Fejétől bűzlik…
2015. augusztus 09. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

Fejétől bűzlik…

A TASZ észrevette, hogy a Facebook-on szerveződik egy csoport, amely a migránsok bántalmazására készül – akár fegyveresen is – ezért „gyűlölet-bűncselekmény” előkészülete miatt feljelentést tett a Budapesti Rendőr-főkapitányságon.

tasz1.jpg

Mellékelték azoknak a Facebook bejegyzéseknek a másolatát, amelyekben a résztvevők, mintegy tízen, „pályaudvar-látogatás”, „parktisztítás” címszóval találkozót beszélnek meg azért, hogy menekültekre támadjanak. Valamelyikük azt írja: „Na végre megyünk és kinyírunk párat. Viszem az arzenált és pár géppuskást, kezdem a fegyverkezést”. Ám a csoport egy óvatosabb tagja lebeszéli arról, hogy fegyvert hozzon, „hisz azért ülni senki sem akar, majd rögtönzünk” írja széles mosoly (szmájli :-) ) kíséretében. Ám ez az óvatos csoport-tag sem volt elég óvatos.

menekultek-origo_hu.jpg

Kép: origo.hu

A Btk. a „közösség tagja elleni erőszak” néven szereplő bűntettet ugyanis, annak súlyosságától függően, 3 hónaptól akár 8 évig terjedő szabadságvesztéssel fenyegeti.

Sőt, ennek a bűntettnek már az előkészülete is 2 évig terjedő szabadságvesztéssel sújtható. Márpedig az adott bűntett előkészületét mindaz megvalósítja „aki a bűncselekmény elkövetése céljából…a feltételeket biztosítja, az elkövetésre felhív, ajánlkozik, vállalkozik, vagy a közös elkövetésben megállapodik”. Vagyis az idézett Facebook szervezkedés már önmagában is bűncselekmény.

elokeszulet-www_origo_hu.jpg

Kép: www.origo.hu

„Közösség tagja” ebben az esetben bármelyik menekült. Már az is büntetendő, ha az elkövetők „csupán” riadalmat keltenek közöttük, súlyosabban, ha fenyegetést, vagy erőszakot is alkalmaznak és természetesen még súlyosabban, ha mindezt például fegyveresen, felfegyverkezve, csoportosan, vagy bűnszövetségben követik el.

De vajon mi vált ki egyes emberekből olyan indulatokat, hogy nyilvánosan, egy közösségi oldalon szervezkedjenek egy menekültek elleni támadásra? Honnan ez a „vakmerőség”, honnan ez a gyűlölet?

Van magyarázat. Sajnos. A kiváltó ok nem most, hanem már januárban, a Charlie Hebdo elleni terrortámadás idején keletkezett. Miközben Európa államfői az áldozatokat gyászolták, a közöttük menetelő magyar miniszterelnök nem átallotta éppen akkor és éppen ott kijelenteni: „Nagyon határozottan világossá kell tenni, hogy mi nem fogjuk megengedni, hogy Magyarország a bevándorlók célpontjává váljon, legalábbis amíg én vagyok a miniszterelnök és amíg ez a kormány van, addig ez biztosan nem fog megtörténni.”

orban-pecsiujsag_hu.jpg

 Kép: pecsiujsag.hu

Így indult a Fidesz-féle gyűlöletkampány. És folytatódott a „bevándorlásról és a terrorizmusról” szóló nemzeti konzultáció aljas kérdéseivel, majd az idegengyűlöletet tovább szító magyar nyelvű plakát-kampánnyal. Ezek után már nem volt nagy meglepetés a pengével ékesített szögesdrót. Mint ahogy az sem, hogy a táborok bezárásával akarták „megoldani” az ott uralkodó áldatlan állapotokat. Nem lehet véletlen az sem, hogy mindeddig semmit nem tettek a menekültek emberi körülményeinek biztosításáért.

kerites-mno_hu.jpg

Kép: mno.hu

Járulékos haszonként viszont sikerült a figyelmet elterelniük az MNB és a kormány felelősségéről a sorozatos bróker-botrányokban.

gumicsontplakat-szendamondja_wordpress_jpg.jpg

 Kép: szendamondja.wordpress.com

A kormány mindent elkövetett és elkövet annak érdekében, hogy minél nagyobb legyen a káosz, hogy kiváltsa az emberek legrosszabb zsigeri ösztöneit, és hogy tovább fokozza az amúgy is létező idegenellenességet. És azért is, hogy a háborúk, az éhínség, a nyomor elől elmenekült menedékkérőket összemossa a terroristákkal.

hajo_alfahir_hu.jpeg

Kép: alfahir.hu

Nem állítom, hogy a menekült-áradat ne lenne óriási probléma. Mert az. Azt sem állítom, hogy pillanatnyilag bárki tudná a megfelelő megoldást. Mert nem tudjuk. Azt viszont állítom, hogy az attrocitások, az előítéletektől vezérelt incidensek és bűncselekmények elszaporodásáért Orbán Viktort és kormányát terheli a legnagyobb felelősség.

Mert fejétől bűzlik…

orban-hir24_hu.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr37693244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peterpapo 2015.08.10. 17:24:19

@protézisesh:

Mert az eleve itt élők között nincs egyetlen szabadon kószáló rühes, tetves, hepacés, vagy bármi más ugye?

Aranyi Gábor 2015.08.10. 17:25:48

@protézisesh: Mert nem vagy globálzsidó v. bűnözőroma. :)

Peterpapo 2015.08.10. 17:26:42

@pocaklakó minimanó:

Senki nem mondta, hogy fogadd be őket a lakásodba. Elég ha embernek tekinted őket.

Peterpapo 2015.08.10. 17:27:12

@Exploiter:

Melyik római példára gondolsz?

Peterpapo 2015.08.10. 17:27:49

@Aranyi Gábor:

Édesanyám 20 évvel ezelőtt 47 évesen meghalt.

Aranyi Gábor 2015.08.10. 17:32:11

@mortullus: Sajtó-helyreigazítási-, személyiségi jogi stb. perek sorozatával. Bocs, de nem volt gyomrom még végig se futni ennyi szrt, amennyir összehordott. De kimásoltam a linket, és mint kocajogásznak, gondom lesz rá! Sztem nem kapott elég kemény -szt elég mélyre, fülében keresték a G-pontját, nem tudom... A praxisomban kilyennel még nem találkoztam, szerencsére. Valszeg többszörös életfogytos lennék, mert megpróbáltam VONA a fejébe verni pár értelmes gondolatot. Jégcsákánnyal, ha másként nem megy... Víű-víű, lebuktunk, titkon szervezkedünk. Pucolok!!!! :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.10. 17:33:06

@Peterpapo:

Mindenki embernek tekinti őket. A túlnyomó többség pedig olyan embereknek, akiknek semmi keresnivalójuk nincs nálunk, akiket nem akarunk a saját hazánban a szomszédságban látni.

Te mint infinitezimális migránssimogató kisebbség ugyan milyen alapon gondolod az akaratodat a nagy többségre kényszeríteni és az országba befogadni ezeket az illegális betolakodókat?

alfacharlybravo 2015.08.10. 17:33:16

@Tiborpapa: Magammal nincs semmi probléma, csak ez népvándorlás a probléma meg a Juden Fragen. Annak idején a Spanyolországból elzavart szefárdok egyike és társai megegyeztek a török szultánnal, hogy segítenek neki európát meghódítani, ha beengedi őket Isztambulba. Szerencsés Imrének (Efraim Szlomo) hívták a fő szervezőt. Maga a szultán sem akart hinni a szemének, hogy milyen rövid idő alatt sikerült Magyarországot lezülleszteni. A mostani buli részleteit talán nemsokára megtudjuk, de hogy most is valahogy elbukik európa eltiprása és az is a magyarok érdeme lesz az egy jó kérdés.

Aranyi Gábor 2015.08.10. 17:35:50

@Punxsutawney Mormota: Az Álnok Úr miért is hívna? Nem vok 120%-ig zsidó, és nem beszélek hülyeséget a többségi társadalom, a hazám ellen. Ha bántanak, nem ezért bántanak, és mivel jobbára zsidócigányok és cigányzsidók bántanak, egyikük nevében se kérjen tőlem semmit a János.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.10. 17:36:15

@Peterpapo:

Ha nem embernek tekintenénk őket, akkor tizedennyire sem tartanánk tőlük és már rég halomra lőttük volna az egész társaságot.

Aranyi Gábor 2015.08.10. 17:43:33

@paragrafus: Lófact. Nekem is bűzlött, hogy hát Nemzeti Földalap, ott nem lehet semmilyen tábor!!! - Morvai Krisztina - aki talán van annyira jó zsidó jogász, mint ez az .... izé, pontosan elmondja, hogy mi a helyzet ezzel. Apám, az emberek kapnak egy fülest, h. a közlönyben megjelent, h. az 500 fős falu közelében PONT OTT, pont azon a teröületen, amit nem kaptak meg művelésre, menekülttábor lesz. Infrastruktúra nincs, tábor lesz. Erre összejönnek 20-30-an megbeszélni, erre kiszáll a kommandó (!!!) és nagyon udvariasan, de nekiáll a későbbi jogérvényesítés végett igazoltatni., Rendősrégi (!) törvény meg bekaphatja. Tudod mit, Sintér Banya, az kaphatja be a Sándor Zsuzsáét. Ki a facomnak kellene BUJTOGATNIA-lázítania ezeket az egyszerű magyar parasztembereket??? Dózsa Györgynek? Orr Bán Vityának?? Egyszerű emberek, de nem hülyék!

Aranyi Gábor 2015.08.10. 17:47:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Csak már látnám, amint a Nemzeti Arcvonal csőre rántja az AK-kat és elindulnak... Egyébként a rendőrségnek kutya kötelessége megvédeni a MAGYAR-seggemi határt! A határ meg nem a Keletinél van, ha jól emlékszem...

szabadság elvtársak! 2015.08.10. 17:48:49

Nem tudom ezt olvasta e már valaki, mindenesetre én kirakom ide, csak azért, hogy ezt a menekült inváziót más országok is ellenzik, főképpen, hogy szervezet migrálássál állunk szembe.
kolozsvaros.ro/web/kolozsvaros/-/nemet-elemzes-modern-haboru-folyik-europa-ellen

Aranyi Gábor 2015.08.10. 17:49:17

@Peterpapo: Hogy folytál VONA végig alá baszá rán. Remélem, nincsenek gyermekeid. Kénytelenek lennének letagadni... Bár sztem egy jobb érzésű kutya se pisálna lábon...

mortullus 2015.08.10. 17:51:29

Ordas eszmék! Nácikok! Emberiség alja! Fasiszták! Nem keresztények!

index.hu/kulfold/2015/08/10/london_kemenyen_beszol_a_menekulteknek/

Peterpapo 2015.08.10. 17:52:35

@Aranyi Gábor:

Csak egyetlen kérdésem van:

Mi a véleményed az intelligenciáról, mint kívülálló?

protézisesh 2015.08.10. 18:00:29

@Peterpapo: hétezerből hétezer...

És nem, képzeld el, ezen a környéken ahol van szerencsém élni, 42 év alatt egyetlen fejtetűbe, pláne rüh-atkába sem futott bele senki az ismeretségi körömben.

Ha nálatok ez mindennapos, akkor vidd oda hozzátok a táborlakókat bátran.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.10. 18:08:21

@Peterpapo:

Sándor Györgytől ez sokkal jobban hangzott.

Peterpapo 2015.08.10. 18:12:08

@protézisesh: A rühet és a tetűt nyilván egymástól kaphatták el, amikor a határig szállították őket egy teherautóban, hajóban. Pont úgy, mint amikor a gyerek hazaviszi valamelyiket, vagy akár a kötőhártya gyulladást az oviból, bölcsiből. Vagy amikor egy tiszta rendes háztartásba átmegy az ágyi poloska, egy másik lakásból és hónapokig nem lehet kiirtani őket. Ha nálatok senki nem futott bele 42 év alatt, akkor szerencsés vagy, de nem az az általános.

megettem az aranybornyút 2015.08.10. 18:15:32

A posztban miért nincs egy printscreen se a szóban forgó kommentekről?

Csak nem azért, mert nettó hazugság az egész?

A poszt célja meg az, hogy MEGFÉLEMÍTSE az olvasókat, hogy ne merjék kimondani és leírni a véleményüket?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.10. 18:16:48

@Peterpapo:

Nálunk sem volt még soha sem rüh, sem tetű, sem ágyi poloska. De még a szüleimnél, nagyszüleimnél sem, pedig igen szegények voltak.

Minden részvétem a tiéd, ha nálatok olyan tisztátalan állapotok uralkodtak.

Peterpapo 2015.08.10. 18:34:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem nálunk vannak ezek szerencsére, de ismerek olyanokat, akiknél van és nem tehetnek róla elhiheted. Nekem csak gyerek koromban volt, a suliban kaptam el, vagy én, vagy az öcsém, valakitől. Az kivédhetetlen. Akkor Te is szerencsés vagy, ha nálatok sosem volt, persze nyilván sokan vannak még így, de tudom, hogy ez nem csak a bevándorlóknál fordul elő. itt most erről szól a dolog. Nem ők hozzák be ezeket a betegségeket az országba, mert ezek már rég itt vannak. Ezeket bárki behozhatja, aki jár külföldön.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.10. 18:50:56

@Peterpapo:

Persze, senki nem állítja, hogy Magyarországon nem fordulnak elő ezek a paraziták és betegségek. Az azonban nyugtalanító, hogy a fertőzött migránsok (nyilván ők sem mind fertőzöttek) szabadon járhatnak-kelhetnek és terjeszthetik őket (üzletekben, pályaudvarokon, járműveken, nyilvános WC-kben stb.). Mert hiszen a legtöbben elhagyják a befogadóállomásokat és eltűnnek a magyar hatóságok szeme elől, miközben a paraziták kiirtásához vagy a betegségek ellátásához nem elegendő egyetlen orvosi kezelés. Ők ellenben gyakran az első kezelést sem várják meg, hanem megpróbálnak továbbállni Ny-Európa felé.

Punxsutawney Mormota 2015.08.10. 19:38:56

@Aranyi Gábor: Ő is nagyon büszke Rád. Mint ahogy mindannyian azok vagyunk.

Punxsutawney Mormota 2015.08.10. 19:43:33

@♔bаtyu♔: Hát, baszki, én is libsi vagyok... Amint már említettem tudom, hogy Dohában hol van a szociális minisztérium, pont ott voltam az arab tavasz idején, amikor néhány száz elégedetlenkedő összegyűlt és valami tüntetés szerűség is lezajlott, mire az emír nagy sebtében kiosztott kb. 6 milliárd dollárt a legrászorultabb 10,000 állampolgár között, de hogy nálunk, hol kell kérni a segélyt azt nem tudom...

Fekete Pestis 2015.08.10. 19:54:58

@Dr. Sándor Zsuzsa:

"A CH merénylői nem illegális bevándorlók voltak, hanem francia állampolgárok. "

Valóban, második generációs bevándorlók. Pont olyanok, amilyenek a most bevándorlók gyerekei lesznek.
Tessék elolvasni Gustaf Bessems: En dat in nederland c. könyvét. ebben leírja, hogy a muzulmán migránsok sikertelenek Hollandiában, és azért, mert nem rendelkeznek azokkal a készségekkel (kulturájuk miatt), amelyekkel egy posztipari nyugati társadalom által kínált lehetöségeket ki lehet aknázni. Ilyen készségek p.l. a tanulás, tudás iránti vágy, az asszertivitás, az önállóság, az információ menedzselésének képessége, a kitartás, kemény munka képessége, stb. Pont azok a képességek, amelyekkel a nyugati (fehér)ember (és a japánok meg kínaiak) azt elérték, amit.

A másik dolog meg az, hogy ezekböl az emberekböl mi a haszon? Bevánsorlásra szükség van (mert az ország "ember-pooljának" jót tesz), de csak a gazdaságilag hasznos bevándorlásra: ha a bevándorlókkal nincs macera, és többet tesznek az adott országhoz hozzá, mint amennyit elvesznek. Magasan képzett term, tud és informatikai meg gazd. szakemberek, azok jöhetnek. Csóró tudatlan sivatagi cigányok nem. (keresztény) proli van a határokon belül is.

A harmadik dolog. tetszik tudni garantálni, hogy ezekhez a bevándolrókhoz nekem majd nem kell alkalmazkodni? Tehát nem lesznek olyan törvények a jövoben, amelyek a bevándorlók kulturáját tükrözik, de rám ( fehér, nem különósebben vallásos -de ha az, akkor r.k.--, tanult és gazdasági liberális) is kötelezök lesznek?
Tessék itt a hágai Schiderswijkre gondolni: ott az iszlamiták de facto bevezették a sariát: holland rendör oda nem megy be, tilos az utcán alkoholt inni, és a "vallási rendörség" rossz néven veszi, ha nök nem zsákban járnak, hanem p.l. miniszoknyában.

Ha nagyon akarnék, el tudnék menni Dubaiba vagy UAE-be dolgozni: ettöl azonban az éghajlat és az arab/iszlamita szokások iránti ellenszenv visszatart. Ugye nem tetszik azt kíváni, hogy az EU-ban kelljen az iszlám vallási hülyeségekhez alkalmazkodnom, ha már az arab országokat messzire elkerülöm?

Végül: az arab bevándorlók/iszlamiták által nyilván képviselt nemz. bizt. veszély oda vezet, hogy ennek az ürügyén a (fehér) elit bevezethet olyan szabályokat, amelyek fóként minket, középosztálybelieket fognak sujtani. P.l. a készpénz kiszorítása a gazdaságból ( ugye, pénzmosás, teerrorveszély). Ez azt eredményezi, hogy mindden pénzünk bankszámlapénz lesz: nem lehet majd kivenni, kivethetnek rá negatív kamatot, vagy egyszeri 10%-os vagyondézsmát (mint az 2002ben az IMF inditványozta). Iszlamiták nélkül mindezt nehezen lehetne megindokolni.

Végül", de a legbrutálisabban: én személy szerint mit nyerek, ha a jólétemet másokkal meg kell osztanom? (Mert erröl van szó: a képzetlen bevándorlókat tamogatni kell => adó nem megy lee, hanem növexik. Lakás kell nekik => ingatlanár emelkedik. Satöbbi.).

Szóval: mit is nyerünk mi mindezzel?

Fekete Pestis 2015.08.10. 20:02:36

@Fekete Pestis:
Ja igen: mindezt úgy mondom, hogy Ny-Euban 10 évig bevándorló voltam (amíg meg nem kaptam az állampolgárságot). azonban:
1. velem az adott államok nem vállaltak kockázatot: mindenhol megtanultam az adott ország nyelvét, nem akartam az ottaniaktól idegen szokásokat meghonositani, stb
2. Olyan dologgal (természettudomány) foglalkozok, amivel a helyi lakosság nem: azért nem meert macerás megtanulni és szinten tartani a tudást.
3. Igyexek maximálisan beintegrálódni a helyii társadalomba: a nyelvtanulás mellett igyekszem megérteni és megtanulni a helyi gondolkodásmódot és szokásokat.
4. Ugyanabbol a kultúrkórböl jovók, mint a helyiek: allahizmus, niquab, rendezök és karikaturisták inzultálása (stb) fel sem merül a részemröl.
5. Végül nem utolsó sorban viszonylag sok adót befizetek.

Sajnos a jelenlegi migránsokra mindezek nem igazak. Kockázatos, veszélyes, nem kell (ebben a formában).

31/48 2015.08.10. 20:17:59

@Punxsutawney Mormota: akkor Pártunk és Kormányunk tényleg nagyon elrontotta, hogy béna magyar vaktérképet osztogatott és nem egy utazási tervet Dohába, Dubaiba, Abu Dzabiba.

Ha még az indiai kormány is van olyan kedves, hogy az andamán szigeteki negritókat békén hagyja, akkor szerintem ez a kis búval bélelt félázsiai ország is kérhet annyit a világ többi népétől, hogy hagyják békén. Mármint megvannak a magunk hibái és bűnei, de azt végképp senki nem mondhatja, hogy gyarmatosító nagyhatalom lettünk volna, vagy valaha is ártottunk volna a szíreknek, araboknak, feketéknek.

Fordítva ez az Oszmán birodalom miatt nem igazán mondható ugye el. Nem tudom mióta lett immorális a nemzeti önrendelkezés, az etnikai alapú nemzet és a jog a földhöz, de ha megtörtént (megint), hogy népeket arra akarnak kényszeríteni, hogy feladják a kis országaikat másokért, akkor valami nagyon félresiklott (ismét) a világban.

Peterpapo 2015.08.10. 20:21:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Pontosan úgy van, ahogy leírtad. Meg sem várják, mert tovább állnak nyugat felé. És azok az állampolgárok a kezelésük végéig szintén szabadon járhatnak kelhetnek. Meg azok is, akik hordozzák, de nem mennek el orvoshoz. Ez is eléggé nyugtalanító nem?

Peterpapo 2015.08.10. 20:27:50

@Fekete Pestis: A migránsok nagy többsége önhibáján kívül tanulatlan, mert azokban az országokban, ahonnan jönnek, nem túl jó az oktatás. Nem tehetnek arról, hogy oda születtek, ahova. Talán ezt kellene nekik elmagyarázni, amikor ide jönnek, emberi hangon és nem plakátokon üzengetni nekik olyan nyelven, amit nem is ismernek. Nem tudom akkor is büszke voltál-e, amikor az osztrák határmenti falvakban és a bécsi Mariahilferen magyarul írták ki, hogy ne lopj!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.10. 21:00:05

@Peterpapo:

Azt azért talán hajlandó vagy elismerni, hogy a szabadon flangáló beteg/fertőzött migránsok növelik az általános fertőzésveszélyt. Erre meg semmi szükség.

Az, hogy az állampolgárok között is vannak ilyenek, kvára nem teszi elfogadhatóvá, hogy ugyanezt az illegális betolakodóktól is elnézzük.

Ahogy ugye azzal sem értesz - remélem - egyet, hogy ha Orsós Szandokán lop, akkor más lopását is el kell tűrni/nézni.

Peterpapo 2015.08.10. 21:07:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Mindennel teljesen egyetértek. Komolyan. És ugye Te is egyetértesz azzal, hogy ha az illegális bevándorlóknak nem nézzük el, akkor az állampolgároktól sem kellene. És ha nem nézzük el, jogosan, azt, ha Orsós Szándokán lop, akkor más lopását se nézzük el, legyen az illegális bevándorló, vagy éppen egy politikus, vagy egy egész párt. Ha mindezekkel egyet értesz, akkor egyet érhetünk abban is, hogy ezek az indokok, amelyek miatt most gyűlölet kampány folyik az illegális bevándorlók miatt, csak terelés arról, hogy pártunk és kormányunk 5 éve, lop, csal, hazudik.

Peterpapo 2015.08.10. 21:14:14

@Fekete Pestis: "1. velem az adott államok nem vállaltak kockázatot:"

Veled nem és velem sem vállalnának, de mi a helyzet ezekkel?

"a Külügyminisztérium sajtóosztályától kapott tájékoztatás szerint körülbelül 600-800 magyar állampolgárt tartanak jelenleg fogva külföldön – bár a Konzuli Szolgálat nem vezet részletes statisztikát a témában. A legtöbben Európában vannak, de minden kontinensen található több-kevesebb fogvatartott. A magyar állampolgárok által elkövetett bűncselekmények széles skálán mozognak, a többség kisebb súlyú bűntettet követett el (lopás, rablás, garázdaság, stb.), de vannak súlyosabb bűncselekmények is, mint például kábítószer-csempészet, emberkereskedelem, emberölés – tájékoztatott a külügy, további információgyűjtéshez a Konzuli Szolgálat internetes oldalát ajánlva.
Az oldal szerint „évente ezrek” kerülnek összeütközésbe a törvénnyel külföldön. „A szervezett bűnözés, a prostitúció, az embercsempészet, a kábítószerrel, az illegális fegyverkereskedelemmel összefüggő bűncselekmények ellen minden államban szigorúan fellépnek."

"Magyarok száma nő a nemzetközi börtönökben, jogaik sérüléséről gyakran számolnak be rokonok, ismerősök."

Peterpapo 2015.08.10. 21:32:27

A migráns ellenesekhez lenne még pár kérdésem:

1. Halottak-e arról, hogy állampolgárságot lehet vásárolni 250000 euró értékben, állampapír vásárlással, amely összeget 5 év múlva kamatmentesen ugyan, de visszakapnak a befektetők.
2. Hallottak-e arról, hogy eben az esetben van-e kötelező orvosi vizsgálat, illetve nemzetbiztonsági szempontból is megvizsgálják-e a kérelmezőket?

Fekete Pestis 2015.08.10. 22:08:18

@Peterpapo:

Persze, hogy hallottunk.
Nemzetbiztonságilag kérdéses, de haszna az van. A csóró migráns ugyanolyan kérdéses nemz. bizt. ügyileg, haszna viszont nincs.

Én a migránsügyet nem kifejezetten magyar, hanem "nyugati" (amelyben a magyar is benne van) szempontból elemeztem.

Csöcselék mindenütt van: fiatal, képzetlen honfitársaim többségével ( hollandok - a félreértés elk. végett ;) ) kifejezetten kellemetlen Spanyolországban összefutni: hangosak és terhesek ( "lastig" és nem "zwanger" értelemben ;) ), nem lehet tölük aludni. Csakugy, mint a legénybúcsus britek, stb, stb.

( Megjegyzem, tudtommal a szabolcsi cigányok igen jelentös szerepet vállalnak a hollandiai prostitucióban. A hollandok szokták öket örizetbe venni. Ugye, a cigány is egy érdekes kultúra: emberkereskedelem, prostitúció, stb, stb).

És igen, ha a magyarok lopnak, teljesen jogosan teszi ki az osztrák a táblát, h. magyar ne lopj. Gond 1 szál se.

libsi nóta bárki unja 2015.08.10. 22:17:00

@paragrafus:
Európában mindenütt tiltakozási hullám indul amikor bejelentik hogy menekülttábort akarnak valahova telepíteni. Ez természetesen mind Orbán gyűlöletkampánya miatt, máskülönben virágesővel fogadnák a koszosbőrűeket

Peterpapo 2015.08.10. 22:19:35

@Fekete Pestis:

És mi hasznuk van? Hiszen a befizetett összeget az utolsó forintig visszakapják 5 év eltelte után. Az elemzésed érthető, de ez a folyamat nem új keletű. Németországba évtizedekkel ezelőtt tömegével mentek alul képzett török vendégmunkások. Olaszországba tömegével mentek alul képzett albánok és sorolhatnám. Mi történt velük?

libsi nóta bárki unja 2015.08.10. 22:20:03

@Peterpapo:
Azért gondolom te is sejted, hogy a magyar és a magyar állampolgár nem pont ugyanazt jelenti. A rézkábel biznisz felfuttatói Kanadában, Dániában és másutt legfeljebb magyar állampolgárok, de nem magyarok

libsi nóta bárki unja 2015.08.10. 22:23:37

@Fekete Pestis:
Nyaraláskor a skandináv szomszédot kell messze elkerülni. Olcsó alkoholtól berúgva rosszabb mint egy cigány, mert az legalább hozzászokott

libsi nóta bárki unja 2015.08.10. 22:26:39

@Peterpapo:
"pártunk és kormányunk 5 éve, lop, csal, hazudik."

"hazudtunk reggel, éjszaka meg este" ki is mondta ezt, és mikor?

libsi nóta bárki unja 2015.08.10. 22:38:58

@Fekete Pestis:
"mit is nyerünk mi mindezzel?"

Ugyanazt, mint Móricka kutyája: ha jól viselkedik Móricka hajlandó lekötni a farkáról az üres konzervdobozt

Ha azt csinálod amit a libsi parancsol, akkor átmenetileg békén hagy. De nem sokáig, mert újra talál valami ürügyet hogy lefasisztázzon. Nála ez valami belső késztetésből fakad, ugyanúgy mint a restless leg syndrom

Peterpapo 2015.08.10. 23:00:13

@libsi nóta bárki unja:

És? Ha Gyurcsány bevallotta, akkor Orbánéknak szabad? Különben is ki nem szarja le, hogy Gyurcsány mit mondott? Abból a szempontból, hogy Orbánék még rajtuk is túl tesznek nem releváns az idézett mondat.

libsi nóta bárki unja 2015.08.11. 00:44:07

@Peterpapo:
És attól ha Gyurcsány meg Orbán is hazudik, neked szabad?

Előbb azt hazudtad, hogy 5 éve megy csak hazudozás. Akkor tehát mégsem?

Azzal meg ne gyere, hogy Gyurcsány csak hazudta hogy hazudik. A hazugság lehazudása nem hozza el az igazságot

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 07:23:04

@Peterpapo:

"És ha nem nézzük el, jogosan, azt, ha Orsós Szándokán lop, akkor más lopását se nézzük el, legyen az illegális bevándorló, vagy éppen egy politikus, vagy egy egész párt."

Orsós Szandokán és a politikusok már az országban vannak, állampolgárok. Nehéz mindegyik mellé rendőrt állítani. Az illegális bevándorlót könnyebb ellenőrizni.

Mellesleg fel sem foghatom, milyen alapon gondolod, hogy egy Magyarországra illegálisan betolakodónak bármiféle joga lenne szabadon lófrálni az országban. Annyira természetesnek tartod az országhatár megsértését?

Amúgy terelsz, a példám alapján félreviszed a vitát. A fertőzésveszélyről volt szó. Abból, hogy Orsős Szandokán tetves és szabadon terjeszti a tetveit, nem következik, hogy egy illegális betolakodót is hagyni kell, hogy ugyanezt megtegye. Zárt táborban a helyük, ahol m,eghávrhatják a minél hamarabbi kitoloncolást.

"amelyek miatt most gyűlölet kampány folyik az illegális bevándorlók miatt"

Hamis premissza: semmiféle gyűlöletkampány nem folyik ellenük. Az nem gyűlöletkampány, ha kinyilvánítjuk, hogy nem akarjuk őket a saját hazánkban.

"csak terelés arról, hogy pártunk és kormányunk 5 éve, lop, csal, hazudik."

Ezzel sajnos te terelsz, mert egy valós problémára (politikusok lopására) hivatkozva bojkottálni akarod egy másik probléma megoldását.

A kormány nem terel, nincs rá szüksége. Avagy úgy gondolod, ne is tegyen semmit az illegális beözönlők ellen csak azért, mert amúgy szétlopja a fél országot?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 07:24:06

@libsi nóta bárki unja:

"Ha azt csinálod amit a libsi parancsol, akkor átmenetileg békén hagy. De nem sokáig, mert újra talál valami ürügyet hogy lefasisztázzon. Nála ez valami belső késztetésből fakad, ugyanúgy mint a restless leg syndrom"

Nagyon helyes észrevétel.

protézisesh 2015.08.11. 07:58:03

@Peterpapo: légy erős, VAN Magyarországnak olyan része, ahol évtizedek óta NEM általános a fejtetű meg a rüh-atka. Engem pedig kurvára nem érdekel, hogy a lakásában tartotta, vagy az embercsempészek hajóján kapta a szomszédjától. NEM AKAROM, hogy az én gyerekemmel egy buszon utazzon és átadja neki ezeket a parazitákat, vagy bármilyen más betegséget.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 08:12:43

"A [brit] kormányfőt sem kell félteni, ha éles szavakat kell használni a menekültekre. Sokat kritizálták azért, mert korábban azt mondta: emberrajok akarnak Európába, kivált Nagy-Britanniába jönni egy jobb élet reményében.” Az angol raj szót (swarm) ugyanis nem szokás emberekre használni, jogvédők szerint ezzel a kifejezéssel megsértette a migránsokat."

index.hu/kulfold/2015/08/10/london_kemenyen_beszol_a_menekulteknek/

A jogvédők visszabújhatnak a dédelgetett migránsaik ánuszába, oda valók. Le van szarva, ha valaki "megsérti" a migránsokat, a kutya sem hívta őket. Erőszakosan és jogellenesen akarnak egy ország területére hatolni, és a "jogvédők" még a migránsok "megsértése" miatt óbégatnak?

Egyáltalán mi ez a libsi véleményterror, hogy "megsérti" a migránsokat? A migránsok nem egy közösség, így nem alkalmazható rájuk a közösség megsértése vagy közösség elleni uszítás tilalma. Amúgy meg örüljenek, hogy nem karhatalommal távolítják el őket, hiszen megsértik Franciaország és Nagy-Britannia határait, közlekedési veszélyhelyzetet idéznek elő, lassítják/akadályozzák a forgalmat stb.

Szóval ez gyönyörűen rávílágít a "jogvédők" tevékenységének ócska pervezitására.

Peterpapo 2015.08.11. 08:31:36

@libsi nóta bárki unja:

Na veled is csak eggyel többen vagyunk. Kérlek, mutasd meg, hogy hol írtam, hogy csak 5 éve megy a hazudozás? A jelenlegi kormányról volt szó és azok 5 éve hazudoznak. Mondjuk, ha Orbánról beszélünk, akkor igazad van, mert Orbán már 1998 és 2002- között is hazudozott kormányon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 08:41:39

@Peterpapo:

"A jelenlegi kormányról volt szó és azok 5 éve hazudoznak."

Na de ha igazán korrekt akarsz lenni - és eddigi kommentváltásainkra alapozva azt hiszem, valóban az akarsz lenni -, akkor nem hallgathatod el a szoclib kormányok hazudozásait sem. Ha ui. ezeket nem ítéled el, akkor akár még azt a következtetést is le lehet vonni, hogy helyesled vagy legalábbis elnézed őket. Én biztos vagyok abban, hogy nem így gondolod.

Peterpapo 2015.08.11. 08:42:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Orsós Szandokán és a politikusok már az országban vannak, állampolgárok. Nehéz mindegyik mellé rendőrt állítani. Az illegális bevándorlót könnyebb ellenőrizni. "

Ezért is keresnek most a táborok mellé őröket, kb 1300 embert.

"Mellesleg fel sem foghatom, milyen alapon gondolod, hogy egy Magyarországra illegálisan betolakodónak bármiféle joga lenne szabadon lófrálni az országban. Annyira természetesnek tartod az országhatár megsértését? "

Nem mondtam, hogy bármilyen joga lenne egy bevándorlónak.

"Amúgy terelsz, a példám alapján félreviszed a vitát. A fertőzésveszélyről volt szó. Abból, hogy Orsős Szandokán tetves és szabadon terjeszti a tetveit, nem következik, hogy egy illegális betolakodót is hagyni kell, hogy ugyanezt megtegye. Zárt táborban a helyük, ahol m,eghávrhatják a minél hamarabbi kitoloncolást."

Nem mondtam, hogy hagyni kell, hogy egy illegális bevándorló szabadon terjeszthesse a tetveit. Én azt mondom, hogy csak terelés azt állítani, hogy azért nem szabad beengedni őket, mert fertőzést terjesztenek. A fertőzés egyébként is itt van az országban nélkülük is.

"Hamis premissza: semmiféle gyűlöletkampány nem folyik ellenük. Az nem gyűlöletkampány, ha kinyilvánítjuk, hogy nem akarjuk őket a saját hazánkban. "

Na persze. Magyarul írt plakátokon, amit nem értenek. Ez nyilvánvalóan csak simán hangulatkeltés a kormány részéről. és terelés a hazugságaikról, csalásaikról lopásaikról. Cirkusz és kenyér kell a népnek.

"Ezzel sajnos te terelsz, mert egy valós problémára (politikusok lopására) hivatkozva bojkottálni akarod egy másik probléma megoldását."

Soha nem mondtam, hogy ezt a problémát nem kell megoldani. Én azt mondom, hogy nem így kellene megoldani, hazudozással, tereléssel és hangulatkeltéssel.

Peterpapo 2015.08.11. 08:43:57

@protézisesh:

Erős vagyok és tudom, hogy vannak ilyen területek, nem is kevés. Ha nem akarod, hogy a gyereked buszon elkapjon ilyesmit, akkor szállítsd mindenhova autóval, mert illegális bevándorlók nélkül is bármikor elkaphat bármit a buszon.

Peterpapo 2015.08.11. 08:49:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Sosem mondtam, hogy azok nem hazudtak, de most ezekről van szó, nem kell a terelés. Te mondtad, hogy attól, hogy az egyiknek elnézünk valamit, nem következik, hogy a másiknak is el kell nézni. Ráadásul a szoclib kormányok hazugságait nem is nézték el az emberek, mert leváltották őket, ergó ezeket is le kellene váltani. A szoclib kormányok is hazudtak, mint minden kormány, ilyen a politika. Csak azt nem értem, hogy ezek miben különböznek, azoktól, hacsak abban nem, hogy még rosszabbak, mint azok voltak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 08:57:07

@Peterpapo:

"Ezért is keresnek most a táborok mellé őröket, kb 1300 embert."

Szart sem ér, ha szabadon elhagyhatják a tábort.

"Én azt mondom, hogy csak terelés azt állítani, hogy azért nem szabad beengedni őket, mert fertőzést terjesztenek."

Ezt senki nem is állítja. Max. azt állítják, hogy ezért SEM szabad beengedni őket. Meg sok egyéb ok miatt sem.

"Magyarul írt plakátokon, amit nem értenek."

Bocs, nem kell olyan országba illegálisan betörni, amelynek a nyelvét sem értik. MIért nem "menekülnek" a szomszédos iszlám országokba? Szaúd-Arábiába stb.?

"Ez nyilvánvalóan csak simán hangulatkeltés a kormány részéről. és terelés a hazugságaikról, csalásaikról lopásaikról."

Nem hangulatkeltés, csak populizmus. De ez nem baj, benne van a politika eszköztárában. Baj csak akkor lenne, ha a kormány felfújná a migránsveszélyt, de baromira nem fújja fel. Sőt határozottan az az érzésem, hogy még mindig nem tárta a lakosság elé a valódi veszélyességét.

Igazad van, az Orbán-kormány lop, csal, hazudik - ahogy ugyanezt tette az összes korábbi kormány is. De ettől még nem terelés, ha üdítő kivételként egy valós, nagyon komoly problémát is kezel.

"Én azt mondom, hogy nem így kellene megoldani, hazudozással, tereléssel és hangulatkeltéssel."

Miben hazudik a kormány a migránsproblémával kapcsolatban? Fentebb meg leírtam, miért nem terelés. S nem is hangulatkeltés, a betolakodókat eleve elutasítja a lakosság túlnyomó része. Ha hangulatkeltésről beszélünk, akkor az inkább a ballibsi sajtóra (a szó legtágabb értelmében) áll, amikor lefasisztázza, lenácizza, xenofóbozza a magyar népet. Na, ez az igazi hangulatkeltés.

Peterpapo 2015.08.11. 09:41:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Szart sem ér, ha szabadon elhagyhatják a tábort. "

Ezt ne nekem mondd! Nem én tehetek róla. :)

"Ezt senki nem is állítja. Max. azt állítják, hogy ezért SEM szabad beengedni őket. Meg sok egyéb ok miatt sem. "

Tehát akkor még sem terelek, ha a fertőzés veszélyre történő hivatkozáson kívül mást is szóba hozok. :)

"Bocs, nem kell olyan országba illegálisan betörni, amelynek a nyelvét sem értik. MIért nem "menekülnek" a szomszédos iszlám országokba? Szaúd-Arábiába stb.? "

Talán azért, mert ott sem jobb a helyzet? Egyébként Te tudsz szlovákul, oroszul, németül, szerbül, románul?

Ennek a kormánynak más sincs az eszköztárában, mint a populizmus. Orbán Viktor sosem azt mondja, amit gondol, hanem amit az emberek szeretnének hallani és mint tudjuk, Magyarországon nincs rasszizmus, de igény lenne rá, ezért veszélyes, amit ez a kormány művel. Én meg fentebb leírtam, hogy hangulatkeltés az, hogy a magyar nyelvű plakátokon szólnak az idegeneknek, mert azok inkább a lakosságnak szólnak, mint az illegális bevándorlóknak. Ezért is láthattad a képet a 41-es villamosra írt halál a migránsokra szöveggel, Na ez a hangulatkeltés és nem az, hogy a ballibsa sajtó erre azt mondja, hogy rasszizmus, nácizmus és felhívja a figyelmet arra, hogy akik idejönnek, azok is emberek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 10:22:16

@Peterpapo:

"Tehát akkor még sem terelek, ha a fertőzés veszélyre történő hivatkozáson kívül mást is szóba hozok. :)"

De bizony terelsz, mert a másnak, amit szóba hozol (politikusok lopásai, populizmus stb.) , semmi köze a migránsveszélyhez.

Akkor nem terelnél, ha a rendbontásokat, a Ny-Európában tapasztalható állapotokat hoznád fel egyéb érvként a bevándorlók befogadása ellen.

Persze mindezt te is tudod. :)

"Talán azért, mert ott sem jobb a helyzet?"

Szaúd-Arábiában és a többi gazdag Öböl-országban háború van? Ez újdonság nekem.

Vagy ha mégsincs háború, akkor "meneküljenek" oda, számukra ismerős kulturális közegbe.

Az 56-os magyarok sem számukra idegen kultúrákba mentek, hanem demokratikus, keresztény kultúrájú országokba.

"Ezért is láthattad a képet a 41-es villamosra írt halál a migránsokra szöveggel, Na ez a hangulatkeltés"

Pár idióta firkálásából vonsz le következtetéseket az ország lakosságára és a kormányra. Nem túl bölcs dolog, ráadásul igencsak demagóg.

Amúgy meg nyilván az ausztrálok és a britek is Orbán hatása alatt teszik és mondják, amit... Na meg az amerikaiak a mexikói határnál. Orbán aljassága olyan mérhetetlen, hogy már az időben visszahatva is képes volt befolyásolni az amerikaiakat. :P

Peterpapo 2015.08.11. 11:27:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha szerinted nincs köze a kettőnek egymáshoz, akkor a téma ezen részét lezártnak tekinthetjük, mert szerintem meg nagyon is sok köze van egymáshoz, ha migráns problémát, amely több más problémát is hordoz, populizmusból, terelésből vetnek be a köztudatba.

"Szaúd-Arábiában és a többi gazdag Öböl-országban háború van? Ez újdonság nekem. "

Akkor nézzük kik jönnek ide:

"De kik érkeznek Magyarországra ilyen módon? A Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal adatai szerint a menedékkérők főként olyan országokból érkeznek, ahol fegyveres konfliktussal és mérhetetlen nyomorral kell szembenézniük.

2013-ban a legtöbb menedékkérő Koszovóból érkezett hazánkba, de sokan Pakisztánból és Afganisztánból jöttek idáig. A szíriai polgárháború kitörése miatt ebben az évben már közel ezren érkeztek a közel-keleti országból. A menedékkérők szinte mindegyike illegálisan lépi át a határt."

Ezek után kérlek, nézz a térképre!

És ezt már csak bónuszként:

Alig él bevándorló Magyarországon

Az Eurostat adatai szerint azonban Magyarországon európai összehasonlításban még így is elenyésző a bevándorlók aránya a teljes lakosságon belül.

Luxemburg vezet e tekintetben, ahol ezer lakosra 38,1 bevándorló jut, de nyolc olyan uniós ország is van, ahol ez az arány magasabb 10-nél. Hazánkban ezer főre mindössze 3,4 bevándorló jut, ami az egyik legkisebb arány az EU-ban. Ebből könnyedén kiszámítható, hogy az országban - kilencmillió lakossal számolva - nagyjából 30 ezer bevándorló él.

A Jövőkerék nevű civil szervezet 2010-es tanulmányában megjegyzi, hogy hazánkba főként a szomszédos országokból érkeznek bevándorlók, leginkább magyar nemzetiségűek. Ez feltehetőleg az elmúlt években sem változhatott számottevően. Az illegálisan, legtöbbször kényszerből az országba érkezők többsége - mint láthattuk - nem marad Magyarországon.A bevándorlók többsége nem a segélyre vár

Egy, a Budapesti Corvinus Egyetem kiadásában napvilágot látott 2012-es tanulmánykötetből érdekes dolgok derülnek ki a hazai bevándorlókról. A hazánkba letelepedettek zöme Budapesten él, és a közhiedelemmel ellentétben nem a segélyre várnak, ugyanis 70%-uk gazdaságilag aktív. Az összmagyar társadalmon belül ez az arány mindössze 40%.

Magyarországról inkább a kivándorlás a jellemző, bár ez, mivel sem terror, sem fegyveres konfliktus nincs hazánkban, önkéntes jellegű, legtöbbször tanulással vagy munkavállalással összefüggő migráció. Csak elenyésző azok száma, akik menedéket kérnek egy külföldi országban. A KSH legutóbbi becslése szerint 2013-ban 350 ezer magyar állampolgár élt - dolgozott, tanult - külföldön.

Dr. Sándor Zsuzsa · http://jog-asz.blog.hu/ 2015.08.11. 11:37:32

@Aranyi Gábor: Ezen az oldalon nem zsidózunk. Van erre bőven másik hely az interneten.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 11:59:49

@Peterpapo:

"2013-ban a legtöbb menedékkérő Koszovóból érkezett hazánkba"

"a Budapesti Corvinus Egyetem kiadásában napvilágot látott 2012-es tanulmánykötetből érdekes dolgok derülnek ki a hazai bevándorlókról."

"A Jövőkerék nevű civil szervezet 2010-es tanulmányában megjegyzi"

Nézz a naptárra, 2015-öt írunk.

Peterpapo 2015.08.11. 12:07:29

@protézisesh:

Te valamit félreérthettél! Én értem a problémát és szerintem is kezelni kell, illetve foglalkozni kell vele. Csak a hogyannal kapcsolatosan tér el a véleményünk.

Peterpapo 2015.08.11. 12:12:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez így van. A cikk amiből idéztem januári keltezésű volt.

www.femina.hu/hirhatter/bevandorlok_magyarorszagon

De itt egy másik:

www.portfolio.hu/gazdasag/meglepo_adatok_a_magyarorszagra_menekulokrol.208845.html

"A menedékjogi kérelmeket 79 országból nyújtották be, a kérelmezők fele Koszovóból érkezett, 20 százalékuk afgán, 16 százalékuk szír.

Végh Zsuzsanna felhívta a figyelmet arra, hogy az eljárások több mint felét meg kell szüntetniük, mivel az adott menedékkérő még az eljárás lezárulta előtt elhagyja az országot."

Ez is egy januári cikk.

protézisesh 2015.08.11. 12:23:13

@Peterpapo: @Kovacs Nocraft Jozsefne: szezon VS fazon...

1.) a muszlim kultúrájú, arab nyelvű és lakosságú, a konfliktusokkal terhelt helyekkel szomszédos GAZDAG öböl-menti országok (Katar, Kuvait, UAE, Szaud-Arábia) kategorikusan tiltják a a muszlim kultúrájú, arab nyelvű menekültek befogadását. Kb az a színvonal, mintha a csehek nem akarnák befogadni a szlovákokat, a lettek az észteket, vagy a németek az osztrákokat... Vajon miért van ez így? És vajon miért kellene HELYETTÜK NEKÜNK befogadni ezeket az embereket?

2.) a Mo-on élő bevándorlókról
2.1.) HATÁRON TÚLI MAGYAR, kultúrájában és identitásában közelebb áll az átlagmagyarhoz, mint Kolompár Vinetu. Mi baj lenne vele?
2.2.) Ittragadt/ide házasodott egyetemista, orvos/mérnök. Mi baj lenne vele?
2.3.) menekült-státust kapott VALÓDI menekülő, aki örül, hogy lyuk van a seggén, meghúzza magát, boldog, hogy nem kergetik. Mi baj lenne vele?

EZZEL ELLENTÉTBEN a MENEDÉK_K_É_R_Ő_ (jelenlegi illegális bevándorló, ún. "menekült"), akiibők csak idén már 120.000 érkezett az országba:
- nem igazi menekült (összefüggéstelenül hazudozik, sérüléseit a drótkerítésen szerezte, máshol kiállított menekült-okmányait a határ előtt tépi apró darabokra)
- nem akar beilleszkedni
- ellátást követel magának
- jogait hangoztatja
- koszos, büdös, potenciálisan fertőző, potenciálisan veszélyes

Na ezekből jött fél év alatt százhúszezer, ami Magyarország teljes lakosságának több, mint egy százaléka !!!

ééérteeeed???

Peterpapo 2015.08.11. 12:45:32

@protézisesh: "a muszlim kultúrájú, arab nyelvű és lakosságú, a konfliktusokkal terhelt helyekkel szomszédos GAZDAG öböl-menti országok (Katar, Kuvait, UAE, Szaud-Arábia) kategorikusan tiltják a a muszlim kultúrájú, arab nyelvű menekültek befogadását."

Természetesen erről is a ballibsik, meg Gyurcsány tehet.

"És vajon miért kellene HELYETTÜK NEKÜNK befogadni ezeket az embereket?"

Nem kellene, de Európa egy ilyen kulturált hely. Segít a rászorulókon.

A 120000 ezernek több, mint a fele már tovább is állt. Az probléma szerinted, hogy azt szeretnék, ha ember módjára bánnának vele és nem vernék meg a rendőrök és baj, ha nem szeretné, hogy ne lincselje meg a lakosság? A táborokban vár emberi körülményeket, nem segélyt kér és lakást tőlünk. Azt is el kellene dönteni, hogy ezek a szerencsétlenek ingyenélők, vagy elveszik a munkát a magyarok elől? Nem olyan nehezek a válaszok, ha nem a szar, hazug kormány propagandát hallod csak meg. Mert úgy tényleg nehéz lesz felfogni a dolgokat.

"- koszos, büdös, potenciálisan fertőző, potenciálisan veszélyes"

Az ilyenekből meg bőven van nélkülük is, azokkal is kellene valamit kezdeni nem? Ja hogy azok nem külföldiek. Az más, akkor nyilván nem zavar téged.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 12:47:58

@Peterpapo:

Attól, hogy januári a cikk, tartalmazhat jóval régebbi adatokat, mint pl. a femina írása.

A portfolio cikkéért meg nem fogok fizetni. Amúgy ha ez is januári, úgy nem árt tudni, hogy akkor ez is elavult adatokat tartalmaz, mert már januárhoz képest jelentősen megnőtt a betolakodók száma és valószínűleg az összetételük is változott. Főleg ha azt is figyelembe vesszük, hogy januárban minden valószínűség szerint nem naprakész adatai voltak a portfoliónak.

Nézd, lehet ez bárhogy csűrni-csavarni, attól még igaz marad, hogy Magyarország lakosságának ill. az általa megválasztott többségi kormánynak joga van úgy dönteni, hogy nem kérünk a betolakodókból.

A kormány még így is túl puha, pl. szabadon engedi lófrálni őket az országban ill. a városokban. Legalábbis remélem, ennyi még megmaradt a szuverenitásunkból. Zárt táborokban kellene tartani őket a kiutasításukig.

Nézd meg ezt, Traiskirchenben készült, ha tudsz németül:

youtu.be/HmsM_w-BfgY

Egy szép megjegyzés az elejéről:

"80% werden - das legen die Statistiken nahe - diese Verfolgung nicht nachweisen können. Trotzdem werden die meisten im Land bleiben. Asyl is längst nur ein schönes Wort für illegale Einwanderung."

Különösen tetszik, ahogy a panaszkodó arab meglengeti a nem kétfilléres okostelefonját, ahogy tört angolsággal magyarázza, hogy a szabadban kell aludniuk. Mások magánházak udvarára törnek be és ott akarnak aludni, erről panaszkodnak Traiskirchen lakosai.

Egy trafikba betörő muzulmán azt kiabálja, hogy ő nem szaros osztrák, nem egy osztrák buzi. hanem egy muszlim. Agyonverlek, gyere csak, van vér a pucádban? Stb.

Szóval nézd meg, aztán gondolkodj el, vajon Ausztriában is az Orbán-rezsim gyűlöletkampánya működik-e...

Peterpapo 2015.08.11. 13:15:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A portfólió adatai innen származnak:

"Végh Zsuzsanna, a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal főigazgatója sajtótájékoztatót tart a 2014. évi migrációról Budapesten, a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatalban 2015. január 14-én."

Ez van a kép alá írva, ami cikkben van.

Példákat a másik oldalról is lehetne hozni, amikor ártatlanul vernek agyon valakit csak azért, mert például muszlim. Úgy hogy ezek a videók is csak hangulat keltésre jó. A muszlimok között is van idióta állat, de a nagy részük nem az. Minden vallásnak vannak fanatikusai. A kereszténynek is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 17:58:49

@Peterpapo:

Basszus, nem igaz, hogy mennyire mellé tudsz beszélni. Nézd meg a belinkelt videót, utána beszélj. A műsor az ÁLLAMI osztrák TV második csatornáján futott (FS2). Megjegyzem, a stúdióbeli interjúalany Ausztria volt macedóniai nagykövete, aki szerint a mostani népvándorlás lényegében háború és katonai eszközökkel kell megállítani. Törvényeket kell megváltoztatni, nem lehet eltűrni a folyamatos dokumentumhamisításokat, meg kell szüntetni a migránsok jóléti juttatásait, és kaszárnyákba kell zárni őket, hogy ne érintkezhessenek a lakossággal.

Ismétlem, ezt az osztrák állam volt mecadóniai nagykövete mondta, nem egy véresszájú szélsőjobbos (ahogy a libsik minket titulálnak).

Ugye ez is mind az Orbán-kormány gyűlöletkampányának eredménye? Gondolkozz már.

Avagy nem lenne itt az ideje vége a szépelgés és migránssimogatás, egyedi esetek kiemelése helyett TETTEKET produkálni, amíg nem késő? Komolyan nem érted, hogy egész Európa jövője forog kockán?

Peterpapo 2015.08.11. 19:24:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Egyszerűen hihetetlen vagy. Mit nézzek rajta? Nem tudok németül, nem értem, amit mond. Honnan tudod, hogy a nagykövet milyen politikai beállítottságú? De nem is az a lényeg. Minden országban vannak, akik képesek gyűlöletkampányra, nem kell nekik ahhoz Orbán. Ráadásul sosem mondtam, hogy Orbán emelte európai szintre ezt. Azt sem, hogy a migránsokat simogatni kellene. Tipikus, hogy olyanokat adsz a számba, amiket nem mondtam, csak a te fejedben léteznek. Az meg végképp tipikus, hogy mellébeszélésnek titulálod, ami nem az, mert képtelen vagy elgondolkodni az érveken, ellenérveken. Csak az van, amit te gondolsz és aki mást mond az mellébeszél, vagy terel.

Azt mondod hogy miért nem mennek a szomszédos országokba a menekültek, mire én idézek neked egy 2014-es hivatalos adatot, mely szerint 2014-ben 79 országból nyújtottak be kérelmet, aminek a fele koszovói volt 20 százalékuk afgán, 16 százalékuk szír és ebből könnyen kiszámolható, hogy a maradék 14 százalék a maradék 76 országból jött és erre te azt mondod, hogy én mellébeszélek, meg terelek. A térképről még az is kiderül, hogy Szíria szomszédai Törökország, Libanon, Irak. Afganisztáné pedig Pakisztán, Tadzsikisztán, Türkmenisztán és Irán. De persze értem én. Megnézted és kiderült, hogy nem jó, amit mondasz, erre azt mondod terelek.

Hát legyen szép estéd!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 19:31:30

@Peterpapo:

Értelek, tehát aki nem ért egyet a migránssimogatókkal, az gyűlöletkampányt folytat.

Arról nem tehetek, ha nem tudsz németül (Európában még ma is alapnyelv), ezért nem érted a videót, de azért azt pontosan tudod, hogy gyűlölködik. :)

Amúgy a lejátszó alján a CC gombra kattintva beállíthatsz angol feliratot is. Azért angolul tudsz, nem?

Neked is szép estét.

Peterpapo 2015.08.11. 20:10:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Még egyszer mondom, sosem mondtam, hogy a migránsokat simogatni kellene. Én arra alapoztam, amit te leírtál, hogy miről beszél és a katonai eszközök említése kimeríti a gyűlöletkampány fogalmát. Angolul tudok egy keveset, de annyit nem, hogy mindent megértsek belőle.

Valami még az eszembe jutott. Tudod mi lehetne a jó megoldás? AZ ország tele van üresen álló orosz laktanyákkal. Azokat kellene élhetővé felújítani, hangsúlyozni szeretném, nem szállodára gondoltam, hanem olyan munkásszálló félére. Ezzel mindenki jól járna. A migránsok nem kóricálnának az utcán, nem szöknének el az orvosi kezelés elől, kevesebb ember szükséges az őrzéséhez, mint a határ őrzéséhez, a magyar építőiparnak lenne egy kis munkája, a haveroknak jutna is belőle, mert az EU biztos adna hozzá nem keveset. Az épületek között, meg lehetnének veteményesek, ahol dolgozhatnának a migránsok, amíg itt vannak, vagy bármi olyat, amit hamar meg lehet tanulni. cserébe azért, hogy itt vannak. Ha jól tudom minden országnak van egy kvótája a migránsokat illetőleg, szerintem amieink elférnének ezekben a volt laktanyákban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 20:58:45

@Peterpapo:

Hidd el, őszintén nem bántani akarlak, de az angol nyelv ismerete (aktív és passzív) manapság annyira alap, hogy aki legalább angolul nem tud, az kb. olyan, mint aki 100 éve írni nem tudott. 50-100 éve a német volt az (szerintem még mai is igen fontos), talán 50 év múlva a kínai lesz, de ma az angol.

Mennyi idős vagy? Talán még pótolhatod. És még egyszer, őszintén nem bántásból írtam.

"...Az épületek között, meg lehetnének veteményesek, ahol dolgozhatnának a migránsok, amíg itt vannak, vagy bármi olyat, amit hamar meg lehet tanulni..."

Javíthatatlan, naiv idealista vagy. Ezek nem dolgozni akarnak, nem beilleszkedni akarnak. Európában már megvannak a saját közösségeik, ők nem hozzánk akarnak integrálódni, hanem minket akarnak integrálni, vagy legalábbis kitúrni, kiszaporodni a hazánkból:

nemzeti.net/az-arabok-europai-fovarosa-rotterdam-3165585.html

És ezen még az sem változtat, ha az eredeti szándékuk nem ez. A demográfia teszi a dolgát.

Amúgy el tudod képzelni, micsoda támadások érnék Magyarországot a libsi világsajtó részéről ilyesmiért? Talán még az USA hírszerzése is kitalálná, hogy vegyi fegyvereket gyártunk/tárolunk.

Peterpapo 2015.08.11. 21:49:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudom és sajnálom is, hogy a magyaron kívül nem beszélek nyelveket. 49 éves vagyok és most sem lenne késő megtanulni, de annyira azért tudok, hogy ha külföldre megyek, mindent el tudok intézni. Sokat megértek, de nem beszélem helyesen a nyelvet. A leírt szövegből többet megértek, mint a beszédből, de például angol feliratos filmeket nem szeretek nézni (még magyar feliratosat se nagyon, ez utóbbit azért, mert szeretem látni, hogy mi történik, mivel minden apró mozdulatnak, mimikának jelentése van) mert mire lefordítom magamnak már rég tovább ment a film.

Igen az vagyok. Mindegy, hogy mit akarnak, ha itt szeretnének maradni és kedvező elbírálást kapni, akkor csinálják és kész. Nem hinném, hogy kitúrni akarnak az csak egy összeesküvés elmélet szerintem. Az is elvárható tőlük, hogy amennyire lehet integrálódjanak. Példának ott vannak a török vendég munkások, akik szintén egy másik kultúrából jöttek és még sincs velük ilyen jellegű probléma, mint amit mondasz.

Támadások? Na ne viccelj! Aki kíváncsi, mi folyik ott, jöjjön el, menjen be és nézzen körül.

Peterpapo 2015.08.11. 21:55:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Még egy kérdésem lenne. Van két játék. Az egyikben halomra ölöd, aki szembe jön, ezután ki is rabolhatod, sírokat rombolsz, hullákat fosztogatsz, mindezeket akár hordákba verődve is megteheted. Törsz zúzol, rabolsz meg ilyesmi. A másikban zombikat, csontvázakat és különböző szörnyeket kell legyőznöd. Különböző feladatokat kell teljesítened, amelyekkel másoknak segítesz, fejleszted a karaktered és a játék végén magát az ördögöt kell legyőznöd. Te melyiket engednéd a gyerekednek, hogy játsszon vele?

libsi nóta bárki unja 2015.08.11. 22:27:16

@Peterpapo:
Hagyján, hogy nem beszélsz nyelveket, de szerintem meg is vagy eléggé hibbanva. Tök banális dolgokról aberrált jelenségek ugranak be a kuksidban. Ezenkívül nem bírsz egy gondolatsort sem felépíteni, úgy meg nehéz lesz meggyőzni bárkit

Persze ha ez megnyugtat nem vagy egyedül, a legtöbb libsi agya hasonlóan műxik. Lát valamt ami nem kedvére való, és rögtön elkezd fasisztázni. Csak így tovább, még díszlibsi is lehet belőled

libsi nóta bárki unja 2015.08.11. 22:59:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A demokrácia sajnos azt jelenti, hogy a fogalmatlan, alkalmatlan, javíthatatlan idealista szavazata ugyanannyit ér, mint egy felkészült választóé. Jobb megoldást sajnos én sem tudok mint a demokratikus önigazgatást, de a végeredmény nem lesz jobb, mint amilyen a választópolgárok összessége. Ez pedig nem túl biztató

Peterpapo 2015.08.11. 23:14:38

@libsi nóta bárki unja:

"A demokrácia sajnos azt jelenti, hogy a fogalmatlan, alkalmatlan, javíthatatlan idealista szavazata ugyanannyit ér, mint egy felkészült választóé."

Ezt én is pontosan így gondolom. Szép ön ismertre vall a felsorolás.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.12. 09:02:19

@Peterpapo:

"Nem hinném, hogy kitúrni akarnak az csak egy összeesküvés elmélet szerintem."

Írtam, hogy akkor is ez történik, ha amúgy nem ez a szándékuk. Szó sincs itt összeesküvéselméletről. Vagy szerinted a magyarországi cigányság összeesküdött a magyarság túlszaporodására? Dehogy. De ettől függetlenül ez történik, ma már mértékletes becslések szerint is a lakosság 8%-a cigány. És körükben a szaporaság sokkal nagyobb, így mindenféle szándék vagy konteó nélkül is 100 év múlva ők lesznek többségben Magyarországon.

"Példának ott vannak a török vendég munkások, akik szintén egy másik kultúrából jöttek és még sincs velük ilyen jellegű probléma, mint amit mondasz."

Ez egy példa, de rossz példí, mert a török vendégmunkások, mint az elnevezés is mondja, DOLGOZNI mentek Németországba. DOLGOZNI, nem segélyekből élni. Továbbá ezzel kapcsolatban ne feledd, hogy akkoriban, amikor a török vendégmunkások beáramlottak Németországba, Törökország egy erősen szekularizált állam volt (azóta sajnos megtörtént a reiszlamizáció), mindenféle vallási fanatizmus nélkül. Ettől erősen eltérnek a mostani betolakodók.

Aztán olvass utána, mennyi probléma van Nyugat-Európában a saját gettókban vagy inkább no-go zónákban tömörülő muszlimokkal, többen és többször belinkelték már a nemzeti.net idevágó írását.

Azt is érdemes megfontolnod,. vajon miért mondta maga Angela Merkel nemrég azt, hogy a multikulti csődöt mondott. A jútyúbon megtalálod a videót. Ott elmondja, hogy a bevándorlók a németekhez képest kb. felerészben vállalnak munkát, felerészben tanulnak szakmát stb.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.12. 09:04:32

@Peterpapo:

Nem értem, mit akarsz ezzel mondani. Ám a mostani ghelyzet nem számítógépes játék, hanem véres valóság. A mostani években dől el, vajon Európa megmarad-e annak, ami pár száz éven át volt, vagy elsüllyed az iszlám tengerében.

A gond csak az, hogy a játékokkal szemben ezt csak egyszer lehet lejátszani, és ha rosszul játszunk, akkor Európának lőttek.

libsi nóta bárki unja 2015.08.12. 09:05:12

@Peterpapo:
Inkább a tudásod fejleszd, az egó ráér majd utána

Peterpapo 2015.08.12. 09:43:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Írtam, hogy akkor is ez történik, ha amúgy nem ez a szándékuk."

Ez akkor is csak feltételezés.

"Vagy szerinted a magyarországi cigányság összeesküdött a magyarság túlszaporodására? Dehogy. De ettől függetlenül ez történik, ma már mértékletes becslések szerint is a lakosság 8%-a cigány. És körükben a szaporaság sokkal nagyobb, így mindenféle szándék vagy konteó nélkül is 100 év múlva ők lesznek többségben Magyarországon."

Ennek meg az az oka, hogy a mai emberek, akik dolgoznak, inkább a karrierjükkel vannak elfoglalva és inkább a pénzt hajszolják, a jólétet, mint családot alapítsanak, gyereket szüljenek. Persze erre lehetne azt mondani, hogy felelősség teljesek, mert nem akarnak a semmire gyereket szülni, de sokan csak ezt mondják, mert a valós indok a kötöttségek nélküli élet. Ezért is tolódott ki az a korhatár, amikor gyereket szülnek. Egyre többen szülnek első gyereket 35-40 éves kor után, mert a karrier a pénz, a szórakozás fontosabb.

A játékkal kapcsolatos kérdésemmel bevallom csőbe szerettelek volna húzni, ugyanis a két játék az egy és ugyanaz, csak kétféleképpen jellemeztem. Mindét leírás szóról szóra igaz. Ezzel azt szerettem volna szemléltetni, hogy van egy téma, amiről különböző vélemények alakulnak ki attól függően, hogy ki mit emel ki belőle. Ugyan így megy ez a problémákkal is, mint például a migránsok. Az egyik baj az, hogy valaki csak az egyik véleményt olvassa el, a másik probléma, amikor elolvassa ugyan a másikat is, de alapból elutasítja, hazugságnak tartja. Véleményem szerint nincs olyan, hogy az egyiknek minden szavát elhiszed fenntartások nélkül, a másiknak meg semmit sem.

Azt mondta Merkel, hogy csak felerészben vállalnak munkát a bevándorlók a németekhez képest. Neked az jön le ebből, hogy akkor az rossz és nem szabad beengedni őket. Bennem meg egy kérdés, hogy mi alapján döntöd el, hogy melyik fele fog munkát vállalni és melyik fele nem? Hogyan tudod eldönteni ránézésre, hogy ezt beengedheted, mert hasznos tagja lesz a társadalomnak, ezt pedig nem engeded be, mert csak a baj lesz vele? Erre Te azt mondhatod, hogy sehogy, de ne engedjük be őket, mert abból biztos nem lesz baj. Én meg azt mondom, hogy engedjük be őket és legyenek meg az állam eszközei arra, hogy a nemkívánatos személyeket bármikor vissza lehessen küldeni. Még 3 évig meg van a kétharmaduk, bármilyen törvényt meg tudnak hozni, hiszen eddig is ezt tették.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.12. 11:02:23

@Peterpapo:

"Ez akkor is csak feltételezés."

Dehogy, a demográfia elég egzakt tudomány.

"Ennek meg az az oka, hogy ..."

Az ok lényegtelen. Nehogy már szaporodási versenybe kényszerítsük a magyarságot a saját hazájában.

"Bennem meg egy kérdés, hogy mi alapján döntöd el, hogy melyik fele fog munkát vállalni és melyik fele nem? Hogyan tudod eldönteni ránézésre, hogy ezt beengedheted, mert hasznos tagja lesz a társadalomnak, ezt pedig nem engeded be, mert csak a baj lesz vele?"

Nem lehet, de nem is kell eldönteni, a 800 ezer cigányunk mellett NINCS szükségünk bevándorlókra.

De azért megkérdezlek: Ha éjszakára bebocsájtást két tőled két ember, és tudod, hogy az egyik ki fog rabolni vagy meg fog ölni, akkor vajon mit teszel? Bengeded mindkettőt, mert nem tudod úgysem eldönteni, melyik a gyilkos, viszont jó fej akarsz lenni az ártatlannal, vagy elzavarod mindkettőt?

Nos, ha unod az életedet, akkor engedd be mindkettőt. Én elzavarom mindkettőt.

Ez most nem az idealizmus és a humanizmus időszaka. Európának nincs szüksége ezekre a bevándorlókra, már így is túl sok muszlim él itt. Fel kell ajánlani a háborús országok szomszédainak, hogy ott, a területükön építünk menekülttáborokat - ha elfogadják, akkor jó, ha elutasítjuk, akkor is jó. Semmiféle erkölcsi kötelességünk nincs befogadni őket a saját hazánkba csak azért, mert erőszakosan átlépik a határainkat.

Értsd meg, a nemzetközi menekültjogi megállapodásokat NEM ilyen mértékű migrációra találták ki. Ez egy merőben új helyzet, amely új megoldásokat kíván. Attól, hogy az EU döntésképtelen, mi még nem várhatunk a végtelenségig, úgy védjük mafunkat, ahogy lehet.

OLvasd el ezt is:

www.origo.hu/nagyvilag/20150811-hatar-kerites-hatarzar-europaban-szogesdrot-ceuta-melilla-calais.html

Ha ezek után is a jó szamaritánust akarod megjátszani, lelked rajta, ez esetben nincsenek további érveim a számodra. Amik voltak, leírtam őket.

protézisesh 2015.08.12. 11:11:30

@Peterpapo: az, hogy a számba akarod adni a gyurcsányozást, az egyedül téged minősít.

Az, hogy nem veszel tudomást tényekről, az téged minősít. (a mostani áradat 95%a katonaképes korú férfi, nő vagy gyerek alig akad közöttük. papírjaikat összetépik a határ előtt, gyakorlatilag minden országban új személyazonosságot vesznek fel. jól öltözöttek, erősek, sok készpénzzel közlekednek. A már itt lévők pedig szaporodási rátájukkal átveszik a többséget Európában.)

Az, hogy nem beszélsz semmilyen idegen nyelvet, téged minősít, ráadásul elzárja a lehetőséget, hogy más szemszögből is megvizsgáld a világot.

Vitapartnerként zsákutca vagy, az álláspontod viszont határozottan káros az otthonomra és rám nézve is.

Peterpapo 2015.08.12. 11:51:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"De azért megkérdezlek: Ha éjszakára bebocsájtást két tőled két ember, és tudod, hogy az egyik ki fog rabolni vagy meg fog ölni, akkor vajon mit teszel? Bengeded mindkettőt, mert nem tudod úgysem eldönteni, melyik a gyilkos, viszont jó fej akarsz lenni az ártatlannal, vagy elzavarod mindkettőt? "

Bocsáss meg! Hol van szó arról, hogy a migránsok egyik fele, dolgozni fog, a másik fele meg gyilkolni???? Példád így nem valós.

A többihez pedig annyit mondanék, hogy a háborúk, ellentétek nagy százaléka a vallás miatt van. Így megkérdőjelezendő a vallás létjogosultsága, vagyis a Te gondolat meneted mentén be kellene tiltani azokat. Te előítéletes vagy, csak azt nem tudom, ahhoz mit szólsz, amikor Szlovákiában csak azért vernek meg valakit az utcán, mert magyarul beszélt. Én is úgy érzem, hogy nincs miről tovább beszélnünk.

Üdv: Péter

Peterpapo 2015.08.12. 12:04:07

@protézisesh:

Semmit sem akarok a szádba adni, hiszen abból értelmes érv még nem jött ki, csak személyeskedés. Attól, hogy esetleg beszélsz valamilyen nyelvet a magyaron kívül, nem jelenti azt, hogy több, vagy okosabb lennél, mint én. Ezt hinni nem vall túl sok észre. Miért kellene más nyelvet tudni ahhoz, hogy több szemszögből is megvizsgálhassam a világot? Én ezt a problémát is több szempontból vizsgálom. Elismerem, hogy ez egy probléma és meg kell oldani ezt a problémát. A különbség ott van köztünk, hogy szerintem a kormány nem jól nyúlt ehhez a problémához. Ráadásul az az érzésem, hogy nem is akarja megoldani igazából ezt a problémát, ahogy a devizahitelesekét sem oldották meg igazából, de ha nem csak a pártpropagandát olvasnád, Te is tudhatnád. Ja és mind magyarul van írva.

protézisesh 2015.08.12. 13:47:22

@Peterpapo: mint többször jeleztem, 1300 méternyire élek az egyik menekülttábortól. Én nem pártpropagandát olvasok és ismétlek, hanem a saját tapasztalataimat. Amikor 2013 nyarán tüntetéseket szerveztem (társaimmal együtt), akkor is következetesen elküldtük az árpádsávos zászlókat lengetőket is és a piros ingben flangáló mszp-nyugdíjasokat is a rendezvényünkről. Sőt, végig hangoztattuk, hogy MINDEN politikai párttól és szerveződéstől függetlenek vagyunk, az OTTHONUNKÉRT AGGÓDUNK.

Ez azóta sem változott.

Viszont az írásaidban te nem a kormányt kritizálod (mert akkor arról írnál, hogy bénán van megoldva a regisztráció, a szűrés, az utaztatás, az ellátás, MINDEN). Te egész másról próbálsz beszélni. :(

libsi nóta bárki unja 2015.08.12. 14:10:43

@Peterpapo:
" előítéletes vagy, csak azt nem tudom, ahhoz mit szólsz, amikor Szlovákiában csak azért vernek meg valakit az utcán, mert magyarul beszélt. "

Mélységes mély a múltnak kútja a tudós ember számára, ugyanúgy, mint a butaság kútja a tudatlannak. Minél többet olvas tőled a zember, annál több locsogás hallatszik ez utóbbiból

Az egzotikus migránsokkal kapcsolatban semmi előítéletre nincs szükség, ott vannak a bőséges nyugat-európai vagy amerikai tapasztalatok. Keressél rá, hogy mi a helyzet most Fergusonban. Ezt akarod te is megkapni, te megalúzer? Utazzál oda, nyelvtudás se kell hogy kommunikálj velük, elég ha annyit megértesz hogy "fukk"

A szlovákiai magyarokkal való összehasonlításmeg már önmagában is a teljes fogalmatlanság jele. Szerinted mikor rontottak Szlovákiába a magyarok a zöldhatáron keresztül?

.

Peterpapo 2015.08.12. 14:13:01

@protézisesh:

Ha a saját bőrödön tapasztalod, akkor meg tudlak érteni és elnézésedet kérem! Az viszont nem igaz, hogy nem a kormányt kritizálom, hiszen azt mondom, hogy nem a kerítés a megoldás, meg a hangulatkeltés és hogy nincs valós megoldás, de ezt Neked is tudnod kellene, hiszen 2013 óta aggódsz az otthonodért, de a kormány még sem tett semmit sem, csak most kezdték el a köztudatba építeni ezt a problémát. Miért csak most, ha már régóta problémát jelent? Akkor még kevesebb migráns volt? Na és?

libsi nóta bárki unja 2015.08.12. 14:15:44

@Peterpapo:
"Miért kellene más nyelvet tudni ahhoz, hogy több szemszögből is megvizsgálhassam a világot? "

"ha nem csak a pártpropagandát olvasnád, Te is tudhatnád."

Saját magadat lövöd lábon egy és ugyanazon hozzászólásban. Merthogy logikailag a kettő üti egymást. A hozzád hasonló mindig megtalálja a saját igazolását, mivel se a logika, se a tudás nem akadályozza ebben

Peterpapo 2015.08.12. 14:19:34

@libsi nóta bárki unja:

Fergusonban nem a migránsok miatt van a probléma, ha jól tudom, hanem a régóta húzódó fehér-fekete ellentéteken, ami abból indult, hogy a fehérek odaszállítottak feketéket rabszolgának. Semmi köze a migránsokhoz. Te kis locsi-fecsi.

A szlovák hasonlat pedig az előítéletről, nacionalizmusról szólt, senki nem mondta, hogy a magyarok betörtek volna a zöld határon.

Peterpapo 2015.08.12. 14:21:10

@libsi nóta bárki unja:

A kettő miért is üti egymást? Attól hogy valaki tud idegen nyelven még simán olvashat csak pártpropagandát. Szerintem inkább ne égesd magad tovább.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.12. 15:24:56

@Peterpapo:

"Bocsáss meg! Hol van szó arról, hogy a migránsok egyik fele, dolgozni fog, a másik fele meg gyilkolni???? Példád így nem valós."

A migránsok egyik fele dolgozni fog, a másik fele nem. Ezt mondta Merkel, erre reagáltam. Sajnálom, hogy nem sikerült megértened, de mostantól nem erőlködöm.

"A többihez pedig annyit mondanék, hogy a háborúk, ellentétek nagy százaléka a vallás miatt van. Így megkérdőjelezendő a vallás létjogosultsága, vagyis a Te gondolat meneted mentén be kellene tiltani azokat."

Szalmabábozol.

További jó csevegést, de már nélkülem.

Peterpapo 2015.08.12. 16:04:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Asszem összekevertél valamit.

Ezt kérdezted tőlem:

"De azért megkérdezlek: Ha éjszakára bebocsájtást két tőled két ember, és tudod, hogy az egyik ki fog rabolni vagy meg fog ölni, akkor vajon mit teszel? Bengeded mindkettőt, mert nem tudod úgysem eldönteni, melyik a gyilkos, viszont jó fej akarsz lenni az ártatlannal, vagy elzavarod mindkettőt? "

Erre válaszoltam én ezt:

"Bocsáss meg! Hol van szó arról, hogy a migránsok egyik fele, dolgozni fog, a másik fele meg gyilkolni???? Példád így nem valós."

Én a példádra reflektáltam, nem arra, amit Merkel mondott.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.12. 16:08:03

@Peterpapo:

Kérlek, hagyjuk, nem kívánok tovább vitázni veled. Úgy érzem, egy naiv, jóindulatú és jószándékú ember vagy, ám a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve.

protézisesh 2015.08.12. 16:23:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mert Görögország a demokrácia bölcsője!

:-D

libsi nóta bárki unja 2015.08.12. 16:32:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Becsülöm a türelmedet, de Peti egy butácska, nyafizó, okoskodó szellemi törp, aki annyira haragszik a csúnya Kormány bácsira, hogy legszívesebben megveretné négerekkel

libsi nóta bárki unja 2015.08.12. 16:38:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Görögország a demokrácia őshazája, Kos szigete meg Hippokratészé. Most vannak helyette félanalfabéta koszosok, akikkel Hippokratésznek bizonyára sok munkája lenne, például a rühtelenítés terén
süti beállítások módosítása