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.16. 13:43:13

@Szóra kész Szókratész:

Egy tisztességes ember vállaja a kihívást, a szar alak (=math0=Brendel Matyó) ezzel szemben gyáván elhúz a sunyiba, hagy meghalni százezreket, csak hogy menthesse a soha nem volt becsületét.

2019.02.20. 13:48:39

@math0: De bűn ,hogyha lemond, mert a maradással megmenthetett volna százezreket. Persze ezt egy hozzád hasonló felelőtlen náci féreg nem érti.
Horthy ezzel a tettével azt is vállalta, hogy a jövőben a hozzád hasolló szarházi kis senkik megpróbálják betámadni. ( Egyébként hányszor mondják a hétköznapi életben is, hogy "én a továbbiakban mosom kezeimet". Vagyis: nem kívánom a továbbiakban befolyásolni az adott ügy menetét, lemondok a dolgok további alakításának lehetőségéről.)

"Látod, hogy volt hatalma."

Te tudatlan barom. Miután partra szálltak a szövetségesek, megnőtt annyira a politikai mozgástere, hogy képes volt leállítani a budapesti deportálások megkezdését, de ehhez a helyén kellett maradnia március óta. Fel tudod ezt fogni, te agyhalott mutáns?

"Totálisan idiótaság tőled, ha azt hiszed, hogy a partraszállás determinálta Horthy Miklós lehetőségeit.2

Hát pedig rohadtul determinálta. Azzal, hogy a szövetségesek megjelentek a kontinens nyugati felén szárazföldi erőkkel, lehetett tudni, hogy máshol igyekeznek minimalizálni a fegyveres konfliktus esélyét a németek. Ez,és Horthy bátor közbeavatkozása menthette meg a budapesti zsidók jó részét.

"Érdekes módon később eszébe jutott, hogy ellen is állhatna"

Mivel későbbre alapvetően változott meg a katonai helyzet Európában.

"És? Horthynak sokkal jobb oka lett volna. Mégse tette. Nincs érved."

Már megint a történelmi tudásod súlyos hiányosságai buknak ki. Horthyt csak akkor engedték vissza az országba, amikorra már kész , lezárt helyzetet teremtettek. Listák alapján letartóztatták azokat a katonai , politikai vezetőket, akik az ellenállást egyáltalán megpróbálhatták volna megszervezni. Horthy pedig egy tipikus béna kacsa helyzetre volt kárhoztatva a partraszállásig.

Ostoba vagy és műveletlen. Ezt minden egyes kommenteddel bizonyítod. Tanácsom továbbra is az a számodra, olvass többet, írj kevesebbet ! ;)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.20. 19:57:54

@Szóra kész Szókratész:

"hogyha lemond, mert a maradással megmenthetett volna százezreket. "

Horthy a maradásával 400 ezer zsidót küldött a halálba. ez a valóság, ez a tény. egy hazudós, pszichopata, elmebeteg, Down-kóros selejt vagy. a magyar nép legalja. és pontosan ezért vagy náci.

Totálisan idiótaság tőled, ha azt hiszed, hogy a partraszállás determinálta Horthy Miklós lehetőségeit. Ebben a témában nem tudok tovább mit írni, mert csak az idiótaságot írod az idiótaság után. Te egy totálisan szétesett, zizi, elmebeteg fasz vagy.

Elég, ha csak azt nézzük, hogy te a partraszállást kapcsolod össze Horthyval, amikor a Normandiában partraszálló erők kurvára nem juthattak el Magyarországig. Ezzel szemben a szovjetek jutottak el Magyarországig, de róluk nem is beszélsz.

Mert egy totálisan zakkant, idióta, Down-kóros selejt vagy. Pontosan ilyen selejtes idióták a nácik, mint te. Beleértve Horthyt is.

Reménytelenül hülyék vagytok, csak a hülyeség ömlik belőletek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.20. 19:58:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerinted tisztességes ember elrendeli 400 ezer zsidó deportálását. Mert egy totálisan zakkant, idióta, Down-kóros selejt vagy. Pontosan ilyen selejtes idióták a nácik, mint te. Beleértve Horthyt is.

Reménytelenül hülyék vagytok, csak a hülyeség ömlik belőletek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.20. 20:00:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te a hatalomért cserébe a halálba küldesz 400 ezer zsidót. akárcsak Horthy. ugyanolyan patkány görény vagy, mint Horthy. ti vagytok a magyar selejt, a nép legalja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.20. 20:15:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Szóra kész Szókratész: Már mondtam azt a példát, hogy 1956-nak nem Kádár János volt a hőse, aki vállalta "azt a kihívást", hogy a szovjet hatalom mellett hány embert küldjön a halálba, hanem az a Nagy Imre, aki ellenállt, és kivégezték. Hasonlóan, a II. Világháborúnak nem a geci Horthy a hőse, aki vállalta azt a "Kihívást", hogy hány százezer embert küldjön a halálba, hanem például az a Raoul Wallenberg, aki megmentette őket, és odaveszett bele.

de ti, náci patkányok ti selejtesek vagytok, ti ezt nem fogjátok fel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.20. 20:22:16

@Szóra kész Szókratész: a deportálások leállításakor a szovjet front a Kárpátalja közelében már szinte elérte a magyar határt, gyakorlatilag pár száz kilométerre volt ténylegesen jelentős, magyar lakta területektől.

de szerinted Horthy a sok ezer kilométerre lévő partraszállástól kapott erőt.

te se leszel már idiótább, te elmebeteg!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.21. 07:00:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Szóra kész Szókratész:

nemcsak, hogy nincs igazatok, nemcsak félelmetes idiótaságokat írtok, de tökéletesen bemutattátok azt, hogy a Horthyt mosdató nácik micsoda erkölcsi véglények. Demonstráljátok, hogy a nácik elmebeteg, pszichopata patkányok, ti vagytok a magyar nép legalja, a selejt.

2019.02.27. 12:15:04

@math0: Nem ő küldte a halálba. Hogyha valóban ilyen szándékai lettek volna, vajon miért nem tette meg '44 márciusa előtt? Erre soha nem tudsz válaszolni.
Miért kellett csellel kicsalniuk Klessheimbe, és csak akkor engedni vissza az országba, amikor már lezajlott a megszállás, és a Gestapo által le lettek tartóztatva azok a katonai, politikai személyiségek, akik részt vehettek volna bármiféle ellenállás megszervezésében?
Azért maradt a helyén, mert bölcsen előre látta, hogy alakulhat úgy az európai katonai-politikai helyzet, hogy adott esetben tekintélyével képes lesz beavatkozni, és ezzel életeket menteni.

"Elég, ha csak azt nézzük, hogy te a partraszállást kapcsolod össze Horthyval, amikor a Normandiában partraszálló erők kurvára nem juthattak el Magyarországig."

Te buta segg! Aki kicsit is jártas a történelemben és stratégiában, pontosan tudja, hogy a D-day utáni helyzet komoly erőátcsoportosításokat igényelt a német haderőtől és jó eséllyel nem fognak keménykedni azért, hogy a budapesti zsidók is deportálva legyenek, kockáztatva ezzel egy itten ellenállási góc kialakulását. Ez, és a helyén maradt Horthy tekintélye kellett ahhoz, hogy budapesti zsidók zöme megmenekülhessen.

2019.02.27. 12:20:43

@math0: Nem tudták áttörni az Árpád-vonalat . Hónapokkal később léptek az ország területére délen Battonyánál..

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.03. 21:07:04

@Szóra kész Szókratész: továbbra is csak azt mutatod meg, hogy a nácik micsoda eszement, agyirokkant selejtek

"Nem ő küldte a halálba."

Horthy szerinted nem küldött a halálba 400 ezer zsidót, pedig elrendelte a deportálásukat, és a kormányzósága alatt az ország államapparátusa ezt végre is hajtotta

Horthy szerinted megmentett zsidókat, pedig semmit nem tett, még a kurva anyádat se baszta meg ez ügyben. pedig kellett volna. seggbe.

egy elmebeteg barom vagy.

" Hogyha valóban ilyen szándékai lettek volna, vajon miért nem tette meg '44 márciusa előtt? Erre soha nem tudsz válaszolni."

Hitler se küldte a haláltáborokba a zsidókat 1941-ig, pedig igazán náci volt.

"Miért kellett csellel kicsalniuk Klessheimbe, és csak akkor engedni vissza az országba, amikor már lezajlott a megszállás, és a Gestapo által le lettek tartóztatva azok a katonai, politikai személyiségek, akik részt vehettek volna bármiféle ellenállás megszervezésében?"

Ez egy másik kérdés. A megszállásnál nyilván lehetett arra számítani, hogy Horthy, mint magyar kormányzó ellenállhat. Ez tök független attól, hogy Horthy egy antiszemita görény volt.

"Azért maradt a helyén, mert bölcsen előre látta, hogy alakulhat úgy az európai katonai-politikai helyzet, hogy adott esetben tekintélyével képes lesz beavatkozni, és ezzel életeket menteni."

Persze, Sztálin és Hitler is azért kellett, hogy hatalomba kerüljön, mert ha nem ők lettek volna, sokkal rosszabbak jöttek volna. Minden elmebeteg idióta hihet ilyeneket, és "védheti" ilyen sületlenségekkel a kedvenc kis görényállatját, de ezek nem tények, ilyenekkel nem lehet védeni egy háborús bűnöst. Ilyen baromságokkal csak elmebetegek jönnek. Eleve elmebeteg az, aki azt hiszi, hogy ilyeneket meg lehet jósolni.

"Te buta segg! Aki kicsit is jártas a történelemben és stratégiában, pontosan tudja, hogy a D-day utáni helyzet komoly erőátcsoportosításokat igényelt a német haderőtől és jó eséllyel nem fognak keménykedni azért, hogy a budapesti zsidók is deportálva legyenek, kockáztatva ezzel egy itten ellenállási góc kialakulását. Ez, és a helyén maradt Horthy tekintélye kellett ahhoz, hogy budapesti zsidók zöme megmenekülhessen."

Te idióta, faszfej állat! Magyarországon olyan csaták zajlottak, mint a debreceni, a budapesti és a balatoni. Komoly erőátcsoportosításokkal.

Tudatlan idióta fasz vagy.

Pontosan azért vagy náci, mert egy tudatlan agyilag zokni elmebeteg vagy, a magyar nép legaljából való. A selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.03. 21:15:25

@Szóra kész Szókratész: Horthy a deportálásokat 1944 július 6-án állította le.

hu.wikipedia.org/wiki/Zsid%C3%B3_holokauszt_Magyarorsz%C3%A1gon#A_deport%C3%A1l%C3%A1s_le%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1sa

A szovjet csapatok Magyarországot 1944 augusztus 27-én érték el.

mult-kor.hu/20140923_70_eve_leptek_a_szovjetek_a_trianoni_magyarorszag_teruletere

Pontosan azért vagy náci, mert egy tudatlan agyilag zokni elmebeteg vagy, a magyar nép legaljából való. A selejt.
süti beállítások módosítása