"Ünnepélyes átadás"
2014. szeptember 24. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

"Ünnepélyes átadás"

Széles nyilvánosság előtt ígértem meg hogy a „szakmai” oldalam ezredik like-olójának örömömben egy könyvet ajándékozok. A választás joga az övé volt: az „Elsodortak – a vörösiszap-katasztrófa utóélete: a per” című, vagy a „Dr. Drazsé mesél” című könyvem egyikét kaphatta meg. Tudom, ez a választék (még) nem túl széles, de idővel bővülni fog. A vörösiszapról szóló könyv folytatása már készül is.

  Vörösiszap katasztrófaDr. Drazsé mesél

Az ezredik szerencsés (vagy szerencsétlen?) olvasóm a rádiózás egyik ismert arca (no, ez persze így képzavar), szóval inkább ismert hangja: Divéky István lett. Most persze már az arca is ismert lesz. A vörösiszap-katasztrófa utóéletéről szóló könyvet választotta. Remélem, nem csak azért, mert azt hiszi, kinőtt a mesékből.

[caption id="attachment_5137" align="aligncenter" width="256"]Divéky István Divéky István[/caption]

Az eddigi virtuális barátságunk a Dunapark Kávéházban tegnap vált - valódi kávé és valódi sütemény mellett - valódivá. Ennek még valódi tanúja is volt, az ugyancsak régi rádiós, Szeberényi Vera személyében. De mert tanúból általában kettő kell a való világban, velünk volt a fotókat készítő Láng András is.

[caption id="attachment_5138" align="alignleft" width="232"]Szeberényi Vera Szeberényi Vera[/caption]

[caption id="attachment_5139" align="alignright" width="156"]Láng András, a fotós Láng, a fotós[/caption]

Ezek a volt rádiósok persze mind ismerték már egymást, megkímélve engem a bemutatás fáradságos műveletétől. Végül én voltam a kakukktojás, nyúlfarknyi Pacsirta-rádiós és hosszú jogászi múltammal. De azért szerencsére befogadtak J

Divéky István, Szeberényi Vera, Sándor ZsuzsaSándor Zsuzsa dedikálja a vörösiszap könyvét

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Divéky István és dr. Sándor Zsuzsa Divéky István rádiós

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr437443102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Keszthelyi Gyula 2014.09.24. 20:24:46

60 éves orvos vagyok. Fogalmam nincs már, hogy kerültem ide, de a "blogger" rajongójává váltam. Pedig rettentő módon válogatós vagyok.:-) Tisztelt bírónő! Írjon még.:-)

Zsuzsa Sandor 2014.09.24. 23:19:53

Köszönöm :-) Írok, írok, és örülök, ha tetszik.
süti beállítások módosítása