Beismerő vallomás
2015. január 14. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

Beismerő vallomás

Bloggerek 3 D-ben

Dr. Sándor Zsuzsa blogjai

A Kávéblog interjút készített a Cafeblogon "alkotó" bloggerekkel. Velem is. És én meg is mondtam az "őszintét"  :-)

Jogász és Drazsé egy tollból

Dr. Sándor Zsuzsa korábbi ügyész, majd bíró, ma közvélemény-formáló. Bíróként csendre ítéltetett, de bloggerként elmagyarázza nekünk, mit is jelentenek a néha érthetetlen jogi helyzetek. Mellette pedig kutyáját, Drazsét segíti hozzá értő közönségéhez.

       

Dr. Sándor Zsuzsa blogjai: 

http://jog-asz.blog.hu/media/image/2015-01-14/7443160/. (itt jársz most) http://drazse.cafeblog.hu/ (Nézd meg ezt is!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr637443160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenő Ferincz 2015.01.19. 01:51:43

Egy ilyen kötetlen beszélgetésben szívesen részt vettem volna én is. (Bocsánat, nem szeretnék tolakodó lenni)

Zsuzsa Sandor 2015.01.19. 12:28:45

Ez nem rajtam múlt, ők kerestek meg engem. Nem tudom, van-e még ilyen felvétel, vagy ez csak egy egyszeri akció volt.

Tamás Kálmán 2015.01.28. 04:26:50

Nagyon sok véleményét,megjegyzését olvastam,hallottam(a Klub rádióban)Mindíg az a gondolatom támad, hogy az Alkotmányra esküt tett igazságszolgálati alkalmazottak(bírók,ügyészek,....,de a legmagasabb vezetők is) valóban azt teszik,amit a törvények,az Alkotmány előír. Mintegy 20.000 ügy átnézése kapcsán-ez nagyon kicsi szám 2004 óta(akkor kezdtem,de mint magánember nem jutottam többhöz)arra jöttem rá, hogy sajnos nem egészen úgy működnek,ahogy azt az Alkotmány szerint elvárhatná az állampolgár. A dolog 10 éves évfordulóján(az úniós jogharmonizáció 2005.január 1-vel lépett életbe)erről még senki nem emlékezett meg.Azt is említhetném, hogy Magyarország 1953-ban aláírta(Alkotmányba iktatta)az ENSZ emberi jogi nyilatkozatát,amiből nagyon sokat átvett az európai emberi jogi nyilatkozat(ezt 1993-ban iktatták törvénybe)de a megvalósítása még mindíg hiányos. Ezekért azonban nem biztos, hogy érdemes lenne írni,hiszen ha nemzetközi megállapodások nem kerülnek betartásra,akkor hogyan gondolhatnánk, hogy a belső törvényeink végrehajtásában nincs hiba,de azt talán érdemes megemlíteni, hogy ezeknek a hibáknak(?)felelőse nincs.Az összes (kb 4000)törvényből mindössze talán 3 az,amelyik alapján törvényszolga ellen eljárást lehet kezdeményezni,de ebben messzebbre eljutni lehetetlen,még akkor is, ha tudatos -és milyen lehetne más, törvényszegés történik. Egy ilyen beszélgetésen szívesen vennék részt,ahogy ezt már többször felajánlottam különböző médiáknak, és jogi fórumoknak. Köszönöm,ha elolvasta!
süti beállítások módosítása