Nem szeretnék svéd lány lenni
2018. április 08. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

Nem szeretnék svéd lány lenni

Különösen nem ötből négy. Az a négy, amelyiket Nigéria lakosainak AIDS-es 80 %-a megerőszakolt. És most persze AIDS-esek lettek, de minimum HIV fertőzöttek. Ezt mind ifjabb Lomnici Zoltántól tudtam meg, aki alkotmányjogászhoz illő elfogulatlan szakértelmével világosította meg az elmém. Talán elfelejtette megnézni azt a statisztikát, amely szerint Svédországban a 2008-as évi 1055 szexuális bűncselekmény 2015-re évi 602 esetre csökkent. Bár persze nincs kizárva, hogy mind a hatszázkettőt AIDS-ben szenvedő nigériaiak követték el.

lomnici.jpg

Ifj. Lomnici Zoltán         Kép: Városi Kurír

Ifj. Lomnicit az is felháborította, hogy néhány svéd iskolában nem tartották meg az adventi ünnepet, hogy ne sértsék meg a muzulmán diákokat. Szerinte ez nem normális. Szerintem meg igen. Persze az is megoldás, ha a muzulmán gyerekek ünnepeit is megtartják. Egy személyes élmény ehhez: Németországban az unokám iskolájában grill-partit szerveztek. Egyetlen kérés volt a mindenféle nemzetiségű gyerekekhez, ne hozzanak disznóhúst, mert az arab gyerekek azt nem ehetik. Nem is vitt senki. Így is lehet. Ezt hívják toleranciának. Lomnici úr kedvéért: a latin eredetű szó türelmességet jelent. Egyebek közt a mások másságának elfogadását.

kids-hi-proyecto_educere_wordpress.jpg

Kép: Proyecto Educere - WordPress.com

Nem ifj. Lomnici az egyetlen ebben az országban, aki nem átall mindenféle hazugságot kitalálni azért, hogy tovább fokozza azt a rasszista gyűlölet-kampányt, ami jó ideje folyik, és most, a választások előtt érte el csúcspontját. Elég arra a plakátra gondolnunk, amelyiken kizárólag színesbőrűekből álló tömeg hömpölyög egy hatalmas STOP-tábla mögött. Mondanom sem kell, hogy ez a fotó nem Magyarországon készült, de nem is Angliában, ahol a brit szélsőjobb használta a Brexit kampányhoz. Orbán Viktor kormánya jogdíjat fizetett a Getty londoni irodájának a képért, hogy azután aljas politikai céljaira használja.

stop.jpg

Kép: Getty's image

Szél Bernadett ugyan a Nemzeti Választási Bizottsághoz fordult a plakát ügyében, de persze nem annak rasszista üzenete miatt, hanem azért mert a plakát „Kormány információ”-ként került az utcákra. Végül is mindegy, így is elutasították.

Kedves idegengyűlölő honfitársaim! Tudják vajon azt, hogy az emberiség valamennyi csoportja, külső megjelenéstől függetlenül a ma Afrikaként ismert földrészről származik? És azt tudják-e, hogy már a honfoglaláskor is muzulmán törzsek csatlakoztak a magyarokhoz? És azt, hogy Hajdúböszörmény neve ma is őrzi az iszlámhitűek egykori megnevezését, a böszörményt? Hogy II.Géza seregében a muszlimok védték a várakat? Becslések szerint több mint 15 ezer muzulmán élt Magyarországon a XII. században, ami az akkori demográfiai adatokhoz viszonyítva számottevő közösségnek minősül. És mit tesz isten (bármelyik), beolvadtak a magyar etnikumba. (Forrás: Tárik Meszár, az ELTE végzős mesterfokozatú hallgatója.)

hajduboszormeny-hajduboszormeny_hu.jpg

Kép: hajduboszormeny.hu

Leírni sem szeretem Bayer Zsolt gyűlöletmester nevét, de most annyira kellett röhögnöm rajta, hogy mégis megteszem. Bayer ugyanis úgy döntött, hogy mostantól evangélikus helyett katolikus lesz. (Woody Allen: „mostantól katolikus leszek. Zsidó voltam már eleget.”) De Bayernak nyomósabb oka van felekezetet cserélni: mérhetetlenül felbőszítette a harkai lelkész, amiért az elítélte a más vallásúak és bőrszínűek ellen uszító propagandát. De mit kezd majd ez a szerencsétlen új-katolikus azzal a Ferenc pápával, aki a béke világnapjára azt írta üzenetében: „a migránsok és a menekültek békét kereső nők és férfiak”, és aki húsvétkor a migránsok és menekültek lábát mossa?

ferenc_papa_labmosas-budaorsi_info.jpg

Kép: Budaörsi Infó

Idézek: „Megszerezte az ellenőrzést a rádióállomások fölött, totálissá tette a média feletti ellenőrzést. A hihető hazugságok és az időzítés mestere volt. Gátlástalanul sulykolta propagandájában a hazugságokat. Tömegpropagandájában sikeresen keltett hisztériát.” Hogy kiről írták ezt? Nem, nem arról, akire most gondolnak. Egy német politikusról, név szerint Paul Joseph Goebbelsről.

goebbels-blic_rs.jpg Kép: blic.rs

Végül még egy idézet: „Tiszteljük más népek szabadságát és kultúráját, együttműködésre törekszünk a világ minden nemzetével.” (Magyarország – Fidesz alkotta – Alaptörvénye.)

alaptorveny-korkep_sk.jpg

 Kép: Körkép.sk

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr8013817278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sorrybori77 2018.04.08. 18:53:52

Richard Dawkins WE ARE ALL AFRICANS poló kapható ezen a linken:

i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/021/150/e5a73d10dbbf668234da460df2d1b2bf.jpg

Nekem már van :)

Éhesló 2018.04.08. 19:12:32

Meglehetős forrástalan poszt.
A svédeknél a dolgok nem jó irányba mennek - a svédeknek.
Hazudj bármit.

Physim3141 2018.04.08. 19:34:23

Svédországból írod? Mi a te forrásod? Orbán?

négyláb 2018.04.08. 19:40:35

Az Ön unokája - mint írta - Németországban él. Már ez is meglep, mert - általában - nem abba az országba igyekeznek az emberek települni, ahol és akik a felmenőiket üldözték, netán meggyilkolták. De vannak - ezek szerint -kivételek is. Minden esetre én aggódom - ismeretlenül is - érte, mert nem szeretném, ha úgy járna, mint az a holocaust túlélő idős hölgy, akit nemrég agyonvertek (na nem az őshonosok) vagy Párizsban az a köztiszteletben álló idős zsidó orvosnő, akit a szomszédja - miután átmászott az erkélyen keresztül - koránidézetek felolvasása mellett eszméletre vert, majd egyszerűen kidobott az emeleti ablakból. Nem szeretném, ha a vallását - ha egyáltalán tartja - ne gyakorolhatná sem ott, sem

négyláb 2018.04.08. 19:42:42

Az Ön unokája - mint írta - Németországban él. Már ez is meglep, mert - általában - nem abba az országba igyekeznek az emberek települni, ahol és akik a felmenőiket üldözték, netán meggyilkolták. De vannak - ezek szerint -kivételek is. Minden esetre én aggódom - ismeretlenül is - érte, mert nem szeretném, ha úgy járna, mint az a holocaust túlélő idős hölgy, akit nemrég agyonvertek (na nem az őshonosok) vagy Párizsban az a köztiszteletben álló idős zsidó orvosnő, akit a szomszédja - miután átmászott az erkélyen keresztül - koránidézetek felolvasása mellett eszméletre vert, majd egyszerűen kidobott az emeleti ablakból. Nem szeretném, ha a vallását - ha egyáltalán tartja - ne gyakorolhatná sem ott, sem itthon, ha bekövetkezik az Magyarországon, amit Ön és az (elv)társai oly hőn óhajtanak.

showeyes 2018.04.08. 19:47:06

Én sem szeretnék svéd nő lenni. Már csak azért sem, mert Svédországban nincs szólásszabadság.

midnightcoder2 2018.04.08. 19:49:01

"Kedves idegengyűlölő honfitársaim! Tudják vajon azt, hogy az emberiség valamennyi csoportja, külső megjelenéstől függetlenül a ma Afrikaként ismert földrészről származik?"

Kedves okos postoló! Tudtad, hogy az emberiség valamennyi csoportja külső megjelenéstől függetlenül a csimpánzokkal közös őstől származik ? Sőt, ha picit visszamegyünk az evolúcióban megtaláljuk a közös őst az AIDS vírussal is.

Ha nagyon szereted az afrikaiakat, rajta költözz oda. Sehol nincs annyi néger mint a kies Nigériában, és az az ország pont azért olyan remek hely amilyen, mert az ott lakók azzá tették. Ha azt szeretnéd hogy Európa is ilyen hely legyen mert szeretnél köztük élni, akkor ezt anélkül is megteheted, hogy Európából Mad Max helyszínt csinálsz.

Vess egy pillantást Afrika demográfiai helyzetének eddigi és várható alakulására. Aztán az iszlám terjedésére Afrikában, különös tekintettel a szélsőségre. A kicsi négerek létszáma 30 év alatt duplájára, az évszázad végére négyszeresére nő majd. Ez úgy 30 éven belül 1.3 milliárd kicsi négert jelent ott, ahol már a mostani csapat sem él túl fényesen. A mostani libbant pápát persze ez már nem érdekli: addigra már rég a pokolban lesz, és az hogy emiatt pár millió évvel tovább ég ott nem sokat oszt vagy szoroz.

Kampfer 2018.04.08. 20:08:27

"Nem szeretnék svéd lány lenni!"

Nos, én sem.

Tisztelt bírónő! Volna néhány konkrét észrevételem és kérdésem az írottakkal kapcsolatban.
Ön ezt írja:

"Talán elfelejtette megnézni azt a statisztikát, amely szerint Svédországban a 2008-as évi 1055 szexuális bűncselekmény 2015-re évi 602 esetre csökkent."

Ön valóban úgy gondolja, hogy a 2008-as viszonyok összehasonlíthatóak a tíz évvel későbbi svéd mindennapokkal? Mivel elég közvetlen és személyes tapasztalatokat voltam szerencsés meghallgatni az elmúlt évben, így sajnos nem tudok hinni önnek és a véleményét inkább csak 'promoként' tudom értelmezni. Nem kívánom mindazt sem önnek, sem családjának! Talán annak a pardavinak igen...

"Bár persze nincs kizárva, hogy mind a hatszázkettőt AIDS-ben szenvedő nigériaiak követték el."

Két éve még azért volt a kormány és a Nógrádi úr is náci, mert a migrikkel kapcsolatban egészségügyi kockázatokról beszéltek. Tavaly már Észak-Olaszországban és Ausztriában is felfüggesztettek véradásokat egyes tartományokban a kockázatok miatt. Továbbá a spanyoloknál is utalt rá a migrációs hivatal, hogy rég leküzdött betegségek ütötték föl a fejüket a migrik között. Az pedig az ön véleményétől függetlenül is köztudomású, hogy a szub-szaharai régióban (fekete-Afrikában) tombol az AIDS és a közösségek jelentős része egy vírustenyészet.

"Ifj. Lomnicit az is felháborította, hogy néhány svéd iskolában nem tartották meg az adventi ünnepet, hogy ne sértsék meg a muzulmán diákokat."

Teljesen jogos és normális a felháborodása!

"Szerinte ez nem normális. Szerintem meg igen."

Ebben az esetben sajnos önnel vannak komoly problémák! Nem a házigazda alkalmazkodik a vendéghez, különösen akkor nem, ha az hívatlanul érkezik! MINDIG a hazai közösség határozza meg a szabályokat! Ez alapvetés.

"Lomnici úr kedvéért: a latin eredetű szó türelmességet jelent. Egyebek közt a mások másságának elfogadását."

Ön nem érti a lényeget, bírónő! NEM a migri kell ALAPBÓL elvárja a türelmet! NEKI KELL türelmet gyakorolnia és elfogadást tanúsítania! Ha nem tetszik neki a rendszer, mehet haza Isten hírével! Ő tartózkodik más hazájában! Ön fordítva ül a lovon, bírónő!

"Elég arra a plakátra gondolnunk, amelyiken kizárólag színesbőrűekből álló tömeg hömpölyög egy hatalmas STOP-tábla mögött."

Manipulált a kép, bírónő? Vagy a valóságot ábrázolja? A valóság bemutatása NEM gyűlöletkeltés! Ha ellenszenv ébredt, akkor arról a migrik (és akár a színesbőrűek) tehetnek a viselkedésük okán! NEM a befogadó társadalmak bűne, ha a migrik képtelenek a normális együttélésre és integrációra! Az okkal érzett ellenszenvet nem lehet számonkérni sem egyénen, sem közösségen!

"Tudják vajon azt, hogy az emberiség valamennyi csoportja, külső megjelenéstől függetlenül a ma Afrikaként ismert földrészről származik?"

Bírónő! Javasolt irodalom a 'Neandervölgyi apokalipszis' és 'Az emberiség elveszett törzsei' c. dokumentumfilmek! Abban arra is utalást találhat, hogy az afrikai népesség egyedül nincs birtokában olyan dns markerekkel, melyekkel az ÖSSZES többi népesség a földön rendelkezik! Melyek neandervölgyi eredetűek, illetve gyenyiszovai eredetűek! Érdekes kérdéseket vet föl ez a néhány tény! A NatGeo persze nem mutatta be! ;-)

"több mint 15 ezer muzulmán élt Magyarországon a XII. században, ami az akkori demográfiai adatokhoz viszonyítva számottevő közösségnek minősül. És mit tesz isten (bármelyik), beolvadtak a magyar etnikumba."

Ha ez a projekt összejött volna a migriknek (bárhol), akkor nem lenne kérdés! Nem sikerült. Ez a gond!

"Leírni sem szeretem Bayer Zsolt gyűlöletmester nevét..."

Pedig sok igazságot mond ki!

"mérhetetlenül felbőszítette a harkai lelkész, amiért az elítélte a más vallásúak és bőrszínűek ellen uszító propagandát."

Fejezze be a mondatot, bírónő! A skandináv államok evangélikus egyházainak agybeteg aberrációja is felbőszítette!

"...mit kezd majd ez a szerencsétlen új-katolikus azzal a Ferenc pápával, aki a béke világnapjára azt írta üzenetében: „a migránsok és a menekültek békét kereső nők és férfiak”, és aki húsvétkor a migránsok és menekültek lábát mossa?"

Szerintem azt, amit sok katolikus és református (igen, lelkész is!) ismerősöm és barátom. Kérdőn néz, hogy ez normális-e...!? Kiröhögi, esetleg megveti és reméli, hogy az egyház esze megjön és korrigálja a hibát, amit ennek az ostoba vénembernek a megválasztása okozott!

"Végül még egy idézet: „Tiszteljük más népek szabadságát és kultúráját, együttműködésre törekszünk a világ minden nemzetével.” (Magyarország – Fidesz alkotta – Alaptörvénye.)"

Ismét konkrét a kérdésem, bírónő: ha nem akarjuk a világ 169 országának (állítólagos) polgárait befogadni, az miért jelenti más népek szabadságának, kultúrájának megkérdőjelezését, miért jelentené az együttműködésünk megtagadását? Miért feltétele a tiszteletnek és a kultúra elfogadásának ismeretlen, hazug, erőszakos és kulturálatlan tömegek befogadása? Erre már nem először várnék KONKRÉT választ! Ez nem együttműködés, de egyszerű ostobaság volna. Szerintem...
Kamp

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.04.08. 20:22:05

Izé, én csak annyit kérdeznék a poszt-tolótól, hogy ha ő ki akarna utazni, ad abszurdum ki akarna vándorolni migriként mondjuk egy akármilyen arab országba, akkor azok ott mennyire fogadnák be szívélyesen, mint illegális határsértőt; meg mennyire szüneteltetnék a ramadánt, stb vallási ünnepeket, szokásokat?Elárulom, semennyire.Már maga a határsértés is eleve életvesztéssel járna, utána meg , még ha túl is élné, úgy bevágnák a böribe, mint a huzat...Azt meg hogy megváltoztatni a szokásokat, mert idejött egy fehér vendég, hát akkora középső ujjat kapna az arcába, mint a villany-kandeláber...Csak szólok.Csak ez az egy a baj, a kettős mérce.
És amíg ez van, addig én is felháborodom, ha a ezek a brazilok miatt egy európai országban az európaiaknak kellene szokásjogot változtatni...Be is b@$%na...
Aki idejön vendégként, az két dolgot tehet: vagy elfogadja azt, ami itt van már alapból, vagy takarodik haza a p!c$@'ba...
Elnézést a bulgáris (sicc) szavakért, de kicsit kihoz a sodromból ez a sokadik ilyen migrisimogató tartalom...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.04.08. 20:31:27

És azzal is csak egyetérteni tudok, hogy aki szeretne közöttük élni, az költözzön oda hozzájuk.Európának viszont semmi szüksége az elmigrisítésre, ráadásul olyan emberekkel, akikben a beilleszkedés szándékának szikrája sincs meg.

morph on deer 2018.04.08. 21:19:01

A svéd statisztikai adatok értelmezéséhez annyit, hogy egy aktuális törvényjavaslat szerint, - úgy néz ki, július 1-től életbe is léphet, - amennyiben a potenciális szexuális partner nem jelenti ki explicite, hogy ő is akarja az együttlétet, vagy nem egyértelműen ráutaló a magatartása verbális megerősítés nélkül, (pl orálisan elfoglalt, gondolom én) akkor bármiféle szexuális cselekedet erőszaknak minősül!
Ez lényegében most is így van, mert “egyetértés” szükséges, de a szándék megerősítése új elem, meg azt huszem a büntetési tételeket is emelik a szexuális vonatkozású eseteknél.

Amiért ez most és itt érdekes az éppen a statisztika, mivel Svédországban már lényegesen kevesebb “akció” is erőszaknak számít, mint itthon. Például olyan esetben is elitéltek személyt nemi erőszakért, amikor csak online kapcsolat volt a két fél között, mivel a lányt rábeszéléssel és fenyegetéssel -az ő akarata ellenére, és mindenképpen az egyetértése nélkül - vitt bele valaki szexuális pózolás és egyebek végrehajtásába kamera előtt.
Szóval a “nemi erőszak” svéd megfelelője nem szükségszerűen jár koitusszal.

De egy sűrű sőtét CÖF-ös személytől tájékozottságot elvárni eléggé kilátástalan próbálkozás egyébként is.
Ők többnyire még az átlagos orbanista agyroggyantakat is képesek meghaladni a retard-skálán, de tényleg!

Gerardus A. Lodewijk 2018.04.08. 22:36:25

A sertéshúsos esetben a tolerancia azt jelenti, hogy ha megeszem a sertéshúst, míg másvalaki - bármely okból - nem, akkor erőt veszek magamon, és eltűröm, hogy az illető velem ellentétben nem eszik sertéshúst, és véletlenül sem tekintem csupán emiatt kevésbé értékes embernek. És fordítva, ha - bármely okból - nem eszem meg a sertéshúst, míg másvalaki igen, akkor erőt veszek magamon, és eltűröm, hogy az illető velem ellentétben eszik sertéshúst, és véletlenül sem tekintem őt csupán emiatt kevésbé értékes embernek. Ez így - csak ez és csak így - a tolerancia. Amit a szerző ír a példájában, az már önfeladás (jogi nyelven: jogról való egyoldalú lemondás), aminek persze szintén lehet bizonyos esetekben pozitív erkölcsi értéke, de nem tolerancia.

Bambano 2018.04.08. 22:47:00

miért nem lehet elvárni a kölcsönösséget?
akkor vetem alá magam egy idegen elvárásnak, ha, cserébe, amikor fordított helyzet következik be, a fordított alávetés is megtörténik.

de nem, az arab országokban rádkényszerítik a saját akaratukat, szokásaikat, amikor te ott vagy. erre, kölcsönösség terén, az a helyes válasz, ha itt rájukkényszerítjük az itteni értékrendet.

ha ez nem történik meg, azzal elismerjük, hogy a fehér keresztény alábbvaló, mint a többi.

Bambano 2018.04.08. 22:49:16

"Nem szeretnék svéd lány lenni": ez is milyen ósdi őskövület cím... hát nem tudja a posztíró, hogy a svédeknél tilos az ember nemét tudni, utalni rá, stb? :P :P :P

Up! 2018.04.08. 23:28:45

Hacsak nem olyan iskolákról beszélünk, amelyet a külföldi tanulóknak tartanak fent, akkor szerintem sem elfogadható, hogy az ország hagyományait megváltoztassuk "tolerancia" címszóval.
Ezt a véleményem úgy is fenntartom, hogy a migránsozó plakátkampány engem is felháborított...

erkölcsi hulla 2018.04.09. 00:38:19

@négyláb: ", mint az a holocaust túlélő idős hölgy, akit nemrég agyonvertek (na nem az őshonosok) vagy Párizsban az a köztiszteletben álló idős zsidó orvosnő, akit a szomszédja - miután átmászott az erkélyen keresztül - koránidézetek felolvasása mellett eszméletre vert, majd egyszerűen kidobott az emeleti ablakból. Nem szeretném, ha a vallását - ha egyáltalán tartja - ne gyakorolhatná sem ott, sem itthon, ha bekövetkezik az Magyarországon, amit Ön és az (elv)társai oly hőn óhajtanak."

Németországban, a betelepített iszlám hitű arabok és négerek irtják a zsidókat, mivel őket jobban gyűlölik egy hajszálnyival, mint az őket befogadó keresztényeket. Ne keverd össze ezeket az ártatlan, és kiherélt echte németekkel.

erkölcsi hulla 2018.04.09. 00:42:09

@geegee: "Aki idejön vendégként, az két dolgot tehet: vagy elfogadja azt, ami itt van már alapból, vagy takarodik haza a p!c$@'ba..."

Harmadik opció: eltengődik segélyen, gettósodik, és gyűlöli a fehéreket, amiért iszlámfóbiás elnyomók, amiért nem tartják magukat az iszlám egyetemes hithez. Amint eléri a kritikus tömeget, tetlegessé teszi az addigi eszkalálódott gyűlöletét, az őt befogadó, és neki nyugati színvonalat biztosító államon.

erkölcsi hulla 2018.04.09. 00:48:08

@Kampfer: "Bírónő! Javasolt irodalom a 'Neandervölgyi apokalipszis' és 'Az emberiség elveszett törzsei' c. dokumentumfilmek! Abban arra is utalást találhat, hogy az afrikai népesség egyedül nincs birtokában olyan dns markerekkel, melyekkel az ÖSSZES többi népesség a földön rendelkezik! Melyek neandervölgyi eredetűek, illetve gyenyiszovai eredetűek! Érdekes kérdéseket vet föl ez a néhány tény! A NatGeo persze nem mutatta be! ;-)"

-Azt sem nagyon hangoztatják, hogy a fekete államokban az átlag iq magasan az átlag alatt van, és ez felvet ugyancsak kédéseket. Faji kérdéseket. És azt is, hogy a google MI képkereső miért nem tudja a négereket megkülönböztetni a gorilláktól. (kacsint)

Exploiter 2018.04.09. 01:03:12

Nagyon érdekes. Még érdekesebb, hogy miért erről van szó.
Most bukta el a teljes kormányváltó oldal a választást. Nem is most. Pár éve, amikor orbán rájött, hogy a magyarok tényleg csak nyugalmat akarnak, egyszerűen, maguk között. A teljes baloldal ráugrott a pc marhaságra és... Ehh, hagyjuk. Gondolom ezután se lesz másképp.
Aki. Hülye. Az. Is. Marad.

Jakab.gipsz 2018.04.09. 01:19:22

"Nem szeretnék svéd lány lenni" ! Rendben megértem.

Jog-Ászunk nem szeretne svéd lány lenni, de ebben az esetben miért kell Lomnicit hibáztatni.

Avagy hazudott-e Lomnici a svéd lányokat ért atrocitásokról, pogromokról, a tömeges erőszakról, vagy nem. Amennyiben nem hazudott, a volt bírónő mit akar elbírálni.
Mi a magyarok és az európai férfiak, minden nőben a saját és embertársaink anyáját, nővérét és leány gyermekét egyformán tiszteljük.

Azt pedig, hogy a nőkön, mikor milyen öltözék van , rájuk bízzuk, mert ahhoz jobban értenek mint mi a férfiak.
Aki pedig ezt nem érti vagy nem fogadja el, az ne jöjjön erre a kontinensre.

A nők szabad akaratát tekintjük, európai értéknek, ettől az álláspontól eltérő, férfias hím soviniszta, viselkedéssel szemben nincs tolerancia.

Tehát ön dr. Sándor Zsuzsa, mi a csudát akar ? Ha nem ismeri el a férfiak és a nők egyen rangúságát. Akkor kiknek oszt igazságot ?

A biztos utas 2018.04.09. 01:23:58

"Ifj. Lomnicit az is felháborította, hogy néhány svéd iskolában nem tartották meg az adventi ünnepet, hogy ne sértsék meg a muzulmán diákokat. Szerinte ez nem normális. Szerintem meg igen."

Szerintem ez egy trollkodas, igy, ahogy van.
Nyilvan egyetlen ertelmes, normalis europai ember se mond ilyet. Ez egyertelmu trollkodas. Ugy latszik, valaki nagyon unatkozik, hogy ilyeneket beszel.
Kepzeljuk el, ahogy iskolai kirandulas van es a szalonnasuteskor nincs szalonna. Na hagyjuk mar haver :D

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.04.09. 02:27:11

"Egyetlen kérés volt a mindenféle nemzetiségű gyerekekhez, ne hozzanak disznóhúst, mert az arab gyerekek azt nem ehetik. Nem is vitt senki. Így is lehet. Ezt hívják toleranciának. "

TEVEDES !!! Ezt teljes onfeladasnak, behodolasnak hivjak.

Arslab 2018.04.09. 02:35:51

Persze, a kora középkorban Pest egy muzulmán falu volt, az első pesti keresztény templomot is a muszlimok adójából építették. Etc. Etc.
De III. Béla is úgy készülhetett keresztes hadjáratra, hogy a pénzügyeit muszlimok intézték. A középkori muszlimok szuperlojálisak voltak a magyar királyhoz, az államhoz, na ez a különbség alapvetően a mai helyzettel összevetve

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.04.09. 02:39:22

"„Tiszteljük más népek szabadságát és kultúráját, együttműködésre törekszünk a világ minden nemzetével.” (Magyarország – Fidesz alkotta – Alaptörvénye.)"

Pontosan, peldaul nem megyunk oda mas nepekhez, nem rugjuk rajuk az ajtot, nem kenyszeritjuk rajuk a kulturankat, vallasunkat, hanem csak siman tiszteljuk oket.

Éhesló 2018.04.09. 06:34:48

Akkor most lehet pár évig szerény hallgatás a hazudozás és polidili helyett?

www.valasztas.hu/dyn/pv18/szavossz/hu/l50.html

$pi$ 2018.04.09. 07:52:22

"Lomnici úr kedvéért: a latin eredetű szó türelmességet jelent."

Nem, nem azt jelenti. A latin szó azt jelenti, hogy "elviselni". Ha már latinul okoskodunk. A "türelem" a magyar wikipédia tévedése.

Zirowe 2018.04.09. 08:03:25

"Egyetlen kérés volt a mindenféle nemzetiségű gyerekekhez, ne hozzanak disznóhúst, mert az arab gyerekek azt nem ehetik. Nem is vitt senki."

Nem, ez nem normális.

Ha ő nem eheti, akkor más se egyen?
Nem.

$pi$ 2018.04.09. 08:19:18

"És azt tudják-e, hogy már a honfoglaláskor is muzulmán törzsek csatlakoztak a magyarokhoz?"

Lényegesen többet tudunk azokról az időkről, amikor lerohanták az országot, három részre szakították és több mint másfél évszázadon keresztül megszállva tartották jelentős részét.

Az, hogy ezer évvel ezelőtt állítólag haverok voltunk persze nem jogosít fel senkit arra, beköltözzön hozzánk, ezt azért érdemes lenne nem elfelejteni.

VáradiJános 2018.04.09. 08:24:08

@Zirowe: marhát se lehetett vinni, hátha valaki hindu?

$pi$ 2018.04.09. 08:29:35

"Egy személyes élmény ehhez: Németországban az unokám iskolájában grill-partit szerveztek. Egyetlen kérés volt a mindenféle nemzetiségű gyerekekhez, ne hozzanak disznóhúst, mert az arab gyerekek azt nem ehetik. Nem is vitt senki. Így is lehet. Ezt hívják toleranciának."

Magyarországon a török hódoltság idején terjedt el ennyire a sertéshús. A muszlimok minden állatot elhajtottak, minden terményt elkoboztak, egyedül a disznó volt az, amit meg sem közelítettek. Megtanultunk hát disznón élni.

És nem, ez nem tolerancia, hanem behódolás. És milyen érdekes, a "muszlim" szó is azt jelenti, hogy "behódolás". Nem, nem azt jelenti, hogy türelem, nem azt jeleni, hogy szeretet, azt jelenti, hogy behódolás.

Zirowe 2018.04.09. 08:33:37

@VáradiJános: az elfogadás azt jelenti, hogy elfogadom, hogy ő nem ehet, nem kínálom, nem tukmálom rá, de ettől én még eszem, ha akarom.

Az, hogy a kisebbség miatt a többség meghunyászkodik, inkább no comment kategória.

Jakab.gipsz 2018.04.09. 08:55:45

@$pi$: @Zirowe: Csak egy ricsajozó hangoskodó, marginális és ezért rafináltan agresszív kisebbségről, van szó !

Olyan paraziták mint a fürkész darázs, egy aprócska tű-szúrás a fejbe, (ami akár jól is eshet), és szépen beléd petézik. Élsz létezel de a létezésed célja már a parazitáé.

Kampfer 2018.04.09. 09:01:26

@morph on deer: "De egy sűrű sőtét CÖF-ös személytől tájékozottságot elvárni eléggé kilátástalan próbálkozás egyébként is."

Látod? Ezért néztetek bambán magatok elé egész éjszaka... Csak bambultok, de nem láttok! Ez ilyen.
Kamp.

Gleccsertetű 2018.04.09. 09:06:51

Ez az a Svédország ahonnan kitoloncolták a szerencsétlen fogyatékos magyar kislányt?

Pilotax 2018.04.09. 09:13:06

Tisztelt Hozzászólók!

Teljesen fölösleges bármilyen értelmes érvet felsorakoztatni, mert a bírónő egyikkel sem fog vitába szállni, nota bene reagálni sem hajlandó semmilyen véleményre. Mint volt bíró kizárólag ex catedra véleményeket tud alkotni. Ezt igen sajnálom, mert a hozzászólásokban sok értelmes érvelést olvastam, pro és kontra, ami vitára ingerlő. De vita az (legalábbis a blog írójával) nem lesz.

Az ilyen blogírókat egyszerűen bojkottálni kellene és semmibe venni a véleményét. A vitatkozás, a vélemények ütköztetése valahogyan nem illik bele a bírónő világról alkotott képébe.

$pi$ 2018.04.09. 10:18:29

@Pilotax: Bírónő és azt hiszi, hogy a "tolerancia" a "türelem" szóból származik? Hova jutott a világ...

Tristee 2018.04.09. 10:34:41

"Egyetlen kérés volt a mindenféle nemzetiségű gyerekekhez, ne hozzanak disznóhúst, mert az arab gyerekek azt nem ehetik. Nem is vitt senki. Így is lehet. Ezt hívják toleranciának."

Mát többen is megírták, hogy nem ez a tolerancia.

Valóban nem. Merthogy ezzel a szemlélettel marhahúst se vigyenek a fiatalok a hinduk kedvéért, valamint krumplit sem a dzsainisták miatt és még lehetne sorolni. Nem is beszélve az öltözködési előírásokról - lányok ne menjenek fedetlen fővel (ne adj isten, rövidnadrágban) az osztály olyan szabadtéri grill-partijára, melyen az ilyen "szabadosságra" érzékeny arab fiúk vannak?

Bambano 2018.04.09. 11:37:21

és ha lesz egy vegán gyerek az osztályban, akkor már húst se vigyenek?

erkölcsi hulla 2018.04.09. 11:58:06

@Bambano: Sőt, ha a gyerek nem muszlim, akkor már be se menjen, mert sérti a muszlimok hitét. Behódolás.

morph on deer 2018.04.09. 12:03:11

@Kampfer:
“Csak bambultok, de nem láttok!”

Te még mindig nem számolsz jobban, ahogy látom. Ugyanis én létszámilag még mindig egy darab vagyok, - hogy ez sok vagy kevés, az lehet vita tárgya :), - de nyelvtanilag ez egyes szám.

Amúg aki hajlandó együtt mutatkozni, sőt, menetelni elvtársaival, az ufóhívő P.Attila nagykorúval, a “nemzetthy” agyroggyant Bencsik elvtárssal és a “kurvaanyád takony geci” lovag(?)keresztes Bayer Zsolttal, az mitől lehetne különb szerinted?

Ne aggódj, nem is az. Amint az a kis szösszenet is bizonyítja fentebb, olvasd csak el. Ennyi.

bigdata 2018.04.09. 12:06:56

@A biztos utas: nem trollkodás, csak felületes tudás. Elterjedt gyakorlat (nem Németországban, hanem általában a haldokló Nyugaton), hogy potenciálisan halálos allergéneket (pl. mogyorót) egyáltalán nem szabad iskolákba vinni, közös fogyasztásra szánt ételek esetén a vega, diabetikus, vallási előírást sértő, miegyéb ételeket elkülönítve és jól megjelölve kell elhelyezni.

bigdata 2018.04.09. 12:08:26

@Exploiter: "a magyarok tényleg csak nyugalmat akarnak"
Na, azt az egyet nem kaptak.

Treff Bubi 2018.04.09. 12:21:55

Ha a vega gyerekek nem ehetnek húst, akkor meg egyáltalán semmilyen húst nem szabad vinni a grillpartira? Olyan elképzelhető esetleg, hogy több fogás van, és mindenki azt választja, amit szeret?

Medgar 2018.04.09. 12:37:11

Elég pikáns a poszt. Főleg annak fényében, hogy Merkel alig pár hete ismerete el a német no-go zónák meglétét....

Bambano 2018.04.09. 12:44:29

@Treff Bubi: a semmilyenhúsos grillparti hogy működik? :)

Klaric 2018.04.09. 12:52:46

Tolerancia az, ha tudom valakiről, hogy vega, ezért nem kínálom hússal, de ettől még vígan betolom az arcomban a grillezett karajt. Ha ez neki felfordítja a gyomrát, akkor elfordul és nem nézi. Én meg nem tolom az orra alá a húsomat és nem hülyézem le, mert nem eszik húst, ő meg nem kezd el fújjolni amikor engem húst enni lát. Ez tolerancia.

De az, hogy ne vigyenek disznóhúst.... Chhh!

Mint a pápa... megmosta a lábát a migrinek... Ezt látva örömünnepet ültek a muszlimok... behódolt a keresztény birka... 1000-1200 éve ezért harcolnak, bakker!

Érdekes olvasmány a korán... Csak az a baj, hogy a mai arab világban nem a korán Mohamed által megírt és követett toleráns változatát követik, hanem az erőszakos, hódító, felbőszült imámok által hirdetett változatát. Köszönjük meg szépen a keresztény egyháznak a muszlimok ilyen hozzáállását a többi valláshoz. Most fogjuk megkapni tőlük a magunkét a múltban elkövetett tetteinkért.

Hogy mi volt ez? Ha még valakinek nem esett le, a keresztes háborúk.

1000 éven át biztosan megállítottunk minden hordát ami nyugat felé tartott keletről. A mai nyugati országoknak fogalmuk sincs mivel jár, ha a "vad arabok" beszabadulnak a békés társadalmainkba. Az 50-es években a németekhez a felvilágosult, relatíve normális törököktől érkeztek a gazdasági bevándorló vendégmukik. Akik tanultak abból, hogy a magyarok megállították őket, 300 évvel korábban. Franciaországba a korábbi afrikai gyarmatokról érkeztek a "megszelídített" muzulmánok, akiknek az emlékeiben élt, hogy mit művel velük pl. az idegen légió, ha ugrálni kezdenek. Levonták a párhuzamot és meghúzták magukat.

Most viszont nem ez a helyzet... A mostani áradat valahonnan pénzelt, fizettet, meghívott áradat. Teljesen más a leányzó fekvése. Ők most nem az éhhalál elől menekülnek és örülnek annak, ha nem halnak éhen, ezért meghunyászkodnak, hanem ide lettek hívva, mert a kiöregedő német/francia, stb. társadalomnak munkáskézre van szüksége éhbérért, elsősorban olyan munkákra, amit a már "európaizálódó" keleti vendégmunkások sem hajlandóak elvégezni. Hát a törökökkel bejött 50 éve, a többi se lesz rossz, töltsük fel velük a munkahelyeket... Csak, hogy ez már nem az 50-es évek... Akkora a kulturális szemben állás a 70 éve békében élő európai és a háború poklában szocializálódott arab között, amit nem lehet áthidalni. Ők nem értik az elvárásainkat, míg az európai nem érti, miért nem hat visszatartó erőként a "szörnyű elzárás" egy lopásért... Olyan valakire, aki a fél életét bunkerban élte le, rosszabb körülmények között, mint egy európai börtöncella... Rájuk csak a kivégzés, kézlevágás büntetése hat. A mi büntetéseink el se érik az ingerküszöbüket.

pkovaks 2018.04.09. 13:18:21

@geegee: Teljesen egyetertek Veled... en sem toleralom ezt a nagy liberalis hozzaallast, aki vendeg az probaljon meg beilleszkedni es ne a vendeglaton követelje a jogait (miközben szarnak a kötelessegukre).

különvélemény 2018.04.09. 13:46:10

Kevesebbet kellene hazudni.

www.bra.se/bra-in-english/home/crime-and-statistics/rape-and-sex-offences.html

Az ellenzék pont ezért veszített, és veszíteni is fog mindaddig, ameddig nem tudnak leszokni a folyamatos hazudozásról.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.09. 16:29:47

Azt még elárulhatnád, hogy miért szeretnéd hogy befogadjunk migránoskat ?

2 éven belül kétszer küldte el a nép a picsába Soros zsoldosait.

Nem lenne egyszerűbb beletörődni, hogy mi nem kérünk belőlük ?

Szeretnél 2022-be is pofonba szaladni, aztán marhaságokat írni, és siránkozni ?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.04.09. 16:39:09

@erkölcsi hulla: igaz, sajnos; könnyen lehet, hogy ez lesz a vége...

Dr. Sándor Zsuzsa · http://jog-asz.blog.hu/ 2018.04.09. 17:31:10

@Physim3141: Nem, csak ifj. Lomnici Zoltán, mint megírtam :-)

Dr. Sándor Zsuzsa · http://jog-asz.blog.hu/ 2018.04.09. 17:34:25

@négyláb: Ha Magyarország olyan toleráns lenne, mint Németország, nem kéne aggódnom. Bűncselekmények mindenütt vannak, de az állam politikája és az iskolák szemlélete nekem megfelel.

bbwd 2018.04.09. 17:50:29

gratulálok ehhez a sületlenséghez :)

a pápa eszik disznóshúst?

vajon a mi hazánkban miért nekünk kell/ene alkalmazkodni az idegenek szokásaihoz? vö: Rómában élj úgy, mint rómaiak...

Magyarország Europa jovője 2018.04.09. 19:07:31

@Dr. Sándor Zsuzsa: "Ha Magyarország olyan toleráns lenne, mint Németország, nem kéne aggódnom. Bűncselekmények mindenütt vannak, "

Ami nyugateuropában folyik, az NEM tolerancia, hanem az elkényelmesedett, nihilista KONZUMIDIÓTÁK fizikai és kuturális öngyilkosága.
A fél évszázada tartó fékevesztett, környezetpusztító jólét, és tobzodás a legalapvetőbb életösztönt is kiölte az emberekből.

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2018.04.09. 19:15:58

„Egyetlen kérés volt a mindenféle nemzetiségű gyerekekhez, ne hozzanak disznóhúst, mert az arab gyerekek azt nem ehetik. Nem is vitt senki. Így is lehet. Ezt hívják toleranciának.”

Nem, ezt nem toleranciának hívják, hanem hülyeségnek. A tolerancia az, hogy nem kényszerítem arra, hogy ő is azt egyen, amit én. Valahogy úgy, ahogy fentebb Klaric is leírta.

Megvallom, megkönnyebbültem a kommentek elolvasása után, hogy a többség azért reálisabban és szerintem helyesebben látja a helyzetet, mint a posztoló.

Pöff 2018.04.09. 20:19:44

@Magyarország Europa jovője:
Te se dolgoztál még kint sose...de még külföldivel se nagyon találkoztál, dolgoztál az életben.

A biztos utas 2018.04.09. 20:19:48

@bigdata:
" általában a haldokló Nyugaton), hogy potenciálisan halálos allergéneket (pl. mogyorót) egyáltalán nem szabad iskolákba vinni, közös fogyasztásra szánt ételek esetén a vega, diabetikus, vallási előírást sértő, miegyéb ételeket elkülönítve és jól megjelölve kell elhelyezni."

Hadd rohogjek mar ezen, bocs :D
De tenyleg....

A biztos utas 2018.04.09. 20:27:55

@Klaric:
"Ők nem értik az elvárásainkat, míg az európai nem érti, miért nem hat visszatartó erőként a "szörnyű elzárás" egy lopásért... Olyan valakire, aki a fél életét bunkerban élte le, rosszabb körülmények között, mint egy európai börtöncella... Rájuk csak a kivégzés, kézlevágás büntetése hat. A mi büntetéseink el se érik az ingerküszöbüket."

Errol nem szeret beszelni az ellenzek. Ezert nem jut semmire. Ez nagyon fontos. De hat kifizetodo is az ellenzeknek, hogy igy maradt minden... legalabbis a kulcsfiguraknak...

JorEl 2018.04.09. 20:33:49

Ééééés NEM ÉRTI!!!! A fidesz azért ment el a jóizlés határain is túlra, mert tudta, hogy az ellenzék követni fogja. Azért állt le majdnem 2 héttel a választások előtt az aktív kampányolással, mert tudta, hogy a másik oldalt már viszi a lendület és nem fog tudni időben megállni. Azon hogy a fidesz migránsozik, sorosozik, azon senki sem lepődik már meg. Amikor a mérsékelt balos és liberális választó szembesül azzal, hogy a preferált politikusai sem különbbek a deákné vásznánál, akkor inkább otthon marad, vagy dob két ikszet a kétfarkúaknak, cserébe a mérsékeltebb fidesz szavazók frászt kaptak a prímszámoktól meg a berni mosóportól és elmentek protestszavazni a habzó szájú pszichopaták ellen.

szepipiktor 2018.04.09. 20:36:57

Bírónő, az írásában két érdekességet említ. Szerintem a magyarok többsége ezt észre sem veszi, vagy nem érti.
1) amit az a lomniczi mond, az a nyilt fasizmus. Ugyanis azo ott Svédország, az ő népük, törvényeik és életük. Abba másnak beleszólni, azt ilyen hangnaóemben, utasításszerűen kritizálni azt jelzni, hogy ma már nyiltan felbukkantak az 1930-as évek gondolatai. Nekem eszembe sem jutna még az USA elnökválasztását sem kritizálni, mert az az ő döntésük, országuk. Egyszerűen nincs jogom hozzá. De lássuk be, a neoliberális globalizált aktivisták is ugyanúgy köpködik amerikát, mint lomniczi a svédeket...
Az ország más és más halmazai valójában ugyanazt teszik, de ugye itt csak a fideszeseket említhetjük meg...
2) BZs hogy kerül elő? Egy kikeresztelkedett cionista zsidótól miért várunk tisztességet? Ők mindik leköpik eredetüket, a valódi énjüket. ez is történelmi hagyomány. BZs csak fokozza, még egyszer lelket vált - pénzáéért, hatalomért, érdekből. Ez a kikeresztelkedettek legfőbb ismérve.
2)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 20:54:26

@midnightcoder2: "Nigériában, és az az ország pont azért olyan remek hely amilyen, mert az ott lakók azzá tették."

történelemből te is megbuktál. ilyen hülye faszok a Fidesznyikek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:07:45

@Kampfer:

" Mivel elég közvetlen és személyes tapasztalatokat voltam szerencsés meghallgatni az elmúlt évben"

nekem meg veled ellentétes tapasztalatom van. tehát te a statisztika, az én tapasztalatom, és a Svédországban élő sok magyar menekült ellenében (köztük Semjén rokonaival), csak azt tudod odatenni, hogy hallottál valami tapasztalatot, aminek a fele sem igaz.

hát igen, a Fidesz szavazók pont ilyen hülyék, mint te. EZ a nagy baj, hogy ennyire sok hülye van Magyarországon, és Orbán ezzel súlyosan visszaél.

"Két éve még azért volt a kormány és a Nógrádi úr is náci, mert a migrikkel kapcsolatban egészségügyi kockázatokról beszéltek. Tavaly már Észak-Olaszországban és Ausztriában is felfüggesztettek véradásokat egyes tartományokban a kockázatok miatt. Továbbá a spanyoloknál is utalt rá a migrációs hivatal, hogy rég leküzdött betegségek ütötték föl a fejüket a migrik között. Az pedig az ön véleményétől függetlenül is köztudomású, hogy a szub-szaharai régióban (fekete-Afrikában) tombol az AIDS és a közösségek jelentős része egy vírustenyészet."

Ezek mind ostoba hazugságok. Nem is tudod semmivel sem alátámasztani.

"Teljesen jogos és normális a felháborodása!"

Faszt. Mi a fasz köze van Lomnicinek ahhoz, hogy Svédországban mit ünnepelnek?! Menjen el a jó édes kurva anyjába a műfelháborodásával együtt, és te is!

"Nem a házigazda alkalmazkodik a vendéghez"

Menjen hozzád az Ander Breivik vendégségbe, jobbat te nem érdemelsz, te antiszociális, kultúrbunkó, faszfej!

"Ön nem érti a lényeget, bírónő! NEM a migri kell ALAPBÓL elvárja a türelmet! NEKI KELL türelmet gyakorolnia és elfogadást tanúsítania!"

Te nem értesz semmit, te faszfej! A tolerancia egy olyan dolog, amit nem az egyik oldalnak kell, hanem mindkét oldalnak illik. Te egy antiszociális, ostoba, náci fasz vagy.

"Ha ellenszenv ébredt, akkor arról a migrik (és akár a színesbőrűek) tehetnek a viselkedésük okán! "

Nem, az olyan náci faszok, mint ti, ok nélkül is tudnak gyűlölni.

"Bírónő! Javasolt irodalom a 'Neandervölgyi apokalipszis' és 'Az emberiség elveszett törzsei' c. dokumentumfilmek! Abban arra is utalást találhat, hogy az afrikai népesség egyedül nincs birtokában olyan dns markerekkel, melyekkel az ÖSSZES többi népesség a földön rendelkezik!"

Értem, tehát te büszke vagy arra, hogy neandervölgyi leszármazott vagy. Fel se fogod, hogy tökön szúrod magad, olyan hülye vagy.

"Ha ez a projekt összejött volna a migriknek (bárhol), akkor nem lenne kérdés! Nem sikerült. Ez a gond!"

De sikerült. Pont az idézett példa egy példa erre. De te nem fogod fel, mert ostoba Fideszes vagy.

"Szerintem azt, amit sok katolikus és református (igen, lelkész is!) ismerősöm és barátom. Kérdőn néz, hogy ez normális-e...!? Kiröhögi, esetleg megveti és reméli, hogy az egyház esze megjön és korrigálja a hibát, amit ennek az ostoba vénembernek a megválasztása okozott!"

Azért az elég kognitív disszonancia, hogy ez a Bajor migráns átigazolt az egyik keresztény vallásból a másikba, amely legfontosabb módon abban különbözik, hogy elismeri a pápát, de ez a hülye bajor állat, ez pont ezt nem fogadja el. Ennyi erővel a vegetáriánusokhoz is átigazolhatna, majd kijelenthetné, hogy utálja a zöldségeket. A bajor migráns is pontosan olyan hülye, mint te, meg a többi Fideszes.

"Ismét konkrét a kérdésem, bírónő: ha nem akarjuk a világ 169 országának (állítólagos) polgárait befogadni, az miért jelenti más népek szabadságának, kultúrájának megkérdőjelezését, miért jelentené az együttműködésünk megtagadását?"

Csak olyanokat kéne befogadni, akik menekültek. Ha neked ez nem elég ok, akkor te egy antiszociális, náci fasz vagy, és bizony ez más kultúrák megkérdőjelezése. A segítségre szorulók közül miért csak a más kultúrájúakat akarod kirugdosni, te náci fasz?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:09:31

@geegee: ha 1956-ban az osztrákok a Kádár rendszerbe migráltak volna illegálisan, akkor a Kádár rendszer befogadta volna őket? Általában nem.

Ok volt ez arra, hogy az osztrákok ne fogadják be a magyar menekülteket?

Nem.

Mert a kettőnek semmi köze egymáshoz.

Ezt is csak a hülye, húgyagyú Fideszynyikek nem fogják fel.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:10:03

@geegee: mi nem szeretnék köztetek élni, költözzetek el!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:11:58

@Gerardus A. Lodewijk: amennyiben neked az az identitásod, hogy sertéshúst eszel, és ha ettől egyszer eltekintesz, az számodra önfeladás, akkor nagyon sajnállak, elég primitív vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:13:44

@Bambano: a kölcsönösség a svédországi menekült, és a svédek között kérdés, és bizonyára megvolt. az arab országoknak a kérdéshez semmi köze nincs, te ostoba! van nekem egy orosz barátom, kurvára nem az alapján ítélem meg, hogy az ostoba Putyin mit csinál. és van arab barátom, őt sem az arab országok alapján ítélem meg.

ilyet csak ostoba Fideszes barmok csinálnak.

sZulamith 2018.04.09. 21:14:17

Szinvonalas, tartalmas, jó irás,
Nagy divat mostanság a svédek felett itélkezni.jó lehet életszínvonalban az első között vannak. Betelepülők vagy migránsok előtt is voltak merényletek. Egyik legnagyobb visszhangot kiváltó Olof Palme miniszterelnök meggyilkolása.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:16:17

@Up!: "szerintem sem elfogadható, hogy az ország hagyományait megváltoztassuk "tolerancia" címszóval."

akkor Magyarországnak pogánynak kéne lennie. Nem elfogadható, hogy keresztények lettünk.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:18:28

@Jakab.gipsz: ti, Fideszes magyarok nagyobb férfisoviniszta barmok vagytok, mint sok muszlim. a nőiteket veritek, erőszakoljátok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:19:34

@Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban: ha neked az a lényeged, hogy minden nap disznóhúst eszel, akkor elég primitív vagy.

Up! 2018.04.09. 21:19:43

@Brendel Mátyás: Nem tudom, én sosem hódoltam pogány hagyományoknak. Javaslom beszéld meg azokkal, akik engedték, hogy a magyarok a keresztény hagyományokra váltsanak...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:20:36

@Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban: "peldaul nem megyunk oda mas nepekhez, nem rugjuk rajuk az ajtot"

de bizony, 1956-ban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:21:08

@Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban: "peldaul nem megyunk oda mas nepekhez, nem rugjuk rajuk az ajtot"

de bizony, 1956-ban.

de hát a hülye Fideszes történelemből is megbukott.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:30:56

@$pi$: az, hogy 500 éve ellenségek voltunk, nem jogosít fel senkit, hogy belerugjon ártatlan menekültekbe.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:32:00

@$pi$: ha neked az az identitásod, hogy minden nap disznóhúst egyél, és egy napra se mondjál le róla, akkor sajnállak, primitív vagy, és behódoltál a disznóhúsnak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:33:19

@Zirowe: te még soha nem voltál toleráns, nagyvonalú?! neked minden nap antiszociális, pszichopata parasztnak kell lenned?!

2018.04.09. 21:37:12

@Brendel Mátyás: Bármelyik kommented egyetlen mondata nyilvánvalóan megmagyarázza a választási eredményt. Ilyen seggfejekből elég volt további 20 évre is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:41:17

@Field64: akkor ugye az belefér a toleranciába, hogy beegyek a templomba, és lehugyozom az oltárt? én tolerálom, hogy a keresztények nem ezt teszik, de én hadd tegyem már, nem?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:42:53

@Éhesló: a 888-nak köze nincs a valósághoz. soha.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:43:30

@Up!: akkor én meg javaslom, ne ugass bele a svédek dolgaiba!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:45:28

@Könyveslány: ti seggfejek ÉS hülyék vagytok. belőletek egy év is sok volt.

pkovaks 2018.04.09. 22:11:33

@Brendel Mátyás:

"aztán csodálkozol hogy a fasz se megy hozzád, mert mint vendéglátó egy pszichopata fasz vagy."

Nagyon okos, kimuvelt es tanulsagos hozzaszolas... Csak ne felejtsed el mikor majd hozzad megyek keretlenul es törni-zuzni fogok a nappalidban mert ugyan te vagy a vendeglato de nekem csak ugy tetszik es neked azt TURNÖD KELL...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 22:20:23

@pkovaks: szó sem volt törés-zúzásról, te barom!

Nálam az úgy van, hogy:

A) Ha te törsz-zúzol a nappalimban, akkor téged kidoblak.

B) Ellenben, ha Abdullah és kedves, akkor vendéglátókét lehet, hogy olyan mértékben is toleráns vagyok hozzá, hogy akár alkalmazkodok is hozzá azon az estén.

C) Abdullahot nem fogom azért kidobni, mert te törtél és zúztál, mert felfogom, hogy neki semmi köze nincs ahhoz, hogy te egy pszichopata, húgyagyú, Fideszes barom vagy.

Na, ilyen megkülönböztetésekre te nem vagy képes, mert csak egy neuronod van, és inkább mindenkivel szemben pszichopata vadbaromként viselkedsz.

Na ezért baj, hogy ennyi ilyen hülye, rasszista fasz van Magyarországon, mint te.

Leooo 2018.04.09. 22:27:46

@Bambano: Ahogy a semmilyenzsóti, na pont ugyanúgy működik...

Up! 2018.04.09. 22:34:39

@Brendel Mátyás: Na, legalább az elütést ki tudtad javítani. Valami hasznodat neked is vesszük. :)
Ügyes vagy.

négyláb 2018.04.09. 22:43:13

@Dr. Sándor Zsuzsa: Ne keverjük össze a szezont a fazonnal. Én arra utaltam, hogy unokája nehogy egy rasszista, antiszemita indíttatású bűncselekmény áldozata legyen Nyugateurópában, mert ott, ezekben a nagyon demokratikus országokban - mint tudjuk - vannak ilyenek és a veszély valós.. Viszont Ön a német állam toleranciáját és az iskolarendszert dicséri, miközben - állítása szerint - éppen Magyarországon kellene (csak vélelmezni tudom: a fasiszta Orbán rezsim miatt) az unokájáért aggódnia. Asszonyom, elnézést a kérdésért: Ön jól van? Korábban, aktív bíró korában is ilyen kristálytisztán látta a logikai összefüggéseket?(amúgy Virág elvtárs módra: Az a gyanús, ami nem gyanús?) Vagyis Ön talán azt vizionálja, hogy Budapesten, a nyílt utcán verik a zsidókat (ahogy ezt már a bécsi Standard-ban néhány éve olvashattuk), ellenben Párizsban, Londonban vagy Kölnben békésen sétálgathatnak, kéz-a kézben a virágcsokrot nyújtó szeretetteljes muszlim bevándorlókkal? Egy jótanács: válaszolja meg saját magának ezt az előbbi kérdést és ha tényleg így képzeli, ahogy az előbb leírtam, sürgősen keressen fel egy neurológust, mert talán még segíthet.
Egyébként köszönöm, hogy megtisztelt a - még ha számomra értelmezhetetlennek is tűnő - válaszával.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 22:53:59

@Up!: Ja, mert te hazaáruló, hülye faszként még magyarul sem tudtál rendesen megtanulni. De ostobán ugrálni, azt tudsz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 22:56:29

@négyláb: Attól, hogy te a 888-ról beszoptad, hogy a zsidók Nyugat-Európában nagyobb veszélyben vannak, mint Magyarországon, attól az még nem lesz igaz. Fasznak beszélsz te logikáról, amikor azt se tudod, mi az?!

24.hu/belfold/2018/04/05/megvertek-egy-kanadai-rabbit-az-egyik-budapesti-plazaban/

Up! 2018.04.09. 22:57:52

@négyláb: Sajnos a minapi események (rabbit vertek a bevásárlóközpontban) pont nem segítik elő, hogy ne jelenjen meg a külföldi sajtóban rossz hírünk. Meg a Fidesz migráns kampánya után szinte borítékolhatóan megjelenő idegen ellenesség sem (itt a turistákra és a régóta itt élőket migránsnak néző esetekre gondolok).

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 22:58:42

@pkovaks:

"Nagyon okos, kimuvelt es tanulsagos hozzaszolas... Csak ne felejtsed el mikor majd hozzad megyek keretlenul es törni-zuzni fogok a nappalidban mert ugyan te vagy a vendeglato de nekem csak ugy tetszik es neked azt TURNÖD KELL... "

Te egyébként egy Németországba szakadt menekült vagy, hogy csak "ö" betű van a gépeden?! Egy Orbanisztán elől elmenekült, hazaáruló barom, aki a "no-go zónából" okoskodik?:)

Up! 2018.04.09. 22:59:22

@Brendel Mátyás: :) ne használj olyan szavakat, amelyeknek nem vagy tisztában a jelentésével!

Bambano 2018.04.09. 23:33:00

@Brendel Mátyás: lefordítom, hogy te is megérthesd: ha én elutazok egy arab államba, nekem úgy kell ott viselkednem, ahogy ők előírják. a kölcsönösség azt jelenti, hogyha ők ide utaznak, akkor itt ők viselkednek úgy, ahogy mi előírjuk. nem hajtunk teherautóval tömegbe, nem ölünk nőket becsület visszaállítás címén, stb.

Ezzel szemben az élet afelé halad, hogy ott az ő törvényeik az érvényesek, itt meg elvárják, hogy az ő törvényeik legyenek érvényesek. Saria törvénykezés Európában? ki hallott már ilyet?

Még azt is szögezzük le, hogy attól, hogy valaki nem szereti a migránsokat, még nem fidesznyik.

bbwd 2018.04.10. 00:24:10

@Brendel Mátyás: ó, te szerencsétlen amőba, te :D

mit okádtál ide vélemény címén? :D

akkor magyarázd már meg azt a mondást, hogy Rómában élj úgy, mint a rómaiak! szerinted ez mit jelent?

pkovaks 2018.04.10. 01:21:37

@Brendel Mátyás: Nos, semmi ertelme egy ilyen kiteritett, levert budös bunkora mint te idöt pazarolni tovabb... latom hogy itt össze vissza hablatyolsz mindenfele ökörseget, ideje lenne mar hogy legyere a szerröl mielött meg nagyobb baj lesz belöle...Anyad tudja mar hogy ilyen nagyon hulye fia van es hogy kar volt szegenynek pazarolni rad az iskolapenzt mert az sem segitett rajtad, ugyanolyan hulye maradtal mint annak elötte... Persze ilyenekre is szukseg van a DK-nak vagy a Momentumnak mert ekkora nagy esszel mar komoly poziciot is be lehet ott tölteni... Gyöker voltal es az is maradtal...Csak igy tovabb es gondolj mindig arra hogy te nem tehetsz rola hogy ilyen genetikai selejt lettel.

Kunhalmi Ágnest megkurnám de nem szavaznék rá 2018.04.10. 01:23:27

@Brendel Mátyás: "Fideszes magyarok nagyobb férfisoviniszta barmok vagytok, mint sok muszlim. a nőiteket veritek, erőszakoljátok. "

Eloszor is az a mi dolgunk, hogy mit csinalunk a magyar nokkel, es oriasi kulonseg, hogy mi dugjuk meg oket, vagy valami mocskos undorito arab.

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.04.10. 01:35:20

@Brendel Mátyás: "de bizony, 1956-ban. "

Tenyleg 1956-ban eroszakkal betortunk masok orszagaiba ? Es ott arra kenyszeritetuk az ott eloket, hogy valtoztasak meg a nyelvuket, a kulturajukat, a vallasukat ? Kedvunkre csatangoltunk az idegen orszagokban, es eroszakkal jogokat koveteltunk, mikozben a legalapvetobb torvenyeket sem voltunk hajlandoak betartani ?
Es hol tortent ez, es kikkel ?

négyláb 2018.04.10. 08:20:07

@Up!: Elnézést, ha nem értek egyet Önnel. Ne hasonlítsuk össze a nálunk többévente elszórtan előforduló egyes eseteket a nyugateurópai, párizsi helyzettel, ahol a zsidók már az utcára se mernek kipában kimenni, ahol menetrendszerűen gyújtanak fel zsinagógákat, persze nem az őshonosok. Végül egy egyszerű, mindenki által lekövethető példa: amig nálunk a belvárosban nyáron a vendéglátóhelyek nyitott teraszán minden második asztalnál héberül beszélnek a turisták ill. a tartósan Budapesten állomásozó nem magyarországi zsidók, vagy az éjszakai életben a szórakozóhelyeken szinte ugyanaz a helyzet, ebből a jelenségből általában nem arra lehet következtetni, hogy az érintettek veszélyben éreznék magukat és tombolna az antiszemitizmus. Ezzel szemben konkrét tény (S. Ráduly János, Info Rádió, Párizs)), hogy a francia fővárosból tízezrével települnek ki vidéki enklávékba a zsidók, mert a korábbi lakhelyük élhetetlen számukra a nap-nap után megélt fizikai fenyegetettségtől. Mi meg, ha véletlenül egy ilyen eset előfordul, évekig mea culpa-zunk és a rettenetes kollektív bűntudattól a fejünket sem merjük felemelni. Egyébként látom, Ön is felveszi a kesztyűt és reagál olyan megszólításra is, amely nem érdemes rá. Sajnos minden blogra rátelepszik egy-két primitív szellemi keretlegény, aki a kultúrált eszmecserét lehetetlenné teszi, mert érvelés helyett alpári, trágár mocskolódással próbálja ledorongolni a másként gondolkodókat. Ezeket (szándékosan írom az "őket" helyett) ki kell(ene) rekeszteni és szerintem a magára valamit is adó blogíró él is a lehetőséggel, akár mellette, akár ellene rondítottak a kommentek közé. Szíves figyelmébe ajánlom a blogírónak Kabai Lajos blogját, aki előre figyelmeztet arra, hogy a bárdolatlan stílusban írt kommenteket azonnal törli. Bár nagy csörtéket szoktam vívni vele, ezért igen nagyra becsülöm őt.

2018.04.10. 10:30:06

@Brendel Mátyás:

Nem vagy te egy kicsit túl agresszív, ahelyett, hogy elgondolkodnál a másként gondolkodók és világnézők igazságain? Világos, normális, logikus, és teljességgel értető gondolatain, meglátásain?

Ajánlom figyelmedbe az itt kommentelők hozzászólásainak minimum 80 százalékát, s különösen KLARIC-ét, aki talán a legjobban fogalmazza meg, mivel van nálatok is a gond !!!, hogy meditálj el már azon egy kicsit,

a zsigeri indulataidat lehetőleg mellőzve mindazokkal szemben, akik valahogy még mindig (vagy mint pl. én MÁR) nem a te szép új világrendedet, annak mantráit és dogmáit fétisizálják.

És ha te fel akarod adni a civilizációt, ám tegyed, de erre ne késztess, vagy kényszeríts másokat is.

Hisz ugye te sem szeretnéd, ha téged, mint makacs, harcos ateistát, vallásgyűlölőt, magasabb szellemi és létezési szinteket tagadót, Allah valamelyik szinténharcos, dzsihádista, egykönyves szakállbajnoka jól betalálna valamivel, ráadásul valami igen konkréttal, ugye.

Mert azok sem bírják a tefélét, bárhogy igyekszel ezt figyelmen kívül hagyni, és hagyatni, ha körülötted is ott lesznek, bizony nem fognak örülni neked se.

:)

2018.04.10. 10:46:01

@Brendel Mátyás:

Ja, ha meg azért jöttél, hogy az értelmes hang helyett a trágárkodó, magyargyűlölő düh szóljon, és ezt váltsad ki az itt lévőkből, akkor végül is értem, mit művelsz. Valahol ez jön belőled, és ez is valójában a dolgod.

Up! 2018.04.10. 10:52:38

@négyláb: Nem is gondolja, hogy mennyi mindenben egyetértünk. Csak arra reagáltam, hogy említette mit olvashattunk a bécsi sajtóban pár éve.

A kesztyűt meg nem vettem fel.
Csak hergeltem egy kicsit a mérges foxit, aki magát nagyon komolynak gondolva rángatta a nadrágszáram... :)

2018.04.10. 10:57:32

@Brendel Mátyás:

(Mármint természetesen nem a magyargyűlöletet, hanem a magyargyűlölettel szembeni REZISZTENCIÁT, aminek végül is az ilyen visszavágások is köszönhetőek, mint amit a magyar lányokkal kapcsolatosan is kaptál. Példájul. :) )

Éhesló 2018.04.10. 12:05:48

@Brendel Mátyás: annyira buta vagy, hogy az eredeti svéd forrást negligálod.
Szánalmas vagy és sötét.

Zirowe 2018.04.10. 12:06:56

@Brendel Mátyás: tyű, micsoda választékos szókincs.
Jaja, nekem nincs toleranciám, amikor más határozza meg, hogy miatta mit tehetek vagy sem?
Kurvára nem ezt jelenti a tolerancia, hanem azt, hogy megtűröm, elfogadom, nem akarom megváltoztatni, de ugyanezt elvárom tőle!
Ez egy kétirányú utca, ezt felejti el a sok pc huszár, paraszt pedig max te lehetsz a stílusod alapján.

Gerardus A. Lodewijk 2018.04.10. 13:25:44

@Brendel Mátyás: Hogy ki a primitív, arról talán megoszlanak a vélemények.

A lényeghez:
A vita tárgya a tolerancia fogalma, nem pedig az én identitásom, mely utóbbinak a jelentősége itt most egyébként is elhanyagolható.

Annyiban Önnek teljesen igaza van (megjegyzem: nem is vitattam), hogy aki eszik sertéshúst (is), az sem mindig eszik sertéshúst, ill. nem köteles sertéshúst enni. Sőt abban is igaza van (és ezt sem vitattam, Ön tehát lényegében nem velem vitatkozik), hogy egy sertéshúst (is) evőnek aligha okoz lelki szenvedést valami mást enni, ezzel szemben a sertéshúst nem evőnek nagyon is könnyen okozhat lelki szenvedést, ha sertéshúst kell ennie. Ebből - az Ön feltételezésével ellentétben - az következik, hogy a sertéshúsnemevés lehet identitási tényező, a sertéshúst(is)evés pedig nem vagy alig. Ezzel együtt a tolerancia itt azt (is) jelenti, hogy sem a sertéshúst (is) evőnek, sem a sertéshúst nem evőnek nincs semmiféle erkölcsi alapja arra, hogy a másikat pusztán e tény alapján kevésbé értékes embernek tekintse.

A szerző egy olyan helyzetet írt le, ahol a sertéshúst nem evőnek az okozhatott volna esetleg lelki szenvedést, hogy esetleg olyanokkal tartózkodhatott volna egy térben, akik esetleg sertéshúst (is) ehettek volna. Szerintem a példa azért (is) téves, mert itt a sertéshús mellőzése éppenhogy a toleranciával ellentétes eredményre vezet, mivel a tolerancia elméleti alapvonása, hogy növeli a sokféleséget.

Az még egy érdekes kérdés lehet, hogy a tolerancia terjed-e odáig, hogy valakit meg kellene kímélnünk egy olyan látványtól, ami őt esetleg zavarhatja. Szerintem nem feltétlenül, de erről lenne érdemes vitatkozni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 16:03:38

@bbwd: nem minden mondás igaz. Idáig még nem jutottál el a korlátos húgyagyaddal?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 16:04:21

@pkovaks: ennyit tud a Fideszes. érved nulla, anyázás ezerrel.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 16:05:03

@Kunhalmi Ágnest megkurnám de nem szavaznék rá: " oriasi kulonseg, hogy mi dugjuk meg oket, vagy valami mocskos undorito arab."

remélem a lányodat megerőszakolja egy Fideszes, mert te azt élvezed.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 16:06:02

@Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban:

"Tenyleg 1956-ban eroszakkal betortunk masok orszagaiba ?"

Tényleg bizony. A többit meg a menekültek sem csinálják.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 16:07:52

@négyláb: ez mind hülyeség, és hazugság részedről. semmi köze a valósághoz. Párizs nem félelmetesebb a zsidóknak, mint Budapest.

24.hu/belfold/2018/04/05/megvertek-egy-kanadai-rabbit-az-egyik-budapesti-plazaban/

Zirowe 2018.04.10. 16:46:29

@Brendel Mátyás: ekkora kreténnek nem is nagyon lehet.

Kampfer 2018.04.10. 17:24:50

@Brendel Mátyás: Maradjunk annyiban, hogy komoly gondjaid vannak! Nem csak elmekórtani eset vagy, de a pszichológia számára is egy esettanulmány vagy! Írnám, hogy az anyád kudarca, de sanszos, hogy nem tehet róla...! Esetleg a genetika...
Szerencsétlen idióta!
Kamp.

Megjegyzem, bírónő! Egy újabb kérdés merült föl bennem a fenti kommentfolyamot olvasván. Ezen kommentek beleférnek az ön által nemrég említett keretek közé?
Üdvözlettel: Kamp.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 17:43:21

@Zirowe: én csak tükröt tartottam eléd, a kretén te vagy, nem ismerted fel magad a tükörben?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 17:45:15

@Kampfer: Maradjunk annyiban, hogy komoly gondjaid vannak. Nem csak elmekórtani eset vagy, de a pszichológia számára is egy esettanulmány vagy. Írnám, hogy az anyád kudarca, sanszos, hogy tehet róla... Esetleg a genetika... Te szerencsétlen idióta!

Ha minden kijelentő mondat végére felordítójelet teszel, akkor elég nyilvánvaló, hogy te vagy az elmekórtani eset.

Dr. Sándor Zsuzsa · http://jog-asz.blog.hu/ 2018.04.10. 17:54:43

@Kampfer: Nem, kedves Kampfer, nem fér bele. Már jó néhányat kimoderáltam, de nem mindig van időm az összes kommentet átnézni. Sajnos.

Kampfer 2018.04.10. 18:01:11

@Dr. Sándor Zsuzsa: Köszönöm, bírónő! Ami engem illet, természetesen maradhatnak, továbbra is az ön blogja. Igyekszem a keretek közt maradni. Holnap fogok találkozni a hazaköltözött illetővel, néhány konkrétumot majd meg fogok kérdezni tőle, mit gondol a kérdésről.
Üdvözlettel: Kamp.

bbwd 2018.04.11. 00:12:00

@Brendel Mátyás: és ebben mi nem igaz, kisköcsög?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.11. 07:14:39

@bbwd: minden normális vendéglátó alkalmazkodik valamennyire a vendégeihez is, kisköcsög. de ezt gy olyan náci, pszichopata, mint te, honnan is tudná. például egy római hotelben a vendégekkel angolul beszélnek, és a turistáknak nem kell olaszul beszélniük. ennek felfogásához 90-es IQ kell, ami az átlag Fideszes szavazónak nincs meg.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.11. 07:17:19

@Dr. Sándor Zsuzsa: én ajánlanám kimoderálásra Kampfer
2018.04.10. 17:24:50 hozzászólását. Elég szánalom, amikor pont az kiabál moderáció után, aki a legnagyobb pszichopata ámokfutó.

2018.04.11. 08:56:17

Nos, ha a tisztelt blogíró netán a brendellel ért egyet, a moderatúrában, (avagy az annak eufémizált cenzúrában), melyet a szabad lélek és tudat eme lelkes híve váltig javasol, meg ennélfogva a véleményalkotás szabadságában, és a minőségi szűrésben, akkor gratulálok.

Végül is az e lapon, oldalvást, a "top 5"-ben jelzett "magyar s...be magyar ló...t bejegyzés" is nyilván a brendeléhez hasonlatos kiváló szellemi magasságokat mutat. Már nem olvasnám, a hiba biztosan énbennem van.

És módfelett örülök, hogy a tisztelt blogíró a legteljesebb igazságérzet birtokában, a rögvalóság teljes ismeretében, minden gaz propagandának ellenszegülvén igenis szeretne svéd lány lenni, javallatom az volna, hogy utazzék el oda, lehetőleg, és próbálja ki.

Malmőben kezdetnek mindjárt jó lesz, estefelé, a szempontunkból legérdekesebb negyedekben. Akár még az ABBA valamelyik slágerét is dúdolhatja közben, csak aztán brendelünk ékes szavai ne toluljanak később az ajakára.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.12. 07:50:25

@bbwd: ha te ilyen vendéglátó vagy, hogy mindig a vendégnek kell alkalmazkodni, akkor nem csoda, hogy egy magányos, pszichopata köcsög vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.12. 07:54:11

@ekszvájzed:

1) ha szerinted az, hogy kinek van igaza, az attól függ, hogy ki káromkodik, akkor nézz körül a 888-on, hogy a Fidesz szavazók a legordenárébb köcsögök! Nem elég, hogy ostoba barmok, de ezen túl még mocskos is a szájuk, tehát a te kritériumaid szerint sincs igazad.

2) A Jobboldalon csupa olyanok malmőznek, akiknek fingjuk nincs Malmőről, és még nem jártak a falu határán túl!

Én javaslom neked, hogy tényleg utazz oda, és ne a disznóólból fröcsögj!

Meg egyébként az a tény, hogy magyarok ezrei emigrálnak Svédországba, még Semjén rokonai is, már mutatja az, hogy kurvára nincs igazad.

De fröcsögni a disznóólból a baromságokat, azt tudsz!

2018.04.12. 11:10:01

@Brendel Mátyás:

Tudod, a te bajod is az, hogy nem az igazságot látod, hanem pártokat, oldalakat, ideológiákat. Igen, persze, hogy az egybitesek, a vérbenforgók vagdalnak, amerre látnak. Szavaikat legkevésbé sem válogatva meg. Talán mert győztek, vagy talán mert sejtik / tudják, hogy MIÉRT. De ha ők a kútba ugranak, akkor neked ki mondja, hogy tégy hasonló módon?

S ne feledd, miféle körülmények a mirgáncsokéi, és hogy mennyire nem azért jönnek, hogy itt européer kultúrlényekké váljanak. Mennyire nem érdekli őket, hogy Európa mitől Európa, és mit köszönhetnek most neki, az pedig min alapul, miféle évezredek alatt formálódott kultúrán, magatartáson, felfogáson, stb.

Van riport meg doku Malmőről, ott a Youtube, tessék. Keress rá, hogy a befogott szájú, lenácizott, megtorolt svéd valóságlátókat, igazságkimondókat hogy teszik lehetetlenné, másodrendűvé a saját országukban, mikor őnáluk még a németek is szabadabban beszélhetnek. Még. Lehet látni, mennyire nem lehet már fényes nappal sem filmeznie bizonyos városrészekben bárkinek ott, rendőri támogatás nélkül.

Nem hat meg azzal senki libbant, hogy a tényeket a mirgáncstömegekről kikkel mondatják ki, PONTOSAN azok, akik ezt az egész inváziót pénzelik és irányítják. Nem érdekel a fityesz, az IGAZSÁG érdekel. A fityesz csak egy szerep, egy megcsinált bábu, zorbánnyal és a többbiekkel, már 1988 me 1994 óta, nem egyéb. Azzal szemben közönyt, vagy ellenszenvet generálni, amit hirdet, mert eközben meg úgy viselkedik, ahogy.

Tudom, hogy kiket szolgál az, hogy a gyűlölt, diktátor-imádó fityeszesek a mirgáncsok ellen beszélnek, amióta azok csak megjelentek a határainkon. Hogy mindez azért is van, hogy az új világ hirdetői, megmondóemberei, mint te is, csak annál erősebben csukják be fülüket és szemüket az előtt, ami tényleg megtörténik.

Mert a fityesz immár sokszorosan is az, ami, pedig már végképp semmi nem igaz abból, hogy "keresztény", vagy "náci" vagy épp "magyar lelkületű" volna. Épp ellenkezőleg, azokat emeli fel, és tápolja a tényleges magyarság, a "nemzet" helyett, s annak kárára, akiket páros lábbal kéne kirúgnia innen, ha annak mutatná magát, amit fennen hirdet ...

Ismerem én ennek az egész pro- és kontra mirgáncsozásnak, és más egyéb szellemi párharcoknak a mechanizmusát, a manipulációtól a tudományos szövegeléseken, vagy a haszbarán át a hőbörgésig, meg az anyázásig, széles a skála.

Tudom, mi hajtja, a pénzen, meg a kamaszos lázadás túltolásán, és az illetékes szubkulturális, meg művelődési vonzatokon túl is az összes ratyistát, fement, másságimádót, "jogvédő" bűnözőbarátot, drogpropagátort, családellenest, abortuszpártit, "ateizmus" címén keresztényfikázót, templomrombolót, muszlim tilalmazást és törvénykezést megengedőt,

zorbányék címén IS haza- és nemzettagadót, globalistát, náci-nyilas-fasisztázót, gyűlöletbeszédről hadováló, hivatásos rettegőt, szülőföldje ellen külföldről beavatkozást követelőt.

És hidd el, nem ez a színvonal, meg a mérce. Míg ebben hittem, ennél valamivel jobbak voltatok. Vagy csak én nem láttam eléggé, mert még nem ment ilyen nyíltan, nem tudom. De legalább 2006-2007-ben nekem is sikerült meglátnom, és azóta csak még jobban. És mivel már megértem azt is, hogy SEMMI NEM AZ, AMINEK LÁTSZIK, nem is szavaztam, senkire.

bbwd 2018.04.12. 13:04:39

@Brendel Mátyás: nem a kérdésre válaszoltál, hanem csak személyeskedsz...

na még1x: a vendégnek nem kell alkalmazkodnia?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.12. 16:31:48

@ekszvájzed: fingod nincs a tényekről, a valóságról és a világról. saját bevallásod szerint egy youtube fake newsokon alapuló fake univerzumban élsz, aminek köze nincs a valósághoz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.12. 16:33:54

@bbwd: a vendég és a venédglátó alkalmazkodása értelmes embereknél körülmények, véletlen, párbeszéd, udvariassági körök kérdése. tehát nem, nem mindig a vendégnek kell alkalmazkodnia. és ez már az előző válaszomban is benne volt, de te olyan ostoba vagy, hogy nem fogtad fel.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.12. 16:36:20

@bbwd: ja, és még a konkrét kérdéstől is függ. olyan is van, hogy senkinek nem kell alkalmazkodnia. csak egy ostoba vadbarom lehet olyan hülye, mint te, hogy egyáltalán azt hiszi, hogy erre a kérdésre van generál válasz.
süti beállítások módosítása