Láng Téka – 25 év
2014. szeptember 01. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

Láng Téka – 25 év

Megünnepeltük.

Láng TékaSokan voltunk.

Nagy a család.

Írók, olvasók, barátok.

Ez szószaporítás. Mind barátok. Mind családtagok.

[caption id="attachment_5067" align="aligncenter" width="275"]Rédei Éva Rédei Éva
Ő maga a Láng Téka[/caption]

Könyvet is írtunk. Sokan.

Sokan egy könyvet.

[caption id="attachment_5068" align="aligncenter" width="300"]Könyvesbolt Kőrisfával A születésnapi könyv[/caption]

Profi írók és profi nagyszájúak. Utóbbiakat mondják „közszereplőknek”.

Én is írhattam a Könyvesbolt Kőrisfával jubileumi kötetbe.

Köszönöm.

Hogy mit írtam? Hát ezt:

 A Lángok martaléka

 Hogy miért váltam a Lángok martalékává csaknem azóta, amióta a Láng Téka létezik? Mert férjhez mentem egy Lánghoz, ráadásul a Láng Téka közelébe is költöztem. De a rokonság csak név- és nem vér szerinti. Sajnos.

Ha igazi rokonság nem is, de igaz barátság nagyon rég óta fűz ehhez a Téka nevű Lánghoz. Huszonegy éve jöttem ide, amikor ő még csak négy éves volt. Igaz, nem akármilyen négy éves. Egyszerre született a rendszerváltással. Ő volt az elsőszülött magántulajdonú könyvesbolt. Most meg már igazi felnőtt. És ellentétben a rendszerváltással, ez a Téka mindig észlelte, érezte az idők és az igények változását. Lehet, hogy őt ezért szeretem?

Ennek az Újlipótváros nevű falunak ő az egyik legfőbb kulturális rugója. Rédei Éva álnéven ez a Téka mozgatja itt a szálakat. Tele van ötlettel, nyüzsög, szervez, egyszerűen nem hagy nyugton. Hol pozsonyipiknikel, hol telefonál, hogy milyen új könyv jelent meg és szaladjunk le gyorsan érte. Mert még azt is tudja az átkozott, hogy mire bukik a névrokona. Máskor meg azért kell lerohanni, mert olyanok dedikálnak nála, akik nélkül nem lett volna érdemes megtanulni olvasni.

Azt kérdi most, hogy velem meg mi történt ez idő alatt? Hát mi történt volna? A Láng Téka kínálatában már ott vannak az én könyveim is.

dr. Sándor Zsuzsa

[caption id="attachment_5069" align="aligncenter" width="178"]Arató András fotója: dr. Sándor Zsuzsa Fotó: Arató András[/caption]

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr1007443088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása