Átléptétek a Rubicont!
2016. február 29. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

Átléptétek a Rubicont!

Éppen úgy, mint seregével Julius Ceasar, akinek ez a döntése végül a Római Köztársaság bukásához vezetett. Hogy Ceasar bukásához mi vezetett, azt inkább nem is részletezném.

cesar-cinema10_com_br.jpg

Kép: cinema10.com.br

Nem számoltam össze, hányadik alkalommal akadályozták meg az MSZP-t abban, hogy népszavazást kezdeményezzen a boltok vasárnapi nyitva tartása ügyében. És ugyan kik a gáncsoskodók? Mert, hogy nem azok a „hölgyek”, akik a buta kérdéseiket kellő időben el tudták juttatni a Nemzeti Választási Irodához (NVI), az szinte bizonyos. Ők csak marionett figurák ebben a mocskos játékban.

erdosine-faktor_hu.jpg Kép: faktor.hu

A héten történteket nyilván mindenki ismeri. Tíz-húsz kigyúrt fickó már hajnali 4-kor ott gyülekezett az Alkotmány utca 3. előtt, hogy a kellő pillanatban Nyakó István elé tornyosulva megakadályozzák, hogy kérdését elsőként nyújthassa be a választási irodához.

nyako.jpeg

Kép: origo.hu

A kigyúrtak közül néhányan már voltak büntetve, de úgy ránézésre nem feltételezem róluk, hogy ismernék a Btk. 350. §-át: „Aki… az arra jogosultat a népszavazási kezdeményezésben akadályoz, bűntettet követ el és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.” Bár persze, ha ismernék is, ez valószínűleg nem nagyon zavarná őket. De azoknak ismerniük kell a törvényt, akik odaküldték a már megjelenésükkel is félelmet keltő, részben Fradi Security-s legényeket. Ők persze ismerik is. Pontosan tudják, milyen célra vetették be az állítólagos „Kubatov hadsereget”, mint ahogyan azt is, hogy ezzel köztörvényes bűncselekményt követtek el.

kubatovek-szszjn_facebook.png

Kép: SZSZJN Facebook, Közölte:alfahir.hu

Most tegyünk egy kis földrajzi kitérőt. A Nemzeti Választási Iroda az Alkotmány utca 3., az V. kerületi Rendőrkapitányság pedig a Szalay utca 11-13 alatt található. Egymástól 280 méterre vannak, mely távolságot 3 perc alatt lehet gyalogosan leküzdeni. Nehéz elhinni, hogy a rendőrség semmi szokatlant nem talált abban, hogy hajnali 4-kor mintegy 10-20 sajátosan öltözött „úriember” gyülekezik az NVI kapujánál. Sőt, a későbbi tülekedést sem vették észre. „A helyszínre érkező rendőröknek intézkedésre okot adó körülmény nem jutott tudomására” – közölték később. Igaz, Pálffy Ilona, az NVI elnökasszonya is mindent rendben lévőnek talált.

palffy_ilona-blikk_hu.jpg

Kép: blikk.hu

A rendőrségről szóló törvény szerint a rendőrség feladatai közé tartozik a „bűnmegelőzési célú ellenőrzés” is. Vagyis akkor is kötelesek intézkedni, ha egy szituációból csupán csak feltételezhető, hogy az bűncselekménnyé válhat. „A rendőr, feladata ellátása során igazoltathatja azt, akinek személyazonosságát bűnmegelőzési…vagy tartózkodása jogszerűségének megállapítása céljából kell megállapítani.” Talán a szekrényajtónyi méretű fiatalemberek tömörülése az NVI előtt, illetve annak előterében nem „intézkedésre okot adó körülmény”?

A rendőrök a törvény mellett az ORFK által kiadott saját utasításukat is megszegték. Eszerint ugyanis a minden kapitányságon lévő kötelező ügyeletnek jelentenie kell az említett utasításban felsorolt bűncselekményeket, eseményeket az ORFK Főügyeletének. És a felsorolás mindjárt a népszavazás rendje elleni bűntettel kezdődik. Vagy jelentették? Ha igen, annál rosszabb.

A mi jóravaló rendőrségünk – bizonyára, hogy pótolja az elmulasztottakat – másnap délután már résen volt. Perceken belül igazoltatták azokat, akik az NVI épületére „a demokrácia szünetel” feliratú plakátokat kiragasztották, mi több, egyiküket rongálás miatt elő is állították.

És még egy mondat a törvényből: „A rendőrség a feladatának ellátása során pártbefolyástól mentesen jár el.” Ha csak úgy nem.

Igen, a hatalom átlépte a Rubicont. Ahol a kormánypárt, a rendőrség és a választási iroda közösen bűncselekmény gyanújába keveredik, ott véget ér a demokrácia.

 demokracia-168ora_hu.jpg

Kép: 168ora.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr418430022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. mesterséges színezék 2016.03.01. 23:11:38

@Dr. Sándor Zsuzsa: "A Fidesz már a fizikai erőszakkal való fenyegetéstől sem retten vissza."

Anschluss Fidesz módra. Kicsi, narancssárga, és azt az gondolatot ébreszti az emberben - minden ellenérzéssel dacolva -, hogy lassan itt is megtelepedhetne egy német mintájú szélsőbal, pont annyi agysejttel és izomtömeggel, mint ezek biztonsági és pecsételőgépőrré avanzsált gengszterek, hogy egymással szórakozhassanak.

A Herceghalmi naccságának és a voksolóknak pedig üzenet (előbbi a tekintete alapján kétséges, hogy felfogja), hogy pont úgy lesznek kiköpve, mint a kisgazdák és az MDF, csak az időpillanat a kérdés.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.03.01. 23:35:49

egy holgyet suttyosag "nenizni"
neni a keresztanyad
/tv-ben ujsagban neniznek/
van neki neve

új felhasználó 2016.03.01. 23:37:52

Azért remélem a poszt szerzője még bíróként nem ilyen felületesen összecsapott, helyenként prekoncepciózus módon ítélkezett? Mert ha igen, az még rosszabb annál, amiről ír, hiszen a jogorvoslat lehetőségétől foszt meg, ami jelen esetben hátravan még

Az adott eset jogszerűtlenségének a bizonyítását elintézni azzal, hogy megakadályoztak egy népszavazást mert előbb pecsételtek, hát ez nagyon gyenge indokolás. Ilyen alapon bíróság elé lehetne vinni bárkit, aki előttem megy be a forgóajtón, bár igazából nem is nagyon igyekeztem bejutni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.03.01. 23:39:00

@Dr. Sándor Zsuzsa: senkit nem vertek meg, az a szerencsetlen ott allt a blokolooranal de elment onnan:)
amugy van egy javaslatom, a labtorlosembert meg kell kerni adjon be nepszavazasi kerelmet
ot beengedik 5 perccel nyitas elott
kicsereli a labtorlot es nyitas utan blokkol

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.03.01. 23:44:05

de az meg job, ha Tobias alcazza magat labtorlosnek, O kopasz is

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.01. 23:54:41

@Dr. Sándor Zsuzsa:

"A Fidesz már a fizikai erőszakkal való fenyegetéstől sem retten vissza."

Ezt először bizonyítani kellene, nem gondolod?

Persze, hogy nem gondolod. Az meg nem jut eszedbe, hogy most nem a bírói emelvényről szólsz.

bonebear · http://cinca.blog.hu 2016.03.02. 00:03:36

Ha hitelesítik a néni kérdését, nincs más hátra, mint megoldani, hogy meglegyen a 200 000 aláírás időben. Erre mit tanácsolnak a jogászok?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.02. 00:10:05

Nem értem a Fideszt. A helyében én magam bocsájtanám - sőt már eleve bocsájtottam volna - népszavazásra a vasárnapi zárva tartást. Így arcvesztés nélkül vissza lehetne csinálni az egészet, és nem terhelné a 2018-as választást. Nem ér a KDNP annyit.

Ugyanezt áll a Farkas Flórián-ügyre is. Már rég vádat kellett volna emelni ellene, nem értem, miért támogat személyesen Orbán egy ennyire vállalhatatlan embert.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.03.02. 01:09:59

@Dr. Sándor Zsuzsa: El tetszik lenni tévedve kedves Zsuzsa. Fizikai erőszakkal való fenyegetésre nem nagyon látok példát, a kérdés, hogy az ottlétük mennyire volt jogszerű.

Tegyük fel kihallgatják őket. A kihallgatáson viszont előkerül az, hogy ők bizony a kérdés benyújtóját védték, hiszen nekik a normál tevékenységi körükben benn van a személyvédelem. Feltesszük a kérdést, de hát mitől kellett őt védeni, miért kell kísérni.

Na ezek után jönnek a kommentek facebookról, baloldali oldalakról ahol arról megy baloldalon a diskurzus az előző pár kérdés kapcsán, hogy az ilyen kérdés benyújtót meg kellene verni.

Jön a kötelező értékelés, mennyire életszerű, hogy valakit az ilyen veszéd megfélemlít, visszatart, stb... És bizony, ha az derül ki, hogy igen, akkor máris jön az idézett paragrafus szerinti eljárás a megszólalók, és a jogsértő kommentet oldalukon egy ideig fennfelejtők ellen. És piszok jó érv, hogy ilyen számú ember között aki minimum verbálisan agresszív statisztikai alapon is számottevő valószínűsége van annak, hogy egy részük fizikai bántalmazástól tényleg nem riadna vissza.

És ez esetben a következő kérdés benyújtója indokoltan vitte őket oda, az ottlétüknek törvényes és jogszerű oka van. Ha pedig jogszerűen és indokoltan vannak ott, az hogy ki kell őket kerülnie senkit sem akadályoz a népszavazási kérdése benyújtásában. De éppen így igaz az a tény is, hogy az adott kopaszoknak, ha valaki védelmet kér tőlük, akkor a fenyegetés mértékét, hitelességét nem kell vizsgálniuk. Akkortól nem segíthetik, védhetik a nénit, ha ott bűncselekményre kellene számítani.

Sőt az akadályozás szándékát is kell bizonyítani.

Mert ugye ennek a bűncselekménynek nincs gondatlan alakzata.

Azaz akkor és csakis akkor követték el, ha eleve az akadályozás a cél és nem az, hogy egy korábban megfenyegetett asszony élhessen a megfelelő jogával. Márpedig láthatóan ez utóbbival voltak elfoglalva.

Ha a néni valóban népszavazni akar a boltzáras témában, akkor az MSZP még buzdíthat aláírásra, kampányolhat és nyerhet az adott népszavazáson. Ha pedig a néni nem népszavazni akar, hanem csak szándékosan és tudatosan akadályoz mást abban, hogy kérdezzen ezért nyújtja be előbb a kérdést, akkor a bűncselekményt ő maga, és minden korábbi hasonlóan cselekvő követi el.

Csakhogy a rendőrség nem gondolatolvasó. Addig nem léphet fel, másokat megfélemlítve, a kérdezni akarók és az őket kísérő / védő személyek ellen, amíg arra látnak lényegesen több esélyt, hogy az illető célja valóban a népszavazás.

1-2 olyat lecsuknak aki csak előbb kérdést benyújtva akadályozni próbál de aláírást gyűjteni, érdemben szavazni nem igazán, akkor majd nem lesz kérdés, hogy kit és miért kísérnek.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.03.02. 01:15:00

@új felhasználó: Őszintén szólva, aki ilyen ember, azt nem hiszem, hogy a hivatal, a hatalom, vagy bármi más megváltoztatna. De ne feledd el, hogy fontos ügyekben nem egyetlen bíró dönt, és van fellebbezés.

És vannak olyan egyszerű ügyek ahol sem politikai, sem más elfogultság nem vakít, viszonylag egyszerű ítélkezni. Ha csak olyan emberek lehetnének bírók akik ilyen esetben is elfogulatlanok tudnak és akarnak maradni, alaposabban körbejárják a kérdést, akkor látványosan lassulna az igazságszolgáltatás.

s 2016.03.02. 01:17:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: 2+3=5. Ezt először bizonyítani kellene, nem gondolod?
Hát nem, bazdmeg. Ha ezt bizonyítani kell, akkor mindenre alkalmatlan vagy. Mi a faszért pofázol bele mindenbe, te segg.

s 2016.03.02. 01:19:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Biztos őt is lefizette. A tőle kapott pénzből. Az aztán a nagy biznic.

s 2016.03.02. 01:29:39

Magyarország orbán szemétdombja lett. Sem az alkotmánya, sem a törvényei nem vonatkoznak rám. Azért nem, mert nem az itteni többség akarata alapján alakították ki ezeket, hanem egy szűk hatalmi kör önző érdekei kiszolgálására hozták létre. Mivel a TÖRVÉNY FELETT ÁLLOK, ezért ne akarjál találkozni velem, amikor népszavazási kezdeményezést adok le. Ne állj az utamba. Takarodj el előlem, ameddig épségben megteheted. A közpénz eltüntető tetvedék gecik nem állhatnak meg előttem.

felcsutisuttyo 2016.03.02. 07:46:31

Kevés lesz a lámpavas...annyi Nemzeti szart kell majd fellógatni!

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 08:35:17

Érdeklődnék jogászkám, hogy mi a feloldása annak a problémának, ami a képeden szerepel ?

Ha két farkas meg egy bárány szavaz arról hogy vasárnap mi legyen az ebéd ?

Értem hogy szerinted a farkasoknak kellene hason csúszva teljesíteni a bárányka minden agymenését, de ne rugaszkodjunk el a természettől, az ésszerűségtől, és a valódi alternatíváktól ennyire, ha kérhetem !

Szóval értem hogy zavar téged, hogy a ballibek 10-12%-on állnak összefogásostul, és rettentően frusztrál, hogy így demokratikus keretek között már a büdös életben nem kormányoznak többet.
De azt te sem gondolhatod komolyan, hogy ez a demokrácia hibája.

Parajpuding 2016.03.02. 08:36:16

Namost: a rendőrség pont olyan, mint Pintér, az NVB pont olyan, mint Pálffy, a stílus és a módszer pont olyan, mint a Fidesz, Erdősiné és a kopaszok pont olyanok, mint a Fidesz megvásárolt csúszómászói, az egészet pedig elfogadhatónak tartók pont olyanok, mint Orbán agyatlan bégető 2 milliós birkaserege. Ebből következően ezek a történések így teljesen természetesek.

Parajpuding 2016.03.02. 08:39:35

@Ballib cenzúrázók réme 4: te hiába néznél tükörbe, azt a birkát sosem látnád meg, ami visszanéz rád.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.02. 08:42:33

@Parajpuding:

Persze. Birkát csak akkor látna a tükörben, ha te melléállnál.

Parajpuding 2016.03.02. 08:43:34

@bonebear: Hamisítanak majd 200 ezer aláírást, a választások alkalmával (ugye emlékszünk a mutyipártokra) erősen begyakorolták ezt a módszert.

Parajpuding 2016.03.02. 08:44:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Drága józsefné ez annyira gyengus válasz, hogy nem is vártam mást egy fideszorktól :DDD

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 08:45:00

@Parajpuding:

Mennyivel kifinomultabb, mikor beazonosíthatatlan karhatalmisták vertek oszlatásra alkalmatlan fegyverekkel (kardlap, vipera, könnygázgránát, lovasroham) ellenzékieket, Gyurcsány nevű főnököd parancsára.

Mikor "Mocskos Fidezses" felkiáltásokkal rugdostak ájulásig parlamenti képviselőt a rendőrök, akit aztán a ballibek a parlamentbengúnyoltak ki.

Majd mindezért kitüntették a rendőrfőkapitányt...

Hát igen..
Visszasírjátok a régi szép időket.
Mind a pár ezer ostoba Gyurcsány csicska.

Weißkopf 2016.03.02. 09:16:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "arcvesztés nélkül"? Ettől retteg a magyar Führer! Mert tuti, hogy a többség nem támogatná a vasárnapi zárva tartást, minden felmérés ezt mutatja. Persze akkor majd lehet mutogatni Semjén et.-ra, hogy az ő ötlete volt, de ez akkor is nagy pofon volna Orbánnak. Ő csak a "nemzeti konzultációk"-nak hisz, ahol birkái vígan bégetve bólogatnak a Vezér agyament kérdéseire.

sas70 2016.03.02. 09:20:04

@Válasszunk: "Csakhogy a rendőrség nem gondolatolvasó. Addig nem léphet fel, másokat megfélemlítve, a kérdezni akarók és az őket kísérő / védő személyek ellen, amíg arra látnak lényegesen több esélyt, hogy az illető célja valóban a népszavazás. "
Nagyon szép indoklás, csak van vele egy pici probléma. Mégpedig az, hogy a rendőrség "hivatalból üldözendő" bűncselekmény gyanúja esetén köteles föllépni és nincs mérlegelési joga, intézkednie kell. Nem intézkedett és azóta sem indított eljárást. Vajon miért?

"Tegyük fel kihallgatják őket. A kihallgatáson viszont előkerül az, hogy ők bizony a kérdés benyújtóját védték, hiszen nekik a normál tevékenységi körükben benn van a személyvédelem. Feltesszük a kérdést, de hát mitől kellett őt védeni, miért kell kísérni."
Rendben.
Kinek a megbízásából? Mi volt a megbízás célja és mire vonatkozott a tárgya? Ki fizette a szolgáltatást? Miért jutott eszébe a néninek, hogy állampolgári jogai gyakorlása közben, veszélyben lehet a testi épsége? Ki fenyegette meg és akkor miért nem tett feljelentést? Honnan ismerte ezeket az embereket? Magánszemélyeket bérelt fel, vagy egy céget bízott meg? Melyik az a cég?

"Ha a néni valóban népszavazni akar a boltzáras témában,"
Miért akar a néni népszavazást? Nem jó neki a meglévő, törvény által garantált állapot? Ha meg akarja változtatni, akkor miért nem olyan kérdést tett fel? Ki fogja neki gyűjteni az aláírásokat? Ha a néni ilyen nagy aktivista, akkor eddig miért nem tudott a tevékenységéről senki, még a saját lakóhelyén sem?
Itt nem csak kilóg a lóláb, hanem büdös is, de rettentő módon!

Netuddki. 2016.03.02. 09:22:31

@Ballib cenzúrázók réme 4: Muhaha!

Vazzeg, ennyire ostobák a fideszdrukkerek nem lehetnek! A birkás képet se érti a balfaszjóska!

Netuddki. 2016.03.02. 09:25:14

@Válasszunk: Azt hiszed okos vagy. Nem vagy.

Az NVI-nél köztörvényes bűncselekmény történt, bárhogy is csűröd csavarod. A balfasz kifogásaidat meg majd a (független) bíróság előtt add elő, a tárgyalásodon! Nem fogsz vele ott se sikert aratni.

Netuddki. 2016.03.02. 09:27:32

@sas70: Tök mindegy a vén szatyor mit akart, később ért oda mint a maszopos. A kopaszok meg lehet előbb ott voltak, de nem adtak be semmit. Ez nem úgy működik, hogy foglaljuk a helyet vazzeg.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 09:39:28

@___________Tibi___________:

Teljesenegyértelmű hogy a kopaszokat Erdősiné bérelte.
Amit mi sem bizonyít jobban, minthogy az ő mappája, az ő beadványa volt a kezükben, és őt kísérték, védték.
Azért bérelte őket, hogy bizonyos legyen benn hogy ő adja be elsőként a beadványát.

Ki mondta hogy nem lehet más helyett sorba állni ?
Tőzsdei bejegyzéseken mást se tesznek csak más helyett állnak sorba!

Ismersz valami törvényt ami kizárja hogy más helyett beálljanak a sorba ?
Mertha nem, akkor beállhatnak akár a kopaszok, de a hippik és a hajléktalanok is, az MSZP elé a sorba, Erdősiné megbízásából.

És mivela kopaszok értek előbb oda, így ők nyújtották be hamarabb a beadványt.

Ezzel nincs is semmi gond.

Amiben igazatok van, az mindösszesen annyi, hogy a jelenlegi idevágó, "ki volt itt hamarabb törvény", egy nagy rakás szar.
És Erdősiné élt ezzel a lehetőséggel, a szocik meg beszopták.

De ez rohadtul nem törvénytelen akárhogy sírtok.

csak egy néző 2016.03.02. 09:58:44

Mi lett volna, ha a hivatalvezető látva ezt a tülekedést, csak annyit tett volna, hogy megkérni az ott lévőket, hogy mutassák be, hogy milyen beadványt szeretnének leadni, milyen néven ki írta alá. Személyi, adategyeztetés és már lehetett is volna kihajtani a bandát a sunyiba.
Bent maradt volna az öregasszony, egyedül, mivel nem volt mozgáskorlátozott, kísérő nélkül és a Nyakó.
Mert ez az egész bélyegzős, versenyfutásos, ki ér fel hamarabb az emeletre cirkusz még viccnek is szar.

konrada 2016.03.02. 10:03:29

...maradjunk annyiban, hogy a kopaszok ottléte semmilyen jogszabályt, törvényt nem vétett - hiszen nincs meghatározva, hányan mehetnek be, milyen lehet a fizurájuk...
...ha valódi fizikai erőszak nem történt, úgy ezt nem lehet vizsgálni.

...az más, hogy nem etikus. Ezt viszont muszály leírni, kihangsúlyozni, hogy a választani képes többség megértse, eldönthesse mi fér bele a politikai módszerekbe.

...mondjuk a választók eléggé ki vannak arra tanítva, hogy a politika, meg az etikusság nem nagyon fér ebben az országban össze, így elég magas a tűrésszintjük ebben. (Hozászoktak na! Már az se igazán hatotta meg őket, amikor kismamákat testüreg-motoztak példastatuálás címén a rendőrségen, s szerintem már arra se volna manapság már komoly vevő tömeg, ha ellenzéki tüntetéseket vernének szét.... ...ez már nem igazán az etikusságra fogékony ország...:((

2016.03.02. 10:06:31

@Válasszunk:

Uram irgalmazz, milyen rettenetes nagy baromságokat tudsz te összehordani.

" A kihallgatáson viszont előkerül az, hogy ők bizony a kérdés benyújtóját védték, hiszen nekik a normál tevékenységi körükben benn van a személyvédelem. "

Ez a leggyönyörűbb.
Milyen életszerű ez már!?? :DDD

csak egy néző 2016.03.02. 10:07:12

@Ballib cenzúrázók réme 4:
"És mivela kopaszok értek előbb oda, így ők nyújtották be hamarabb a beadványt."
Te láttad valahol, hogy valamelyik kopasz köcsög benyújtott valamit?

2016.03.02. 10:15:15

Nem olyan biztos ám, hogy ez úgy van, ahogy azt te gondolod.

Idézek neked a gyülekezési törvényből:

(3) A gyülekezési jog gyakorlása nem valósíthat meg bűncselekményt vagy bűncselekmény elkövetésére való felhívást, valamint nem járhat mások jogainak és szabadságának sérelmével.

Ez azt jelenti, hogy ha a kopaszok "csak ott voltak", akkor az simán lehet jogellenes amennyiben valaki az ottlétük miatt nem tud élni azzal a jogával, hogy népszavazást kezdeményezzen.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:23:29

@csak egy néző:
Én azt írtam, hogy Erdősiné emberei értek előbb oda (TÉNY), és "ők" az Erdősiné csapat adta be hamarabb a beadványt (TÉNY).
Mert semmi nem tiltja, hogy beáljon bárki Erdősiné helyett a sorba (TÉNY).

Továbbá azt is írtam, hogy a "ki ér oda hamarabb" törvény egy rakás szar (TÉNY).

A fantáziálás része csak anniyra érdekel, mint bármely más scifi.

2016.03.02. 10:26:43

@Ballib cenzúrázók réme 4:

"Mert semmi nem tiltja, hogy beáljon bárki Erdősiné helyett a sorba (TÉNY)."

Csakhogy ezt nem tiltani kell, hanem MEGENEGEDNI! (TÉNY)
És ez nincs megengedve! (TÉNY)

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:26:52

@MikeBoy:
Ez igaz.
Ha az ottlétük megakadályozott volna bárkit a népszavazási kezdeményezési jogában, az valóban törvénysértő lenne.

Tudsz ilyet ?
Mert a Nyakó csapat speciel történetesen beadta a kezdeményezést, éppen másodikként, hogy másodikként érkeztek.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:27:56

@MikeBoy:

Ki írta le és hol, hogy ez nincs megengedve ?
A más helyett sorba állás ?

Tudtommal évtizedes gyakorlat másokat sorba állítnai magunk helyett, pl tőzsdei jegyzéseken is.

2016.03.02. 10:28:49

@Ballib cenzúrázók réme 4:

Te is nagyjából össze-vissza beszélsz.

2016.03.02. 10:30:08

@Ballib cenzúrázók réme 4:

Az, hogy tudtoddal mi micsoda, azzal hagy ne foglalkozzak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.02. 10:31:19

@Weißkopf:

"Mert tuti, hogy a többség nem támogatná a vasárnapi zárva tartást, minden felmérés ezt mutatja. Persze akkor majd lehet mutogatni Semjén et.-ra, hogy az ő ötlete volt, de ez akkor is nagy pofon volna Orbánnak."

Éppen hogy nem lenne neki sem pofon, sem arcvesztés - persze csak akkor, ha ő kezdeményezné a népszavazást. Ezzel kifogná a szelet a maszop vitorlájából, bizonyítaná, hogy ad a nép véleményére, és a zárva tartást elutasító eredmény sem a kormány, hanem csak a zárva tartás elutasításaként lenne értelmezhető.

Ha ellenben a maszop kezdeményezte népszavazás utasítja el a záeva tartást, akkor az bizony értelmezhető a kormány elutasításaként is.

Éppen ezért lenne értelmes lépés a Fidesztől, ha saját maga ill. a kormány írná ki a népszavazást. Nem hiszem, hogy a zárva tartás, amelyről maga Orbán is tudja, hogy a lakosság többsége elutasítja, ennyire a szívügye lenne. Talán ugyanazért ragaszkodik hozzá, mint Merkel a menekültpolitikájához: azt hiszi, nem tud arcvesztés nélkül kihátrálni belőle. Pedig tudna.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:32:45

@MikeBoy:

Ez az én állításom:
"Mert semmi nem tiltja, hogy beáljon bárki Erdősiné helyett a sorba".

Ez pedig a tied:
"Csakhogy ezt nem tiltani kell, hanem MEGENEGEDNI! És ez nincs megengedve! "

-----

Nem vagyok jogász, de cirka 60 IQ felett szerintem mindenki látja melyikünknek van igaza.

Persze ha a "Nincs megengedve" kitételre egy törvényt idéznél ide nekünk, akkor meglehet, nem néznének tök hülyének !

2016.03.02. 10:32:47

@Ballib cenzúrázók réme 4:

De egyszerűsítem a kérdést.
Ebben a "nyolcvanszor" körüljárt ügyben adj egy olyan kvázi hiteles forrást, ahol ez a "helyette állt sorba" dolog előkerül.
Ha nem tudsz ilyet adni (segítek, nem fogsz tudni), akkor erről nem lehetett szó ebben a sztoriban.

csak egy néző 2016.03.02. 10:36:33

Vazze ez elképesztő, ahogy most ezek a fidióták védelmezik a kopaszokat.
Akiket persze a szocik béreltek fel.DDD
Vajon, ha Nyakóék mentek volna oda ugyan így, akkor most vajon mit mondanának?
Hogy csak Nyakó helyett álltak sorba??

2016.03.02. 10:36:49

@Ballib cenzúrázók réme 4:

Mint írtam, össze-vissza beszélsz. Nem létezik olyan ebben a rendszerben, hogy helyette sorban állás.
Tudod miért? Mert képviselhetsz valakit, de akkor annak itt ebben a szituban ABSZOLÚT HIVATALOSNAK KELL LENNIE:
Na most akkor viszont megbízás (megbízói nyilatkozat) kell, miért képviseled, miben stb.
Csakhogy az itt nem volt, ugye.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:37:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Szerintem a Fidesz érdeke, hogy ezt a jelentéketelen ügyet napirenden tartsák.
Bármikor kihátrálhatnak belőle, minimális arcvesztéssel.

Ki nem szarja le a vasárnapi boltbezárást, hogy profán legyek ?
Oké..
Többen nem szeretik..
Mint mondjuk a hasmenést.
Jó ha nincs, de ha van se nagy gond.

csak egy néző 2016.03.02. 10:38:48

@Ballib cenzúrázók réme 4:
Baszki nem veszed észre, hogy ez az egész, már nem a nyitva tartásról szól?

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:39:59

@MikeBoy:

Mi ez a baromság ?
Nem képviseled, nem jársz el helyette semmiben.
Csak sorban állsz helyette.

Ismétlem a kérdést.
Milyen jogi passzus tiltja hogy bárki bárhová, beálljon más helyett a sorba, ahol van sor ?

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:42:10

@csak egy néző:

Most a műhisztiről van szó.
Az se kevésbé leszarható.. :DDD

2016.03.02. 10:45:17

@Ballib cenzúrázók réme 4:

Mit nem értesz?
Ez nem egy útszéli bolt. Totál szigorúan szabályozva van, hogy ki adhat be kérdést. Ha odaállsz az ablakhoz elsőnek, akkor beadhatsz kérdést. Ha nem adsz be, akkor jön a második, stb. Nincs olyan, hogy ha te vagy ott az ablaknál, akkor majd eldöntöd, hogy ki megy be elsőnek. NINCS ILYEN!!!

Még egyszer és utoljára:

"Ebben a "nyolcvanszor" körüljárt ügyben adj egy olyan kvázi hiteles forrást, ahol ez a "helyette állt sorba" dolog előkerül.
Ha nem tudsz ilyet adni (segítek, nem fogsz tudni), akkor erről nem lehetett szó ebben a sztoriban. "

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:45:42

@csak egy néző:
Nyakó se egyedül volt ott.

Ott volt a Nyakó csapat, és ott volt az Erdősiné csapat.
Az Erdősiné csapat ért oda előbb.

2016.03.02. 10:47:47

@Ballib cenzúrázók réme 4:

"Mi ez a baromság ?
Nem képviseled, nem jársz el helyette semmiben."

Egyébként meg képviseled. Képviseled az időpecsét megszerzésében.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.02. 10:47:57

@MikeBoy:

Egy kérdés van.
Törvénytelen-e, hogy a kopaszok áltak Erdősiné helyett sorba.

Mivel semmi nem tiltja ezért szerény véleményem szerint nem törvénytelen.

De majd a bíróság eldönti.

Én elfogadom az ítéletüket.
Te is ?

2016.03.02. 10:51:05

@Ballib cenzúrázók réme 4:

Mondd!
Te tényleg ekkora hülye vagy?

"Egy kérdés van.
Törvénytelen-e, hogy a kopaszok áltak Erdősiné helyett sorba."

Nem törvénytelen, de abban a rendszerben SZABÁLYTALAN.

UTOLJÁRA:
"Ebben a "nyolcvanszor" körüljárt ügyben adj egy olyan kvázi hiteles forrást, ahol ez a "helyette állt sorba" dolog előkerül.
Ha nem tudsz ilyet adni (segítek, nem fogsz tudni), akkor erről nem lehetett szó ebben a sztoriban. "

ÉRTED EZT?
Ha a "helyette álltak sorba" eddig nem került elő ebben a sztoriban az CSAK AZÉRT LEHET, MERT NEM ÁLLTAK SORBA HELYETTE!
Tehát adj erre forrást!

csak egy néző 2016.03.02. 10:51:10

@Ballib cenzúrázók réme 4:
Nyakó csapat??
Azt melyik moziban láttad?
Csak nem a Lukácsra gondolsz, aki egy órával később ért oda?

2016.03.02. 10:51:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Kedves Erőtlen! Rossz hírem van. Bizonyítani nem kell semmit. Két okból. Ez nem bírósági tárgyalás, valamint jól látszik a felvételeken a tény.
Azon kívül felmerül még az is, hogy a blokkolást nem a benyújtó ejtette meg, tehát a hatályos rendelkezés szerint érvénytelen a fideszhez nem közel álló, független, saját lelkiismerete szerint jogkövető ősz bocs, szőke hölgy kérelme.
Ez persze neked, akinek védeni kell a fideszt, mert különben.....különben mi is lesz? Kiderül, hogy Kósa egy sültparaszt? Hogy Balogh nem keresztyén?

2016.03.02. 10:53:50

@Ballib cenzúrázók réme 4: Igen, szabálytalan, hogy valaki beáll a sorba, majd a később érkező átveszi a helyét, miközben ő visszafordulva megakadályozza a korábban érkezőt, hogy előre haladjon. Neked ez nem világos? Rohad a narancs, érezni a szagodon. Korábban, amikor a maszop volt hatalmon, sokkal fejlettebb volt a realitásérzéketek.

konrada 2016.03.02. 10:58:25

@MikeBoy:
Istenem régi szép szocialista idők, amikor még a törvényt az alapján vizsgálták meg, mit enged meg, és nem azt mit nem szabad.

...teszem hozzá, annak is meg volt a maga haszna, mert ha ezt a szabályt használták volna a módszerváltás után, úgy tán nem lopják el az országot...

...persze nem biztos, hogy az a helyes, ha egy felsőbb csoport a saját erkölcsi mértéke, izlése, érdekei szerint akarja meghatározni, mi az, ami szabad, ha egyébként konkrét tiltás nincs...

...én már öreg demokrata vagyok, nem az én szájízem szerint való az, ha írásmagyarázók kezébe kerl a törvény alkalmazása.
...inkább - még ha néha rossz is - a törvény kövesse a gyakorlatot, próbálja meg javítani utólagosan is a hibáit, mint a gyakorlat legyen a törvény...

2016.03.02. 11:04:51

@konrada:

Egyébként te magad tudod, hogy miről mesélsz? :DDDD
Figyelj ide. Ott fent már láttuk, hogy jogból sehol nem vagy.
hagy tanítsalak tovább:
Vannak olyan helyzetek, amikor valamit megengedni kell és vannak, amikor tiltani.
Ez nem rendszer függő a jogban, hanem szituáció függő.
Ebben a szituációban, amiről most itt beszélünk,a MEGENGEDETT dolog a HIVATALOS képviselet (a hivatalos képviseletnek pedig meg vannak a szabályai). Nem hivatalos képviselet NEM MEGENGEDETT!

Weißkopf 2016.03.02. 11:08:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Arcvesztés ide vagy oda, kínos volna, hogy a tévedhetetlen Vezért és Pártját leszavazná az istenadta nép. Arról nem is szólva, hogy ellenzéki kezdeményezés járna sikerrel, még ha a kormány írná is ki a népszavazást. Én elég idős vagyok ahhoz, hogy emlékezzem: 1990 előtt (pláne még régebben, a 60-as években) vasárnap minden üzlet zárva volt, és szombaton is legkésőbb 14 órakor lehúzták a rolót a boltok. Akkor ez volt a természetes (meg a heti 48 órás munkarend dolgozó szombattal). Csak az utóbbi 25 évben megszoktuk, hogy sok üzlet vasárnap is kinyit. És akkor jön egy parlamenti küszöböt önmagában el nem érő párt, és aszongya, hogy coki, vasárnap menjetek inkább templomba! Mire fel? Csak mert 2/3-uk van a törvényhozásban?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.02. 11:22:54

@Weißkopf:

Nem mondok újat azzal, hogy ma a Fidesz ugyanúgy a KDNP foglya, ahogy annak idején a maszop a szadesz foglya volt. Valami koncot oda kellett már vetni Semjén "Baszódjálmeg" Zsoltnak és pártocskájának.

Orbán azt a hibát követi el, hogy túlságosan ragaszkodik ehhez a zárva tartáshoz, presztízskérdést csinál belőle. A KDNP-nek messze nincs akkora zsarolási potenciálja, mint volt a szadesznak. Még akkor sem lépne ki a kormányból, ha maga Orbán szívná vissza a zárva tartást, mert jó azért a tűz közelében lenni. Ha meg népszavazás utasítaná el, egy szót sem szólhatna a kereszténységet amúgy szemérmetlenül megcsúfoló pártocska.

Nem értem a dolgot. Az internetadó mögül simán ki tudott hátrálni, amikor kellett. Ezt kellene tennie most is.

2016.03.02. 11:28:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Nem mondok újat azzal, hogy ma a Fidesz ugyanúgy a KDNP foglya, ahogy annak idején a maszop a szadesz foglya volt."

Ezzel vitatkoznék.
Ugyanis a szadesz létező és viszonylag komoly támogatottságú párt volt, míg a kdnp gyakorlatilag nulla. A fidesz nélkül a kdnp azonnal kuka, míg fordítva ez nem igaz. A fideszt egy szakítás szvsz max szúnyogcsípés szintjén érinteni.
Vagyis a kdnp-nek itt nincs egy önálló "gondolata" sem ebben a koalícióban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.02. 13:09:42

@MikeBoy:

Olvasd tovább a kommentemet, amire válaszoltál: "A KDNP-nek messze nincs akkora zsarolási potenciálja, mint volt a szadesznak."

Netuddki. 2016.03.02. 13:20:31

A közismert fidesztrollok hozzászólását nézve, a takonyárpi vagy a kubatov parancsba adhatta, hogy el kell bagatellizáni az NVI-nél történt bűncselekményt. Ha már egyszer büntetlenséget ígértek a kopaszoknak...

2016.03.02. 14:14:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Olvasd te is:
"Vagyis a kdnp-nek itt nincs egy önálló "gondolata" sem ebben a koalícióban. "
:)

új felhasználó 2016.03.02. 14:28:43

@Válasszunk:
Nem akarom hosszan ekézni a magyar bírói gyakorlatot, csak két esetet állítanék szembe egymással. Ezt az esetet, amikor a jogsértés tényét csak gondosan lefolytatott bizonyítási eljárás után, alapos és elfogulatlan mérlegelést követően lehetne kimondani, de már rögtön az elején eldurrant az agya egynémely bírói személynek

És akkor hasonlítsuk ezt össze a vörösiszap-katasztrófa űgyével, ahol igazi áldozatok vannak (a népszavazás ebben az adott kérdésben súlytalan ügy), nem volna nehéz a felelősöket megnevezni és elmarasztalni, aztán mégse sikerült valamire jutni pár év alatt

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.02. 14:32:05

@MikeBoy:

"Olvasd te is:
"Vagyis a kdnp-nek itt nincs egy önálló "gondolata" sem ebben a koalícióban. "
:)"

Csakhogy én ezzel nem is vitatkoztam, de idióta. Te viszont belekötöttél abba, amit én írtam, pedig ha tovább olvastad volna...

Na mindegy, elmész a k. anyádba, mostantól szűrlek, aztán szövegelj csak, te funkcionális analfabéta.

új felhasználó 2016.03.02. 14:38:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem látok bele a lapokba, de ebből még simán lehet népszavazás

Szerintem kötelezhető például az aláírások gyűjtésére jogosult, hogy másokkal ossza meg a jogát indokolt esetben. Így az MSZP is gyűjthetne aláírásokat az ősz néne számára, megfelelő jogi garanciák mellett

Persze gyanítom így már nem tetszik nekik annyira, ha nem a saját nevüket reklámozhatják vele, de ez legyen az ő bajuk

csak egy néző 2016.03.02. 15:02:32

Annyira egyértelmű tényleg. A szocik kibérelik az azóta elérhetetlen Kubatovtól az izomagyú köcsögöket, kinyomozzák ezt a fidesszel összeveszett öregasszonyt, majd megírják a nevében, aláíratják vele a beadványt, lemásolják vagy 20 példányba, kiosztják a köcsögöknek, majd odaküldik Nyakó után érkezve, beül melegedni a magánügyben hozott beadványával, ami nincs is nála, majd a nagy cécó után sétál egy jót és visszamegy leadni az emeleti irodába.
Csak így lehetett. DD

youtu.be/AaOOn8pyaPo

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.02. 15:07:22

@új felhasználó:

Nem hiszem, hogy ez megoldható lenne, zavart okozna az aláírók között, hogy most éppen kinek írnak alá. Persze az értelmesebbjét nem zavarná össze, de ennek alapján megtámadható lenne az aláírások száma.

Amúgy is nem kicsit zavaros az egész, a minap még úgy volt, hogy mégis az MSZP kérdését fogadják el, aztán most mégsem. Ez az egész kutyakomédia alaposan árt a Fidesznek, érthetetlen, miért vállalja mégis. Az lenne az érdeke, hogy egy ilyen népszavazás ne váljék a kormányról tartott népszavazássá.

Én a zárva tartás megszüntetésére szavaznék, de azért nem tartom olyan falrengetően fontosnak az egész ügyet: akkor sem vetem magam a Balatonba, ha marad a zárva tartás.

új felhasználó 2016.03.02. 15:17:08

@sas70:
"a rendőrség "hivatalból üldözendő" bűncselekmény gyanúja esetén köteles föllépni és nincs mérlegelési joga, intézkednie kell. "

Még szerencse, hogy nem te vezeted a rendőrséget, ha ilyeneket írsz

Nagyjából a pártállami időket idézi a gondolkodásod. Hivatalból üldözendő mindenki ha a Párt ellenében cselekszik. Mert ebben a konkrét esetben nagyjából ennyi az ami egy helyszíni intézkedés során megállapítható

Senkit nem bántottak, fenyegettek, ha ez történt volna akkor garázdaság. A választás rendje elleni bűncselekmény tényét pedig bíróság állapíthatja meg, nem a helyszínen intézkedő rendőr

új felhasználó 2016.03.02. 15:22:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"a minap még úgy volt, hogy mégis az MSZP kérdését fogadják el, aztán most mégsem."

Túlságosn hiszel a libsi médiának

Vita tényleg volt, és eléggé határesetnek látszik, bár inkább arrafelé billen a mérleg, hogy nem történt jogilag megragadható jogsértés (egészen más kérdés ki hogy ítéli meg magánemberként)

Az aláírásgyűjtést félreértetted, én nem két aláírásgyűjtésről beszéltem, hanem az egyetlen népszavazáshoz lenne joga az MSZP-nek is aláírásokat gyűjteni. Amiknek a benyújtására egy közigazgatási határozattal lehetne kötelezni az ősz nyanya társaságot

csak egy néző 2016.03.02. 16:13:47

@új felhasználó:
Ezzel a 40 kilós diákok ellen felvonuló erődemonstrációval semmi baj sem volt, pedig a kis srácok nem fenyegettek senkit.

"Rengeteg rendőr jelent meg a budapesti Teleki Blanka Gimnázium környékén, ahol 20 percig tüntettek a diákok és szüleik. Az igazgatót szerintük megpróbálják lejáratni, ezért demonstrálnak."

www.origo.hu/itthon/20160219-teleki-blanka-gimnazium-rendorseg-tiltakozas-tanarok-kockas-ing-diakok-tuntetes.html

Hajdú Peter 2016.03.02. 17:05:21

Abba lehet hagyni ezt baromsagot, kiadtak a felvetelt a tortentekrol.
FEKETEN FEHEREN LATSZIK, SENKI NEM AKADALYOZOTT SENKIT SEM !!!

AZ MASZOP ISMET BELEBUKOTT EGY HAZUGSAGABA !!!!!!!!!!!!

efi 2016.03.02. 17:23:04

Jó napot, mi célból van itt ebben a helységben Kopasz úr?
Népszavazást akarok kezdeményezni.
Lássuk csak ezt a papírost. Ez biza nem a maga nevén van, viszontlátásra.

dukeekud 2016.03.02. 17:35:22

A felvételből egyébbként az látszik, ha valaki, akkor LIBERÁLIS ujságírók akadályozták, mind a két felet a pecsételésben. Mert beszorítottak azt a 8-10 embert arra a kis helyre, és a Nyako is ezért nem tudott elég gyorsan odaérni. HA nem tolong ott kb 20 ember kamerákkal, akkor a Nyako egy pillanat alatt megkerülhette volna az előtte állokat.
A kérdés az : KI BÉRELTE FEL EZEKET A LIBERÁLIS UJSÁGIROKAT,HOGY AKADÁLYOZZÁK A BENYÚJTÓKAT ??????
NEM LEPŐDNÉK MEG HA AZ MSZP BÉRELTE VOLNA AZ UJSÁGIROKAT HOGY BOTRÁNYOZZANAK AKADÁLYOZZÁK A NÉPSZAVAZÁST.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.02. 17:38:20

@Weißkopf: Tőlem lehet vasárnapi zárvatartás, ha a dolgozók önként vállalják, és rendesen megfizetik őket.

De ha lenne a szocik pucájában vér, akkor arról kérnének népszavazást, hogy helyes-e templomba hajtani az embereket plázázás helyett?

Ha Semjénék tényleg a dolgozókért aggódnának, akkor nem írták volna elő, hogy bárki hullára dolgozhatja magát tizenkét órában csökkentett pótlékok mellett!

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.02. 17:40:02

@dukeekud: Tényleg jó lett volna, ha nincsenek ott újságírók, mert akkor nem látod a felvételt.

És akkor nem írnál ide nekünk baromságokat. :)

dukeekud 2016.03.02. 17:51:52

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Az ipari kamera felvételen akkor is láttuk mi történt volna.
A közreadott felvételből egyértelműen az látszik, youtu.be/AaOOn8pyaPo hogy az ujságírók, vagy a magukat ujságirónak kiadó emberek akadályozzák elsösorban a jelenlévőket.
A NYAKO EGYÉRTELMŰEN AZ UJSÁGIROK MIATT NEM TUD A PECSÉTELŐ KÖZELÉBE JUTNI IDŐBEN.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.02. 18:07:00

@dukeekud: Hát igen, Diana hercegnő is állítólag a paparazzik miatt csavarodott fel az alagút oszlopára. :(

Ettől még nem kell betiltani az újságírókat, csak megkövetelni tőlük a törvények betartását, a kulturált módon viselkedést. Akárcsak a kopaszoktól.

csak egy néző 2016.03.02. 18:52:29

Az újságírás csúcsa, hogy a G. Fodor féle 2x444-en Cikihuszár álnéven, ordenáré módon fikázza a 24.hu egyik riporterét, aki egy NYILVÁNOS rendezvényén meg merte kérdezni Lévai Anikót a Saul fia sikeréről, aki persze nem válaszolt, ahogy a Ráchel lánya sem.
(a videó azóta elérhetetlen, vajon ki tiltatta le?)

A cikk non plus ultra mondata:
"Na de hol vannak ilyenkor a Lannisterek? A nagy felháborodók. Hogy eddig és ne tovább. Mégiscsak a miniszterelnök családjáról van szó. Hogy ez ízléstelen, elfogadhatatlan, vállalhatatlan és így tovább.
Hát sehol sincsenek."

888.hu/article-ujsagirasbol-oktatnak-uldozovideot-forgatnak

Ez a G. Fodor féle szennylap kéri számon az újságíró etikát, ahol nem is olyan régen ez jelent meg:
"És ha már a hazásságnál tartunk, ilyen képpel örvendeztette annak idején a derék magyar szocialistákat Tóbiás József MSZP-s politikus felesége is, Rába Tímea hajdani szépségkirálynő és maszturbációs segédeszköz.”

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.02. 19:00:43

@dukeekud: Most nézem, hogy az újságírók kordon mögött voltak.

Azért Habony még kiadhatja utasításba, hogy a rengeteg vaku elvakította szegény Nyakót! :)

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.02. 19:02:52

@csak egy néző: 2*444, ez nagyon jó! :)

Lévai minek válaszoljon? Nem elég, hogy az ő férje "fizette"? :)

csak egy néző 2016.03.02. 21:06:20

@csak egy néző:
Frissítve
"Elnézést kért Orbán Ráheltől a 24.hu főszerkesztője"

"www.origo.hu/itthon/20160302-orban-rahel-24-hu-kozlemeny.html

Azt hiszem a mérkőzés állása 1:1

efi 2016.03.02. 21:17:35

@dukeekud:
Teljesen véletlenül a nyanya kísérője az viszont meg tudta kerülni az újságírókat ugye.
Egyébként is szabálytalan, ahogy beadták. Ha a pecsételő izéhez kötik a dolgot (márpedig ebbe kapaszkodnak a 4mp okán), akkor biza nem személyesen adta be, úgyhogy érvénytelen.
Javaslom továbbá azon is elgondolkodni, hogy csodálatos módon most IS olyan az ellenkérdés, amiről 4 mp alatt eldönthető, hogy nem fog átmenni.
Nyilván ez is teljesen véletlen.

Weißkopf 2016.03.02. 21:57:41

@vigyüktúlzásbaadolgokat: "Tőlem lehet vasárnapi zárvatartás, ha a dolgozók önként vállalják, és rendesen megfizetik őket."
Ez nyilván nyitva tartás akart lenni, mert csak így értelmes. A nemzeti fővadász és pártja pont a kereskedelmi dolgozókkal tolt ki: a vasárnapot hét közben kell ledolgozniuk, de pótlék nélkül. A közeli CBA mindennap 6-tól 22 óráig tart nyitva. A Penny Marketek hétfőtől szerdáig 7-21, csütörtöktől szombatig 7-22 óráig voltak nyitva a vasárnapi tilalom után, de egy ideje egységesen 21 órakor zárnak. (Nyilván alig volt forgalmuk este 9 óra után.)

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.02. 22:08:29

@efi: Az idős asszony hol volt közben, mert én nem látom az előszobában?

Megspórolok a Lendvay utcának pár forintot a holnapi irányelv megtippelésével, így ide már nem kell bértrollokat küldenie Takony Árpinak:
A kísérő nyilván Nyakónak törte az utat, mert a szegény Nyakót beszorították a csúnya újságírók a túlsó fal mellé. A kísérő szívesen csekkolta volna Nyakó papírját is, mert ő mindig segít szerencsétlen, elnyomott embereken, de hát elsőként a néni papírja akadt a kezébe, így járt.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.02. 22:15:48

@Weißkopf: Kösz a javítást, tényleg elírtam.

Nekem van egy Metrós pénztáros ismerősöm, aki retteg, nehogy visszahozzák a vasárnapi nyitvatartást, mert neki azért a kevés pénzért semmi kedve nincs vasárnap is dolgozni.

Nyilván van, akit meg a szombati túlóra borít ki, és ezt a sokféle követelést kéne összefogni valahogy az mszp-nek ...

Weißkopf 2016.03.03. 10:13:48

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Azt azért nem hiszem, hogy a metrós ismerősnek (meg a többi ker. alkalmazottnak) MINDEN vasárnap dolgoznia kellett. Nyilván volt egy beosztás, kinek melyik vasárnapon kell bemennie a Metróba. Gyanúm szerint ez max. 2 vasárnap lehetett havonta. Cserébe persze járt a hétközi pihenőnap, ilyenkor lehetett ügyintézni, nagytakarítani stb. Vagy tévedek?

sas70 2016.03.03. 10:21:45

@új felhasználó: Olvasd el a törvényeket és akkor nem fogsz ekkora, oltári nagy baromságokat beszélni!
A pártállami időket az idézi, amikor a TEK-et küldik egy alapítványra és elvisznek minden iratot politikai utasításra, úgy, hogy a büntető ügynek még a gyanúja sem merült fel.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2016.03.03. 15:08:07

@Weißkopf: Ha újraolvasod, én azt írtam, hogy a kormány visszanyeste a vasárnapi (és a többi) pótlékot!

Ahogy a találó magyar mondás tartja: "sz.rért-h.gyért" kell elmenni délután meg éjszaka meg hétvégén dolgozni a magyar munkavállalóknak.

Weißkopf 2016.03.04. 08:18:45

@vigyüktúlzásbaadolgokat: A kormány beleszólhat abba, hogy a külföldi tulajdonos (Aldi, PM, Tesco stb.) mennyi pótlékot fizethet? Ez nekem új.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.04. 08:42:20

@Weißkopf:

Ha a kormány nem is, az Országgyűlés mint törvényalkotó megteheti ezt a Munka Törvénykönyve révén. Ha jól tudom.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.04. 10:30:28

Nem olvastam végig, csak az első mondatot. Regelhetsz egy új nicket.

Weißkopf 2016.03.04. 12:21:36

@Andy_73: semmilyen? Azért (amíg megvolt) a 2/3-hoz Semjénék is kellettek, nemde?

2016.03.04. 12:47:54

@Weißkopf:

Semjénék igen, de a KDNP nem.
Érezd a különbséget.
Ha a "kdnp" bekeményít, akkor az összes parlamenti képviselőjük másnap már fideszes vagy soha többet nem parlamenti képviselő. Hisz a kdnp nem egy mérhető párt. Nincs a kezében "fegyver". Semjén Orbán bábja.
süti beállítások módosítása