Mi közöm hozzá?
2014. november 16. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

Mi közöm hozzá?

Ilyen címmel beszélgettünk a Bálint Házban arról, hogy vajon miért nem érdekel minket a másik sérelme, fájdalma.

Miért mindig csak a magunk bajával foglalkozunk?

Hogyan hatnak az egyénre a csoport elvárásai?

Tudunk-e önállóan véleményt alkotni?

Mit jelent a függetlenség?

Számítok-e ebben a társadalomban, ha nem vagyok a a NER, vagyis a Nemzeti Együttműködés Rendszerének része?

Reméljük, egy és más kiderült a Hidas Judit által vezetett beszélgetésből.

[caption id="attachment_5297" align="aligncenter" width="172"]Hidas Judit Hidas Judit[/caption]

[caption id="attachment_5302" align="aligncenter" width="297"]Beszélgetés a Bálint Házban Beszélgetés a Bálint Házban[/caption]

A beszélgetés résztvevői:

 

[caption id="attachment_5298" align="alignleft" width="163"]Kende Anna Kende Anna[/caption]

[caption id="attachment_5300" align="alignright" width="172"]dr. Sándor Zsuzsa dr. Sándor Zsuzsa[/caption]

 

[caption id="attachment_5299" align="aligncenter" width="163"]dr. Bánki György dr. Bánki György[/caption]

A fotókat és a beszélgetésről szóló videót Láng András készítette. Nézzétek meg itt:

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr637443134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Endre Vígh 2014.11.21. 11:45:17

https://www.facebook.com/…/Nyomor-és-segíts…/996121817081575 Kérem ezt olvassa el egy jogás aki nem egy kezdő és képes nekimenni itt szegeden a hivatalok közönyének mert élet halál kérdése és nincsen segítség köszönettel VÍGH ENDRE

Endre Vígh 2014.11.21. 11:46:54

https://www.facebook.com/pages/Nyomor-%C3%A9s-seg%C3%ADts%C3%A9gk%C3%A9r%C3%A9se/996121817081575

Zsuzsa Sandor 2014.11.21. 13:08:46

Kedves Vígh Endre! A megadott linken az oldal nem érhető el.

Zsuzsa Sandor 2014.11.21. 13:16:58

Mégis sikerült megnyitni az oldalt. Sajnos én nem adhatok jogi tanácsot, mindössze azt javasolhatom, hogy keressen egy olyan ügyvédet, aki ingyen, vagy nagyon kevés pénzért tud foglalkozni az ügyével. Én nem vagyok ügyvéd, ezért nem tehetem ezt meg, mert nincs rá jogosultságom.

Endre Vígh 2014.11.21. 19:26:06

Mi már mindent megtettünk amit lehetett de egyszerüen a kutya sem foglalkozik itt semmivel csak az uj törvények szerint a KÖZJEGYZÖS semmien indoklást és papírokkal igazolt ellenérvet semmibevéve letiltanak olyan dolgokat ami nem létezik és jogtalan már bíróságon van az ügy de az ellenfél ügyvédje lereagálta hogy az álltalam leírt ellenérvekre NEM KÍVÁN REAGÁLNI ennyi kértünk kirendelt ügyvéde a jogsegélyszolgálattól de elutasítottak ilyen indokkal hogy nem töltöttük ki megfelelően a kérvényt mert áthúztam azokat az oldalakat ahol az autóm rendszámát kellet volna megadni "MIVEL NINCS AUTÓM" ahol a vagyonomat kellet volna ház lakás feltüntetni "HÁT AZ SINCS" az van ahol lakom azt megfelelően kitöltöttem de semmi de kaptunk most egy IDÉZÉST is a BÍRÓSÁGTÓL mármint anyám aki ágyban fekszik hogy jelenjen meg jnuár akárhanyadikán a BÍRÓSÁGO VAN ILYEN??? Ő MÁR NEM FOG FELKELNI AZ ÁGYBOL SOHA és mivel már nem tud sem írni olvasni mert rossz a szeme ÉN ÍRTAM A BÍRÓSÁGNAK AMIT ELUTASÍTOTTAK ÉN NEM IRHATOK HELYETTE HÁT AKKOR KI???Voltam én már évekkel ezelőtt is egy családsegítö ügyvéd ügyfélfogadásán akkor még csak az egyik lábát amputálták anyámnak de egyszerüen semmit sem értett az egészből és azt tanácsolta fogalmazzam meg én a kérvényt!!!Hát itt szegeden elpusztulhatunk senki sem foglalkozik semmivel csak viszik a pénzt ami nincs én nem hagyhatom itthon anyámat ö nemtud menni jönni nem jön senki ez van még egy buszjegyre sem telik de írjam be a jogsegélykérvénybe az autóm rebdszámát és ezzel elutasítja a kérelmet!!!Bocsánat a kifelyezésért de le se sz NAK

Zsuzsa Sandor 2014.11.22. 12:10:35

Az édesanyja helyett valóban nem nyilatkozhat, de ha megírja a bíróságnak, hogy járóképtelen, akkor a bíró ki kell menjen az édesanyja lakására, hogy ott hallgassa meg.

Endre Vígh 2014.11.22. 13:37:33

13 éve én vagyok a gyámja és megírtam mindent de senki sem jön ki senki sem foglalkozik semmivel meghatalmazásom is van hogy minden hivatalos űgyében eljárhatok de az önkormányzat szerint nem számítok hozzátartozonak hát könyörgöm a FIA vagyok??ILYEN EZ AZ ORSZÁG NEM JÖN IDE SENKI SEM LERÁZNAK MINDENFÉLE HÜLYE INDOKKAL!!! De a pénzt azt tiltják legutóbb a végrehajtó egy álltalunk megindokolt papírokkal igazolt hazukságot is tilt és 189 ezrből csinált 270 ezret 20 éve 222 ből 444 ezret már vagy több milliót szdtek le rólunk részt vetünk adósságkezelö programban és mindent kifizettünk de a földhivatali papírt nem hajlandóak törölni még mindíg 1 millió van anyám nevén amit már kifizettünk és semmien információt nem adnak ki mert nem ő a töbségi tulajdonosa a lakásnak csalna átvernek és nincs egy ügyvéd aki nekimenne egy lakásszövetkezetnek nemtagi közösköltségként havi negyvenezret számolnak fel a lakásra és mindíg anyámtól tiltottak csalással hiszen 4 testvér volt a tulajdonosa a lakásnak azonkívül a legkissebb tulajdoni hányaddal rendelkezö tulajdonos nevére úgy hogy semmit nem írt alá vették fel a panelprogramot egy jelzáloggal terhelt lakásra ami ugytudom nem törvényes kikapcsolták a tv t a kaputelefont de 3 szor annyit számolnak el havonta mint az alattunk lako szomszéd ugyanekkora lakásért na ez az anyagi vészhelyzetbe sodrás!!
süti beállítások módosítása