A magát alkotmányjogásznak beállító ifj. Lomnici Zoltán
2020. február 16. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

A magát alkotmányjogásznak beállító ifj. Lomnici Zoltán

A Hír TV-ben készült a napokban interjú a címben említett tudós emberrel. Abban a tévében, ahol a riportalanynak nem kell összeroskadnia a műsorvezető kérdéseinek súlya alatt. Jelen esetben Velkovics Vilmos is – kérdések helyett - készséggel adott további ötleteket az amúgy arra rá nem szoruló magát alkotmányjogásznak beállító riportalanyának.

lomnici-hirtv_hu.jpg

Kép: hirv.hu

Idézek: „Egy külföldről finanszírozott, nem kormányzati szervezet abban az esetben jelent egy szuverén nemzetállamra veszélyt vagy nemzetbiztonsági kockázatot, ha vertikálisan vagy horizontálisan olyan hálózatot tud kiépíteni, és olyan folyamatokat tud befolyásolni, amelyek érintik az állam vagy az államhatalmi ágak működését, például a bíróságokét, vagy a közigazgatás bizonyos szegmenseit.”

Nyugodtan olvassák el még egyszer, hogy biztosan megértsék. Azután mehetünk tovább.

Mégpedig azzal, hogy akár külföldről, akár bárhonnan finanszírozott nem kormányzati szervezeteknek (NGO), magyarul civil szervezeteknek éppen az a létjogosultsága, hogy az államhatalomtól függetlenül működve befolyásolja azokat a folyamatokat, amelyek révén az állam és annak szervei hatalmukkal visszaélve megsértik a polgárok jogait.

ngok-vadhajtasok.jpg

Kép: vadhajtások

Ez a magát alkotmányjogásznak beállító szegény ember feltehetőleg nem olvasta, vagy csak elfelejtette, hogy az az általa hűen szolgált Fideszének parlamentje mivel vezette be a 2011-ben hozott Civil Törvényt. Ilyeneket írtak abban, hogy „az emberek önkéntes összefogása nélkülözhetetlen Magyarország fejlődéséhez”, hogy a „civil szervezetek a társadalom alapvető egységei, amelyek folyamatosan hozzájárulnak közös értékeink mindennapi megvalósulásához”, hogy támogatni kell közhasznú és közérdekű tevékenységüket…és így tovább.

Na de lépjünk tovább. Azt mondja ifj. Lomnici, hogy „ezek az NGO-k önkormányzati szinten is megjelentek, főként azokban a kerületekben és megyei jogú városokban, ahol az ellenzék átvette a hatalmat”. Biztos lemaradtam valamiről. Október közepe óta áttették volna a székhelyüket a civil szervezetek? Elköltözött mondjuk a Helsinki Bizottság, a TASZ, a Máltai Szeretetszolgálat, a Greenpeace, vagy a Cserhát Művészkör? Ha mégsem, akkor hogyan szivárognak át az ellenzéki önkormányzatokhoz?

Ifj. Lomnici Zoltán felhívta arra a figyelmet, hogy „ezeknek a magukat civilnek beállító szervezeteknek az a céljuk, hogy belpolitikai folyamatokat gerjesszenek”. Na, innen jutott eszembe, hogy ha a szervezetekről lehet mondani, hogy „magukat civilnek beállítók”, akkor a nyilatkozó úr nyilvánvalóan magát alkotmányjogásznak beállító. Mert egy valódi alkotmányjogász nem  hordana össze ennyi zöldséget.

zoldseg-vicces_karikatura.jpg

Amúgy meg igen, a civil szervezetek belpolitikai folyamatokat gerjesztenek. Ezért vannak. Ezért jöttek létre. Ezért dolgoznak. A polgárok védelmét az állam önkényével szemben lehet akár „belpolitikai folyamatnak” nevezni. Már persze ha tudjuk, mi a belpolitikai folyamat definíciója. De ha az, amire gondolok, akkor ebben speciel nincs is vita köztünk.

Ifj. Lomnici jóvoltából azt is megtudtuk, hogy „a lakosság 61 százaléka kitiltaná a külföldről finanszírozott NGO-kat”. Mit gondoltak, ki mérte ezeket az adatokat? Hát persze, hogy a Századvég. Ez a magát közvéleménykutatónak beállító szervezet.

szazadveg-444.jpeg

Kép: 444.hu

Most már csak két kérdésem van. A lakosság hány százaléka tudja, hogy mi az az NGO? A másik kérdésem már bonyolultabb: az matematikai. Mi az az arányszám, ami a Századvég adatai és a valóság között van?

szazalek-kalkulator.jpg

Kép: százalék-kalkulátor

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr7315477128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kampfer 2020.02.17. 10:17:57

Tisztelt bírónő!

Úgy látom, nagyon 'rá van állva' erre az emberre, ahogy a Hír-TV-re is. Nyilván érthető, hiszen egész másként látják a világot, a társadalmat, mint Ön és az értékrendjük is szöges ellentétben áll. Azért hallgattassék meg a 'túloldal' is! És habár nem vagyok sem a képviselőjük, sem az ügyvédjük, mégis az ő gondolatvilágukhoz közelebb állóként néhány dolgot azért itthagynék a 'jegyzőkönyv számára' a virtuális térben!

"A Hír TV-ben készült a napokban interjú a címben említett tudós emberrel. Abban a tévében, ahol a riportalanynak nem kell összeroskadnia a műsorvezető kérdéseinek súlya alatt."

Mi ebben a meglepő? Tegye a kezét a szívére, bírónő! Azért egy dobrevné csótányferencnek és annak a szegény, mérhetetlenül ostoba és buta kunhalminak vagy a bingóbangónak sem nagyon kell feszengenie a 'zátévében', különösen akkor, amikor az a szegény 'lampéágnes' vagy az a sunyi kis 'simonandrás' bazsalyog velük! Itt ismét kiemelném Rónai Egon személyét, mint kivételt.

"Nyugodtan olvassák el még egyszer, hogy biztosan megértsék. Azután mehetünk tovább."

Hm... Akkor baj van! Számomra világos volt a mondanivaló. Egyébként multinacionális céges környezetben hosszú évek óta ismeretes a vertikális és horizontális kommunikáció, információáramlás és kompetenciák kérdése. Egyébként bírónő szerint mi nem igaz az állításból?

"...hogy akár külföldről, akár bárhonnan finanszírozott nem kormányzati szervezeteknek (NGO), magyarul civil szervezeteknek éppen az a létjogosultsága, hogy az államhatalomtól függetlenül működve befolyásolja azokat a folyamatokat, amelyek révén az állam és annak szervei hatalmukkal visszaélve megsértik a polgárok jogait."

És ki és miként határozza meg, hogy egy állam mikor és miként él vissza a hatalmával? És ki ellenőrzi, hogy egy-egy 'ngo' mikor és milyen módon él vissza akár a hatalmával, akár a 'státuszával'? Ki ellenőrzi a politikai tevékenységüket? És milyen legitimáció alapján végzik az 'aknamunkát'?

"Ilyeneket írtak abban, hogy „az emberek önkéntes összefogása nélkülözhetetlen Magyarország fejlődéséhez”, hogy a „civil szervezetek a társadalom alapvető egységei..."

A 'pardavimárták', a 'zsohárzsuzsannák' vagy akár a 'jeneiorsolyák', 'kapronczaystefániák', 'ivánjúliák' aknamunkája Ön szerint miben segíti elő az ország fejlődését, illetve milyen társadalmi alapegységeket jelenítenek meg? Konkrétan: egy 'pardavimárta' a magyarokat eléggé nyíltan diszkrimináló tevékenysége (cigányok védelme), illetve az ország kárása végzett, bűnöző migránsokat támogató és felbujtó magatartása miben segítette az az ország fejlődését?

"...hogy támogatni kell közhasznú és közérdekű tevékenységüket…és így tovább."

A 'zsohárzsuzsanna' és szervezete tevékenysége mennyiben volt 'közhasznú' tevékenység, a céljaik mennyiben közhasznúak a magyarság és az ország szempontjából? Ismét idézném a 'pardavimárta' egyik nyilatkozatának részletét, miszerint az országnak érdeke, hogy a 'menekülteket' megfelelően ellássa, beengedje és gondoskodjon róluk. Nos, nem! Az országnak NEM ÉRDEKE, hogy a migriket megfelelően ellássa, beengedje és gondoskodjon róluk! Ez NEM az ország érdeke, ahogy az sem, hogy megpróbálja integrálni őket. Ami egyébként sajnos a cigányság esetében sem valósult meg, miközben a svábok, horvátok, szlovákok, még a szerbek is simán integrálódni tudtak! Amiről a pardavi elmélkedett, az a migrik érdeke és az ő és a szervezete mögött állók politikai érdeke. De nem Magyarország érdeke!

"...hogy „ezek az NGO-k önkormányzati szinten is megjelentek..."

Épp a minap nevezett ki a 'karigeri' egy ilyen személyt tisztviselőnek. A politikai céljaik pedig egyértelműen képviselve vannak, immár direkt módon is.

"Ha mégsem, akkor hogyan szivárognak át az ellenzéki önkormányzatokhoz?"

Így, ahogy fentebb írtam.

"Mert egy valódi alkotmányjogász nem hordana össze ennyi zöldséget."

Egy alkotmányjogász nem gondolkodhat erről másként, csak úgy, ahogy azt az Ön politikai nézeteihez közeli jogászok, illetve politikusok gondolják?

"Amúgy meg igen, a civil szervezetek belpolitikai folyamatokat gerjesztenek. Ezért vannak."

Nem! Nem így van. A kb. hatvanezer ilyen szervezet közül az a kb. tucatnyi, akik miatt áll a bál és akik gyakorlatilag politikai célok mentén jöttek létre. Sem a horgászok, sem a hagyományőrzők, sem a madárbarátok egyesülete nem gerjeszt politikai folyamatokat! Csak ez a kb. tucatnyi 'szervezet'!

"A polgárok védelmét az állam önkényével szemben lehet akár „belpolitikai folyamatnak” nevezni."

Ha MINDEN polgárt véd, nem csak a cigányt! Továbbá a migrik védelme nem a polgárok érdeke!

"Hát persze, hogy a Századvég. Ez a magát közvéleménykutatónak beállító szervezet."

Pont annyira az, mint a 'závec' és a 'publikusz'! Valótlanságot állít, bírónő, ha azt akarja láttatni, hogy bármiben is hitelesebb a baloldal és szekértolóik, mint a konzervatívok! Nem azok! A Századvég is annyira valid, mint a többi!

"Mi az az arányszám, ami a Századvég adatai és a valóság között van?"

Amennyi a többinél! :-)
Kampfer

Kampfer 2020.02.17. 10:23:40

Tisztelt bírónő!

Úgy látom, nagyon 'rá van állva' erre az emberre, ahogy a Hír-TV-re is. Nyilván érthető, hiszen egész másként látják a világot, a társadalmat, mint Ön és az értékrendjük is szöges ellentétben áll. Azért hallgattassék meg a 'túloldal' is! És habár nem vagyok sem a képviselőjük, sem az ügyvédjük, mégis az ő gondolatvilágukhoz közelebb állóként néhány dolgot azért itthagynék a 'jegyzőkönyv számára' a virtuális térben!

"A Hír TV-ben készült a napokban interjú a címben említett tudós emberrel. Abban a tévében, ahol a riportalanynak nem kell összeroskadnia a műsorvezető kérdéseinek súlya alatt."

Mi ebben a meglepő? Tegye a kezét a szívére, bírónő! Azért egy dobrevné csótányferencnek és annak a szegény, mérhetetlenül ostoba és buta kunhalminak vagy a bingóbangónak sem nagyon kell feszengenie a 'zátévében', különösen akkor, amikor az a szegény 'lampéágnes' vagy az a sunyi kis 'simonandrás' bazsalyog velük! Itt ismét kiemelném Rónai Egon személyét, mint kivételt.

"Nyugodtan olvassák el még egyszer, hogy biztosan megértsék. Azután mehetünk tovább."

Hm... Akkor baj van! Számomra világos volt a mondanivaló. Egyébként multinacionális céges környezetben hosszú évek óta ismeretes a vertikális és horizontális kommunikáció, információáramlás és kompetenciák kérdése. Egyébként bírónő szerint mi nem igaz az állításból?

"...hogy akár külföldről, akár bárhonnan finanszírozott nem kormányzati szervezeteknek (NGO), magyarul civil szervezeteknek éppen az a létjogosultsága, hogy az államhatalomtól függetlenül működve befolyásolja azokat a folyamatokat, amelyek révén az állam és annak szervei hatalmukkal visszaélve megsértik a polgárok jogait."

És ki és miként határozza meg, hogy egy állam mikor és miként él vissza a hatalmával? És ki ellenőrzi, hogy egy-egy 'ngo' mikor és milyen módon él vissza akár a hatalmával, akár a 'státuszával'? Ki ellenőrzi a politikai tevékenységüket? És milyen legitimáció alapján végzik az 'aknamunkát'?

"Ilyeneket írtak abban, hogy „az emberek önkéntes összefogása nélkülözhetetlen Magyarország fejlődéséhez”, hogy a „civil szervezetek a társadalom alapvető egységei..."

A 'pardavimárták', a 'zsohárzsuzsannák' vagy akár a 'jeneiorsolyák', 'kapronczaystefániák', 'ivánjúliák' aknamunkája Ön szerint miben segíti elő az ország fejlődését, illetve milyen társadalmi alapegységeket jelenítenek meg? Konkrétan: egy 'pardavimárta' a magyarokat eléggé nyíltan diszkrimináló tevékenysége (cigányok védelme), illetve az ország kárása végzett, bűnöző migránsokat támogató és felbujtó magatartása miben segítette az az ország fejlődését?

"...hogy támogatni kell közhasznú és közérdekű tevékenységüket…és így tovább."

A 'zsohárzsuzsanna' és szervezete tevékenysége mennyiben volt 'közhasznú' tevékenység, a céljaik mennyiben közhasznúak a magyarság és az ország szempontjából? Ismét idézném a 'pardavimárta' egyik nyilatkozatának részletét, miszerint az országnak érdeke, hogy a 'menekülteket' megfelelően ellássa, beengedje és gondoskodjon róluk. Nos, nem! Az országnak NEM ÉRDEKE, hogy a migriket megfelelően ellássa, beengedje és gondoskodjon róluk! Ez NEM az ország érdeke, ahogy az sem, hogy megpróbálja integrálni őket. Ami egyébként sajnos a cigányság esetében sem valósult meg, miközben a svábok, horvátok, szlovákok, még a szerbek is simán integrálódni tudtak! Amiről a pardavi elmélkedett, az a migrik érdeke és az ő és a szervezete mögött állók politikai érdeke. De nem Magyarország érdeke!

"...hogy „ezek az NGO-k önkormányzati szinten is megjelentek..."

Épp a minap nevezett ki a 'karigeri' egy ilyen személyt tisztviselőnek. A politikai céljaik pedig egyértelműen képviselve vannak, immár direkt módon is.

"Ha mégsem, akkor hogyan szivárognak át az ellenzéki önkormányzatokhoz?"

Így, ahogy fentebb írtam.

"Mert egy valódi alkotmányjogász nem hordana össze ennyi zöldséget."

Egy alkotmányjogász nem gondolkodhat erről másként, csak úgy, ahogy azt az Ön politikai nézeteihez közeli jogászok, illetve politikusok gondolják?

"Amúgy meg igen, a civil szervezetek belpolitikai folyamatokat gerjesztenek. Ezért vannak."

Nem! Nem így van. A kb. hatvanezer ilyen szervezet közül az a kb. tucatnyi, akik miatt áll a bál és akik gyakorlatilag politikai célok mentén jöttek létre. Sem a horgászok, sem a hagyományőrzők, sem a madárbarátok egyesülete nem gerjeszt politikai folyamatokat! Csak ez a kb. tucatnyi 'szervezet'!

"A polgárok védelmét az állam önkényével szemben lehet akár „belpolitikai folyamatnak” nevezni."

Ha MINDEN polgárt véd, nem csak a cigányt! Továbbá a migrik védelme nem a polgárok érdeke!

"Hát persze, hogy a Századvég. Ez a magát közvéleménykutatónak beállító szervezet."

Pont annyira az, mint a 'závec' és a 'publikusz'! Valótlanságot állít, bírónő, ha azt akarja láttatni, hogy bármiben is hitelesebb a baloldal és szekértolóik, mint a konzervatívok! Nem azok! A Századvég is annyira valid, mint a többi!

"Mi az az arányszám, ami a Századvég adatai és a valóság között van?"

Amennyi a többinél! :-)
Kampfer

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.17. 12:37:50

Mindig kockázat a rejtett tevéknység.

Soros gazda legyen szíves és alapítson pártot, ne kamuszervezeteken keresztül keverje a szart.

nemecsekerno_007 2020.02.17. 12:46:16

Ohh, Sándor Zsuzsa. Finom csúsztatások, ferdítések, némi mellébeszélés :)))
Ja és a szokásos kettős mérce.
Akkor kerül nyugvópontra ez is, amikor Mészáros Lőrinc gyerekei ilyen NGO-kat fognak finanszírozni, mert nem azzal van baj, hogy Shortos György ezt teszi hanem, hogy ő uralta le ennek nagy részét. Ami ugye nem tesz jót a fékek-ellensúlyok elvének. Szóval elkezdett kiegyenlítődni a tájékoztatás és a civil szektor is. Ez a leginkább demokratikus.

konrada 2020.02.17. 12:53:24

@nemecsekerno_007:
...ugyan már!
Olyan, mint lobbizmus nem is létezik a világban, csak a csúnya konteóhívők kitalálmánya!
;))

n3spr3ss0 2020.02.17. 13:10:27

Lehet itt gúnyolódni, de az tény hogy annyi sületlenséget tanult ember ritkán hord össze, mint ez a lomnicizoltán féle alak.

fáskerti elvtárs 2020.02.17. 13:20:58

Kedves Zoltán,
egy szót, ami fontos, és kértek, hogy mondjuk el, hogy Soros, tehát, hogy Soros, jó?

vajdasagi 2020.02.17. 14:12:05

@n3spr3ss0: @fáskerti elvtárs: lomnici zoltán (így kisbetűvel) valóban egy ritka ellenszenves fráter. Ha tényleg ilyen takony emberekkel gondol a NER befolyásolni másokat, akkor csak az aljanép lesz továbbra is a követőjük. Értelmes embert ez a lomnici csak elidegenít.

Persze más oldalról nézve nagyon igyekszik is a kormány az oktatást úgy lezülleszteni, hogy minél kevesebb legyen itt az értelmes ember. Aztán a maradék jelentős részét elzavarja nyugatra és megnehezíti azt is, hogy szavazzanak. Ki van ez találva!

Ceterum censeo: lomnici a nemzetünk egyik olyan ringyója, aki pénzért azt mond, amit kérnek tőle. Pl azt, hogy Soros. No problem.

kvadrillio 2020.02.17. 14:38:26

ORBÁN? AZ UTÓBBI 100 ÉV LWEGSIKERESEBB 10 ÉVE TERMÉSZETESEN AZ ORBÁN-VEZETTE 10 ÉV ! LOPÁSBAN...., MINDENKÉPPEN VIKTORKA !!!!! :o)))))
A NYÖGDÍJASOK FEJE FELLETT IS OTT LOG A JÓÓÓÓÓÓ ISTEN, DAMOKLÉSZ KARDJAKÉNT !!!!! BAZDMEG !

Anyád a baráthal 2020.02.17. 14:39:54

@Kampfer: tökéletes hozzászólás, helyettem is szólt(ál). Köszönet érte.

sZulamith 2020.02.17. 14:46:18

A megmondó ember mondja a magáét, de hogy nem érthető azt tagadnám:) Szépen. érthetően, világosan mondja el a véleményét.

Pillangószelep 2020.02.17. 15:00:57

Szegény Dr. Sándor Zsuzsa.

fáskerti elvtárs 2020.02.17. 15:13:42

A 61%-ról és a Századvég felméréséről meg annyit, hogy a 61% nem kitiltaná, hanem betiltaná, és nem az NGO-kat, hanem azok déli határ mentén folytatott állítólagos migráncstájékoztató tevékenységét.
Legalább arra vehetné a fáradságot szegény Kislomnici, hogy elolvassa és megérti a központban kiadott propagandaanyagot, és azt adja tovább.

szazadveg.hu/hu/kutatasok/az-alapitvany-kutatasai/piackutatas-kozvelemeny-kutatas/a-magyarok-tobbsege-karosnak-tartja-a-bevandorlasparti-jogvedo-szervezetek-tevekenyseget

A kutatásból mindenesetre az is kiderül, hogy az emberek elsöprő többsége elégedetlen a kormánnyal, mert 70% szerint határozottabban kellene fellépni az embercsempész szervezetekkel szemben.

Killary Fucking Clingon 2020.02.17. 15:14:56

Nem csak Lomniczi szerint, szerintem is kockázatot jelentenek. Sőt az USA-ban minden külföldről pénzelt szervezetet megfigyelnek, mert szerintük is kockázatot jelentenek. Szerintem takarodj a kurva anyádba ebből az országból ha nem szereted a magyarokat, a magyar életformát és kultúrát.

nemecsekerno_007 2020.02.17. 15:40:19

@konrada: Ugye?!?!? Csak egy dolog fontos, a Világbéke!!! :))))))

Bambano 2020.02.17. 16:00:43

szerintem nem kell ezt a kérdést túlbonyolítani.
karácsony előtt egy csomó civil szervezet oszt ételcsomagot vagy melegételt. és mindig baromi nagy sor van előttük. én szégyellném, hogy ilyet kell igénybe vennem, tehát azt kell feltételeznem, hogy aki beáll a sorba, az valóban rászorul.

a civil szervezet nem generálja a sort. a civil szervezet enyhít egy egzisztenciális problémát. tehát ha romlik a kormány megítélése azért, mert a sor vége két villamosmegállónyival arrébb van, az nem azért van, mert a civil ételt oszt, hanem azért, mert sokan rászorultak. vagyis politikai generálás van, csak nem ott.

általánosítva: egyre inkább azt gondolom, hogy a civil szervezet az a rendszer kritikája. akkor kerülnek elő, ha a rendszer valamit nem tud/akar rendesen megoldani. innen nézve bizonyos értelemben elfogadható, ha a kormány utálja őket, hiszen a civilek léte a kormány működésének kritikája. de ez nem a civilek hibája.

_Wasp_ 2020.02.17. 16:14:07

Engem az egyetemen még tanított/vizsgáztatott Lomnici, akkor még teljesen normálisnak tűnt, ésszerű volt, logikus, összeszedett. Nyilván azóta sem lett butább. Annak hogy olyan érveket hoz fel, ami valamekkora részben fals adatokat, vagy szakmailag gyenge indokolást tartalmaz, nyilván van némi összefüggése az érdekeltségével. Nem mondom, hogy ez jó, de sajnos természetesnek vehető.

fideszes Bróker kormány 2020.02.17. 16:56:08

@Kampfer:

Elmebeteg vagy te barátom, de ezt te is nagyon jól tudod. Ráadasul a legrosszabb fajtából, a hiperaktív elmebetegéből. Onnan kezdve ugrottam a tengernyi ömlengésedet, amikor a te "bizonyítási" akiózásod ott kezdődött, hogy "nadehát a Dobrev!" Hülyécske, te még az óvodások 30-as IQ szintjét se ütöd meg, neked homokozólápát kell a kezedbe, nem klaviatúra.

Jól van cicabogár, neked meg Lomnicinak elég lenne csak annyit mondani, hogy "Foglalkozása: fidesz felszopó", osztán ebből mindent megtudunk anélkül, hogy az időnket rabolnátok az ostoba rogáni propaganda félórányi felmondásával.

fideszes Bróker kormány 2020.02.17. 16:58:58

@Killary Fucking Clingon: "Szerintem takarodj a kurva anyádba ebből az országból ha nem szereted a magyarokat, a magyar életformát és kultúrát. "

Na bazmeg, jelentkezzen már ide, aki a tefajta "magyar"ját, életformáját meg kútúráját szereti!
Megnézném azt az idiótáját!

Zalancelot 2020.02.17. 17:03:36

@MAXVAL bircaman közíró: Felhívom a figyelmedet, hogy ez már megtörtént. Úgy hívják, hogy Momentum!!

Zalancelot 2020.02.17. 17:11:03

"egyre inkább azt gondolom, hogy a civil szervezet az a rendszer kritikája. akkor kerülnek elő, ha a rendszer valamit nem tud/akar rendesen megoldani.: "

Bizony van olyan dolog, amit egy civil szervezet hatékonyabban képes elvégezni, mint az állam, és ez nem feltétlen kormánykritika, csupán szimpla tény!
Nem véletlen az egyházak karitatív tevékenysége sokkal inkább képes elérni a rászorulókat, mint az állami szervezetek, vagy akár az önkormányzatok.
Ráadásul ezt az állam is belátja, ezért támogatja ezeket a szervezeteket komoly forrásokkal.

conchita wurst 2020.02.17. 17:21:41

meghanytam vetettem

lomniczy jol beszel, a blogasz (gondolom DKs) meg hazudik

apro_marosan_petergabor 2020.02.17. 17:25:55

Lomnici, józan, felkészült, átlátással bíró jogász, s ember ai még jól, s eléggé pontosan fogalmaz.
Nem csódálom,hogy zavarja a bolsi-libero oldalt.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2020.02.17. 17:27:22

Tisztelt Dr. Sándor Zsuzsa!

Az ön állításai kapcsán az első kérdés, hogy az NGO tevékenysége milyen befolyást jelenthet. A hasonló befolyásnak létezhet sokféle szintje. Az interjú veszélyről, nemzetbiztonsági kockázatról beszél. Miért? Mert az állam működésére való bármely befolyás azonnal két részre osztja a társadalmat: A hasonló befolyás haszonélvezőire, és a többiekre.

Ez a törvény egyenlő védelméhez való jogot...
A pártatlan és tisztességes eljárásokhoz való jogot...
És számos más alapvető jogot érinthet, korlátozhat, így a hasonló befolyás léte minimum kétélű fegyver.

Az ilyen befolyás léte és az ebből eredő bármely kockázat indokolja az átláthatóság elvárását. A veszélyt ugyanis már a lehetőség is megteremti, nem kell ahhoz azonnal rosszra használni a befolyást. Így ennek a veszélynek a létével kapcsolatban Lomnici úr állítása érzésem szerint védhető.

Nekem van egy egyszerű történetem. A világ bármely országában akad sajnos olyan helyzet, ahol egy vásárló egy másik vásárlótól kérne, követelne segítséget egy boltban. Az ok többnyire tévedés, s a tény, hogy egy meglévő probléma miatt az illető beszűkült tudatállapotban van. Ez önmagában nem gond.

Az sem jelent elegendő okot a panaszra, ha az érintett panaszkodó hölgy a férfiakat nevezi haszontalannak, mert ő nem kap ingyen segítséget. Kiábrándító, hogy azt hiszi, hogy mindenkitől ingyen segítséget várhat, és mindenki legyen még gondolatolvasó is, de butának lenni szíve joga

A gond akkor van, ha ezek után még a megragadott, akár pofont is elszenvedett vásárlót előítéletes emberek veszik körül, mert biztos miatta sír a szegény lány, biztos párkapcsolati erőszak... S, ha az elkövető lány magához is tér, bocsánatot kér, azt is előítéletesen úgy értékelik, hogy biztos a rendszeres agresszió miatt védi a bántalmazót.

Itt ugyanis számos jog sérül, közte emberi jogok is, és ezt a fajta viselkedést egy ideológia, az adott ideológiát képviselő politikai csoportosítások és NGOk tevékenysége oka a jogsértésnek, és oka annak, hogy ez rendszer szintű problémaként, részben szervezetten jelenik meg.

Ebben a kérdésben a sértett okkal követelné meg, hogy a törvény a BTK teljes szigorával sújtson le az elkövetőkre, de ne csak rájuk, hanem minden olyan véleményformálóra aki legalább erkölcsi "útmutatást" adott a hasonló cselekmény elkövetéséhez.

A másik oldalról jogos azt mondani, hogy ezzel az ország jelentős részét életfogytiglanra kellene ítélni, ami nonszensz. Az állam itt kollektív önvédelmet gyakorol, és ezen belül fontos az, hogy ne lépje túl haragból, bosszúból a szükséges mértéket.

Az NGOk persze nem csak az ön által említett köröket jelentik. Hanem pl. azokat is, akik egyes kiadók érdekeit védve adtak oktatást rendőröknek, ügyészeknek szerzői jogi ügyekben. Utána a bíróság nézett, hogy ezért nem sikerült a házkutatás szabályait betartani, jogszerű magáncélú másolás miatt vegzáltak állampolgárokat, ez kárt okozott.

A közös a két körben, hogy mossák kezeiket, mintha nem lennének felelősök. Sem önszabályozással nem vigyáznak arra, hogy ne kövessenek el súlyos jogsértéseket, sem felelősségbiztosításuk nincs, ami ilyen hibák esetén legalább kértérítést fizetne.

Innen viszont az NGOk kapcsán nem marad más opció, mint a fokozatosan szigorodó fellépés, addig amíg vagy az NGOk körében terjed el az önszabályozás, felelősségvállalás, vagy míg a büntetőjog (és kollektív önvédelem) eszközeivel az állam szorítja vissza őket.

Nyilván nem az a cél, hogy a teljes "feminista, zöld, korszerű baloldalt" csukjuk le, mert az általuk is terjesztett előítéletek és jogkorlátozások miatt jogos a visszavágó. Mert sokan csak "egy bolond százat csinál" alapon mentek a tömeggel, és a kommunizmus bűneiért nem a kommunista dalokat éneklő úttörő, az ottani rajtitkár a felelős.

De amíg a hazai baloldal nem fogja fel, hogyha a náci politikában a zsidó szót átírjuk fehérre, cisz neműre, férfire, heteroszexuálisra, stb. akkor az még ugyanolyan gonosz marad, és a gonoszságot így tudatosan támogatja, akkor bizony cselekedni kell.

És igen, itt az elkövető szabadságát fogják korlátozni. Mert neked nincs több jogod nácinak lenni, mint a másiknak élni.

Az állam nem adhat útmutatást sem a civileknek, sem az egyetemeknek, sem másnak, de ha ilyen veszélyek merülnek fel egy rossz politika miatt, akkor korlátozhatja a működésüket, és a kollektív önvédelem arányos és szükséges mértéke nagyon fájhat a baloldalnak.

conchita wurst 2020.02.17. 17:28:02

@apro_marosan_petergabor: mondjuk propagandista lomniczy is, de legalabb nem lipsi

s ez felsobbrendu

Kampfer 2020.02.17. 17:37:20

@n3spr3ss0: Csak állítsd mellé azt az ún. 'magyargyörgyöt' vagy azt a nagyon intelligensnek látszó (vicceltem: nem látszik annak) helmeczyt. És Lomniczi abban a pillanatban egy bónusz kromoszómákkal rendelkező, értelmiségi kultúrember lesz, alapigazságokat kinyilatkoztatva.

@vajdasagi: "Ha tényleg ilyen takony emberekkel gondol a NER befolyásolni másokat, akkor csak az aljanép lesz továbbra is a követőjük."

Maradjunk annyiban, hogy akkor most kb. 2,8 millió választót 'lealjanépeztél'. Írhatnám, hogy tipikus ballibsi tempó... De várj! Írom is.

@Anyád a baráthal: Köszönöm. :-)

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Üdv! Rég láttalak. Köszönet! :-)

@Bambano: "a civil szervezet nem generálja a sort. a civil szervezet enyhít egy egzisztenciális problémát."

Ez abban az esetben volna igaz, ha nem kellene számolni az egyéni felelősséggel! Vagyis minden felelősség a kormányzaté volna, de ez nincs így! Az egyén felelőssége nem lehet vita tárgya. A hosszú sor utalhat kormányzati, de társadalmi problémákra is. Illetve valamely társadalmi-gazdasági-pénzügyi változás hatásaira is. Ez sokkal összetettebb kérdés annál, ahogy azt lefestetted. Szerintem...

@fideszes Bróker kormány: "Elmebeteg vagy te barátom, de ezt te is nagyon jól tudod."

Összekeversz a közszolgálati nőnemű fölmenőddel, kicsirigó! De, ismerve ezen előzményeket ez a te esetedben akár megbocsátható is lehet.

"Onnan kezdve ugrottam a tengernyi ömlengésedet, amikor a te "bizonyítási" akiózásod ott kezdődött, hogy "nadehát a Dobrev!""

Nos, amennyiben 'ugrottad' a bejegyzést, nagyjából irreleváns is az ostoba hozzászólásod és el is takarodhatsz délnek, hogy inkább ott gágogj tovább!

"Hülyécske, te még az óvodások 30-as IQ szintjét se ütöd meg, neked homokozólápát kell a kezedbe, nem klaviatúra."

Olvasgatva a te ostobaságaidat, ez igencsak megmosolyogtató tőled, te kis egyhengeres vérfertőzött. :-)

"Jól van cicabogár..."

Mondom, hogy tévedésben vagy! Ezt anyukádnak mondogatta úton-útfélen-utcasarkon minden proli.

"...elég lenne csak annyit mondani, hogy "Foglalkozása: fidesz felszopó", osztán ebből mindent megtudunk anélkül, hogy az időnket rabolnátok az ostoba rogáni propaganda félórányi felmondásával."

Egyáltalán nem probléma, hogy egy magadfajta ostoba így látja. Még néhány betoncsók és talán fölfogjátok, hogy miért hülyeség a hitvilágotok! Vagy nem...

@Zalancelot: Nagyon nagy igazságot írtál! Ott a pont!
Kamp.

illaim 2020.02.17. 19:34:51

@Kampfer: Na a fidess SA csodagyerekét is ideette a franc! neked már három éves korában is annyi eszed volt mint most! LOL te középcsoportos veterán te a fröcsögésen kívül csak a gyűlölködést ismered! Kirekesztő, öntelt, és legfőképpen ostoba vagy! Azért legyen szép napod pubi! LOL
Ja és szarok a véleményedre!

fércnél maradandóbb 2020.02.17. 20:19:56

"A lakosság hány százaléka tudja, hogy mi az az NGO?"

Akit érdekel a politika az mind tudja

Amerikai nevéhez hűen külföldről finanszírozott, a szponzor által kijelölt célokat szolgáló "soft power" hatalmi szervezetek. Gyakorlatilag egy külön hatalmi ágként jelennek meg, összefonódva a demokráciák másik Achilles sarkának számító, demokratikus ellenőrzés alól kiszakadt sajtóval. Ha a bíróságokat is ide veszem - merthogy a blog szerzője ezeket képviseli (?) -akkor tényleg elég aggasztó a demokrácia helyzete Magyarországon

Hogy mekkora a "civil" szervezetek társadalmi beágyazottsága az lemérhető a támogatóik számából. Néhány száz kiválasztott próbálja rákényszeríteni az akaratát a demokratikusan megválasztott közhatalomra

2020.02.17. 20:20:07

Nyilvan sem az NGOk sem mas entitasok nem kaphatnak hatalmat valasztoi felhatalmazas nelkul, valamint felelossegvallalas es szamonkerhetoseg nelkul. A kormanyt valasztjak, felelossegre vonjak es szamonkerhetik a valasztok, ezert lehet es van hatalma, es koteles is megvedeni magat mas hatalomszerzesi technikatol. Ez trivialis.

morph on deer 2020.02.17. 20:22:09

@Killary Fucking Clingon:
“ Sőt az USA-ban minden külföldről pénzelt szervezetet megfigyelnek”

Itt meg nem, mi? Időnként még le is rohanják őket, mert az olyan nemzetthy!
Na meg szocialista is, így együtt.

Kampfer 2020.02.17. 20:22:10

@illaim: És az ügyeletes balliba retardált zigótát is idefújta a ballib fing...

"Na a fidess SA csodagyerekét is ideette a franc!"

Itt vagyunk. Mindig is itt voltunk és itt is leszünk! Hiába reménykedsz, csikóhal!

"neked már három éves korában is annyi eszed volt mint most!"

Naa, én nem lennék ennyire gátlástalanul nagyképű! Eszembe sem jutna azt mondani, hogy már háromévesen is rendelkezésemre állt volna ennyi képesség, tapasztalat, tudásanyag és lexikális tudás, mint most. De azért megtisztelő a feltételezésed! De szokásodhoz híven tévedsz. Nem. Háromévesen még millió dolog megtapasztalása, megtanulása és rendszerezése előtt álltam és még most sem értem a végére. Nem érted, mi? Te kis nyomorék...

Mellesleg örömmel nyugtázom, hogy te és a fajtád továbbra sem tudtok csalódást okozni. Hozzátok az egybites és röhejes formátokat, a közröhejes helyesírásotokat (a kunhalmi a tanárod?) és az ostoba és semmirevaló, logikátlan gondolkodásotokat. Jó ez így. :-) Addig jó, míg nálatok a hozzád hasonló gyökerek vannak túlnyomó többségben!

"LOL te középcsoportos veterán te a fröcsögésen kívül csak a gyűlölködést ismered!"

Nem frusztrál, hogy csak ennyit képes fölfogni az egyszerű 'homo sorosensus' agykezdeményed, de ez továbbra sem az én keresztem, hanem a tiéd és anyádé! Való igaz, hogy nem komálom a fajtád, de ez szuverén állampolgári jogom. Az, hogy lenézlek és megvetlek, az pedig a te eredményed, én csak hozzád igazítottam a vélekedésemet.

"Kirekesztő, öntelt, és legfőképpen ostoba vagy!"

A kirekesztés egy egészséges mechanizmusa annak, amikor egy semmirevaló, beteg és alkalmatlan tagját vagy részközösségét kiveti a társadalom. Megértem, hogy frusztrál, de fogadd el, tettetek érte. Rajtatok áll, hogy ezen változtassatok, de ennek saját magatokból kell kiindulnia. Ezt sem érted, mi? :-)
Az önteltséget nem értem. Illetve csak sejtem. Tudod, abból a híg posványból, amiben leledzel, még egy suszterszék is maga a Mount Everest, ergo nem lep meg, hogy számodra minden emberi megnyilvánulás maga a felsőbbrendűség veled szemben. Tudod, így érez egy csótány. :-) Beszélgess velük, talán kiokosítanak. Vagy nem...
Az ostobaságot illetően pedig qrvanagy szarban volnál, ha ezt konkrétan meg kellene indokolnod! Persze, vagdalkozásnak megfelelő, csak hiteltelen. Amilyenek ti vagytok!

"Azért legyen szép napod pubi!"

Nekem az volt, emiatt ne aggódj! ;-)

"Ja és szarok a véleményedre!"

Ezt is örömmel olvasom. :-) Ez a legnyilvánvalóbb reakció arra, amiből egy hangot nem értesz. Csalódnék is benned, ha nem így volna! Ehhez képest mindig ideszállsz egy balliba fingfelhőn és csapkodod a billentyűzeted. :-)
És nyugodt lehetsz, hogy én valóban hitelt érdemlően elmondhatom, hogy szarok rád is, a véleményedre is, de azért örülök, ha szarul érzed magad! :-) Te ostoba kis vérfertőzött...
Kamp.

morph on deer 2020.02.17. 20:27:20

@nemecsekerno_007:
“ Csak egy dolog fontos, a Világbéke!!! :))))))”

Győztél a szépségversenyen, szivi?
:)

morph on deer 2020.02.17. 20:35:18

@Kampfer:
“ Maradjunk annyiban, hogy akkor most kb. 2,8 millió választót 'lealjanépeztél'.

Hát, ha egyszer annyian vannak..!

Merlot 2020.02.17. 20:53:39

@Kampfer: Mindent kétszer mondunk, mindent kétszer mondunk? :pp

Nem megy neked ez a számítógépes elérésű blogolda. Ezért is javasolnám, amit szeretett Vezetőd tett a tegnapi évértékelője előtt.
Írd a tenyeredre, aztán vigyázz, mert hamar szétkened! :DDDD

Kampfer 2020.02.17. 21:11:10

@morph on deer: Szövegértés, szarvasmarhám! Szövegértés...

Az, hogy az a szerencsétlen valamit állít, attól az még nem lesz tény. A 2,8 millió szavazó az tény. Hogy a fajtád mit gondol róluk, az leginkább rólatok szól és a frusztrációtokról. Sok-sok kis aszfaltpuszi nyilván pirosra veri a szivárványos homlokotokat, érthető a szorongás. És az is igaz, hogy elnézve a fajtátokat, ha ti valakiket ennyire szapultok, azok nem is lehetnek olyan rossz arcok. ;-)

@Merlot: "Nem megy neked ez a számítógépes elérésű blogolda."

Ó dehogynem. Blogmotorról hallottál már, előember? :-)

"Ezért is javasolnám, amit szeretett Vezetőd tett a tegnapi évértékelője előtt."

Hm... Hogy egy fajtádbéli mit javasol...! Már megbocsáss, de a lőtéri kutyát se nagyon érdekli! Esetleg anyádat, de akkor inkább neki irogass!

"Írd a tenyeredre, aztán vigyázz, mert hamar szétkened!"

Mivel rajtam kívülálló jelenségre kattantál rá, ezért nem is frusztrál, hogy mit akarsz, de azért valami föltűnt. Ilyen esetekre van két billentyűkombináció. Kb. húsz éve. Vagy neked nem szóltak, retadált??? Eddig te golyóstollat használtál ilyen esetekre? Hm... Mindig meglep, micsoda informatikai nagyhatalom vagytok, ti ostoba ballibák...! :-) Légzés megy önállóan, papucsállat? :-) Vagy ki kell tolni a fényre? Te idióta...
Kamp.

kipcsakkorcsok 2020.02.17. 21:22:15

@Kampfer: Szánalmas és pitiáner ez az izzó gyűlölet ami belőled árad pajtikám semmit sem cáfoltál amit a bírónő állított viszont egy jót fröcsögtél, mint általában az orbánszektások.

Legkésőbb 2022-ben qrva nagyot buktok...:D

Kampfer 2020.02.17. 21:36:39

@kipcsakkorcsok: "Szánalmas és pitiáner ez az izzó gyűlölet ami belőled árad pajtikám"

Másra nem szolgáltok rá. Azt kapjátok, ami jár.

"semmit sem cáfoltál amit a bírónő állított..."

Nos, ez egyrészt így egy nagy semmi. Nem mondtál semmit. Másrészt ha képes volnál szöveget értelmezni, olvashattad volna, hogy leginkább kérdéseket tettem föl. Illetve néhány állítást helyeztem kontextusba. És válaszoltam is kérdésre. Persze, nem meglepő, hogy ez egy magadfajta szöveti rendellenesség nem tudja értelmezni. De nem frusztrál, a te bajod!

"...viszont egy jót fröcsögtél, mint általában az orbánszektások."

Na, csak nem frusztrál valami??? Úgy sajnálom! Ja, nem... :-)

"Legkésőbb 2022-ben qrva nagyot buktok..."

De, ha mégsem, akkor megígéred, hogy ott, helyben megölöd magad??? Ott és azonnal, ahogy megvan a hivatalos eredmény! Izgatottan várom, te kis rágcsáló! :-)
Kamp.

fáskerti elvtárs 2020.02.17. 22:05:58

Az a szerencse, hogy akkor még nem jelentett nemzetbiztonsági kockázatot a TASZ, amikor Orbán Viktor jogi képviseletét látták el a Gyurcsány-kormány idején.

index.hu/mindekozben/poszt/2017/01/11/orban_viktor_a_tasz_segitseget_kerte_41/

illaim 2020.02.17. 22:22:11

@Kampfer: Kösz az együttműködésért! Arra azért tényleg nem gondoltam, hogy te magad bizonyítod az állításom! LOL

vajdasagi 2020.02.17. 22:25:17

@morph on deer: @Kampfer: Nem, az aljanép nem 2.8 millió. és még véletlenül sincs 2.8 millió követőjük. Aki megvásárolt szavazó, az nem "követő". Aki dohányboltot kapott tőlük, és ezért szavaz rájuk, az sem "követő". Meg aki retteg, és azért szavaz rájuk. Nem követő az sem, aki a Heti Terror nevű nagy sikerű heti műsortól beszarik, és azért szavaz orbánra, mert ő majd nem engedi be a migráncsokat. Nem követő a nagy feró, aki egy haszonélvezője a rendszernek, és ezért szerinte ez most egy nemzethy kormány, hiszen ő kapott tőlük valamit, míg a kádáréktól nem ő kapott. És persze nem követő a lomnici sem, hanem egy seggnyaló haszonélvező. (Azt kell mondani, hogy Soros, érti ugye???)

A "követő" az az olyan, mint a kampfer. Ebből messze nincs 2.8 millió. Sacc/per/kábé 100.000-re tenném ezek számát. Azért ez is sok.

Killary Fucking Clingon 2020.02.17. 22:57:26

@morph on deer: A nemzeti szocializmussal nem volt semmi baj, a népirtással volt és van. A Hitleri Németország a világ egyik csodáját hajtotta végre és közben elkövette a világ legnagyobb bűnét is. Lehetett volna bűn nélkül is. Szóval ugass amit akarsz, egy fasz vagy. Hazátlan, gerinctelen kis faszfej.

Killary Fucking Clingon 2020.02.17. 22:59:13

Magyarország nem lesz liberális baloldali soha. Lehet vergődni, de tudomásul kell venni :) Itt nem rúgtok labdába. Soha többet.

fideszes Bróker kormány 2020.02.17. 23:08:52

@Kampfer:

csökkentem a tétet cisuska, neked még 20-as IQ-d sincs. A fidesz pont a te fajtádra, a társadalom legostobább, legjobban hülyíthető rétegére hajt rá. Mindent elmond erről az országról, hogy ezt a kétmilliót semmi sem ingat meg, se az illiberális rabszolgasors, se az EU utolsó helyeire való lecsúszása az országnak, se az egymillió EU-ba menekült magyar migri, se az országnak az EU-ból kiutálása se semmi. Mert a vezír felszopása annyira a genetikátokban van, mint elődeiteknek Kádár, Rákosi idejében.

Nektek tényleg a ruszki diktatórikus illib rendszer, meg az életfogytiglani harmadik világbeli sors jár, nem pedig Európa!

fideszes Bróker kormány 2020.02.17. 23:11:12

@Killary Fucking Clingon: "Magyarország nem lesz liberális baloldali soha"

Pedig mennyi sok évet gürizett érte a KISZ-es , Nemzetközi Liberális Internacionale alelnök, a Soros által pénzelt és külföldön kiképzett orbán!!!

gyászhuszár 2020.02.18. 00:17:30

Ifj. Lomnici egy tehetséges gyerek volt az egyetemrol de valahol nagyon felre ment... Talan a penz vagy mas, de nem tudom elhinni h meggyőződésből ontja magabol a baromsagokat. Szegeny papaja hogy szenvedhet otthon emiatt

conchita wurst 2020.02.18. 01:27:25

@gyászhuszár: ahhoz nem kell nagy tehetseg h jobban undorodj feritol mint orbantol

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2020.02.18. 05:33:34

biro asszony lesz a biroi osszeferhetelensegrol is poszt ala szeged?

amelyik ngo nem tud ertelmes szamu 1%os felajanlast osszeszedni, az ne. bir a tarsadalom tamogatottsagaval. ha mindekozben kulfoldrol kap tamogatast egy vagy ket forrasbol, azon "donorok" politikai lancos kutyai.
ennyi.

különvélemény 2020.02.18. 06:04:18

Nem csak Lomnici szerint, hanem többek között az USA, Izrael, Oroszország és Kína szerint is.

Nyilván ezek mind tévednek.

Az sem véletlen, hogy az angolban nem a megtévesztő "civil" szervezet kifejezést használják, hanem a "Nem kormányzati szervezet" kifejezést.

Zalancelot 2020.02.18. 06:56:40

@FILTOL: Márpedig az a néhány külföldről dotált NGO annyi 1%-os támogatást se nagyon tud felmutatni, mint egy jobb (településfejlesztő, lokálpatrióta stb) alapítvány.
Innentől egyértelmű, hogy milyen célokat szolgál!

AK76 2020.02.18. 08:25:44

@kipcsakkorcsok:
Persze, persze faszfej.
2010 óta hányféle választást sikerült elbuknotok?
Két önkormányzatit, három országygyűlésit, két Eu-s választást, meg vagy kéttucat időközit.
22-ben a sokadik KO után ugyanúgy fogok röhögni rajtatok, mint az elmúlt években bármikor az ilyen önjelölt jósokon, mint te.

Kampfer 2020.02.18. 08:26:05

@illaim: "Kösz az együttműködésért!"

Egész életedben csak ilyen 'együttműködést' kívánok neked, te kis gennyputtony!

"Arra azért tényleg nem gondoltam, hogy te magad bizonyítod az állításom!"

Gyakorlatilag nem volt állításod, csak ostoba fröcsögés. Ezen nincs mit bizonyítani. Képességeid legjobb bizonyítéka a szövegértés gyakorlatilag teljes hiánya. Balliba felszopóköcsögnek épp megfelelsz!

@vajdasagi: "Nem, az aljanép nem 2.8 millió."

Ezt írtad. Olvasd vissza! És a 'követő' fogalmának meghatározása az egyik legszánalmasabb próbálkozásod, amit valaha elkövettél! Ember! Politikai értelemben SZAVAZÓK léteznek. Nem a követők, nem a támogatók, hanem a szavazók döntik el a végeredményt. Ahhoz pedig te nagyon kis senki vagy, hogy egy szavazóról el tudd dönteni, hogy miért adta a szavazatát valamely politikai erőnek! Elhiszem, hogy ennél többre értékeled magad, de nem vagy több. Gőzöd sincs, miért szavaz valaki egy-egy erőre, akár a Fideszre.

"Aki megvásárolt szavazó, az nem "követő"."

Az szavazó.

"Meg aki retteg, és azért szavaz rájuk."

Az is szavazó. Mellesleg: mitől retteg??? Drón figyeli, hogy hová pakolja az 'x'-et a függöny mögött? Ne röhögtess már ezzel az ostobasággal!

"Nem követő az sem, aki a Heti Terror nevű nagy sikerű heti műsortól beszarik, és azért szavaz orbánra, mert ő majd nem engedi be a migráncsokat."

Ő is szavazó. És teljesen legitim a véleménye.

"Nem követő a nagy feró, aki egy haszonélvezője a rendszernek"

Ő is szavazó. Eldöntheti, kire szavaz, mint bárki más.

"És persze nem követő a lomnici sem, hanem egy seggnyaló haszonélvező."

És mindezek ellenére ő is egy szavazó. Ő is eldöntheti, kit támogat.

"A "követő" az az olyan, mint a kampfer. Ebből messze nincs 2.8 millió."

És most kérlek, ezt pontosan definiáld! Épp neked korábban már vegytisztán levezettem, nyilván okkal nem emlékszel rá, vagy csak akkor sem fogtad föl. Épp neked azt is leírtam, hogy első alkalommal '18-ban támogattam őket. Azt is, hogy miért. De ugye nem emlékszel... Te bajod, engem nem frusztrál.

"Sacc/per/kábé 100.000-re tenném ezek számát. Azért ez is sok."

Tehát halvány lila gőzöd sincs róla, csak hasra paskoltál és benyögtél egy számot. Semmi sem bizonyítja, meghatározni sem tudod, kit értesz alattuk, csak idehánytál valamit. Ez édeskevés. És emiatt joggal merül föl a gondolat, hogy amiből sok van, az a fajtád! Belőletek akár még egy is sok. Egyébként most épp hol tartasz??? Még mindig a ballik? Vagy a lomposék? Vagy épp rákattantál a botmixer csekára? Hm...?

@fideszes Bróker kormány: "csökkentem a tétet cisuska"

Anyádnak is ezt mondta minden proli, de neki még így is megfelelt...

"A fidesz pont a te fajtádra, a társadalom legostobább, legjobban hülyíthető rétegére hajt rá."

Milyen mázli, hogy az 'értelmesebbje' válogathat a kunhalmik, varnyúk, csótányok és a niederpatkányok, fegyőrök között...! :-) Micsoda minőségi ugrás! :-D Ja, várjunk...! Nem az...

"Nektek tényleg a ruszki diktatórikus illib rendszer, meg az életfogytiglani harmadik világbeli sors jár, nem pedig Európa!"

Majd, ha lesz valami értékelhető fogalmad akár egy diktatúráról, akár egy harmadik világbeli hétköznapról, illetve 'ajrópáról', akkor (esetleg) releváns lesz a véleményed! De így csak egy ostoba, frusztrált kis ballib köcsög maradsz. Komolyan vehető gondolat nélkül. Ideális balliba! ;-) Gágogj csak tovább, azt még egy 'diktatúrában' is megteheted! :-D

@FILTOL: Ott a pont!

Kamp.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2020.02.18. 08:41:24

@Kampfer: köszi

"Aki megvásárolt szavazó, az nem "követő"."
koveto mint az instan, gondolom en.
persze azt is gondolom, hogy mindenki megvett aki pl. csaladi adókedvezményt kap, es orul az egy kulcsos adónak, szerintuk biztos.
mennyivel egyszerubb lenne, elvenni mindent, újra 38% szja mellett államcsődöt csinalni, majd nyerni. na ja. ballik almok.

nemecsekerno_007 2020.02.18. 09:19:50

@morph on deer: Lehetsz naív, mert alapvető emberi jog, de az üzletet hagyd meg a kevésbbé naívaknak, mint pl. Orbán

konrada 2020.02.18. 10:05:55

@Kampfer: "Meg aki retteg, és azért szavaz rájuk."

" Az is szavazó. Mellesleg: mitől retteg??? "

...például attól, hogy szavazata nélkül olyanok kerülnének többségbe, akik az ilyen "vajdasági" féléknek megfelelőek lennének...

paaj 2020.02.18. 10:52:25

@apro_marosan_petergabor: Valóban, Lomnici ilyen. Az ifjabb Lomnici meg nem. Hát ez van. "Csódálkozhatsz".
süti beállítások módosítása