Dübörgünk
2018. december 29. írta: Dr. Sándor Zsuzsa

Dübörgünk

A csőd szélén a New York Times.

new_york_times-blitz_al.jpg

Kép: blitz.al

A világ egyik – eddig – legolvasottabb lapjánál kitört a botrány. Számos újságírót elbocsátottak, többek ellen fegyelmi eljárást indítottak. Az amerikai olvasók levelek ezreivel árasztották el az újságot, milliók lemondták az előfizetésüket. Az utcán árult lapokat öntudatos new yorkiak megtaposták, az elvetemültebbek fel is gyújtották. A főszerkesztő lemondott, a lap tulajdonosa öngyilkosságot fontolgat. A new yorki tőzsde zuhanni kezdett, a befektetők fűhöz fához kapkodnak, hogy vagyonuknak legalább a roncsait megmentsék. A Facebook-on holnapra tüntetést szerveznek a lap kiadója ellen. A tüntetőket felszólítják, hogy mindegyikük hozzon magával transzparenst „Magyar Idők” vagy/és „Kovács Zoltán” felirattal.

magyar_idok-444_hu.jpg

Kép: 444.hu

A világszerte ismert és milliók által olvasott Magyar Időkben ugyanis Kovács Zoltán, a Miniszterelnöki Kabinetiroda nemzetközi kommunikációért felelős államtitkára kinyilatkoztatta – és ezt most szó szerint idézem – hogy „az elmúlt nyolc évben már megszokott módon újra szánalmas ostobaságokat harsog a New York Times Magyarországgal és a miniszterelnökkel kapcsolatban”.

kovacs-zoltan-24_hu.jpg

Kovács Zoltán    Kép: 24.hu

Ha valaki véletlenül nem olvasta volna ezt a – talán utolsó - New York Times nevű szennylapot, mindjárt megérti Kovács indokolt felháborodását. Azoknak ott volt képük azt írni, hogy „az „Orbán-rezsim” abban különbözik a fasizmustól, hogy itt nincs Gestapo, és az állam feletti ellenőrzés kevésbé az erőszakról szól. A kontroll azonban így is teljes. Nincs demokrácia Magyarországon, mert nem tartják tiszteletben az igazságot.” Ráadásul a mi Viktorunkat „szélsőjobboldali ikonnak” merték nevezni. Ez már csak azért is felháborító ostobaságról és tájékozatlanságról árulkodik, mert azoknak ott fogalmuk sincs arról, hogy itt minálunk mi az „igazság”. Orbán nem egy vacak szentkép. Ő maga a Szent. Így aztán amit ő mond, az az igazság.

orban-hvg.jpg

Kép: HVG

Büszke vagyok Kovács Zoltánra. Jó visszavágott azoknak az ostoba new yorki firkászoknak. Ha sokat ugrálnak, a mi Központi Gázszerelőnk majd jól megveszi a lapjukat. Akkor majd végre megtanulják, miről írhatnak és miről nem.

És miközben tönkretesszük a New York Times-ot, a svéd külügyminiszter sem tudja, hol a helye. Nem átallott „pökhendien” nyilatkozni szeretett hazánkról. Még szerencse, hogy a mi bölcs, higgadt, megfontolt külügyminiszterünk a két ünnep között sem pihen. Különben hogyan vette volna észre, hogy Margot Wallström egy svéd országos internetes újságnak képes volt olyan durva kijelentést tenni, hogy Magyarország „problémás”.

margot-atl_nu.jpg

Margot Wallström    Kép: atl.nu

De a mi Szijjártónk jól beszólt neki. Söpörjön csak a maga portája előtt! Hiszen Svédország maga a belpolitikai bizonytalanság! Még azt sem tudják, mikor lesz új kormányuk! És akkor, ilyen gyalázatos körülmények között ez a kimondhatatlan nevű Angström-Wallström azt tartja fontosnak, hogy Magyarországot kritizálja? Nem veszi észre a szegény svéd nép nyomorát, a zűrzavart és fejetlenséget, amit a kormányuk bevándorláspárti politikája okoz? Tanulhatna tőlünk ez a bugris, de persze ők, a bevándorláspártiak nem viselnek el semmilyen kritikát. Mi – mondta Péterünk, az erős szikla – „Magyarországot minden körülmények között megőrizzük magyar országnak”.

szijjarto-olkt_hu.jpg

Szijjártó Péter   Kép: OLKT.hu

Dumbó, hallod, hogy dübörgünk? - mondta az egér büszkén az elefántnak.

eger-nol_hu.jpg

 Kép: NOL.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://jog-asz.blog.hu/api/trackback/id/tr7014521040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ellenzéki Tüntető 2018.12.30. 22:01:20

@Hamihami: "a nacizmus az baloldali? "

szerinted a nemzeti SZOCIALISTA MUNKÁS párt az milyen? Lol

Kampfer 2018.12.30. 22:01:36

@Hamihami: "nem gond az, hogy fasisztoid eszmeid vannak es orbant tamogatod, mostansag ez a ketto mar egyutt jar."

A liberalizmus mocskánál még a fasizmus is vállalhatóbbnak tűnő alternatíva.

"De epp azert mondom, hogy akkor jobban illene hozzad a Mein Kampfer nick."

Nagyjából épp teszek rá, hogy mit gondolsz, hamifosi!
Kamp.

Neo07 2018.12.30. 22:02:07

@sZulamith: "Sajnos az ilyen modor arra jó, hogy haragot gerjesszen, ami alkalomadtán visszaüt."

A harag az már rég megvan irántunk, kb azóta, hogy a Fidesz-KDNP 2010-ben elkezdte a kormányzást, és azóta, hogy az MNB a pénzszivattyú elzárását megkezdte; és csak fokozódott azzal, hogy az EU teljes jogú tagjaként mertünk saját gondolatokat megfogalmazni és betettük a bevándoroltatási gépezet küllői közé a botot; úgyhogy teljesen felesleges figyelni erre, hogy szeretenek-e minket vagy sem, mert csak a gazdasági és geopolitikai érdekek számítanak, és nem a hajlongás mértéke.

Hamihami 2018.12.30. 22:05:15

@Kampfer: erdekelne, hogy mit tartasz a liberalizmus mocskanak, de megse kerdezem meg, mert tul sok baromsagot hordanal ossze. Heil

Hamihami 2018.12.30. 22:06:31

@Ellenzéki Tüntető: mik a jobboldali eszmek? Meselj, mi a fidesz eszmeje? Marmint a bankszamlan tul.

ulpius66 2018.12.30. 22:09:23

Már elmúlt este tíz, és még nincs itt a taga20.... mán hiányzanak a kommentjei!

ulpius66 2018.12.30. 22:13:38

Jobboldali eszmék: zsidó-keresztény hagyományok védelme, (kereszténydemokrácia) nemzeti-konzervatív-polgári eszmék.

Konzervatív=hagyomány/értékőrző

A házasság, a család, az embertársak tisztelete.

Összefoglalva: mindaz, amit a ballibsi politika elutasít!!!!!

Hamihami 2018.12.30. 22:14:49

@Neo07: "bevandoroltatasi gepezet" - senki nem tett oda botot, miliardokat kerestek rajta habonyek meg roganek.

Kampfer 2018.12.30. 22:16:51

@Hamihami: "erdekelne, hogy mit tartasz a liberalizmus mocskanak, de megse kerdezem meg, mert tul sok baromsagot hordanal ossze."

Csak, hogy ne maradj tájékozatlan, te kis ostoba debil, íme néhány mocsok, ami a libsikre jellemző undormány:

- a nemzet fogalmának gyalázása, bármi elutasítása, ami nemzeti és egy nemzetre jellemző
- nyílt társadalom célja
- a devianciák támogatása, propagálása
- a történelmi értékek jelentéktelenítése, gyalázása
- a nemzeti érzelmű irodalom, kultúra és oktatás üldözése
- a genderháború
- a meleglobbi támogatása
- a 'sokszínűség' propagálása és erőltetése
- migrációs politikájuk, mely az előbbiekből is fakad
- társadalompoliikájuk
- a nemzeti külpolitika jelentéktelenítése, gyakorlatilag a 'világkormány' eszméjének a favorizálása
Hirtelen ezek ugrottak be a hazai libsi patkányok utóbbi években erőltetett marhaságaiból.

És ha most nekiállsz te is elemezgetni arról, hogy valójában mit is jelent a liberalizmus, akkor kéretik eltakarodni a náthás qrvaanyádba! A libsik azok a szadeszék és a csótányisták érdekes keveréke, amelyek az elmúlt évtizedekben mindent megtettek a magyarság ellen. Igen, a csótánytól kezdve a varjún, horn-takonyevő-gáboron, szarváriviktoron, gulyásmártonon, gusztos(talan)péteren, szentiványin át egészen a fodor-köcsög-gáborig bezárólag az elmúlt harminc év hungarofób patkányain át az összes hasonló agybajt hirdető sejthalmazait értjük alattuk! Remélem elég konkrét voltam még számodra is!
Kamp.

ulpius66 2018.12.30. 22:18:14

Ballibsi politika: ateista, internacionalista, a "másság" ISTENÍTÉSE, A panelprolik (lumpenprilik) segélyezése, a GAZDAGOK VAGYONÁNAK ELRABLÁSA......

KB. ÉVSZÁZADOK ÓTA ERRŐL SZÓL A BALLIBSI POLITIKA!!!

Hamihami 2018.12.30. 22:19:42

@Kampfer: bayer lovaghoz van szerencsenk?

Kampfer 2018.12.30. 22:22:06

@Hamihami: "bayer lovaghoz van szerencsenk?"

Egy magadfajtának az valódi szerencse volna. Egyébként nem. Nem, mintha bármi jelentősége volna az igazság szempontjából. A fajtátok leírása még az ő szájából is teljesen korrekt és helytálló volt. Szerintem.

@ulpius66: Korrekt meglátás!
Kamp.

Hamihami 2018.12.30. 22:24:47

@Kampfer: szerencsere a bayerhez hasonlo megelhetesi seggnyalok eddig elkerultek, remelem, ez a jovoben is igy lesz.

ulpius66 2018.12.30. 22:25:52

Na, én mentem alukálni! (holnap buli lesz.....)

Egy szónak is száz a vége!
(vagy valami ilyesmi......)

A FASISZTÁK, A NÁCIK, A KOMMUNISTÁK ÉS A LIBERÁLISOK ÉDESTESTVÉREK!

Hamihami 2018.12.30. 22:28:43

@Kampfer: latom, jol mukodik a skatulyazas, a szemellenzos szelsosegeseknel ez jo fogodzkodo szokott lenni. Nem elemzem ki az iromanyod, annyit nem er.

Hamihami 2018.12.30. 22:30:04

@ulpius66: eljen viktor, eljen a párt!

Neo07 2018.12.30. 22:30:49

@ulpius66: Azért hadd szálljak vitába veled, az ateizmus jó dolog, én is az vagyok. Most nem akarok hitbéli vitákba bocsátkozni, de ha lenne isten, tuti nem ilyen világot képzelt volna el. Sajnos a világ kicsit bonyolultabb annál, hogy egy kaporszakállú igazgassa...

A másság "istenítése": félreérted, nincs istenítés, viszont a magzatgyilkosság valóban bűn, amit mihamarabb meg kéne szüntetni, kivéve az életet veszélyeztető eseteket; szóval itt nem a nő joga ezt eldönteni szerintem. Kis-Mo. problémája a rossz demográfia, ebben nem a másság "istenítése" a bűnös, hanem a családalapítás anyagi nehézségei – és ebben a Fidesz-KDNP valóban és hatékonyan segít.

Szóval kicsit árnyaltabb a kép. (hosszan lehetne erről is beszélni, de most nem ez a téma.)

Kampfer 2018.12.30. 22:31:59

@Hamihami: Hamifosi! Ha valami itt szart se ér, akkor az ti vagytok és a fajtátok! És az, hogy egy magadfajta mit és hogyan elemez, jó esetben a lőtéri kutyát se érdekli. Már kilencedik éve csak elemezgettek, kis balliba nyomorultak, de a szemeteket azt ki nem nyitnátok! Nekem nem fáj, hogy a szemétre kerültetek, ott van a helyetek! Szerintem... Most már inkább alszom egy jót, jobban járok.
Off.
Kamp.

Bambano 2018.12.30. 22:40:41

@Neo07: "hanem a családalapítás anyagi nehézségei – és ebben a Fidesz-KDNP valóban és hatékonyan segít.": he? a fidesz a gazdagokat segíti, a szegényekkel kitol. ez mitől segítené a családalapítás nehézségeit?

egyébként is a fidesz soha nem csinál semmit a te érdekedben. a szavazótáborát építi minden olyan tevékenységével, ami nem közvetlenül lopásra irányul. egy kivétel van, amikor olyat tesz, ami a későbbi börtön kockázatát csökkenti. a fidesz azért tolja ezt a családpolitikát, hogy a papok neki misézzenek, újabb fronton támogatva a vidéki szavazók véleményburokba zárását.

David Bowman 2018.12.30. 22:42:57

A világnak 1%a zsidó. A Jew York Timesnek 99%a. Ennyi.

Neo07 2018.12.30. 22:44:47

@Hamihami: ""bevandoroltatasi gepezet" - senki nem tett oda botot, miliardokat kerestek rajta habonyek meg roganek. "

Ha nem épült volna meg a kerítés a déli határon, akkor a a mostaninál jóval erősebb lenne a migránsáradat – és az alvilág csempészei még nagyobb üzletet realizálhattak volna, bár így is elég nagyot kaszálnak most a tengerparton, ami elvileg nagyon jól védhető.

Ha az ellenzék kormányozna most (vagy a Fidesz-Kdnp törődött volna bele Dublin 3-ba), akkor most Berlin, és a nagyobb német (és talán az osztrák) nagyvárosok helyett most nálunk, a mi nagyvárosainkban lenne elviselhetetlen a helyzet. Úgy képzelték el, hogy használható nyelvtudással rendelkezők lefölözése után mi kínlódjunk az integrálhatatlanok tömegeivel (kösz, nyugat...), de szerencsére nem így alakult (a megfelelő időben megfelelő politikusok voltak megfelel helyen nálunk). Úgy számoltak, hogy a kötelező kvóta bevezetésének lezavarása után az esetleges átvételek után is milliós tömeg maradt volna nálunk, hiszen nincs felső határ. Nos, ezek a kötelező kvóták voltak a küllők, úgyhogy egyelőre még nálunk maradt a állami szuverenitás maradéka.

Hamihami 2018.12.30. 22:45:19

@Kampfer: te megiscsak a bayer vagy!

Neo07 2018.12.30. 22:45:43

@Hamihami:
" "bevandoroltatasi gepezet" - senki nem tett oda botot, miliardokat kerestek rajta habonyek meg roganek. "

Ha nem épült volna meg a kerítés a déli határon, akkor a a mostaninál jóval erősebb lenne a migránsáradat – és az alvilág csempészei még nagyobb üzletet realizálhattak volna, bár így is elég nagyot kaszálnak most a tengerparton, ami elvileg nagyon jól védhető.

Ha az ellenzék kormányozna most (vagy a Fidesz-Kdnp törődött volna bele Dublin 3-ba), akkor most Berlin, és a nagyobb német (és talán az osztrák) nagyvárosok helyett most nálunk, a mi nagyvárosainkban lenne elviselhetetlen a helyzet. Úgy képzelték el, hogy használható nyelvtudással rendelkezők lefölözése után mi kínlódjunk az integrálhatatlanok tömegeivel (kösz, nyugat...), de szerencsére nem így alakult (a megfelelő időben megfelelő politikusok voltak megfelel helyen nálunk). Úgy számoltak, hogy a kötelező kvóta bevezetésének lezavarása után az esetleges átvételek után is milliós tömeg maradt volna nálunk, hiszen nincs felső határ. Nos, ezek a kötelező kvóták voltak a küllők, úgyhogy egyelőre még nálunk maradt a állami szuverenitás maradéka.

Hamihami 2018.12.30. 22:48:03

@Neo07: te szoktad birni rohoges nelkul, amikor ikyeneket irsz?

Neo07 2018.12.30. 22:49:20

@Bambano: "a fidesz a gazdagokat segíti,"
Tipikus baloldali szöveg, hogy így a gazdagok meg úgy a gazdagok. Akiket te gazdagoknak nézel, azok is csak csórók, ellenben keményen dolgoznak.

Hamihami 2018.12.30. 22:50:10

@Bambano: kuss, a fidesz melyvallasos oskereszteny, aki mast mond, a pokol tuzen eg el. Jobb esetben csak hazaarulo.

Neo07 2018.12.30. 22:50:24

@Hamihami: "te szoktad birni rohoges nelkul, amikor ikyeneket irsz? "
Na, látom, elfogytak az érvek. Tehát nekem van igazam.

morph on deer 2018.12.30. 22:56:22

Hál’ Istennek a vasárnap sem múlt el némi nevelő célzatú Szijjártó tiráda nélkül...
Sokat látott és tapasztalt hmmm... diplomatához méltó módon tanította móresre a Jean-Claude Juncker nevű zöldfülüt, aki nem átallotta kétségbe vonni a viktorunk keresztényi értékei alapján megalkotott fideszes “kereszténydemokrácia” valódiságát...

Oh, dear..!

Hamihami 2018.12.30. 23:02:40

@Neo07: vannak a kemenyen dolgozok, azokkal semmi problema. Meg vannak a seggnyalok es a stromanok, akik meg az alja nepseg. Es e ketto utobbibol mostansag tul sok van.

Egyallampolgar 2018.12.30. 23:09:29

@Neo07:
"Nagyon jól leírtad a helyzetet!
Pontosan erről van szó, hogy ahogy az ember (politikus) fejlődik, tapasztal, egyre több szirmát, dimenzióját látja meg a teljességnek, úgy változik a világképe. És ez a jó politikus!"
Szia! Csak érdeklődnék, hogy a Kishantosi bio gazdaság megszüntetése, vagy a felcsúti kisvasút az orbán melyik szirma?
Melyik szirma a tokaszalonnás tolvajanak az hogy 3 évet adott nemrég a túlóra kifizetésére? Érdeklődnék továbbá milyen fejlődés az amikor az amikor 2015-ben Kőbányán akartam megépíteni Európa legnagyobb mecsetét? Az hova fejlődik aki a veje üzlettársát beülteti egy önkormányzatba pályátot írni, hogy aztán az illető Tiborczal együtt el is nyerjék azt a megbízást?

Bambano 2018.12.30. 23:12:04

@Neo07: miért, a fidesz nem segít pl. egyes gázszerelőkön? vagy fél seggel fociszövetségen, féllel meg bankon ülőkön?

Neo07 2018.12.30. 23:27:39

@Egyallampolgar:"...Kishantosi bio gazdaság megszüntetése, vagy a felcsúti kisvasút az orbán melyik szirma? "

Egyik dolog sem jó, ezt elismerem. Én is örülnék, ha nem lennének ilyen ügyek, de azt gondolom, hogy nem mindent Orbán intéz (kevés is lenne a nap 24 órája is), hanem sok más ember is dolgozik a környezetében.

Csak azt tudom mondani, hogy ők a legkisebb rossz, ezt már megtapasztalhattuk az elmúlt elmúlt harminc év során, és hogy ők tényleg visszahozták a kormányzást a szarból, ellentétben a korábbi kurmányokkal.

morph on deer 2018.12.30. 23:31:46

@Egyallampolgar:
Asszem az igazából nem a “szirom”, az, ami itt a teljességből szem elé került, attól tartok.
De legalább illik a felcsúti ellentengernagyhoz...

Bár, hogy őszinte legyek, szirom rá.

Neo07 2018.12.30. 23:32:00

@Hamihami: "vannak a kemenyen dolgozok, azokkal semmi problema. "
Dehogyisnem! Vannak köztük olyanok, akik annyira keményen dolgoznak, hogy nem vagy csak egy gyereket vállalnak – ők az ösztönzőcsomag legfőbb alanyai. Gondoljunk pl. azokra a nőkre, akik nem akarják az üzleti, felsőoktatási vagy tudományos karrierjüket gyermekvállalással megszakítani. És ez tragédia: hogy a legokosabbak nem akarnak utódokat...

morph on deer 2018.12.30. 23:36:03

@Neo07:
“És ez tragédia: hogy a legokosabbak nem akarnak utódokat...”

Most mi ezzel a baj?
Legalább lesz elég új fideszes!

Bambano 2018.12.30. 23:40:51

@Neo07: "azt gondolom, hogy nem mindent Orbán intéz": orbán csak az erkölcstelenséget, gátlástalanságot, sérthetetlenséget hintette el, amiből a kisebb gazemberek azt vonták le, hogy nekik bármit szabad.

egy normális főnök már régen elmagyarázta volna, hogy mit szabad és mit nem. orbán meg adja alájuk a lovat.

"Csak azt tudom mondani, hogy ők a legkisebb rossz": legkisebb? senki nem tudna most több kárt okozni össztársadalmi szinten, mint a fideszkdnp. azt, hogy a társadalom egyes rétegei bármit megtehetnek büntetlenül, legalább két generáció, 50 év lesz kinevelni a társadalomból. ez a legnagyobb bűnük.

Neo07 2018.12.30. 23:46:18

@morph on deer: tévedsz, ők jellemzően fideszesek. Akik nem akarnak élni és halni a hazában, azok a ballibesek jellemzően.

Hamihami 2018.12.30. 23:52:50

@Neo07: má mebbocsáss, de neked mi közöd ahhoz, hogy ki hány gyereket akar? Vagy hogy kinek hány gyereke lesz? Vagy hogy ezeregy ok miatt ki hány gyereket tud szülni? Tovább megyek: jönnek itt a fideszesek az ateizmussal, mintha bárkinek bármi köze lenne a másik ember hitéhez. De arra jó, hogy skatulyákat gyártsanak, és így a "keményen dolgozó kisembereknek" is (értsd: fidesz szavazó) egyszerüen és sokszor el lehet mondani. Miközben magukat beletuszkolják a nagykeresztény nemzeti dobozkába, mert az meg könnyen eladható a nyugdíjasoknak (egy kis bözske-utalvány kíséretében persze). Na ezek azok az álságos dolgok, amik nálam nem férnek bele.

Neo07 2018.12.30. 23:53:42

@Bambano: "...azt, hogy a társadalom egyes rétegei bármit megtehetnek büntetlenül, legalább két generáció, 50 év lesz kinevelni a társadalomból. ez a legnagyobb bűnük."

Ez nagyon igaz, az eddig kormányzó ballibre (szélsőlibre). Igen, a "rendszerváltás" után mindent megtehettek az akkori elit tagjai, szarér-húgyért privatizáltak el mindent, nem törődtek azzal sem, hogy az új tulaj lerombolja a bagóért újonnan vásárolt gyárakat, nem törődtek azzal, hogy rengetegen lettek kárvallottak, munkanélküliek, hajléktalanok, eladtak mindent, amit csak tudtak, de fogalmuk sem volt a gazdaság működtetéséről – igen, bármit megtehettek büntetlenül...

A ballib a fejekben is óriási károkat okozott, lásd lerománozták, lerománozzák ma is az erdélyi magyarokat. (ugye, a "23 milliió román"...)

Nerevaryne 2018.12.30. 23:56:50

Jobboldali propaganda válaszol a baloldali propagandának, mi ebben a különös? Hogy melyiknek van igaza? Természetesen egyiknek sincs, mindkettő hazudik. Az igazság valahol a kettő között van, mint mindig.

Nem, magyarországon nincs minden rendben. Nem, magyarországon nincs kvázi-fasizmus.

Hamihami 2018.12.30. 23:58:26

@Neo07: soros bacsi viszont mindent tud intezni, ugye? Napi 24 oraban, 84 evesen, amcsiban, belgiumban, macedoniaban, Mo-n stb..... Orban meg nem tud mindent intezni egyszem hazajaban??? Hogy is van ez? Akkor most vagy nem minden soros, vagy minden orban. Melyik a szimpibb?

Neo07 2018.12.31. 00:05:07

@Hamihami: Közünk nem lesz továbbra sem, így csak max. ösztönözni lehet. Fel kell fogni, hogy muszáj, mert ha az önreprodukciós ráta sem teljesül, akkor egy idő után elfogy a magyar. Nem lenne gond ez (megfelelő önreprodukciós rátával), mert egyrészt kisebb lehet az ökológiai lábnyom, ha nem jönnének folyamatosan azzal, hogy a hiányzó népességet (ami a mai, fenntarthatatlan exponenciális gazdasági modell szerint kellene) idegenekkel pótolják, amely idegenek ráadásul intoleránsak, és nagyon magas r. rátával rendelkeznek. Belátható, hogy egy idő után kisebbségbe kerülnénk a saját hazánkban – nemzeti öngyilkosság lenne.

Ez nem megoldás! Az egyedüli megoldás az, ha szeretnénk hogy 500 év után is létezzen Magyarország, az, hogy több magyar gyerek szülessen!

Hamihami 2018.12.31. 00:08:30

@Neo07: szerintem alapits egy partot. Lehetne a neve pl magyar nemzetszocialista part.... Vagy hogy keruljuk a szitokszavakat, magyar nemzetfaji part. Csurkaek tamogatottsagaval felvenne a versenyt.

Neo07 2018.12.31. 00:10:27

@Hamihami: "soros bacsi viszont mindent tud intezni, ugye?"

Jó hogy írtad ezt! soros ugyanis egy isten-komplexusos diktátorszerűség , aki a hálózatán keresztül minden felügyel – ehhez kellenek a hasznos idióták kellő mennyisége a kiszemelt országban; Orbán viszont "csak" egy miniszterelnök, meghatározott feladatkörökkel, vannak miniszterei, államtitkárai is, akik aztán vagy jól vagy nem jól végzik a dolgukat

Hamihami 2018.12.31. 00:14:47

@Neo07: varj csak, hagy probaljam ki! Orban "ugyanis egy isten-komplexusos diktátorszerűség , aki a hálózatán keresztül minden felügyel – ehhez kellenek a hasznos idióták kellő mennyisége..."
Igen, sokkal jobb, igy mar hatarozottan fedi a valosagot.

Neo07 2018.12.31. 00:20:05

Orbán is csinál hülyeségeket, nem lehet tagadni, ilyen lehetett pl. a netadó ötlete, de szerencsére időben meg lehetett győzni és visszavonni a tervezetet. Erre mondom, hogy észérvekkel és nem füstbombázásokkal igenis lehet befolyásolni a kormányzati terveket. Erre lenne való az ellenzék, de sajnos ők túlságosan hülyék és alkalmatlanok szerepük betöltésére. Kunhalmi, aki ajtónak rohan? Hadházy meg a többi, aki a padlón fetreng, mint egy eszelős? Ezeknek illő lenne lemondaniuk.

Neo07 2018.12.31. 00:24:20

@Hamihami: Ott tévedsz, hogy Orbánt megválasztották, és ráadásul már a harmadik alkalommal nyert kétharmaddal. Sorost ellenben senki sem választotta meg, mégis Európa sorsát jelentősen befolyásoló tervet próbál végigvinni... Lassan havonta konzultál az idióta, tántorgó Junckerrel...

Bambano 2018.12.31. 00:25:34

@Neo07: "Ez nagyon igaz, az eddig kormányzó ballibre (szélsőlibre).": csak azt felejtik el a fideszesek, hogy a liberális kormányok alatt sokkal szabadabb és élhetőbb volt az ország. nem volt ilyen hatalmi gőg, diktatórikusan terjesztett fasiszta hit, stb. fletóéknak egyetlen dolog volt fontos: ne zavard a köreiket. cserébe ők se zavarták a tieidet. ezzel szemben ez az állammaffia mindent megszáll és mindenkit kicsinál, gyakran még a gyengébb fideszeseket is. az mszp kormányok alatt nagyságrendekkel szabadabb volt az élet. nem volt ideológiai lerohanás se. ezek meg papokat küldenek az iskolákba, noormális?

ezt a borzalmas tudatrombolást, amit 2010 óta művelnek, 50 év lesz helyreállítani.

"privatizáltak el mindent": az antall kormány mióta ballib kormány? lemaradtál valamiről? egyébként ez a banda se jobb, manyuptól kezdve irreális finanszírozású paks2-n át sok példát lehetne sorolni. itt mindent ellopnak, legyen az közvilágítás vagy doktori disszertáció... de legalább olyan hősi cselekedeteket is végre tudnak hajtani, mint háziállatok levadászása, stb.

különben meg 8 teljes éve ezek vannak hatalmon. ami most van, annak zömében ők az okai, tehát ballib kormányokra hivatkozni egyre inkább okafogyott. az oktatást nem a ballibek verték szét, az alkotmányt nem a ballibek faragták pihe^H^H^H^Hgránitszilárdságúra, ezt az eu-s költségvetési időszakot 2014-ben kezdtük, tehát már ezt is viktor tárgyalta le. gyakorlatilag semmit nem lehet már a fletó vagy a gordon kormányra fogni, túl rég volt, mindent kiszórtak azóta.

Hamihami 2018.12.31. 00:28:43

@Neo07: meg egyszer: Akkor most vagy nem minden soros, vagy minden orban. Melyik a szimpibb?

morph on deer 2018.12.31. 00:35:31

@Neo07:
“tévedsz, ők jellemzően fideszesek.”

Akik nem akarnak szaporodni?
Mit nem mondasz...

Bár amiről én írtam az arról szól, hogy amennyiben a legokosabbak nem akarnak utódot, akkor a mégis létrejött utódok nem valószínű, hogy a létező legokosabbak lesznek, ergo potenciális fidesz tag mindahány.
Evvan.

morph on deer 2018.12.31. 00:42:32

@Neo07:
“lásd lerománozták, lerománozzák ma is az erdélyi magyarokat. (ugye, a "23 milliió román"...)”

A büdös életben nem volt 23 millió magyar erdélyben, miről hadoválsz itt össze?

“23 millió román” neked mikor jelenti az erdélyi magyarokat, észlényke?

Az erdélyi magyarokat ezzel kapcsolatban senki szóba nem hozta, a hülye fideszesektől eltekintve, és ezt a balfaszságot még mindig más nyakába akarod varrni?

Csúsztatni próbálsz, és nagyon nem jött be, csak szólok!

Neo07 2018.12.31. 00:51:25

@Bambano: "liberális kormányok alatt sokkal szabadabb és élhetőbb volt az ország"

Ez nem igaz. Hogy lehetett szabadabb, ha a média 99%-a a ballib banda kezén volt? Élhetőbb? A hajléktalanoknak bizonyára, meg a szabadrablott cuccokból is meg lehetett élni ideig-óráig....

"mindenkit kicsinál,"

ha ez igaz lenne, akkor a felelősök rég börtönben lennének.

Valamit tönkretenni pillanatok műve, de helyrehozni annál hosszasabb és nehezebb munka. Az ország elkúrásának következményeit bizony évtizedek kellenek... Kijönni a negatív gazdasági és adóssági spirálokból, az több időt vesz igénybe, mint nyolc év.

Antall József történész volt, nem gazdaságpolitikus, azonkívül nagy volt még a ballib megmondóemberek túlsúlya,akik duruzsoltak neki, meg az MDF is hirtelenjében összerántott párt volt, zömében ballib felfogású tagokkal, úgyhogy az is ballib kormánynak tekinthető. Pláne a Herényi meg a Dávid Ibolya ámokfutása után.

Ha igazi rendszerváltás lett volna, Amerikából importáltak volna a gazdasághoz tényleg értő, a nyugati kapitalizmus mély vízében otthonosan lubickoló cápákat és szakértőket, akik helyből, cspőből cáfoltak volna sok naiv és tudatlan ballib elképzelést...
De nem így alakult... Pedig volt a Magyar Október Párt, aminek a vezetője hogy-hogynem infarktusban meghalt... Igazi amerikás magyar volt, aki kitűnően ismerhette a nyugati viszonyokat...

Így a moszkovita, félművelt és botcsinálta "kapitalisták" dobták be magukat a mély vízbe, ami előre várható módon nem sikerülhetett. Kösz megint, nyugat, nem zavarta őket, legfőképpen Sorost nem akkoriban, hogy hasonlattal élve profi futók közé dobtak sánta, bicegő amatőr hobbifutókat. Nem volt kétséges a verseny kimenetele...

Ezért igenis bűnrészes a ballib, mert ezeket a fentieket vagy tudták, vagy nem tudták, akkor meg azért voltak alkalmatlanok – történelmi felelősség terheli őket a kézivezérelt hatalomátmentési ötletük miatt.

Na jó, lassan befejezem, más dolgom is van, pl. aludni.

Neo07 2018.12.31. 00:56:40

@morph on deer: " “23 millió román” neked mikor jelenti az erdélyi magyarokat,..."

Nem lehetsz túl okos, ezért megmagyarázom. A kettős állampolgársági népszavazásnál a Gyurcsány a másfél millió erdélyi magyart is beleértette a 23 millió román halmazába, kvázi ezzel lerománozta őket, holott csak a másfél millió magyarról szólt a kampány.

morph on deer 2018.12.31. 01:24:02

@Neo07:
Neked meg fogalmad sincs, mir

morph on deer 2018.12.31. 01:30:18

@Neo07:
Szóval fogalmad sincs, miről beszélsz!
Én viszont nem szoktam találgatni.

A “23 millió román” Kovács László mondata volt és nem Gyurcsányé.

Románia lakossága pedig utoljára a kilencvenes évek végén volt 23 millió, azóta még egyszer sem!

Tehát mit is értett bele Gyurcsány mibe is?

martineden 2018.12.31. 01:59:07

@Neo07: ,,@Kampfer: Én is tökéletesen egyetértek veled."..........nana,hogy a szar egyet ert a fossal.

Boycie 2018.12.31. 02:25:16

@kalevaleeeeez: "nincs vezérkultusz?

ha jól olvastam kikerült a karmelitára egy szobor Szent Mihályról lába alatt egy sárkánnyal (a sárkányölő Szent György volt, de neki nincsenek szárnyai, mert emberből vált szenté).

orbán teljes neve orbán viktor mihály.

ezen napok óta röhögök."

Te agyhalott fasz. A CEU-n végeztél? Itt van neked egy régi festmény, Szent Mihály Arkangyal amint sárkányt öl. Nyilván orbánista propaganda:

www.biblestudytools.com/topical-verses/archangel-michael-in-the-bible/

Revelation 12:7-9
7 Then war broke out in heaven. Michael and his angels fought against the dragon, and the dragon and his angels fought back. 8 But he was not strong enough, and they lost their place in heaven. 9 The great dragon was hurled down—that ancient serpent called the devil, or Satan, who leads the whole world astray. He was hurled to the earth, and his angels with him.

Dragon... DRAGON... röhögsz még? Ilyenek vagytok mind: nagypofájú, félművelt bunkó söpredék.

Bambano 2018.12.31. 03:29:31

@Neo07: "Hogy lehetett szabadabb, ha a média 99%-a a ballib banda kezén volt?": úgy hogy a ballibséghez hozzátartozott az is, hogy nem öljük meg azokat, akik másképp gondolkodnak. ezt kellene végre felfogni, hogy amit ez a mostani banda csinál, hogy mindig minden gondolatodat is uralni akar, ezt eddig soha nem csinálták. orwell meg vakarja a fejét, hogy ezt meg hogy felejthette el... meg ezt is...

és megint mondom: azt, hogy a 90-es években állítólag minden média a ballib kezén volt, felemlegetni azután, hogy 2018-ra minden média a fidesz kezére került, elég nagy öngól. jelenleg nincs egyetlen objektív, mérsékelt, esetleg középre igazodó média sem az országban. sem az index, sem az rtlklub nem objektív és független, a királyi médiáról, a tv2-ről meg a vidéki összes nyomtatott lapról nem is beszélve.

a régi szép időkben például ellenzékiek is felszólalhattak a médiában. most? a régi szép időkben semmi problémád nem volt abból, ha nem voltál kormánypárti. a fideszeseknek semmi baja nem volt abból, hogy fideszesek. az mszp-szdsz kormány nem küldte misére a diákokat. nem monopolizálta a tankönyvgyártást (mondjuk történelmet se hamisított...). a propagandának sokkal kisebb hangereje volt.

és a legnagyobb különbség: az mszp-s kormányok alatt nem akarták folyton folyamatosan bemagyarázni, hogy háború van, meg harcolni kell, meg ilyen paranoid hülyeségek. akkor lehetett népszavazni a kormány ellen. a focihuligánokat nem bérelték fel választási iroda védelmére. másrészt meg sose koldultak bűncselekménnyel megszerzett, fenntartott címlistákra kiküldött csekkekkel a kampányukhoz...

utána meg csodálkoznak a propagandisták, hogy az értelmesebb munkaképes dolgozók elhúztak, hogy a kondenzcsíkját se látni a repülőjüknek, nem úgy, mint az orbán családot furikázó katonai gépeknek. ja, és nem dobáltak szét szaros pelenkákat se az út szélére... de ezek apróságok, nem ez okozza a problémát.

igen, élhetőbb volt. például az mszp-s kárderek nem jártak nyíltan törvénytelenül lopni, mert akkoriban még fenyegette őket a bírósági ítélet, nem úgy, mint most ezt a kurzust. akkoriban nem volt következmények nélküli ország. most az. az egyik oldalnak.

ja és olyat se mondtak, hogy nem fogadnak be menekülteket úgy, hogy közben befogadták. meg nem árultak magán zsebpénzért állampolgárságot.

na mindegy, hosszú lenne folytatni is. ezeket vagy tudod te is, vagy nem, egyik esetben se jutok előbbre.

MACISAJT1 2018.12.31. 06:55:16

2018. 11. 22.

Feladta csütörtökön az új svéd kormány megalakítására tett kísérletét Annie Lööf, a Centrum Párt vezetője arra hivatkozva, hogy túlságosan mélyek a különbségek a fő parlamenti erők között.
A jelenlegi bizonytalan parlamenti helyzetben arra lenne szükség, hogy az egyik oldal tolerálja a másikat a kormányalakítás érdekében. Pillanatnyilag ehhez nincsenek meg a kellő feltételek - nyilatkozta Lööf újságíróknak.

A szeptember 9-én tartott svédországi választások után patthelyzet alakult ki, mivel sem a szociáldemokraták, sem pedig a konzervatívok vezette blokk nem nyerte el a kormányalakításhoz szükséges parlamenti többséget.

Andreas Norlén svéd parlamenti elnök múlt csütörtökön kérte fel a Centrum Párt vezetőjét, hogy kezdjen kormányalakítási tárgyalásokat, miután két korábbi kísérlet kudarcot vallott. Lööf már a harmadik politikus volt, aki erre megbízást kapott, miután Ulf Kristersson, a jobbközép blokk vezetője és Stefan Löfven svéd ügyvezető miniszterelnök, a Svéd Szociáldemokrata Párt vezetője nem jártak sikerrel. "

Ja. De ezért a Svédországban példátlan belpolitikai helyzetért is Orbán a hibás...:P
Legalábbis Margot Wallström/ Swedish Social Democratic Party szerint.

Muhaha

MACISAJT1 2018.12.31. 07:00:32

Ami pedig a másik, Karácsonykor (is) fasisztázót illeti.

2014. május 16., péntek 16:55

A New York Timesnál a teljhatalmú Arthur Sulzberger, akinek családja 1935 óta, lassan száz éve adja ki a lapot, kirúgta a főszerkesztőt, Jill Abramsont, aki az első nő volt ebben a pozícióban, viszont még három évet sem kapott a bizonyításra. Abramson utódja Dean Baquet, az eddigi alfőszerkesztő lett, egyben az első afro-amerikai a Times szerkesztőségének élén.

-------

Kell még valamit mondanom, Ildikó?

Csak a szokásás. A sulzbergerek, sorosok, hellerek,krugmanok etc. doktrinája így szól:
A több mint ezeréves államisággal rendelkező európai ország, Magyarország egy „fasiszta” ország, mert nem akarja Soros és elvbarátai elképzeléseinek megfelelően a harmadik világból érkező illegális migránsok tömeges betelepítésével megváltoztatni az ország etnikai, kulturális és vallási összetételét.

Szerintük bár Magyarországon sajtószabadság van és szabad választásokat tart az ország, azonban ettől még sincs demokrácia az országban, hiszen nem a balliberálisok kormányoznak. Ebből következően pedig természetes, hogy akkor csakis náci fajgyűlölő, illetve kommunista diktatórikus rendszer lehet (egyszerre is) a Budapest központú országban hatalmon.

Ráadásul a Soros-féle balliberális globalista véleményt tolmácsoló amerikai lap (a fenébe, csak a Financial Times-nál lehetett Soros az Év embere? éberség eftársak!!!) szerint nem szabad választásokon kell, hogy eldőljön, ki kormányoz Magyarországon, hanem azt nekik, a Soros György körébe tartozó, globális balliberális elitnek kell majd kijelölnie az „igazság” nevében.

Vagyis csak a szokásos régi ismerős nóta: mindenki hülye csak a ballibák helikopterek.
Nem ismerős a TGM "nevü" jelszava ?( aki ugye 1990-ben azt volt képes mondani a választások előtt:" Vagy SZDSZ. Vagy lábszag és mucsa")

Tehát- szerintük- van két változat: mikor az mszp-szdsz győz, az maga a "demokrácia", a nép okos és értelmes,a nép akarata úgy döntött hogy stb.
Akkor lehet-min 1994-1998 között- 72% parlamenti többséget szerezni 2,7 millió szavazattal, az úgy maga a demokrácia.
Lehet- mint 2004-ben- megpuccsolni egy miniszterelnököt és helyébe beültetni kirúgott, apró-klános miniszterét.
Lehet-mint 2006-ban lebukni egy zártkörű öszödi maffiatalálkozón és cserébe szétveretni ezerszámra a tüntetőket..az is maga a demokrácia, kitüntetés járt gergényinek...
Lehet- mint 2009-ben- államcsődig vinni az országot, majd önpuccsot végrehajtani és egy soha senki által nem választott sameszt beültetni a minelnöki székbe.
Ezeket mind lehetett, se szar hentininek se másnak nem volt aggodalma.

És van az amikor(még kimondani és szörnyű)az mszp-szdsz(átfestett társulatai) nem győznek...
Sőt, a Fidesznek háromszor egymás után lett kétharmada amivel törvényesen ÉLNEK....
akkor azonnal tombol a fasizmus,akkor a nép hülye és agymosott,nem látják hogy barna eső hullik, Europa aiúta, jöjjön kohn-bandita az EU-s tankokkal meg vonuljon heller ágnes a pucér köldökével, különben itt pusztulunk meg, ballibsi közgazdászok és véleményformálók ugrálnak naponta a Dunába,nem győzik őket kifogni Mohácsnál.(hajóvonták találkozása tilos.)

Unalmas.

Egyallampolgar 2018.12.31. 07:55:15

"Egyik dolog sem jó, ezt elismerem. Én is örülnék, ha nem lennének ilyen ügyek, de azt gondolom, hogy nem mindent Orbán intéz (kevés is lenne a nap 24 órája is), hanem sok más ember is dolgozik a környezetében."

Egészen biztos, hogy nem Orbán akarta tönkretettni Kishantoson Ács Éváékat. De az egyértelmű, hogy Orbán kérte fel dr Ángyán Józsefet hogy dolgozza ki a földtörvényt amely a földosztás előtt helyzetbe hozza a magyar gazdákat a befektető kapát sosem látó tőkésekkel szemben. Ángyán megtette amit Orbán kért majd Ángyán amikor 2012 eljött a szavazás döbbenten látta, hogy az országgyűlés elé egy átírt törvény került, Ángyán tiltakozott és lemondott. Kishantos a magyar jobboldali érzelmű keresztény vezetésével együtt ment ki lett semmizve. És sok más gazda csak Kishantos ügye lett a leghíresebb.
Aki ezek után a FIDESZre szavaz mondjuk Schiffer Andrással szemben azzal szerintem baj van. Az vagy nem olvas híreket, vagy rossz helyen keresi azokat.

DFK 2018.12.31. 07:55:46

@orbántrollirtó: a szabad sajtó nem azt jelenti, hogy mindenki elmondhatja a véleményét? Ja nálatok azt jelenti, hogy csak ti mondhajátok el a véleményeteket.

MACISAJT1 2018.12.31. 07:58:43

"kormánykritikus sajtó".

Aha.Milyen szép és visszafogott elnevezése annak az elmebeteg dühnek amivel ez a fajta sajtó stabilan évtizedek óta próbálja a Fideszt és személy szerint Orbánt naponta (többször) bármi áron savazni...

Őszintén: ez pl. "kormánykritikus sajtó" vagy anarchista lázadás és vágyálom?
merce.hu/2018/12/20/blokkoljunk-ugy-hogy-fajjon-a-fidesznek/

És mindez 24.hu,merce,444.hu,hvg.hu tökmindegy, annyira egyformák.
A mai DK alelnökké avanzsált debreczeni józsef is megírta, idézem:
" Kimondom, amit úgyis tud mindenki: a fővárosi újságíró-társadalom meghatározó többsége zsidó származású. Legtöbbjük nem rokonszenvezik azzal a nemzeti érzelmekkel telített politikai értékrenddel és stílussal, amelyik az MDF sajátja". (Debreczeni József: Miniszterelnök, 278. o.)
Itt a titok nyitja.

Adok egy friss( sic!) példát, a Népszagából:

nepszava.hu/3014608_europa-elhulyul

Kezdődött azzal hogy még 2015-ben Sir Roger Scruton angol filozófus, esztéta korábbi megjegyezte: „a budapesti értelmiségben sok a zsidó, aki a Soros-birodalom körüli kiterjedt hálózathoz tartozik.” Eredetiben: 'Many of the Budapest intelligentsia are Jewish, and form part of the extensive networks around the Soros Empire.'

Na, ebből a tökön rúgásból a ballibák azóta sem bírnak helyre állni. Küzdenek mint malac a jégen, óbégatnak a Guardiantól a Jew York Times-on a CNN/Bloomberg/Reuters Népszagáig hogy ántiszemitizmus, meg hülyeség meg ....
de egy valamit képtelenek leírni: hogy nem igaz amit Scruton mondott.

sZulamith 2018.12.31. 08:18:33

@Neo07: OK! Rendbe tettünk mindent, most már ideje lenne okosan viselkedni a külpolitikában. Nem hiányzik még egy Trianon.

DFK 2018.12.31. 08:23:31

Az a gáz, hogy ilyen érveléssel valaki bíró volt.

ednet2023 2018.12.31. 08:58:19

@MACISAJT1: Látom élvezettel próbálsz egy-egy személyes véleményt kiterjeszteni az ellenzékre, mintha az a teljes közösség véleménye volna. Bayer eszement túlpörgéseit meg az összes fideszes véleményének gondolod?
Szerintem mond ki hangosan: a kormányzó párt remek emberek gyülekezete, ha OV visszavonul, akkor olyan remek emberek léphetnek a helyébe, mint Kósa, Rogán, Németh, Kovács, Semjén, Matolcsy, stb... van itt szellemi tartalék kérem. :)

MACISAJT1 2018.12.31. 09:34:35

@ednet2023: "a kormányzó párt remek emberek gyülekezete, ha OV visszavonul, akkor olyan remek emberek léphetnek a helyébe, mint Kósa, Rogán, Németh, Kovács, Semjén, Matolcsy, stb... van itt szellemi tartalék kérem."

Nézzük csak a Matolcsy esetét. Képzeld, milyen kínok között írtak ezt most ott le, idézem:
www.napi.hu/magyar_gazdasag/tortenelmet-irhat-matolcsy-gyorgy-2019-ben.675629.html

"Hat év kamatemelés nélkül

Matolcsynak állítólag nagyon fontos, hogy egy olyan jegybankelnöki ciklust zárhasson le, amely alatt nem került sor kamatemelésre. Ezzel kiemelkedhetne a mezőnyből, beírhatná magát a gazdasági történelemkönyvekbe. Amikor átvette a jegybank irányítását, az alapkamat 5,25 százalékon állt, innen értek a mostani 0,9 százalékig."

Hát így. Pedig mit kapott, Úristen...Hogy IMF nélkül oda a haza..Hogy kamatemelés nélkül végünk..Hogy nem lesz gazdasági növekedés ezzel a pénzügy politikával( most éppen 5% körüli). Hogy romba megy az ország munka erő piaca( most ugyanazok azért óbégatnak mert elfogyott a szabad munkaerő..)

És sorolhatnám hogy a bokrosok, petschnigmáriaziták, vértesek, (feldúsítva néha mellárokkal ) miket hordtak rá a nyolc és fél év alatt.
Ehhez képest Matolcsy hat éves rekordra készül és az infláció meg a kívánt 3% körül van kordában.
A külföldi devizákban való eladósottság a nullát verdesi.Ahogyan az ettársak magukat a földhöz.

De igaz. Ehelyett nekünk csillagpifta, a bokroslujas nevű panamai emberüpnk, meg a kóka, a libaszakértő vagy a csehákné férje, a békési, de mondhatnám a D209-et is... szóval ezek kellenének.
Meg a fekete jánostól , surányitól simor andrásig tartó spektrum, némi király júliákkal dúsítva az MNB élére.
És a Haza nyaomban fényre derül. Mint bármikor mikor ez a felkent, kiválasztott óriási szellemi potenciállal megáldott bagázs hatalomra került.

Muhaha

Kampfer 2018.12.31. 10:25:50

@martineden: Mi a baj, kis bélféreg...? Frusztrált vagy, kisautó? :-) Nagggyon helyes! Szokjad is a szemetest, végre ott vagytok, ahová valók vagytok! Balf@sz...
Kamp.

ednet2023 2018.12.31. 10:26:50

@MACISAJT1: :) jó érzékkel nem beszéltél Rogánról, Németh Szilárdról, Kósáról, Kovácsról, meg a többiekről.
Matolcsy eredményei szakmai körökben megkérdőjeleződnek. A pénzszórása a rokonok felé megkérdőjelezhetetlen. Emberi jellemvonásai nem éppen államférfiúhoz méltóak. Gondolom te boldogan élnél egy Matolcsy vezette országban.
A Muhahá-d nem volt túl őszinte.
Én a helyedben elgondolkodnék, hogy milyen embereket szolgálok.
És még mielőtt szóvátennéd: én olyanokat támogatok akikről még nem derült ki, hogy szakmailag vagy erkölcsileg alkalmatlanok.
De ha kiderülne valamelyikükről, én nem fogok elvtelenül érvelni a pozíciójában maradásáért. Igazából a jelenlegi kormányt is el tudnám fogadni, ha az alkalmatlanságot kimondanák és nem fednék el politikai lojalitással.
Végülis azzal, hogy az előző csapatból csak Matolcsyt “védted be”, azt jelenti, hogy a többi megítélésében egyetértünk?

MACISAJT1 2018.12.31. 10:55:08

@ednet2023: "én olyanokat támogatok akikről még nem derült ki, hogy szakmailag vagy erkölcsileg alkalmatlanok."

Mondjad a konkrét neveket, a tisztakezű kormányképes alternatívákat, iszom a szavaidat...:P

Mert én momentán nem látok csak bármire, konkrétan a polgárháború kirobbantásától a manifeszt hazaárulásig kapható strigákat és honkupeceket...

Na de ha elnézem a maiakat, a hadháziktól a tordaibencétől szélbernadettig , az újhülyéktől szanyikig terjedő skálát hogy az operettnácikat sneider eftárssal se hagyjam ki, noch dazu bangónékkal spékelve, lassan kezdek nosztalgiázni a pufajkás után...Mert az legalább még volt valaki. Olyan amilyen de legalább volt valaki.

De azért megkockáztatom: mondjon valaki egy olyan esetet az mszp-szdsz dicsőséges kétharmadának időszakából, mikor bármelyik ellenzéki odament volna a pufajkáshoz hogy a képébe sípoljon az ülésteremben...vagy mikor elfoglalta volna annak a helyét. Emlékeztessen valaki, hátha volt olyan eset hogy kuncze belügyminiszter mellé szirénát vittek volna be az ülés terembe.Vagy hogy a levezető elnököt nem engedték volna fel a pulpitusra.

Hátha csak lemaradtunk valamiről.

yourmomtits 2018.12.31. 10:56:28

@DFK: egyébként igen (((((((:

ednet2023 2018.12.31. 11:16:03

@MACISAJT1: két dolgot csinálsz:
1. Konkrét esetekből általános érvényű következtetéseket vonsz le, ráadásul nem palástolt részrehajlással. Nem részletezem, de ez nagyon primitív gondolkodásra vall.
2. Terelsz, visszakérdezel, a kényelmetlen kérdéseket figyelmen kívül hagyod. Nyugodtan írd ki magadra: csak olyanokra válaszolok, amire megvannak az előre kialakított válaszpaneljeim.

Ha OVn kívül a fideszben sincs politikai potentát, akkor az nem vaj, számodra nagyobb baj az, hogy az ellenzékben sincs.
A fentiek alapján a fideszt irányító teljhatalmú nemzeti vezető jelenléte és az őt körülvevő tehetségtelen de lojális slepp fasisztoid jellemvonás. (nézd meg a szó jelentését ha nem tiszta)
Ezt kéne cáfolnod, érvekkel, hogy nem így van. Hogy milyen az ellenzék az ettől független. De gondolom a válaszodban is inkább az ellenzékkel foglalkozol majd.

David Bowman 2018.12.31. 11:36:24

"Mondjad a konkrét neveket, a tisztakezű kormányképes alternatívákat, iszom a szavaidat...:P"
Hát, ez engem is komolyan érdekelne.

Málnafaló 2018.12.31. 11:50:28

@ednet2023:

Szóval csak hablaty, semmi konkrétum(mert az mégis csak snassz volna.)
Gondoltam.

Ugorgyunk.

MACISAJT1 2018.12.31. 11:52:34

David Bowman"Hát, ez engem is komolyan érdekelne. "

Na arra várhatsz..:)

Melyik manapság az agyonvert ballibák legvadabb rémálma?
Hosszú a lista (és unalmas) ezért aztán csak a legbanálisabbat említeném: a zsigeri, 1993 óta tartó Orbán gyűlöletükkel kapcsolatos .
Ami azóta veszi el a józan eszüket(ha egyáltalán valaha volt nekik ilyen), amióta Orbán szakított a sorosok által neki szánt, "szdsz ifjúsági tagozata" szereppel. Orbánnal kelnek és fekszenek, ő áll minden gondolatuk és cselekedetük középpontjában.Próbálkoztak itthon és külföldi cimboráikkal kinyírni, volt kendepéter és májeraranka meg debreczenijózsef és ferenczikrisztina, popperpéter és kohnbendit..hadd ne soroljam.
És ennyi.

Mert ha egyik ballibát is megkérded hogy jójó, Orbán nem, eddig világos, hanem mondd, virítsd akkor helyett az alternatívát...akkor kuss majd újra az jön hogy igen de az Orbán..:P

Most is ez történik.

David Bowman 2018.12.31. 11:58:28

@MACISAJT1: Itt kérem rendszerszintű hiba van:
Amig a választáson nincs negatív szavazat, addig mindig olyan ember kerül hatalomra, aki a megválasztása érdekében annyi geciséget követett el, hogy alkalmatlanná vált minden közhivatalra.

Fergio 2018.12.31. 12:39:34

@Kampfer:

Rettenetesen gyenge eresztés vagy. Tények nélkül fikázol, és azt is szarul. :DDD
Írtam korábban - tanulj meg olvsani -, hogy Szíjjaska miért nem felel meg külügyminiszternek. 34 évesen, egy Corvinus-os diplomával, képviselőként NEM lehet valaki külügyi államtitkár. Sem külügyminiszter. Csak egy bólogató pincsi, semmi több, és épp azért kapta ezt a kinevezést. Ez TÉNY, balfasz. Akkor is az, ha nem érted. Ha nem érted végezd el újra a 8 általánost. Németh Szilikével a másik degenerált fasszal és Kósa Nagy Tudás Lajossal (Mr. 50%) egyetemben.

"Ó, dehogynem! Fogok jönni a múlttal! Holnap is és azután is! Nem felejtek!"

Mi sem felejtünk, és az Internet sem, balfasz. Orbánkád az elmúlt 25 évben kb. háromszor változtatott az ideológiai, politikai nézetein. Kádár-rendszerbeli KISZ-titkárból lett nagy liberális megmondóember (Nagy Imre temetésén ugatta, hogy takarodjanak ki az oroszok, miközben már hónapok óta elkezdték a csapatkivonást), oxfordi Soros alapítvánnyal, aztán lett belőle konzervatív demokrata (4 évig nyomatta is, aztán a NÉP kiszavazta a show-ból), most pedig illiberális fasz. Írhatod, ahogy az agynélküli haverjaid, hogy ez nem igaz, de sajnos igen. Majd irogassál a múltról balfaszjancsi, ha ezekre tudsz valami épeszű, tényekkel alátámasztott magyarázatot. Azon kívül, hogy Orbánka arra forog, amerre az érdekei kívánják, nem arra, amerre az elvei. Csak szólok, mielőtt belevetnéd magad a hülységekbe, sem balos, sem jobbos nem vagyok. Csak irritál - ahogy mindíg is - a hazugság, amivel faszjancsi politikusok - akik gyakorlatilag semmit sem dolgoztak - osztják az észt.

Egy jó vitában benne vagyok, de ameddig irogatnak Fidesz-es eszementek olyan kommeteket, amiben Orbánt Jézushoz hasonlítják, nincs értelme veletek foglalkozni.

ednet2023 2018.12.31. 13:10:04

@Málnafaló: @MACISAJT1: Csak a helyes kronológia miatt:
1. először én kérdeztem macisajtot, hogy a fideszben OVn kívül vannak-e jóképességű politikai potentátok. Választ nem kaptam. Gondolom azért mert a felsorolt konkrét vezetőkről ciki lett volna ezt kijelenteni.
2. inkább visszakérdezett, hogy az elkenzékben vannak-e olyanok, akik még erkölcsileg nem járatták le magukat, és alkalmasak lehetnek az irányításra.
3. a poszt témájához kapcsolódó felvetésre, hogy a teljhatalmú nemzeti vezetőt és az őt kiszolgáló lojális slepp formációját a szakmai definíció alapján lehet fasisztoid jellemvonásnak tekinteni, nem érkezett válasz.

Egyébként akármelyik ellenzéki vezetőt - aki erkölcsileg nem kompromittálódot (vagyis a régi DK, MSZP vetetőkön kívül) - érzem annyira alkalmasnak az ország vezetésére, mint a jelenlegi fideszes kormánytagok bármelyikét.
Kétségtelen, hogy OV a legkarizmatikusabb politikus a teljes politikai palettán, de erkölcsileg teljesen elhasználódott, Gyurcsányhoz hasonlóan a perifériára sodródott és erőből tartja magát pozícióban.
Észre kellene venni, hogy más a tömegeket megmozdító pártvezető feladata (hatalom megszerzése), és más a teljes országért felelős miniszterelnök feladata (kormányzati ügyek irányítása).
Ti keveritek a kettőt, egy országgyűlés által felügyelt kormányzati apparátus irányítására egy erkölcsileg kikezdhetetlen “hivatalnok” kell. A párttagság bővítésére és szavazásra buzdító szónoklatokra egy karizmatikus “szektavezérre” van szükség.
Az ellenzék vezetői nem “szektavezérek”, de ha erkölcsileg megfelelőek (lásd. nem lopnak) akkor egy demokratikus berendezkedésű ország kormányzását simán rájuk lehet bízni. Bármelyikükre.

Kampfer 2018.12.31. 13:32:53

@Fergio: "Rettenetesen gyenge eresztés vagy."

Nem nagyon frusztrál sem a véleményed, sem az, hogy szerinted ki és mi a 'gyenge eresztés', azt gondolsz, amit csak akarsz.

"Tények nélkül fikázol, és azt is szarul."

Ha számodra a tények nem nyilvánvalóak, azzal én nem kívánok foglalkozni, az rólad szól és az iskoládról. Lényegtelen kérdés.

"Írtam korábban - tanulj meg olvsani -, hogy Szíjjaska miért nem felel meg külügyminiszternek."

Figyelj ide, egyhengeres kicsikocsi! Ahhoz te egy nagyon jelentéktelen kis senki vagy, hogy ezt eldöntsd vagy meg tutt ítélni! Nagyjából a lapostetveket sem érdekli, hogy te kit és mit tartasz alkalmasnak külügyérnek. Alkalmasság tekintetében simán üti a gönczkingát is és azt a balázspéter nevezetű képződményt is. A Martonyit szerintem sem, de annak az irányvonala nem volt már illeszthető. Hogy ez jó-e, vagy sem, egy másik kérdés. Persze lényeges kérdés, de a valóság az, hogy most a Szijjártó a külügyminiszter. Ezek a tények.

"34 évesen, egy Corvinus-os diplomával, képviselőként NEM lehet valaki külügyi államtitkár. Sem külügyminiszter. Csak egy bólogató pincsi, semmi több, és épp azért kapta ezt a kinevezést."

A miniszterek elég jeletős része pontosan ugyanezért kapta a kinevezését. Ez már évtizedek, évszázadok óta így van. Te szegény! Neked nem szóltak...? Balf@sz...

"Akkor is az, ha nem érted."

Mellékelt ábra szerint te nem értesz alapdolgokat, vagy képtelen vagy fölismerni alapvetéseket. Nem hiszem, hogy ezen egy 8 általános segíteni tudna az esetedben!

"Orbánkád az elmúlt 25 évben kb. háromszor változtatott az ideológiai, politikai nézetein."

Légy erős, te ostoba gyökér! Szerintem még többször is! Nem csak ideológiák, de akár konkrét kérdések esetében is! Csak a vak vagy egy agyhalott nem látja.

"Írhatod, ahogy az agynélküli haverjaid, hogy ez nem igaz, de sajnos igen."

Pontosan idézd, te kis szartarisznya, hogy hol és mikor, miként írtam ilyet! De pontosan ám!!! Mert anélkül csak egy újabb hiteltelen kis ostoba fröcsögés mindaz, amit be tudtál pötyögni, te idióta!

"Majd irogassál a múltról balfaszjancsi, ha ezekre tudsz valami épeszű, tényekkel alátámasztott magyarázatot."

Mire? Arra, amit nem is állítottam, te gyökért? Hol írtam olyat, hogy az Orbán politikája és politikai életútja konzekvens és váltások nélküli???
Azt írtam, hogy számomra azok a politikai erők fogadhatóak el, amelyek szembehelyezkednek és harcolnak a liberalizmussal és a liberálisokkal. És ma itthon ezek az Orbánék. Számomra is csalódás, de ez van. Első blikkre váltanám őket, ha lenne jobb, hitelesebb, antiliberálisabb és nemzetibb erő. De nem látok ilyet. Csak balfaszabb, libsibb és ocsmányabb bandát és lényeket látok. Az a helyzet, hogy jelenleg (még) nem gyűlölöm annyira az orbáni korrupciót és hazugságokat, mint az ellenzéket és az azok által képviselt undorító eszméket. Ha majd ez változik, akkor majd a támogatásom is változni fog.

"Azon kívül, hogy Orbánka arra forog, amerre az érdekei kívánják, nem arra, amerre az elvei."

Sosem állítottam, hogy nem így van, te kis nyomorult!

"Csak szólok, mielőtt belevetnéd magad a hülységekbe, sem balos, sem jobbos nem vagyok."

Nagyjából teszek rá, hogy ki vagy és mi vagy. Semmibe sem vetném bele magam ennek tisztázása érdekében, mivel irreleváns.

"Csak irritál - ahogy mindíg is - a hazugság, amivel faszjancsi politikusok - akik gyakorlatilag semmit sem dolgoztak - osztják az észt."

Mindig olyanok osztják! Leginkább olyanok. De akkor legalább úgy osszák az észt, hogy nem törli beléjük a lábukat egy jöttment svéd hülyepicsa és egy részeges luxemburgi büdös balf@sz!

"Egy jó vitában benne vagyok, de ameddig irogatnak Fidesz-es eszementek olyan kommeteket, amiben Orbánt Jézushoz hasonlítják, nincs értelme veletek foglalkozni."

Ne aggódj! Ők ugyanazt gondolják rólad és a fajtádról! Vagy erről se szóltak még neked, kisautó? Szar napod lehet ma, ha most kell minderre rájöjj! De legalább még idén föl tudod dolgozni a traumát és holnap már tiszta tudattal mehetsz tovább! ;-)

Ami pedig az iskolákat illeti:

Tudod, a 'mindig' szót rövid 'i'-vel írják ám, még ha a kiejtés néha át is b@ssza a hozzád hasonlókat! ;-) Örülök, ha segíthettem!
Kamp.

ednet2023 2018.12.31. 13:50:34

@Kampfer: “Légy erős, te ostoba gyökér! Szerintem még többször is! Nem csak ideológiák, de akár konkrét kérdések esetében is! Csak a vak vagy egy agyhalott nem látja.”
sose hittem volna, hogy egy fideszes fogja felmenteni Gyurcsányt, és sugallja azt, hogy ha a megfelelő ideológiai irányvonalat képviselné még támogatni is tudná, bármit csinált is a múltban. :)
Vagy hogyan értelmezzem ezt a múltbeli eseményekkel nagyon elnéző és megengedő álláspontodat?
Tapsolni fogsz Thürmernek ha feltünik Orbán oldalán?
Farkas Flórián múltja se gond, ha most a fidesz vitorlájába fújja a szelet?
A morált nem aktuális politikai álláspontok alapján kellene kialakítani.

orbántrollirtó 2018.12.31. 14:01:09

@DFK:

Degenerált Fasz Kalap - DFK.

Húzzál a szabad sajtóból te fizetett orbánpribék. A hazugságaiddal mészáros újságjaiban lépjél fel, ne szennyezd itt nekünk a szabadság maradék bástyáit te rohadék orbánista.

Kampfer 2018.12.31. 14:12:46

@ednet2023: "sose hittem volna, hogy egy fideszes fogja felmenteni Gyurcsányt..."

És mennyiben tartozik ez rám? Ezt mondd egy 'vérfideszesnek', továbbá semmiben sem mentettem föl azt a büdös csótányt és a sleppjét sem! Számomra nem létezik undorítóbb és ocsmányabb eszménél, mint a liberalizmus, és ahogy írtam is, itthon jelenleg a kormány a leginkább antiliberális vonulat képviselője. Azt magam sem gondolom, hogy a 'nemzeti' retorika és politika minden egyes kormánytag meggyőződése és nem politikai érdekei miatt uralkodó, de ha csak érdekből is, de legalább magyarok és nem liberális férgek. Csalódás ez számomra is, mert más erőtől vártam volna ezt, de ez van. A csótánynak és fajtájának nincs és soha nem is lesz felmentés semmi alól sem! Náluk undorítóbb hungarofóbb retkeket nem sokat hordott a hátán a Föld!

"Vagy hogyan értelmezzem ezt a múltbeli eseményekkel nagyon elnéző és megengedő álláspontodat?"

Értelmezd úgy, hogy a jelenlegi kormányzat támogatása a részemről egy olyan kompromisszum, amit hajlandó voltam megkötni azért, hogy a balf@sz és liberális mocsok ne férhessen soha többé a kormányrúd közelébe sem!

"Tapsolni fogsz Thürmernek ha feltünik Orbán oldalán?"

A Semjénnek sem tapsoltam. És a farkasflórit sosem értettem, miért tűrik meg egy képernyőn bármely kormánytaggal. Vállalhatatlan egy nyomorult, sitten volna a helye már születése óta! Gondolom hasonlóan sok más hasonszőrűvel együtt.

"A morált nem aktuális politikai álláspontok alapján kellene kialakítani."

Tudsz bármely hazai politikai erőhöz morált társítani? Ismét leírom: az összes politikai szereplő és erő esetén célszerű az 'egyszerűsítés' műveletét elvégezni a hazugság, demagógia, korrupció, erkölcstelenség fogalmaival és megnézni, mi marad. És azok alapján lehet dönteni. A morált én már nem keresem egy hazai erő esetén sem. Számomra az egyik legfontosabb mérőszám, hogy mennyire helyezkedik szembe a globalizmus, liberalizmus és baloldaliság mocskával. Nekem ez fontos 'mérőszám'. Így talán már érted.
Kamp.

Fergio 2018.12.31. 14:36:09

@Kampfer:

"Nem nagyon frusztrál sem a véleményed, sem az, hogy szerinted ki és mi a 'gyenge eresztés', azt gondolsz, amit csak akarsz."

De igen frusztrál balfaszka, mert különben nem irogatnál Szilveszterkor semmitmondó, üres lózungokat. :DDD

Rettenetesen nőies a stílusod, vagy buzi vagy, vagy tényleg nő, aki próbálja osztani az észt, és olyan szóforulatokat használ, mintha férfi lenne.
Erre írtam, hogy gyenge eresztés vagy. :DDD

"A miniszterek elég jeletős része pontosan ugyanezért kapta a kinevezését. Ez már évtizedek, évszázadok óta így van."

Göncz Kinga wikipédiájára ránéztem, valóban úgy kapta a kinevezést, mint Szíjjacska... Ja nem! Pedig Göncz Árpád lánya, nem a győri gittegylet képviselője, mint Szíjmatyi. Tehát megint igazad volt! Húúúaaa! Ja nem! Ennyit tudsz! Vagy ahogy te írtad: tutt! :DDDDDD

https://hu.wikipedia.org/wiki/Göncz_Kinga

Szilveszterkor elmehetnétek bulikázni Szíjjártóval a 178 milliós házába - amit a fizetéséből épített fel természetesen - , ahelyett, hogy itt rontod a levegőt balfaszjulcsi!

Ez hanyadik nickneved? Jó sok túlórát kívánok 2019-re! Remélem tartod a frontot ma éjszaka is! Majd írok! :DDDD Kifizeti Rogán? Aligha... :DDD Isten barma...

Kampfer 2018.12.31. 14:53:36

@Fergio: Értem. Tehát egy látens (vagy valódi) buzi kis köcsög vagy? Rendben. Mondjuk, szerintem ugyanannyit érsz, mint egy taknyos liberális és ott is van a helyed, de te is Isten teremtménye vagy, még ha egy qrvanagy zsákutca is... Sebaj, ez lesz belőle, ha anyád és apád édestesók. ;-)

"...mert különben nem irogatnál Szilveszterkor semmitmondó, üres lózungokat."

Még gép előtt vagyok, van néhány dolog, amit itt intézek a melómból, közben ráérek a fajtádon röhögni és azon csodálkozni, mit voltak képesek a szüleid anyakönyveztetni...! ;-) Nekem poén, neked életre szóló teher, de ez van. Biztos elviseled! ;-)

"Rettenetesen nőies a stílusod, vagy buzi vagy, vagy tényleg nő, aki próbálja osztani az észt, és olyan szóforulatokat használ, mintha férfi lenne."

Ha mindent így találsz el, akkor inkább ne gondolkodj, ne kombinálj! Fölösleges... Persze itt, a neten nem ciki, nem derül ki rólad, ha totálhülye vagy! De azért a való világban csak óvatosan oszd az észmaradékod! ;-)

"Göncz Kinga wikipédiájára ránéztem, valóban úgy kapta a kinevezést, mint Szíjjacska... Ja nem! Pedig Göncz Árpád lánya, nem a győri gittegylet képviselője, mint Szíjmatyi."

És ettől még hova kéne szarni, te vérfertőzött? Ettől még alkalmas volt külügyérnek? Ha szerinted igen, akkor az rólad szól. Persze, akinek bejön egy kazalhajú lábtörlő, az nyilván kiveri a linkre, amit küldtél. De akinek van egy csöpp esze, az téged is és azt a libát is csak egy haszontalan rakás sz@rnak tartja. Pont annak, amik vagytok.

"Szilveszterkor elmehetnétek bulikázni Szíjjártóval a 178 milliós házába - amit a fizetéséből épített fel természetesen..."

Engem nem a ház értéke fog boldoggá tenni, hanem a baráti kör, a környezet és az érzés, hogy olyanok közt köszöntöm az újévet, akik ugyanazt gondolják génhibás fajtádról, mint én! :-) Nagyjából qrvára nem érdekel, hogy mit hiszel vagy gondolsz arról, mit kellene tennem. Azt majd én pontosan tudom, te kis egyhengeres!

"Ez hanyadik nickneved?"

Ez az első is és az utolsó is. Több, mint egy évtizede. :-)

"Jó sok túlórát kívánok 2019-re!"

Valamennyi lesz. Ki is fogják fizetni pótlékkal és hó végén! ;-) Még az új MT szerint is! Furcsa, mi? Te kis szerencsétlen ostoba balf@sz...

"Remélem tartod a frontot ma éjszaka is!"

Fogom. De nem itt és nem a fajtádféle pondrókkal törődve. Nem érsz annyit. Még anyádék sem!

"Majd írok! :DDDD Kifizeti Rogán? Aligha..."

Az ilyen hozzád hasonló geciputtonyoknak értelmes ember nem fizet, egyszerűen csak eltapossa. Jah, hiszen már évek óta csak fölfelé nézve láthatsz talpakat. Hát szokjad, te kis sz@revő rágcsáló! A fajtádnak ez jár!
Kamp.

ednet2023 2018.12.31. 15:42:24

@Kampfer: “Számomra nem létezik undorítóbb és ocsmányabb eszménél, mint a liberalizmus, és ahogy írtam is, itthon jelenleg a kormány a leginkább antiliberális vonulat képviselője.”
ööö... Orbánnál megbocsátható a liberális múlt, de ha Gyurcsány csinálna egy ideológiai fordulatot, akkor is ocsmány féreg maradna. :)
Hát ha valami, akkor ez kettős mérce.

orbántrollirtó 2018.12.31. 16:27:22

@Kampfer:

Húzzál innen a picsába te mocskos orbántroll. Hihetetlen, hogy még szilveszterkor is csak a korrupt gazdád seggét tudod nyalni. Ez már beteges, bazdmeg. Keresd fel az állatorvosod.

Bambano 2018.12.31. 16:40:06

@Egyallampolgar: nem értem, mi bajod kishantossal, mikor pár napja adták be a földtörvény újabb módosítását, gyalázatos feltételekkel. de persze a félvak fideszesek szerint ez is demokrácia.

@MACISAJT1: "Ehhez képest Matolcsy hat éves rekordra készül és az infláció meg a kívánt 3% körül van kordában.": csak azt felejted el, hogy azért alacsony az infláció, mert a kormány nem fizeti ki azokat a költségeket, amiket illene kifizetnie. tehát nem hatékonyság javulás miatt alacsony az infláció, hanem rablás miatt. a kórházba vigye be a beteg a gyógyszert, az iskolába a szülő a papírt, stb.

orbánt pedig nem savazzák, ha leírják róla a bizonyított igazat, az önmagában elég, hogy fekete képet alkossanak róla.

Bambano 2018.12.31. 16:46:08

@MACISAJT1: "De azért megkockáztatom: mondjon valaki egy olyan esetet az mszp-szdsz dicsőséges kétharmadának időszakából, mikor bármelyik ellenzéki odament volna a pufajkáshoz hogy a képébe sípoljon az ülésteremben...": mondj egy olyan esetet az mszp kormány időszakából, amikor házelnök letiltotta az ellenzéki hozzászólásokat.

az, hogy a parlamentben alpári lett a helyzet, nem onnan indult, hogy sípolnak, hanem onnan, hogy a fideszes házelnök megvonta a képviselők törvényes jogait. a tipikus "úgy kezdődött, hogy visszaütött" nézőpont a tied.

Most arról ne beszéljünk, hogy Kuncze hány nagyságrenddel komolyabb úriember, mint az utóda.

a komplett kormánypárti frakció arra van berendezkedve az országgyűlésben, hogy visszaéljen a jogaival. lásd: fű alatt késő este benyújtott egyéni indítványok a társadalmi egyeztetés elkerülése céljából.

Bambano 2018.12.31. 16:53:53

@David Bowman: például Csaba László simán mehetne jegybankelnöknek. Chikán Attila gazdasági miniszternek. Külügyminiszternek megfelelne akár Martonyi János, akár Jeszenszky Géza.

Ha valaki leülne egy jót beszélgetni Kósával és elmagyarázná neki, hogy mostanában hülye volt, de korábban nem, akkor Lajosunk lehetne egy vidékfejlesztési miniszter.

Kuncze belügyér, Magyarügyvéd igazságügyi miniszter, Ángyán mezgazd. miniszter.

szerintem össze lehetne rakni egy rendes kormányt. és mint a felsorolásból látszik, van egy csomó jó szakember jobboldalon is, akik nem elvakult fideszfanok, onnan lehetne válogatni.

ja, és a nagy kedvencem: Hartlein Károly oktatási miniszter király rulez :))))

Fergio 2018.12.31. 17:35:07

@Kampfer:

Csak röhögök az ostoba faszságodon Szuka! :DDDDD
Ezt a vergődést!!!

"Engem nem a ház értéke fog boldoggá tenni, hanem a baráti kör, a környezet és az érzés, hogy olyanok közt köszöntöm az újévet, akik ugyanazt gondolják..."

Azt gondolod, hogy a féreg kis vakarcs picsádat néznék ezek az illiberális faszok??? Hogy veled örülnének? Ennyire nem lehetsz idióta... itt vergődsz, nyomatod a faszságodat, de azt nem veszed észre, hogy egy pondró vagy a szemükben... mekkora ididóta... Istenem. Azt hiszed, hogy az a sok törvény, meg adó, meg migráncsozás arról szól, hogy az ostoba, semmirevaló kis lelkednek jó legyen?????? Azt hiszed, hogy jobban élsz, mint 9 éve? Mert rezsicsökkentés? :DDDD Tudod ki élj jobban ostoba? Orbán és az olyan kis pöcsök, mint Szíjjas. Túlórázhatsz akármennyit hülye, sohasem közelíted meg őket, mert más ligában versenyeznek, hála az ostoba társaidnak. Felosztják egymás között ezt az országot, és kész. Megállítják 1 órára a szavazatokat megjelenítő szervereket, és azt hazudják, hogy a terhelés miatt le kellett állítani őket... :DDDDD Az informatikusok mind tudják, hogy ez egy baromság! A terhelés elosztáshoz (load-balance) nem le kell állítani szervereket, hanem elég még egy párat elindítani melléjük... És ma a szavazatok, holnap a kölyköd.

És van belőletek vagy 2,5 millió... akik azt hiszitek, hogy a nagy Vezír szeret benneteket. Ennek az országnak tényleg ez kell. Mint anno Rákosi. Meg is érdemlitek. Na, ennyi.
De tudod mit? Koccintok az olyan emberekre, mint te, hogy világosodjanak meg minél hamarabb. Pártállástól függetlenül.

morph on deer 2018.12.31. 18:03:01

@MACISAJT1:
"Hat év kamatemelés nélkül“

(De “8” biztosan nem lesz, mint tudjuk!:)))

Tedd már meg, légy oly szives, hogy felsorolsz pár EU-s országot, ahol volt kamatemelés eközben?

A kamatemelés csak az utolsó negyedévben került elő pár helyen, és a kamat várhatóan lassacskán elindul felfelé.

És ez SEM a Matolcsyn fog múlni, most képzeld! Ahelyzet az ugyanis, hogy a FED még csak-csak irányadó, de a magyar jegybank a Lajtán túl a kutyát sem érdekli.

Tudom, mindez azért van, mert a ronda Soros, meg a liberálisok, a Financial Timest meg sem említve, de lám, az élet ennyire igazságtalan bír lenni a mi kedves Gyurinkhoz...

martineden 2018.12.31. 18:30:32

@Kampfer: Te kupac fos,te tengodsz ott a tragyadombon te tragyaturobogar.Hal istennek 20 eve meg csak jarni se jartam a szemetdombotokon te proli hazmesterivadek.

morph on deer 2018.12.31. 18:43:01

@ednet2023:
“Tapsolni fogsz Thürmernek...”

Abból a szempontból akár lehetne is, hogy Thürmer azóta olyan amilyen, mióta egyáltalán tudom a nevét.
Magyarul: nem egy köpönyegforgató típus.
Ha már itt tartunk, ez áll Gyurcsányra is..
Legalább is én nem tudok róla, hogy pályafutása alatt világnézetet változtatott volna.

Ezzel szemben orbánnak sikerült már eddig mindent, és annak az ellenkezőjét is megtagadni, de a rövidlátó hívei számára ő a “hiteles”, igazi illiberális kereszténydemokrata, - ezen a héten még, legalább is, - akármit is jelentsen ez a faszság.

Azért kiváncsi leszek, milyen titulust fog magának adományozni a várba költözése alkalmával!

Az “I., azaz Szent Mihály, vitéz Alcsúti és Felcsúti ellentengernagy” elég jól hangzik.
Mit tippeltek?

morph on deer 2018.12.31. 19:06:09

@Fergio:
“...hogy világosodjanak meg minél hamarabb”

Peched van, mert ezek a szegények pontosan annyira felvilágosultak, mint amennyire pl a dunaújvárosiak, mielőtt a “nemzet veje” kiszállt volna a felvilágosító bizniszből.

Hacsak az ital nem segít kicsit nekik, mert különben semmi.
De azért egészségedre!

Egyallampolgar 2018.12.31. 23:04:48

@Bambano:
"nem értem, mi bajod kishantossal"
Nekem? Nekem mi bajom? Nekem semmi. Már csak azért sem mert már nincs miről beszélni, mert ami számomra Kishantos volt (magyar emberek világhírű biogazdasága) azt ellopták orbán kutyái orbán szándéka szerint.

Fergio 2019.01.01. 09:24:25

@morph on deer:

Köszönöm!
Néhány közeli ismerősömön - akik elvakult Fideszesek voltak - mostanában látok némi bizonytalanságot... úgy emlékszem, hogy a legtöbb diktatúra és személykultusz úgy dől meg, hogy az adott diktatúra saját magát felemészti. Annyra elkurvulnak egy idő után, hogy azt gondolják sérthetetlenek. Ez a vesztük.

BUÉK! :o)))

Bambano 2019.01.01. 22:43:59

@Egyallampolgar: az iróniadetektorod nem jelzett időben...

Kampfer 2019.01.03. 18:07:32

@ednet2023: "Orbánnál megbocsátható a liberális múlt, de ha Gyurcsány csinálna egy ideológiai fordulatot, akkor is ocsmány féreg maradna. :)"

A gyurcsótány és a sleppje egy ocsmány féreg. Azoknak nincs bocsánat azért mert undorító széllibbantak, továbbá mocskos gaztetteket vittek véghez. Nem tudom, hogy Orbán a liberális korszakában (ellenzékben) mit vétett a magyarok ellen, de pariban sincs azzal, amit a szadesz és a balf@szok együtt véghez vittek!

"Hát ha valami, akkor ez kettős mérce."

Jelenleg Orbánék az egyetlen valódi alternatíva a liberális mocsok és a balf@szok tandemével szemben. Számomra a liberálisok és a balfékek taposásánál nem sok fontosabb érv van. Jelenleg.

@orbántrollirtó: "Húzzál innen a picsába te mocskos orbántroll. Hihetetlen, hogy még szilveszterkor is csak a korrupt gazdád seggét tudod nyalni. Ez már beteges, bazdmeg. Keresd fel az állatorvosod."

Mi van, gyépéharc? :-) Ideges vagy? Kiloccsant a gyomorsav? Nagggyon helyes! Szokjad csak! Idegeskedj és lehetőleg mindig ilyen szar legyen a szilvesztered! ;-) Nekem ettől csak jobb lesz!

@Fergio: "Csak röhögök az ostoba faszságodon Szuka! :DDDDD
Ezt a vergődést!!!"

És mégis egy magadfajta ostoba rakás fos volt képes itt gebedni a gép előtt szilveszter estéjén! :-) Én meg már rég a buliban iszogattam a vörösbort, te meg itt verteg a klavit... És te írogatsz vergődésről, kis vérfertőzött placentaszökevény? Pfff... Szar lehet anyádnak! :-)

"És van belőletek vagy 2,5 millió... akik azt hiszitek, hogy a nagy Vezír szeret benneteket. Ennek az országnak tényleg ez kell."

Téged sem a szövegértésed miatt írattak be a szakmunkásba, mi? Idióta...

Ki hiszi azt, hogy azok közül ott fönt bárki is szereti? Titok, ne mondd el senkinek sem, de se én, se további milliók nem gondolják, hogy a nevünket rebegve hajtja a párnára a fejét a nagyfőnök a Várban! Egyszerűen csak a jelenlegi felhozatalból az általa vezetett erő a legvállalhatóbb. És amíg ez így lesz, amíg ezt a balfasz ellenzék nem érti meg, nem fogja föl, addig ez így is fog maradni. Nem zavar, ha ezt te nem fogod föl, végülis azt gondolsz, amit akarsz. És anyád már havi 100 rugót is kap, ha nem hagy minden nap a saját sz@rodban otthon a kis kerekesben! ;-)

"De tudod mit? Koccintok az olyan emberekre, mint te, hogy világosodjanak meg minél hamarabb. Pártállástól függetlenül."

Az az igazság, hogy nagyjából épp lesz@rom, hogy mit és hogy kívánsz és mire koccintasz. Irreleváns. Nem vagy paraméter! Fogadd el! ;-)

@martineden: " Te kupac fos,te tengodsz ott a tragyadombon te tragyaturobogar.Hal istennek 20 eve meg csak jarni se jartam a szemetdombotokon te proli hazmesterivadek."

Örömmel tölt el, hogy szilveszter este még csak eszembe se jutott egy olyan kis szerencsétlen bélféreg, mint te, aki itt püfölte a gépet az ostobaságaival, amíg én szórakoztam. :-) Örömmel tölt el, hogy frusztrált vagy, maradjon is ez így idén is! ;-) És szívből remélem, hogy úgy is fogsz megdögleni, hogy a közelünkben sem fogsz már járni sosem! Mindenkinek jobb lesz úgy! A fajtádtól csak szarabb lesz a levegő és a világ! Te kis nyomorult...
Kamp.
süti beállítások módosítása