Tiborc panasza
2017. május 09. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

Tiborc panasza

„És aki száz meg százezret rabol, bírája lészen annak, akit a szükség garast rabolni kényszerít.” Örökérvényű szavak a Bánk bánból? Mit sem változott a világ azóta? Manapság is számos olyan törvény hatályos, mely az ország legszegényebbjeit sújtja. Tudták, hogy 2013 óta lopásnak számít, ha valaki a lomtalanításkor kitett lim-lomokból elvesz valamit? És azt, hogy közterületen tartózkodó hajléktalant közérdekű munkára lehet kötelezni? De ha harmadszor is „tetten érik”, el is zárhatják?

tiborc-hangosfilm_hu.jpg

Kép: Hangosfilm.hu

Ezek a szabályok saját szegényeinket, honfitársainkat, a „magyar embereket” sújtják. Ha ez így van, márpedig így van, miért is csodálkoznánk azon, hogy a menedékkérők – a „migráncsok”, hogy a fideszesek is értsék – két dolog közül választhatnak: vagy fogságban tartják őket, vagy enni sem kapnak.

Alig több mint egy hónapja lépett hatályba a „határőrizet területén lefolytatott eljárás szigorításával kapcsolatos egyes törvények” módosítása. Még mielőtt rátérnénk a jogszabály lényegére, fontos tudni, hogy a módosítás a „tömeges bevándorlás okozta válsághelyzetre” hivatkozva született meg.

Elismerem, a „tömeg” relatív fogalom. Nem tudnám precízen meghatározni, hogy „darabra” hány ember jelent már tömeget. Némi eligazítást azért adnak a „tömeg” szó szinonimái: „sokadalom, népsokaság, emberáradat”. Azt viszont egészen határozottan állíthatom, hogy az a 41 ember, aki április végén a nyitott befogadó állomásokon tartózkodott, nem igazán tömeg. Még akkor sem, ha hozzáadjuk azt a 173 menedékkérőt, akiket – amúgy jogellenesen – a tranzitzónákban tartottak ugyanakkor fogva.

tomeg-kina_sanghaj_foto.jpg

Kép: kina_sanghaj_foto_

Nos, erre a „tömeges bevándorlásra” hivatkozva hozták meg nagyjaink azt a szabályt, hogy a nyílt befogadó állomásokon lévő menekültek közül nem jár ellátás azoknak, akiknek a második menedékkérelmi eljárásuk van folyamatban. Ez a szabály már önmagában is meglehetősen hátborzongató, hiszen miközben relatíve „szabad” vagy amíg elbírálják a kérelmedet, de sem ennivalót, sem rávalót nem kapsz. Mellesleg a szabálysértési törvényt is kiegészítették azzal, hogy aki a „tömeges bevándorlás okozta válsághelyzet” ideje alatt nem a neki előírt helyen tartózkodik, szabálysértést követ el. Sakk-matt.

És ez még nem minden. A menedékkérőkkel oly igen barátságos magyar hatóságok még a saját aljas szabályaikat is kiterjesztően értelmezik. Ők ugyanis az első menedékkérelmi eljárást is csuklás nélkül másodiknak tekintik.

A nyílt táborokban azok vannak, akik egyszer már beléptek Magyarország területére, de továbbmentek egy másik országba, még mielőtt az itt benyújtott kérelmüket elbírálták volna. Ha emlékszünk, a magyar hatóságok igen készségesek voltak továbbszállításukban, busszal, vonattal vitték őket Ausztriáig.

menekultek-vs_hu.jpg

Kép: VS.hu

Nos, a dublini egyezmény értelmében a kérelmeket abban az EU-s tagországban kell elbírálni, ahol azokat először benyújtották. Vagyis hiába mentek sokan például Németországba, onnan visszaküldik őket ide az eljárás lefolytatására. Ez pedig azt jelenti, hogy az első menedékkérelmi eljárás folytatódik, nem pedig egy második kezdődik el. De akkor gondoskodni kellene az ellátásukról is. Kivéve, ha az elsőt úgy értelmezzük, hogy második.

A Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal 2012 és 2015 között számos pályázatot nyújtott be az Európai Menekültügyi Alaphoz. Igaz, ezeken a pályázatokon mindössze csekély 440 millió 255 ezer 567 forintot nyert el. Ennyiből tényleg nem telik néhány szalámis zsömlére annak a 7-8 „második eljárásos” menedékkérőnek, akik pillanatnyilag az országban várják, hogy sorsukról döntsenek.

szalamis-szendvicsek_jokenyer_hu.jpg

Kép: Szendvicsek | JÓkenyér.hu

Jézus nem a „keresztény” Magyarországra mondta: „Mert éheztem és ennem adtatok, szomjaztam és innom adtatok, jövevény voltam és befogadtatok” (Mt. 25:34-36, 40)

migszol_migrans_tuntetes_egyhazak_a_menekultugyben.jpg

 Kép: migszol képe alapján

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr6312491207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. jenőke (jenőke) 2017.05.10. 08:47:25

:))
2012. évi CLXXXV. törvény a hulladékról
43. § (2) A lomtalanítás során közterületre helyezett hulladék a Koordináló szerv tulajdonát képezi és egyben a közszolgáltató birtokába kerül.

Lopásnak számít a lomtalanításkor kihelyezett tárgyak elvitele. A lomtalanításkor kihelyezett tárgyak a kihelyezés pillanatában a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Zrt. tulajdonába kerülnek, így aki ezekből eltulajdonít, az lopást követ el.

Az erdőtörvény szerint gombát, vadgyümölcsöt, gyógynövényt saját használatra lehet gyűjteni, faágakat viszont egyáltalán nem.
Aki elhullott fát, gallyat gyűjt, vagy az elhalt ágakat levágja, szabálysértést követ el, ez pedig elzárással is büntethető. Vagyis emberek azért kerülnek börtönbe, mert a földön talált faágakkal fűtenének.
ataszjelenti.blog.hu/2017/03/06/borton_vagy_fagyhalal

Aki idegen dolgot mástól azért vesz el, hogy azt jogtalanul eltulajdonítsa, lopást követ el. [Btk. 370. § (1)]

Kampfer 2017.05.10. 09:04:07

Tisztelt bírónő!

Kijelenthető, hogy alapjaiban nem értünk egyet a kérdéssel kapcsolatban, de volna néhány hozzáfűzni valóm a gondolataihoz.

"Tudták, hogy 2013 óta lopásnak számít, ha valaki a lomtalanításkor kitett lim-lomokból elvesz valamit?"

Tudtam, sőt támogatom is, hiszen minden lomtalanítás alkalmával áldatlan állapotokat hagynak maguk után a cigányok (igen: 'A' cigányok), akik egy élhetetlen lepratelep szintjére züllesztik a környezetet MINDEN alkalommal. A 'közteresek' ha el is szánják magukat bármilyen intézkedésre, szinte látszik rajtuk a rettegés! Kezelni kell valahogy, erre ez a jogszabály megfelelő volna további szigorításokkal, illetve be kellene tartatni! Ebben már nem vagyunk olyan jók...

"Ezek a szabályok saját szegényeinket, honfitársainkat, a „magyar embereket” sújtják."

Túl kellene lépni már azon a gondolkodáson, miszerint a szegénység indokolhat antiszociális magatartást, vagy a szegénység jogalapot teremthet bármilyen deviáns viselkedésre! Példák százait lehetne hozni egy egyszerű lakótelep életéből is! Ez nem így van. A szegénység egy állapot, amin vagy képes változtatni az alany, vagy nem. Vagy tud élni a mutatott úttal, a felkínált lehetőséggel, segítséggel, vagy nem. De nem indokolhat bármilyen antiszociális magatartást, vagy tettet!

"...miért is csodálkoznánk azon, hogy a menedékkérők – a „migráncsok”, hogy a fideszesek is értsék – két dolog közül választhatnak: vagy fogságban tartják őket, vagy enni sem kapnak."

Meg is érkeztünk.

Nem tartják őket fogva! Ez hazugság. Bármikor elhagyhatják a tranzitot! Szerbia felé. Ahogy azt a napokban egy német(!) bíróság is kimondta egy reptéri tranzitban őrzött MIGRÁNS esetében: jogszerűen NEM ENGEDTÉK KI a zónából, míg el nem bírálták a kérelmét! A határ menti tranzitban uralkodó állapotokról pedig épp tegnap HAZUDOTT!!! a niedermüller és néhány tettestársa! Nem először teszi, de legalább tudjuk, hogy kicsoda-micsoda és mit és kit képvisel! De amit mond, az KÖZÖNSÉGES HAZUDOZÁS! Aki a kialakított tranzitról embertelen körülményeket állít, az még nem látott külvárosi munkásszállót, vagy esetleg nem járt Csenyétén! De akár Kőbánya egyes utcáiba is elpályázhat körülnézni!
Enni pedig kapnak. Ha elhagyják a zónát, akkor nem. Miért kapnának a magyar hatóságoktól bármit is Szerbiában?

"...a módosítás a „tömeges bevándorlás okozta válsághelyzetre” hivatkozva született meg."

Nagyon helyes döntés volt! A válsághelyzet az ok volt, a határzár és a törvények módosításának okozata pedig a válsághelyzet jelenségének a megszűnése az ország területén. Méterekkel azon túl viszont ugyanaz a helyzet maradt, ergo értelmes és jogos a válsághelyzet fenntartása! A franciáknál sem volt tegnap terrortámadás! Sőt, tegnapelőtt sem, mégis rendkívüli állapot van. Ez ilyen.

"Azt viszont egészen határozottan állíthatom, hogy az a 41 ember, aki április végén a nyitott befogadó állomásokon tartózkodott, nem igazán tömeg."

Egyrészt: lásd a fentebbi gondolatokat.
Másrészt: határozottan állítom, hogy az a 41 migri pont 41-gyel több, mint az ideális állapot!

"Még akkor sem, ha hozzáadjuk azt a 173 menedékkérőt, akiket – amúgy jogellenesen – a tranzitzónákban tartottak ugyanakkor fogva."

Nem jogellenesen! Teljesen jogosan és a jogtól picit elszakadva helyesen tartották őket őrizet alatt! A tranzitban mozoghattak, élhették az OTTANI mindennapjaikat? Persze. Elhagyhatták volna a tranzitot Szerbia felé? Igen. Tehát NEM voltak fogva tartva!

"A nyílt táborokban azok vannak, akik egyszer már beléptek Magyarország területére, de továbbmentek egy másik országba, még mielőtt az itt benyújtott kérelmüket elbírálták volna."

Az ilyeneket AZONNAL ki kellett volna utasítani az országból és AZONNAL át kellett volna lökni a szerbekhez. Nyilván nem akart itt maradni, csak ügyeskedni akart a kérelem beadásával. Ergo NEM MENEKÜLŐ, hanem ügyeskedő migri! Ilyen pedig ne legyen a határokon belül!

"Ha emlékszünk, a magyar hatóságok igen készségesek voltak továbbszállításukban, busszal, vonattal vitték őket Ausztriáig."

Amire az osztrák kormány is utalt: 'inkább engedjük őket tovább...'! Erre kérte a kormányt az ellenzék is, nem emlékszik, bírónő??? Cikk is született 'Az a baj, hogy tovább mennek' címmel. Megjegyzem: hála az égnek, hogy tovább mentek, semmi szükségünk nem volt itt ezekre. Ennek egy nagyon hatékony megoldása volt a 'buszoztatás'. Amivel kapcsolatos hazugság, hogy nem volt regisztráció sem, hiszen a svédek épp ezek közül akartak párszázat visszaküldeni, akik '15 októberében voltak itt regisztrálva! Voltak! Továbbá ismét föltenném a kérdést bírónőnek is!
Az adott helyzetben Ön hogyan oldotta volna meg a kérdést?
Naponta 6-10000 migri jön. Hangos 'germani-germani' és 'nofinger' hallatszik, nem működne együtt, de nem lehet kényszeríteni őket, nincs erőszak! Hogyan oldotta volna meg a regisztrációt és az elhelyezést, ellátást? Hogyan tartotta volna ellenőrzés alatt a helyzetet? A kerítés és a tranzitok egy határozott és elfogadható válasz volt a helyzetre. --->>>

Kampfer 2017.05.10. 09:27:23

--->>

"Nos, a dublini egyezmény értelmében a kérelmeket abban az EU-s tagországban kell elbírálni, ahol azokat először benyújtották. Vagyis hiába mentek sokan például Németországba, onnan visszaküldik őket ide az eljárás lefolytatására."

Szerencsére nem túl sokat! És a dublini egyezmény úgy mondott csődöt, ahogy csak kellett! Egyrészt az lenne a Magyarországra visszaküldés alapja, hogy sem a görögök, sem a horvátok nem regisztrálták őket, itt történt először a regisztráció (tehát akkor mégis volt itt regisztráció?), illetve az, hogy a görögök menekültügyi rendszere nem bírja a terhet, illetve összeomlóban van. Ez remek, de egyik eset sem teremt jogalapot arra, hogy az egyezményre hivatkozva ide visszaküldjék a MIGRÁNSOKAT! Továbbá ez a lehetőség németekhez, svédekhez történő belépést követő hat hónapon belül áll fenn! Talán nem én tévedek, ha azt sejtem, hogy az a hat hónap '15 októbere óta eléggé vastagon letelt és nem '16 májusában keresték meg a kormányt ezzel a svédek, hanem bőven később!

"Ez pedig azt jelenti, hogy az első menedékkérelmi eljárás folytatódik, nem pedig egy második kezdődik el."

Nagyon helyes! Tehát az elsőt AZONNAL le kell zárni egy jó vastag elutasítással és irány a tranzit és viszlát! Mi ezzel a gond?
Amit viszont még nem értek, az az, hogy a BÁH közleménye szerint tavaly és tavalyelőtt az ilyen kérelmek nagyrészt LEZÁRTÁK azzal, hogy az illető MIGRI nem elérhető, vagyis lelépett. Tévedek, ha azt hiszem, hogy a LEZÁRT kérelem után a visszadobott MIGRI esetében egy ÚJABB eljárást kell lefolytatni??? Megjegyzem, indokoltnak érezném a hatóságokkal szemben, ha ezt az újra elindított eljárást is nagyon gyors elutasítás és KITOLONCOLÁS követné!

"De akkor gondoskodni kellene az ellátásukról is. Kivéve, ha az elsőt úgy értelmezzük, hogy második."

Helyes, gondoskodjunk. Pár napig kapja meg a tranzitban a sonkás kiflit, aztán mehet békével vissza Szerbiába! És ha az a második tényleg második eljárás???

"A Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal 2012 és 2015 között számos pályázatot nyújtott be az Európai Menekültügyi Alaphoz. Igaz, ezeken a pályázatokon mindössze csekély 440 millió 255 ezer 567 forintot nyert el. Ennyiből tényleg nem telik néhány szalámis zsömlére annak a 7-8 „második eljárásos” menedékkérőnek, akik pillanatnyilag az országban várják, hogy sorsukról döntsenek."

Az, hogy a 'zunijó' mire mennyit adott eddig, az inkább róluk szól, mint rólunk. A bolgár és spanyol kerítést támogatták, a magyart nem. Hurrá! Nem baj, megoldottuk (bár, szerintem nem elég erős, magas és hosszú), inkább fizessünk a drótért és a katonáknak, mint azzal szembenézni, mint a franciák, svédek, fritzek! Ez evidens. De szerintem megnyugodhat, bírónő! Az a 7-8 második körös MIGRI sem fog éhen veszni a tranzitban! Legföljebb föl kell gyorsítani a 'kérelmek' elutasítását és a kitoloncolásukat!

"Jézus nem a „keresztény” Magyarországra mondta: „Mert éheztem és ennem adtatok, szomjaztam és innom adtatok, jövevény voltam és befogadtatok” (Mt. 25:34-36, 40)"

Ostoba és demagóg 'civil' propaganda! A 'migszol', a 'helsinkiek' és a 'tasz' ezt mondogatná azoknak is, akiket lelövöldöztek Párizsban, Brüsszelben? Akiket legázoltak Berlinben és Nizzában? Akiket levagdalt a MIGRI a vonaton München mellett?

Bírónő!

Meg kellene érteni valamit. Ahogy látható, két alapvetően eltérő nézet uralkodik az unión (és annak lakosságán) belül. Egy globalizációt támogató és azt ellenző nézetrendszer, ami a migráció kérdésén belül egy még erőteljesebb törés mentén válik el! Vannak, akik EGYÁLTALÁN nem támogatják és vannak, akik szinte erőltetnék a folyamatot. Ebben NEM LEHET konszenzus. Látnivaló, hogy a magyar társadalom DÖNTŐEN elutasítja ezt az egyébként nyilvánvaló elmebajt. Akkor is így van ez, ha a pardavimárták, ivanjúliák, jeneiorsolyák habzó szájjal sírják tele a rónaiegon arcát az atv-n! Ideje lenne felfogniuk, hogy együtt kell élniük ezzel a helyzettel itt, Kelet-Európában. Nem akarjuk, hogy ezek a migrik itt legyenek, akik egyébkén NEM MENEKÜLTEK, egyszerűen csak közönséges illegális bevándorlók, migrik! Alapvetésnek érzem, hogy ezeknek itt SEMMI joguk sincs, ezek NEM határozhatnak meg semmit! Mi mondhatjuk meg, hogy itt akarjuk-e őket látni, vagy sem, itt lehetnek-e egyáltalán, vagy sem. Korábbi posztokban már az is meg lett tárgyalva, hogy a menekültügyi egyezmény SEM vonatkozik ezekre, ha annak szövegét és a jogalkotó akkori szándékát nézzük.

Tudomásul kellene végre venni, hogy nekik is jobb, de a magyaroknak leginkább jobb, ha nincsenek itt ezek a migrik! Ők sem akarnak itt maradni (hiszen tovább is mentek), a kormány sem akarja őket itt látni (hiszen kötvényt sem vásároltak és dolgozni sem akarnak), de a legfontosabb, hogy a társadalom döntő része sem akar ezekkel együtt élni! Megtapasztaltam őket '15-ben, azóta én a pokolba kívánom őket! Ha a pardavimártának, jeneiorsolyának ők a szívük csücskei, vágyai, segítsék őket ODAKINT! Ne itthon terheljék az országot. Apropó! A kormány nem ezt preferálja?
Üdvözlettel: Kamp.

illaim 2017.05.10. 13:36:00

@Kampfer: A maga üdvözlete felér egy átokkal! A karma mindenkit utol ér egyszer! De amilyen szerencsés nem egy ilyen rohadékkal hozza össze a sors!
Aki képes a szentírást is kiforgatni, ah az érdeke úgy kívánja! Alja népség maga nem harcos, abból is a sunyibb fajta!

Kampfer 2017.05.10. 15:46:46

@illaim: Aha...! Ez csak a tőled szokásos ostoba fröcsögés bármilyen konkrétum vagy értelmes érvelést mellőzve. Sebaj, ez rólad szól, nem rólam.

"A karma mindenkit utol ér egyszer!"

Szerintem egybe kellene írni az igét, de mindegy... Ami pedig a sors és az ő csapásait illeti, emiatt nem furdal a lelkiismeret, nem ártottam még indokolatlanul egy embertársamnak sem.

"De amilyen szerencsés nem egy ilyen rohadékkal hozza össze a sors!"

Örülhetsz, hogy a foteled porában csücsülve nem kell attól tartanod, hogy az ostoba primitívségedért nem egy azonnali szájbarúgás a jutalmad, ami kijárna neked! De emiatt anyádnak lehet lelkifurdalása, nem sikerült embert nevelni abból, ami kijött. Ezért sem fáj az én fejem, fájjon a tiéd, bár nem látom esélyét!

"Aki képes a szentírást is kiforgatni, ah az érdeke úgy kívánja!"

Biztos tudod idézni, miben és hogyan forgattam én ki a szentírást? Esetleg próbálkozz a szövegértéssel, ha nagyon nem megy, azért anyádon kívül már az iskola is okolható lehet (de elsősorban azért mégis csak tenmagad)!

"Alja népség maga nem harcos, abból is a sunyibb fajta!"

Írott retorikád alapján nagyon az alsó szegmenst képviselheted, de sebaj, az 'olcsó net' végre nálad is elérhető! Élvezd! :-) Javaslom, hogy használd önképzésre, informálódásra is, mert eddig nagyon sekély, amit produkálsz! Nekem nem kellemetlen, csak segítőleg igyekeztem jelezni épülésedre! De a döntés a tiéd!
Na, sok siket!
Kamp.

-IGNORE-

ember100 2017.05.10. 23:51:26

@Kampfer:
Helló !

Akkor talán kezdjük a nick neveddel :
1. Ősi Magyar harcos név Tehát főmagyar vagy :)
2.Semmi közöd az elődöd könyvéhez ( mein kampf )
3. az írásod nagy része demagóg és kirekesztő !
4.Látom sok habonymédiát olvasol , hallgatsz ....
5. Igaza van üssük a szegényeket , esetleg rúgjunk is beléjük

RonIQa 2017.05.11. 01:31:22

@Kampfer: az ilyen kérelmek nagyrészt LEZÁRTÁK azzal, hogy az illető MIGRI nem elérhető, vagyis lelépett. Tévedek, ha azt hiszem, hogy a LEZÁRT kérelem után a visszadobott MIGRI esetében egy ÚJABB eljárást kell lefolytatni???

Nem téved. Eljárásjogi szempontból ez egy második eljárás.

RonIQa 2017.05.11. 01:44:06

@dr. jenőke (jenőke): Igen. Ez nagyon érdekes helyzetet teremtett nálunk is, amikor a párom kidobta az orosz táska-varrógépemet lomtalanításkor, mert van már új, modern gépünk, én pedig "visszaloptam" az utcáról, mert apámtól kaptam gyerekkoromban a kitűnő bizonyítványomért és számomra emlék. :)))))

A faágak "gyűjtése" valóban necces, de ezt a helyzetet úgy is meg lehetne oldani, hogy az erdőgazdaságok kijelölhetnének olyan helyeket, ahonnan felügyelet mellett össze lehetne szedni a lehullott fát. Így segítenének a szegényeken, tisztulna az erdő és nem barmolnának a tolvajok.

RonIQa 2017.05.11. 02:00:40

Ami pedig a migráns-kérdést illeti, szerintem teljességgel elfogadhatatlan, hogy amíg mi, unós polgárok EU-n belül és kívül érvényes okmányokkal utazunk, továbbá nem vihetek fel a repülőgépre egy flakon sampont, be kell jelentenem, ha nagyobb összegű készpénzt viszek át az országhatáron, jelentgetnem kell, hogy 183 napon belül, vagy túl tartózkodom valamely országban, nem vezethetem a nővérem német rendszámú autóját Magyarországon, ha távol-keletről jövök haza, a reptéren hőmérőznek, hogy nem hurcolok-e be fertőzést, feltúrják a poggyászomat, stb., addig azonosítatlan emberhordák hömpölyögnek keresztül-kasul Európán, akikre semmiféle szabály nem vonatkozik, de igényt tartanak kosztkvártélyra és segélyre.
Ez így abnormális.

Bambano 2017.05.11. 02:26:01

én speciel nem tudom, hogy mi van a dublini egyezményben, ennek fő oka az, hogy hatályon kívül helyezték 14 évvel ezelőtt. Ezt mondjuk egy bírónak kellene tudnia, ha blogol róla.

az meg szimplán nem igaz, hogy "Nos, a dublini egyezmény értelmében a kérelmeket abban az EU-s tagországban kell elbírálni, ahol azokat először benyújtották.". helyesen: a dublini rendelet értelmében a kérelmeket abban az országban kell elbírálni, ahol a kérelmező belépett az eu-ba.

Kampfer 2017.05.11. 07:49:54

@ember100: Üdv!

Akkor kezdjük a nevemmel? Kezdd! Kezdésnek sikerült is hülyeségekről és ostobán írnod. Nekem nem baj!

1. "Ősi Magyar harcos név Tehát főmagyar vagy :)"

Nem, nem magyar név, 'nicknév'. Gugli barátod, neked is segít! Nem 'főmagyar' vagyok, egyszerűen csak magyar. Mivel indoklod a mondatközi nagybetűs szavakat? Hátha én tudok rosszul valamit...!

2. "Semmi közöd az elődöd könyvéhez ( mein kampf )"

Elődeimhez bőven van közöm, de az általad említett könyvhöz semmi. Az írójához sem. Elolvastam, de ennyi a közöm hozzá. Bár, szerintem nem egy ember írta, de ez csak sejtés és magánvélemény.

3. "az írásod nagy része demagóg és kirekesztő !"

A tiéd pedig konkrétumoktól mentes közönséges fröcsögés. Talán említs konkrétumokat az írásból, ami szerinted kirekesztő! Továbbá mitől lenne demagóg? Ha valótlanságot vélsz felfedezni benne, akkor említsd és cáfold! Enélkül csak egy egyszerű kis trollkodás az írásod!

4. "Látom sok habonymédiát olvasol , hallgatsz ...."

Látod, milyen egyszerű vagy? Egyrészt fingod sincs róla, hogy mit és hol olvasok vagy hallgatok. A 'habonymédiára' mi szükségem volna, ha valód információkat és adatokat is találok? Szerinted bírónő blogját is a 'habonymédia' reklámozza??? Ezt gondold át, ha képesnek érzed rá magad!

5. "Igaza van üssük a szegényeket , esetleg rúgjunk is beléjük"

Idézd, hogy hol írtam ezt!!! Persze, ha te ütni-rúgni akarod őket, az a te dolgod! Én annyit szeretnék, hogy NE a migri döntse el, mi és hogyan fog történni! Azt nem a migri és a civil szervezetek döntik el, hogy melyik maradhat és melyik nem! Ez ilyen egyszerű. Abban az esetben, ha a jog és a szó nem elég, akkor jöhet csak a figyelmeztetés, majd a kényszerítés! Erőszak pedig csak erőszak esetén (ilyen volt példaként a röszkei eset), de akkor határozottan!

Ne haragudj, de illaim társadéhoz hasonlóan a te irományod sem igazán vehető komolyan! De ez persze nem rólam szól!

@RonIQa: Üdvözlet!
Köszönöm, akkor jól gondoltam. Kaptam közben pontos segítséget is, a BÁH a statisztikákban valóban a LEZÁRT kérelmeket említette. Ha valakit ezután visszaküldenek más uniós tagállamból, akkor ez egy újabb eljárásnak minősül.
Kamp.

Willkommenskultur 2017.05.11. 07:52:33

nagyon helyes

a cigánypolitika és a hajléktalanpolitika, vmint a migripolitika példás

kvadrillio 2017.05.11. 08:06:11

hidfo.ru 2017.04.08. 22:12 Belföld
Kiderült: a szado-mazochizmus és pedofília fellegvára volt a Soros-egyetem

A szado-mazo-liberalizmus fellegvára volt Soros György egyeteme, az onnan kikerült liberális politikusok pedig a pedofíliát is megpróbálták legalizálni. Követőik már a végüket érzik, holnap ismét utcára vonulnak, hogy ne menjen kárba a befizetett tandíj.

Véletlenszerű mintavétellel is szinte kizárólag nemzetellenes és emberellenes ideológiát képviselő dokumentumokat lehet találni a Soros-egyetem által kitermelt szakdolgozatok közt – derült ki egy a Magyar Idők által idézett blog összesítéséből. A CEU-n végzett diákok a nyugati világban még “értékesnek” számító papírért cserébe többek közt a szado-mazochizmus, a homoszexualitás, az istentagadás és a tömeges bevándorlás áldásos hatásairól kellett értekezzenek. Illetve jó kérdés, hogy kellett-e értekezzenek ezekről a témákról, vagy önszántukból ferdültek el ilyen irányba. Amennyiben a Soros-egyetem ilyen, tematikailag egységes, a betegség és hanyatlás jegyeit egyaránt magán viselő témákkal foglalkozásra kötelezte a diákokat, az már önmagában is emberiségellenes bűn – de akár az is kiderülhet, hogy a Soros-egyetemen végzett diákok mind önszántukból foglalkoztak szinte kizárólag a társadalom hullafoltjainak népszerűsítésével. Utóbbi esetben pusztán a társadalom legaljának spontán gyülekező helye a holokauszt-túlélő és egyúttal a nácikkal kollaboráló Soros György által alapított egyetem.

A véletlenszerű mintavételből az is kiderült, hogy a CEU-n végzettek intenzíven foglalkoznak azzal a kérdéssel, hogy hogyan lehetne Európát elárasztani színesbőrű bevándorlókkal, emellett hogyan lehet őket tájékoztatni a fehér európai nőkkel közösülés lehetőségeiről anélkül, hogy akár egyetlen európai nyelvet is megtanulnának.
Pénzügyminiszter: azért engedjük be a migránsokat, hogy közösüljenek az európaiakkal

Az előkerült szakdolgozatok alapján ugyanakkor a CEU tanárai intenzív ellenségkép-képzést is folytatnak, és az elítélendő, megsemmisítendő, társadalmilag nemkívánatos kategóriába sorolnak minden olyan ideát, ami akár a nemzetállamok fennmaradását támogatja, akár azt ellenzi, hogy a fehér európai nők a “testükkel szabadon rendelkezés” nevében magzatgyilkosságot kövessenek el, miközben a színesbőrű bevándorlók nyolc gyermekkel érkeznek Európába, és utána még hatot vállalnak állami támogatással.

Sajnos a Soros György által alapított CEU elég sokáig működhetett ahhoz, hogy kitermeljen annyi liberális ilyen-olyan hívő személyt, akik holnap harmincezren felvonulnának tüntetni az egyetem megmaradása mellett. Bár a CEU működését látszólag sikerül törvényes keretek közé szorítani (megszüntetni), a jogi környezet szempontjából az még mindig a szürke kategóriába esik, hogy törvényesnek számít-e, ha több ezer külföldi állampolgár (jelenlegi és volt CEU-s diák) tüntet Budapesten egy magyar törvénymódosítással kapcsolatban.

ha ennek a cikknek csak a tizede is igaz, AKKOR PUSZTULNIA KELL MINDEN SOROSFÉLE ÁLLATNAK !!!!!!!!!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.11. 08:30:25

A képhez: Jézus NEM migráns.

A szöveghez: hogy ne is legyen tömeg, előzetesen kell intézkedni. Egy átlag magyar se migrálhat szabadon ahová akar, az EU-t leszámítva persze.

króm nickel 2017.05.11. 09:26:46

A NER-izmusban Tiborc(z)nak semmi oka sincs panaszra, családi összefogással megáll a saját lábán.

ember100 2017.05.11. 22:05:25

@Kampfer:
Helló !

Te most tényleg ??? ekkora hülye vagy ?????
A neved harcos csak németül - ezért gondoltam hogy nagy Magyar vagy !!!!
Esetleg ha még sem akkor mire a német szó , név ????
Migráns , migráncs , fröcsögés ezek szerintem elég nyilvánvaló dolgok fröcsögés.
Persze nem vagyok ott amikor olvasol , de hát atomot sem láttam Te esetleg láttál mert ha nem akkor az sem létezik :O)
Látod látod egyszerű vagy mint a faék , NEM kell leírni valamit hogy nyilvánvaló legyen.
Pl. láttalak fiúkkal smárolni De nem írtam le hogy buzi , homokos vagy :O) Érted ugye :)
Azt hiszem erről ennyit !

Kampfer 2017.05.12. 06:33:05

@ember100: "Te most tényleg ??? ekkora hülye vagy ?????"

Persze, értem én, hogy hülyének néz ki, mikor valaki igyekszik levánszorogni a szintedre, valóban nem túl elegáns. Elismerem, tényleg nem könnyű úgy írni, hogy a magadfajta - paritással együtt is kétbites - ostibenkó is megértse. De, ahogy ezt a másik nagytudásúnak is jeleztem már korábban, ez a te problémád és jó esetben anyádé, a ti kudarcotok. Nem számomra kellemetlen...

"A neved harcos csak németül - ezért gondoltam hogy nagy Magyar vagy !!!!"

Nézd, hogy te mit próbálsz gondolni, az egyrészt a te dolgod, másrészt mindez miben kapcsolódik a bírónő által fölvetett témához? A mondatközi nagybetűs kezdés valami kényszer nálad???

"Esetleg ha még sem akkor mire a német szó , név ????"

Ehhez leginkább semmi közöd, másrészt tényleg irreleváns.

"Migráns , migráncs , fröcsögés ezek szerintem elég nyilvánvaló dolgok fröcsögés."

És még mindig nem sikerült egyetlen értelmes érvet sem értelmezned, sem előhoznod. Itt ismét előkerülsz te magad, illetve a szövegértésed, intelligenciád. De ez továbbra sem az én dolgom... Nevén nevezni a dolgot pedig teljesen normális dolog. A migráns az migráns. A te hozzászólásod pedig buta fröcsögés. Ez ténymegállapítás. Pont.

"Persze nem vagyok ott amikor olvasol , de hát atomot sem láttam Te esetleg láttál mert ha nem akkor az sem létezik :O)"

És ezt most mire voltál oly szerencsés megjegyezni??? Talán, hogy nem írtam olyan ostobaságokat, mint amiről te fentebb vekengtél? Értem. Téged sem láttalak még emberként, ergo te sem létezel? Vagyis nyugodtan gondolhatlak téged akár egy béta verziós egyszerű kis komment-botnak is???

"Látod látod egyszerű vagy mint a faék , NEM kell leírni valamit hogy nyilvánvaló legyen."

Jah. Ez látszik a hozzászólásainkból is. Tehát te vagy a bölcsesség szobra és a megtestesült intelligencia??? :-) O.m.g.! Boldog az az egyszerű elme, mely saját ostobaságát sem tudja felismerni, így el sem gondolkodhat rajta! Belülről végtelennek tűnő egyszerű világod nagyon szűk, sötét kis dobozkában rejlik!
És valóban. Tényleg nem kell leírni a nyilvánvalót, kisautó! Nemhogy 'ember100', de még csak egy '0.001emberutánzat' sem vagy... Esetleg emberszabású... De ezen már bánkódjon anyukád!

"Pl. láttalak fiúkkal smárolni De nem írtam le hogy buzi , homokos vagy :O) Érted ugye :)"

Hm... a gondolat maga az ember. Nem ciki, már titkolnod sem kell! Tananyag is vagy a gender szakon...

"Azt hiszem erről ennyit !"

Rólad? Még ennyit is kár volt...

Ha esetleg érdemi és hasznos, értelmes gondolattal már nem tudsz megtalálni, akkor a továbbiakban kellemes gondolkodást (vagy valami ehhez hasonlót...), kis emberszabású!
Kamp.

- IGNORE -

ember100 2017.05.12. 08:39:37

@Kampfer:
Helló !

Tudod a név sokat elárul az emberről.
"Ostoba és demagóg 'civil' propaganda! A 'migszol', a 'helsinkiek' és a 'tasz' ezt mondogatná azoknak is, akiket lelövöldöztek Párizsban, Brüsszelben? Akiket legázoltak Berlinben és Nizzában? Akiket levagdalt a MIGRI a vonaton München mellett? "
Itt csupa tények vannak ugye :)
Ja ha már itt tarunk breivik mond neked valamit több embert ölt meg mint ezek együttvéve akkor is ezt írtad ?????
Persze MNDEN áldozatért kár !

Kampfer 2017.05.12. 10:56:37

@ember100: "Tudod a név sokat elárul az emberről."

Mondom: sem közöd nincs hozzá, sem fogalmad a részletekről. Téged minősít, ha ezen képtelen vagy túllépni, de engem nem érdekel. És hogy SZERINTED mit árul ez el, az a téma szempontjából (is) irreleváns!

"Ostoba és demagóg 'civil' propaganda! A 'migszol', a 'helsinkiek' és a 'tasz' ezt mondogatná azoknak is, akiket lelövöldöztek Párizsban, Brüsszelben? Akiket legázoltak Berlinben és Nizzában? Akiket levagdalt a MIGRI a vonaton München mellett? "

"Itt csupa tények vannak ugye :)"

A kérdésedre a válasz: Igen. Ezek a tények.
Párizsban a '15-ben átjött migrik és második-harmadik generációs migránsok gyilkoltak. Ezek tények.
Brüsszelben szintén Észak-afrikai migránsok gyilkolásztak. Ezek is tények.
Nizzában szintén tunéziai migráns (már kettős állampolgár) gyilkolt. Ez is tény.
Berlinben szintén egy tunéziai születésű migráns volt, akinek elutasították a menedékkérelmét. Ez is tény.
Svédországban az IKEA-ban anyát és lányát meggyilkoló migráns eritreai volt, szintén elutasították a menedékkérelmét. Ez is tény.
A Würzburg melletti (itt tévedtem, nem München mellett volt) vonaton baltával és késsel támadó migráns afgán menedékkérő volt, aki meg is kapta a menekültstátuszt és egy német család befogadta (o.m.g.), mielőtt gyilkolni akart (csak megsebesített 4 embert)! Ez is tény.
Az ansbachi merényletet egy szír menedékkérő követte el, akinek szintén elutasították a menedékkérelmét, mégis ott élt Németországban. Ez is tény.

Remélem jól látható számodra is, hogy itt bizony tényekre utaltam.

"Ja ha már itt tarunk breivik mond neked valamit több embert ölt meg mint ezek együttvéve akkor is ezt írtad ?????"

Egyrészt válaszolok a kérdésedre: Breivikkel kapcsolatban arról írtam anno, hogy tanulságos lett volna megvizsgálni a motivációját, az előzetes írásait és már korábban is komolyan vehették volna a hatóságok az általa jelentett fenyegetést, hisz voltak jelek bőven.
Másrészt viszont hazudsz! Hazugságokat állítasz, mert 77 embert ölt meg, míg a fentebb közölt merényletek közül csak kettőben is ennél több ember veszett sajnos oda!

Ha tényeket akarsz szembeállítani, legyen már benned annyi önigény, hogy nem írsz le hülyeségeket, mert így csak azt igazolod, amit korábban is jeleztem már neked: nem vagy komolyan vehető! (De ezt csak segítőleg jelzem neked!)

Az áldozatok számát relativizálni sem egy szerencsés dolog.

"Persze MNDEN áldozatért kár !"

Ezt jól látod.
süti beállítások módosítása